Προς το περιεχόμενο

225/45/17 Fiat Bravo


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Mpouko είπε

Ταιριάζουν σε bravo? 

Σε ότι αυτοκίνητο που φοράει 225/45-17 ταιριάζουν. 

https://www.skroutz.gr/s/7423252/Goodyear-EfficientGrip-Performance-205-50R17-89V.html

Κ εγώ από 225/45-17 είπα να δοκιμάσω σε στενότερο πέλμα και από αυτό που είδα δεν βάζω ξανά 225 στο επόμενο μου αυτοκίνητο.  

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ.

Για τις ζαντες αναφερομουν.Τοσο μεγαλη διαφορα ειδες?????????Η καταναλωση επεσε?Μηπως για το φρεναρισμα κτλπ οφηλεται ο δικτης ταχυτητας V?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ά για την ζάντα έλεγες?  Αν γνωρίζεις το πάχος της ζαντας δες το παρακάτω πίνακα :

Αντιστοιχία ζαντας με ελαστικά

Είδα διαφορά προς το καλύτερο όπως σου έγραψα και πιο πριν. Στην κατανάλωση, στο τράβηγμα από χαμηλά, σαν να ελαφρυνε το αυτοκίνητο. Είναι πιο αθόρυβο αλλά σε αυτό ίσως έχει να κάνει και το ελαστικό. Εγώ τα έβαλα με 400€ και τα πουλάω στην μισή τιμή να φύγουν. 

Το αμάξι θα πουληθεί με τις σιδερένιες ζάντες με το τάσι τους. 

Απ ότι βλέπω το bravo turbo έβγαινε με 7 ίντσες ζάντα οπότε το 205 ελαστικό ταιριάζει γάντι. 

Fiat bravo rim size

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, panoskatos είπε

Ά για την ζάντα έλεγες?  Αν γνωρίζεις το πάχος της ζαντας δες το παρακάτω πίνακα :

Αντιστοιχία ζαντας με ελαστικά

Είδα διαφορά προς το καλύτερο όπως σου έγραψα και πιο πριν. Στην κατανάλωση, στο τράβηγμα από χαμηλά, σαν να ελαφρυνε το αυτοκίνητο. Είναι πιο αθόρυβο αλλά σε αυτό ίσως έχει να κάνει και το ελαστικό. Εγώ τα έβαλα με 400€ και τα πουλάω στην μισή τιμή να φύγουν. 

Το αμάξι θα πουληθεί με τις σιδερένιες ζάντες με το τάσι τους. 

Απ ότι βλέπω το bravo turbo έβγαινε με 7 ίντσες ζάντα οπότε το 205 ελαστικό ταιριάζει γάντι. 

Fiat bravo rim size

Συμφωνα με το βιβλιο κατασκευαστη(μιλαω ως κατοχος bravo tjet 120) αλλα και το δευτερο συνδεσμο που παρεθεσες, αναφερει μονο 225 πλατος σε 17αρα (που εχει ο φιλος) ζαντα για τα turbo bravo.

Επεξ/σία από chsam
Δημοσ.

Το σωστο είναι να επιλέγονται ελαστικά και ζάντες σύμφωνα παντα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή για κάθε μοντελο.

Δεν είναι τυχαίο που Γερμανία π.χ. αν βάλεις αλλες διαστάσεις ζαντων και ελαστικών που δεν έχουν έγκριση απο τον κατασκευαστή,δεν περνάει το αμάξι ΚΤΕΟ και σε περιπτωση ατυχήματος η ασφάλεια δεν πληρώνει ούτε cent.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν είναι τυχαίο που Γερμανία π.χ. αν βάλεις αλλες διαστάσεις ζαντων και ελαστικών που δεν έχουν έγκριση απο τον κατασκευαστή,δεν περνάει το αμάξι ΚΤΕΟ και σε περιπτωση ατυχήματος η ασφάλεια δεν πληρώνει ούτε cent.

Ποία ελαστικά δεν έχουν έγκριση από τον κατασκευαστή και ποία ελαστικά έχουν έγκριση?  Ότι ναναι γράφεις τώρα. 

