Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα..Λεω οτι στο βιντεο κανουν συγκριση αντανακλασεις σωστα?Εεε στο off φαινεται οτι δεν εχουν βαλει καθολου κοινως οπως λες κ εσυ δεν εκατσαν να τις φτιαχνουν.Και λεω εγω τωρα δηλαδη θελουν να μας πουνε οτι δεν θα βαλουν καθολου αντανακλασεις χωρις rtx κοινως οσοι δεν θα εχουν rtx καρτα θα παιξουν εναν ΑΑΑ τιτλο χωρις αυτες δεν νομιζω..Αρα τι μου τις συγκρινουν τις 2 εικονες?

Επεξ/σία από icenex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Φυσικά και δεν θα βάλουν γιατί τα screen  space reflections δεν υπάρχουν εδώ και χρόνια 🙄  Το ίδιο κάνανε και στο metro που το ambient occlusion ήταν ανύπαρκτο σε κάποιες σκηνές.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, icenex είπε

Μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα..Λεω οτι στο βιντεο κανουν συγκριση αντανακλασεις σωστα?Εεε στο off φαινεται οτι δεν εχουν βαλει καθολου κοινως οπως λες κ εσυ δεν εκατσαν να τις φτιαχνουν.Και λεω εγω τωρα δηλαδη θελουν να μας πουνε οτι δεν θα βαλουν καθολου αντανακλασεις χωρις rtx κοινως οσοι δεν θα εχουν rtx καρτα θα παιξουν εναν ΑΑΑ τιτλο χωρις αυτες δεν νομιζω..Αρα τι μου τις συγκρινουν τις 2 εικονες?

Η σύγκριση γίνεται για να σου δείξει τι θα παίξει ο RTG/GTX owner και τι ο RTX owner. Το ότι μπορείς να το φτιάξεις με πολύ δουλειά να δείχνει πολύ κοντά σε ένα RT αποτέλεσμα είναι γνωστό, ούτε αυτοί το έκρυψαν ποτέ αυτό. Αλλά βάζοντας το RTX γίνεται η δουλειά χωρίς να κουραστεί ο dev, το ''It just works'' του Jensen για εκεί πήγαινε και όχι για το ότι θα ενεργοποιούσες RTX χωρίς να χάνεις επιδόσεις όπως πολλοί πίστευαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν λεμε το ιδιο πραγμα παντως εγω μια χαρα βλεπω σε αρκετα παιχνιδια να υπαρχει Mirror reflections απλα δεν ειναι real time πιο πολυ emulate ειναι και σαφως ειναι κατωτερης ποιοτητας απο αυτο που κανει το rtx.Οποτε το σχολιο μου ητανε καθαρα οτι θα βγαλουν δηλαδη ενα παιχνιδι ΑΑΑ χωρις reflections δεν το νομιζω στην χειροτερη αυτο που βγαζουν και εχω παρατηρησει σε πολλα παιχνιδια ειναι το περιβαλλον να εχει ενα υποτυπωδες reflection με κακα texture και οχι ευκρινη και δεν φαινεται ο χαρακτηρας παρα μονο ο χωρος.Στο παραπανω βιντεο δεν υπαρχει τιποτα σε ορισμενα σημεια για να κανει μπαμ η διαφορα με το rtx on. Προσωπικα δεν με νοιαζει απλα ηταν κατι που παρατηρησα και μου εκανε εντυπωση.

Βρε ξερω οτι γινεται η δουλεια του dev με το rtx αλλα βαλε εστω το παλιο υποτιπωδες φτιαχτο reflection και καντο μου συγκριση.Και παλι διαφορα θα ειχε γιατι δεν ειναι real time αλλα μια στατικη εικονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Η σύγκριση γίνεται για να σου δείξει τι θα παίξει ο RTG/GTX owner και τι ο RTX owner. Το ότι μπορείς να το φτιάξεις με πολύ δουλειά να δείχνει πολύ κοντά σε ένα RT αποτέλεσμα είναι γνωστό, ούτε αυτοί το έκρυψαν ποτέ αυτό. Αλλά βάζοντας το RTX γίνεται η δουλειά χωρίς να κουραστεί ο dev, το ''It just works'' του Jensen για εκεί πήγαινε και όχι για το ότι θα ενεργοποιούσες RTX χωρίς να χάνεις επιδόσεις όπως πολλοί πίστευαν.

Τις σκιές τις κάνει αυτόματα η Game Engine, δεν τις βάζει με το χέρι μια μια ο developer.

Και το RTX πρέπει να κάνουν δουλεία για να το ενσωματώσουν στην Game engine, δεν μπαίνει αυτόματα μόνο του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου φαίνεται λίγο παράλογο να αφαιρέσουν τα reflection απο τα  games  παντελώς για να κάνουν να φαίνεται πιο χρήσιμο το RTX...πάντα είχαν reflections και φωτισμό τα games δεν μπορουν ετσι απλά να τα εξαφανίσουν!!!