Δεν αλλάζουμε την συνολική διάμετρο του τροχού. 

Στην ζάντα κρατάμε τις τιμές offset που μας δίνει ο κατασκευαστής και εννοείται δεν κάνουμε αλλαγές είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω σε μεγάλο βαθμό. 

Αν ζεις στην Γερμανία πολύ καλά θα κάνεις να πράξεις με τους εκεί νόμους αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να την αναφέρεις. Άσε που το φερέφωνο πέφτει σύννεφο αλλά τέλος πάντων. 

Επεξ/σία από panoskatos
  • Moderators
Δημοσ.
7 hours ago, panoskatos said:

Ποία ελαστικά δεν έχουν έγκριση από τον κατασκευαστή και ποία ελαστικά έχουν έγκριση?  Ότι ναναι γράφεις τώρα. 

Δεν αλλάζουμε την συνολική διάμετρο του τροχού. 

Στην ζάντα κρατάμε τις τιμές offset που μας δίνει ο κατασκευαστής και εννοείται δεν κάνουμε αλλαγές είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω σε μεγάλο βαθμό. 

Αν ζεις στην Γερμανία πολύ καλά θα κάνεις να πράξεις με τους εκεί νόμους αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να την αναφέρεις. Άσε που το φερέφωνο πέφτει σύννεφο αλλά τέλος πάντων. 

Η διάμετρος του τροχού και το Offset δεν είναι τα μόνα που πρέπει να μένουν σχεδόν όμοια όμως. Το πλάτος του πέλματος είναι ένα από αυτά. Δεν αλλάζεις πλάτος πέλματος επειδή έτσι ή για να καίει λιγότερο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 ώρες πριν, panoskatos είπε

Ποία ελαστικά δεν έχουν έγκριση από τον κατασκευαστή και ποία ελαστικά έχουν έγκριση?  Ότι ναναι γράφεις τώρα. 

Δεν αλλάζουμε την συνολική διάμετρο του τροχού. 

Στην ζάντα κρατάμε τις τιμές offset που μας δίνει ο κατασκευαστής και εννοείται δεν κάνουμε αλλαγές είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω σε μεγάλο βαθμό. 

Αν ζεις στην Γερμανία πολύ καλά θα κάνεις να πράξεις με τους εκεί νόμους αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να την αναφέρεις. Άσε που το φερέφωνο πέφτει σύννεφο αλλά τέλος πάντων. 

Μιλάς παντα με ενα επιθετικό,υπεροπτικο στυλακι.Χαλάρωσε.Σε ανώνυμο δημόσιο φόρουμ είσαι.

Μίλησα για διαστάσεις ελαστικών,όχι για μάρκες ελαστικών.Υπάρχουν διαστάσεις ελαστικων και ζαντων που δεν εγκρίνει ο κατασκευαστής.Σε αυτό συμφωνούμε φαντάζομαι.

Όχι δεν μένω Γερμανία,απλα την παίρνω σαν παράδειγμα για την ασφαλή οδηγηση και μακάρι να επικρατούσε και εδώ η οδηγική νοοτροπία τους και οι ελεγχοι ΚΤΕΟ που κάνουνε.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μιλάς παντα με ενα επιθετικό,υπεροπτικο στυλακι.Χαλάρωσε.Σε ανώνυμο δημόσιο φόρουμ είσαι.

Μίλησα για διαστάσεις ελαστικών,όχι για μάρκες ελαστικών.Υπάρχουν διαστάσεις ελαστικων και ζαντων που δεν εγκρίνει ο κατασκευαστής.Σε αυτό συμφωνούμε φαντάζομαι.

Όχι δεν μένω Γερμανία,απλα την παίρνω σαν παράδειγμα για την ασφαλή οδηγηση και μακάρι να επικρατούσε και εδώ η οδηγική νοοτροπία τους και οι ελεγχοι ΚΤΕΟ που κάνουνε.

Αυτο που ισχυει για τις ζαντες στην Γερμανια ειναι λιγο διαφορετικο απο αυτο που λες. Δεν ειναι οτι δεν εγκρινει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου τις Χ ζαντες αλλα οτι δεν μπηκε στο κοπο ο κατασκευαστης των ζαντων (αν ειναι aftermarket) στην διαδικασια να τις ομολογκαρει για οτι κυκλοφορει στην αγορα. Υπαρχουν απειρα παραδειγματα ζαντων να εχουν και εγκριση και μη εγκριση για το ιδιο αμαξι αναλογα τη χρονια. Κατι ΒΒS πχ κατι Prodrive που εχουν εγκριση για κατι special editions κλπ που δεν μπαινουν χωρις περαιτερο TUV στα απλα μοντελα ενω ειναι τα ιδια αυτοκινητα με ανεβαζμενες ιπποδυναμεις πχ ελεο special edition.

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχουν οι διαστάσεις που εγκρίνει ο κατασκευαστής και από εκεί και πέρα οτιδήποτε άλλο πρεπει να γραφτεί στην άδεια με το λεγόμενο "Einzelabnahme",φαντάζομαι ξέρεις τι είναι, και για να γίνει αυτό χρειάζεται και το λεγόμενο "Teilegutachten",και αυτό ξέρεις τι είναι.Και υπάρχει και το "ABE" οπου δεν χρειάζεται να γραφτεί στην άδεια.

Δηλαδή οπως σωστα ειπες, δεν είναι μέσα στα πλαίσια που εγκρίνει ο κατασκευαστής,αλλά μπορείς να τα βάλεις εφόσων περάσει ΚΤΕΟ και για να γίνει αυτό χρειαζονται τα παραπάνω που είπα.

Και για να συγκρινω με Ελλάδα,επειδή το ανέφερε ο φίλος Panoskatos πιο πάνω, στο δικο μου αμάξι όταν το είχα με γερμανικά νούμερα,όταν έβαλα ελατήρια Eibach,αποστάτες ,SCC στους πίσω τροχους,εξάτμιση Supersprint και ζάντες 17αρες AMG με συγκεκριμένες διαστάσεις ζαντων και ελαστικων,

για όλα όλα αυτά έπρεπε να έχω τις επίσημες εγκρίσεις γραπτως των εκάστοτε εταιρείων,4 συνολικά λεγόμενα Gutachten δηλαδή,να πάω ΚΤΕΟ,να τα εγκρίνουν εκεί με ελεγχο και να γραφτούν όλα αυτά που ανέφερα στην άδεια του αυτοκινήτου,ώστε να είμαι νόμιμος.

Όταν μετα έβαλα ελληνικές πινακίδες στην ελληνική άδεια δεν γράφτηκε τίποτα από αυτά,επειδή κανένας δεν τα παρατήρησε.Καταλαβαίνεις το σκεπτικό μου τώρα.Μπορείς να κάνεις εδώ οτι αλλαγές θέλεις,αλλά κανένα ΚΤΕΟ δεν θα σου ζητήσει γραπτή έγκριση για το αμάξι σου,για διαστάσεις ελαστικών/ζαντων,για εξάτμιση ή για ελατήρια χαμηλωματος,

ουτε θα σε σταματήσει η τροχαία και θα σου ζητήσει χαρτιά για οτιδήποτε aftermarket απο αυτά,όπως κάνουνε καθε μερα εκεί.Αυτό περί ασφάλειας.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Στο ίδιο αμάξι μετά από δύο τετράδες bridgestone έβαλα πέρυσι maxxis και μέχρι τώρα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Όλα μια χαρά. 

Νοέμβρη με Μάρτη όμως είχα χειμερινά λάστιχα πάνω.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Έχω το ίδιο αμάξι Bravo T-Jet 150. Όταν το πήρα είχε τα Continental Contact 2 και στα 70.000 χλμ έβαλα τα Good Year F1 Eagle. Τώρα στα 160.000 χλμ θα τα αλλάξω αν και στο ΚΤΕΟ που πέρασα πριν λίγες μέρες μου είπαν ότι αντέχουν ακόμα. (Δεν ανεφερα εγώ κάτι για αυτά, υπάγονται στο βασικό έλεγχο που γίνεται).