Να δείχνουν όλα  καλύτερα με RTT οκ συμφωνώ και λογικό αλλά να μην υπάρχουν χωρίς αυτό? Παράλογο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Τις σκιές τις κάνει αυτόματα η Game Engine, δεν τις βάζει με το χέρι μια μια ο developer.

Και το RTX πρέπει να κάνουν δουλεία για να το ενσωματώσουν στην Game engine, δεν μπαίνει αυτόματα μόνο του.

 

Για τον φωτισμό μίλησα κυρίως που θα πρέπει να να το φτιάξει ο dev να φαίνεται με αληθοφάνεια και να φαίνεται ''σωστό''. Σωστό φωτισμό/σκιές δηλαδή με ακρίβεια έχεις μόνο με RT.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Για τον φωτισμό μίλησα κυρίως που θα πρέπει να να το φτιάξει ο dev να φαίνεται με αληθοφάνεια και να φαίνεται ''σωστό''. Σωστό φωτισμό/σκιές δηλαδή με ακρίβεια έχεις μόνο με RT.

Άλλο είπες στην αρχή και άλλο το “σωστό”.  Και στο RTX θα πρεπει να το ενσοματοσεις στην Game Engine για να δουλεψει.

Άλλο όμως το σωστό και άλλο να μην βάζουν καθόλου σκιές/αντανακλάσεις κλπ μόνο και μόνο για να δείχνουν το RTX σαν την δευτέρα παρουσία των CGI.  😂🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rizas είπε

Μου φαίνεται λίγο παράλογο να αφαιρέσουν τα reflection απο τα  games  παντελώς για να κάνουν να φαίνεται πιο χρήσιμο το RTX...πάντα είχαν reflections και φωτισμό τα games δεν μπορουν ετσι απλά να τα εξαφανίσουν!!!

Να δείχνουν όλα  καλύτερα με RTT οκ συμφωνώ και λογικό αλλά να μην υπάρχουν χωρίς αυτό? Παράλογο..

Δεν πρόκειται να εξαφανίσει κανείς τους "παραδοδιακούς" τρόπους φωτισμών/σκιών/αντανάκλάσεων. Ενδεχομένως να περάσει πολύς πολύς καιρός για να μιλήσουμε για κάτι τέτοιο.

28 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Άλλο είπες στην αρχή και άλλο το “σωστό”.  Και στο RTX θα πρεπει να το ενσοματοσεις στην Game Engine για να δουλεψει.

Άλλο όμως το σωστό και άλλο να μην βάζουν καθόλου σκιές/αντανακλάσεις κλπ μόνο και μόνο για να δείχνουν το RTX σαν την δευτέρα παρουσία των CGI.  😂🙄

Προφανώς και το RT θέλει δουλειά από πλευράς devs απλά θα θέλει αρκετά λιγότερη.

Πάντως όλα είναι θέμα καλού σχεδιασμού και αισθητικής. Είτε με RT είτε χωρίς, μπορεί να τα κάνουν σκατα και στις δύο περιπτώσεις ή μπορεί να τα φτιάξουν σούπερ και στις δύο περιπτώσεις. Επομένως εννοείται οτι πρέπει να ξέρουν και να χρησιμοποιούν σωστά τα εργαλεία που τους δίνονται ώστε να έχουμε εμείς ωραία αποτελέσματα. Μέχρι στιγμής έχω αφήσει RT ανοιχτό (Tomb Raider) αλλά το έχω κλείσει κιόλας με ελαφρά(!) λόγω οτι το προτιμούσα το παιχνίδι χωρίς.

34 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

για να δείχνουν το RTX σαν την δευτέρα παρουσία των CGI

Ρε συ, ακριβώς αυτό μου έχει περάσει και μένα από το μυαλό κάποιες φορές!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Stamer είπε

 

Προφανώς και το RT θέλει δουλειά από πλευράς devs απλά θα θέλει αρκετά λιγότερη.

 

Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή το RTX είναι επιπλέον δουλεία που πρέπει να κάνουν οι developers. Πολύ απλά γιατί το 99% των gamers δεν έχουν RTX κάρτες και οι Developers θα βάλουν στα παιχνίδια τους αναγκαστικά όλες τις προηγούμενες μεθόδους φωτισμού. Η έχτρα δουλεία είναι στο να ενσωματώσουν και το RTX στο game Engine.

Επίσης, η πλειοψηφία των game Developers χρησιμοποιούν έτοιμες Game Engines (Unreal 4, Frostbite κλπ κλπ) που έχουν ήδη ενσωματωμένες τεχνικές φωτισμού και δεν χρειάζεται να επέμβουν (εκτός και αν θέλουν να κάνουν κάτι ξεχωριστό). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή το RTX είναι επιπλέον δουλεία που πρέπει να κάνουν οι developers. Πολύ απλά γιατί το 99% των gamers δεν έχουν RTX κάρτες και οι Developers θα βάλουν στα παιχνίδια τους αναγκαστικά όλες τις προηγούμενες μεθόδους φωτισμού. Η έχτρα δουλεία είναι στο να ενσωματώσουν και το RTX στο game Engine.