Η διαφορά που είχα στα παραπανω λάστιχα πολύ μεγάλη. Και στη συμπεριφορά και στην αντοχή.

Μακρά καλυτερα τα GoodYear. Δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω τώρα, αλλά τα Continental με τίποτα.

Διάβασα παραπανω για διαστάσεις ελαστικών.

Η Fiat στο συγκεκριμένο μοντέλο προτείνει 4 διαφορετικές διαστάσεις, αλλά για τη 17αρα ζάντα μόνο το 225/45.

Από Αμορτισέρ γνωρίζει κάποιος ποια χρεισιμοποιει η Fiat στο συγκεκριμένο μοντέλο ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mrstathe είπε

Έχω το ίδιο αμάξι Bravo T-Jet 150. Όταν το πήρα είχε τα Continental Contact 2 και στα 70.000 χλμ έβαλα τα Good Year F1 Eagle. Τώρα στα 160.000 χλμ θα τα αλλάξω αν και στο ΚΤΕΟ που πέρασα πριν λίγες μέρες μου είπαν ότι αντέχουν ακόμα. (Δεν ανεφερα εγώ κάτι για αυτά, υπάγονται στο βασικό έλεγχο που γίνεται).

Η διαφορά που είχα στα παραπανω λάστιχα πολύ μεγάλη. Και στη συμπεριφορά και στην αντοχή.

Μακρά καλυτερα τα GoodYear. Δεν έχω αποφασίσει τι θα βάλω τώρα, αλλά τα Continental με τίποτα.

Διάβασα παραπανω για διαστάσεις ελαστικών.

Η Fiat στο συγκεκριμένο μοντέλο προτείνει 4 διαφορετικές διαστάσεις, αλλά για τη 17αρα ζάντα μόνο το 225/45.

Από Αμορτισέρ γνωρίζει κάποιος ποια χρεισιμοποιει η Fiat στο συγκεκριμένο μοντέλο ?

Συγνώμη, για να καταλάβω, έχεις κάνει 160.000km με δύο σετ ελαστικών; 

Δημοσ.

Ναι τα πρώτο το άλλαξα στα 71.000 ( 4 1/2 χρονια) και τώρα θα αλλάξω το δευτερο στα 160.000 5 1/2 χρόνια.

Στη φθορά ενός ελαστικού παίζουν πολλοί παράγοντες λόγο.

- Τρόπος Οδήγησης

- Δρόμοι πχ στην Αθήνα η κατασταση των δρόμων είναι πολύ καλύτεροι απο τι στην επαρχία. Εγώ οδηγαω στην Αθήνα και κυρίως σε λεωφόρους.

- Εαν το αμάξι είναι παρκαρισμένο σε κλειστό γκαράζ. Το εχω σε κλειστό γκαράζ  την ημέρα.

Από την επίσημη ιστοσελίδα της Michelin, για την αλλαγή ελαστικού.

Τα όρια : Στα 5 χρόνια έλεγχος και στη συνέχεια κάθε χρόνο. Ανώτατο όριο αλλαγης τα 10 χρόνια.

https://www.michelin.gr/auto/tips-and-advice/advice-auto/when-should-i-change-my-car-tyres

1- Πέντε χρόνια 

Μετά από πέντε χρόνια χρήσης, τα ελαστικά θα πρέπει να ελέγχονται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο από κάποιον επαγγελματία.

2- Η δεκαετία είναι το ανώτατο όριο χρήσης

Μετά τα 10 χρόνια χρήσης, η Michelin συνιστά την προληπτική αντικατάστασή των ελαστικών σας με καινούρια, ακόμη και αν δεν έχουν φθαρεί έως το δείκτη φθοράς του πέλματος. Το ίδιο ισχύει και για τη ρεζέρβα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...