Επίσης, η πλειοψηφία των game Developers χρησιμοποιούν έτοιμες Game Engines (Unreal 4, Frostbite κλπ κλπ) που έχουν ήδη ενσωματωμένες τεχνικές φωτισμού και δεν χρειάζεται να επέμβουν (εκτός και αν θέλουν να κάνουν κάτι ξεχωριστό). 

Ναι εννοείται, αν το δεις συνδιαστικά, συμφωνώ απόλυτα. Τι να κάνουν κι αυτοί... θα τους ραπίζει η nvidia και θα βάζουν απ'όλα. Και RT και UV και black light και οτι τραβάει η ψυχούλα τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Για τον φωτισμό μίλησα κυρίως που θα πρέπει να να το φτιάξει ο dev να φαίνεται με αληθοφάνεια και να φαίνεται ''σωστό''. Σωστό φωτισμό/σκιές δηλαδή με ακρίβεια έχεις μόνο με RT.

Αυτό που λες είναι η δουλειά του αρτιστα γενικά ότι βλέπεις στα παιχνίδια από περιβάλλοντα, χαρακτήρες, πώς το φως αλληλεπιδρα η φωτίζει το περιβάλλον όλα γίνονται από τον αρτιστα ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή το RTX είναι επιπλέον δουλεία που πρέπει να κάνουν οι developers. Πολύ απλά γιατί το 99% των gamers δεν έχουν RTX κάρτες και οι Developers θα βάλουν στα παιχνίδια τους αναγκαστικά όλες τις προηγούμενες μεθόδους φωτισμού. Η έχτρα δουλεία είναι στο να ενσωματώσουν και το RTX στο game Engine.

Επίσης, η πλειοψηφία των game Developers χρησιμοποιούν έτοιμες Game Engines (Unreal 4, Frostbite κλπ κλπ) που έχουν ήδη ενσωματωμένες τεχνικές φωτισμού και δεν χρειάζεται να επέμβουν (εκτός και αν θέλουν να κάνουν κάτι ξεχωριστό). 

Ένας λόγος που είναι ακριβές οι RTX κάρτες, είναι διότι η NV τα σκάει στους devs να βάλουν RTX. Το κακό είναι ότι έχει περάσει σχεδόν χρόνος απ' την κυκλοφορία τους και μόνο στο Metro Exodus αξίζει το RT.

Ένας χρόνος έμεινε για Ampere και proper RTX για να της πάρει τα νιάτα της Lisa ο θείος ;)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, icenex είπε

Μονο εγω πιστευω οτι πολλα reflections που και καλα δεν τα δειχνει στο off θα υπαρχουν κανονικα και στο off ειδικα στο 20ο δευτερολεπτο εως το 26ο του βιντεο..Μου θυμιζει φαση οπως ειχε γινει και στην αρχη με το bf5 που δεν ειχαν καθολου reflections στο off.

Εσύ λες για cube mapping που υπάρχει από το ξεκίνημα των 3d γραφικών, δεν είναι καθόλου δυναμικό(δεν προσαρμόζεται σε αλλαγές της σκηνής) και θέλει αρκετή δουλειά για κάθε σκηνή. Δεν είναι δουλειά σε επίπεδο μηχανής γραφικών κυρίως, όπως το RTX.  Όντως τα reflections που λες, από το 20ο μέχρι το 26ο είναι από pixels που δεν φαίνονται καθόλου στην οθόνη και κατά συνέπεια μπορούν να αποδωθούν μόνο με cube maps ή RT και όχι SSR(για το απο κάτω σχόλιο).

Ο λόγος που οι αντανακλάσεις του RTX φαίνονται καλύτερες(πλουσιότερες) είναι ότι δείχνουν και αντικείμενα που δεν υπάρχουν στην οθόνη. Όχι μόνο στους καθρέπτες, αλλά στο πάτωμα και γενικά σε όλα τα σημεία.

Αναφορά σε κείμενο

Φυσικά και δεν θα βάλουν γιατί τα screen  space reflections δεν υπάρχουν εδώ και χρόνια 🙄  Το ίδιο κάνανε και στο metro που το ambient occlusion ήταν ανύπαρκτο σε κάποιες σκηνές. 

Το RT GI δημιουργεί νέες σκιές και εκτεταμένη συσκότιση περιοχών μαζί με αρκετά ακριβές color bleeding. Αυτό δεν γίνεται ούτε με το χαμηλής ακρίβειας pre-baked GI που βλέπουμε σε ΑΑΑ games όπως τα Far Cry, Odyssey κτλ. ούτε με ambient occlusion που είναι τοπικής εμβέλειας. Μόνο η μέθοδος GI της crytek το πλησιάζει σε ποιότητα, αλλά έχει και αυτή περιορισμούς και υψηλές απαιτήσεις υπό συνθήκες. Στο metro άνοιξε αν θες το MXAO του reshade. Και πάλι το RT GI δεν το πλησιάζει καν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...