Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Το One είναι με reconstruction, και στο PC με reconstruction η DX11 έκδοση πετάει. Αλλά δείχνει χάλια. Μόλις το κλείσεις, πέφτει κλάμα στο frame-rate γιατί έχεις native res + MSAA.
pirmen56 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Γιατί δεν κλείνει το 4Χ MSAA. Η είναι επική γκάφα ή απλά η μηχανή τους περιορίζεται πολύ στα settings με τα οποία μπορεί να λειτουργήσει καλά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Είναι hard-coded το MSAA στο engine απ' ότι λένε γι' αυτό δεν μπορείς να το κλείσεις. Το παιχνίδι φτιάχτηκε για να λειτουργεί με reconstruction + MSAA, όχι με native res. Μην ξεχνάμε ότι η απενεργοποίηση του reconstruction στο PC μπήκε αργότερα με patch. Πάντως σε 4Κ με κλειστό το reconstruction ρίχνει ακόμα σαγόνια, αλλά έχεις και 30άρια με 2080Ti..
nikos5800 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 10 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Μόνο που η 1080Ti έχει πάνω από 5 φορές τη δύναμη του xbox one και πάλι σε 1080p σέρνεται. Καντά 10 για να είμαστε ακριβείς Gcn πρώτης γενιάς με 1.3tera flops 😀
pirmen56 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Είναι hard-coded το MSAA στο engine απ' ότι λένε γι' αυτό δεν μπορείς να το κλείσεις. Το παιχνίδι φτιάχτηκε για να λειτουργεί με reconstruction + MSAA, όχι με native res. Μην ξεχνάμε ότι η απενεργοποίηση του reconstruction στο PC μπήκε αργότερα με patch. Πάντως σε 4Κ με κλειστό το reconstruction ρίχνει ακόμα σαγόνια, αλλά έχεις και 30άρια με 2080Ti.. Αυτό που είπα αρχικά. Η μηχανή του είναι κομμένη και ραμμένη για κονσόλες. Το GI που χρησιμοποιεί είναι mix real time και pre-computed τεχνικών. Όμως το Control υποτίθεται ότι θα τα κάνει όλα μέσω RTX(αν υπάρχει). Δηλαδή θα έχεις ένα κλασικό game κλειστών χώρων συν την επιβάρυνση του RT που θα αναλάβει όλο το φωτισμό. 2 λεπτά πριν, nikos5800 είπε Καντά 10 για να είμαστε ακριβείς Gcn πρώτης γενιάς με 1.3tera flops 😀 Η 980 είναι 2 και κάτι φορές ταχύτερη από την 7870(επειδή το one φοράει τροποποιημένη και ανώτερη 7850). Η 1080Ti είναι 2,2 φορές ταχύτερη από την 980/1060. Δηλαδή 5+ φορές ταχύτερη. Με τα flops δεν βγαίνει σωστό συμπέρασμα. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από pirmen56
nikos5800 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε Αυτό που είπα αρχικά. Η μηχανή του είναι κομμένη και ραμμένη για κονσόλες. Το GI που χρησιμοποιεί είναι mix real time και pre-computed τεχνικών. Όμως το Control υποτίθεται ότι θα τα κάνει όλα μέσω RTX(αν υπάρχει). Δηλαδή θα έχεις ένα κλασικό game κλειστών χώρων συν την επιβάρυνση του RT που θα αναλάβει όλο το φωτισμό. Αυτές τις τεχνικές global illumination χρησιμοποιούν όλα τα games γενικά το όλο setup βοηθάει να φαίνεται εντυπωσιακό στο μάτι το quantum break
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) Console parity(Αριστερά) χωρίς RTX δηλαδή. Cyberpunk 2077 Interview – ‘Making It Accessible for Non-Shooter Fans Was Important for Us’ ''A lot of people, after seeing last year’s debut gameplay demo and the hardware it was running on, have become a bit wary of how Cyberpunk 2077 could look and run on consoles and low-end PCs. Is that a challenge in terms of optimization for lower-end hardware? Actually no, we have a very custom engine, the RED Engine. And actually, we’re targeting consoles as first-class platforms and it looks amazing there. So obviously, if you spent, you know, $2,000 building your PC rig, it’s going to look better on that. But the graphics are quite amazing for what you’re going to get from Cyberpunk 2077 on consoles and low-end PCs.'' Αστείες διαφορές δηλαδή πάλι μεταξύ των settings, μόνο το RTX θα δώσει ένα άλμα στην PC version όπως έγινε και στο Metro Exodus. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από Psycho_Warhead
nikos5800 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Αυτό που είπα αρχικά. Η μηχανή του είναι κομμένη και ραμμένη για κονσόλες. Το GI που χρησιμοποιεί είναι mix real time και pre-computed τεχνικών. Όμως το Control υποτίθεται ότι θα τα κάνει όλα μέσω RTX(αν υπάρχει). Δηλαδή θα έχεις ένα κλασικό game κλειστών χώρων συν την επιβάρυνση του RT που θα αναλάβει όλο το φωτισμό. Η 980 είναι 2 και κάτι φορές ταχύτερη από την 7870(επειδή το one φοράει τροποποιημένη και ανώτερη 7850). Η 1080Ti είναι 2,2 φορές ταχύτερη από την 980/1060. Δηλαδή 5+ φορές ταχύτερη. Με τα flops δεν βγαίνει σωστό συμπέρασμα. 768 shader δεν έχει το χβοχ one? Τόσες είχε η hd7790 για την ακρίβεια (896) Αλλά είναι μια κομμένη έκδοση της hd7790 Αυτό που λες για την hd7850 ήταν η gpu του ps4 η οποία όμως είχε 8 async compute engine σε αντίθεση με του Xbox one που είχε μόλις 2 async engines Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2019 από nikos5800 1
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Άντε να πεθάνει η τωρινή γενιά, χορτάσαμε πλέμπα..
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Monster Hunter World DLSS benchmarks; better than native 1871p, worse than 4K
Babis_allos Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Παιδες, ξερουμε αν τα benchmarks/reviews για 2080 Super παιζει να βγουν νωριτερα απο 23.07 που κυκλοφορει;
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2019 Ε κλασικά θα αρχίσουν οι διαρροές μια-δυο μέρες νωρίτερα αλλά τα επίσημα 23/7. Έρχεται VRS benchmark test στο 3DMark τον Αύγουστο και ήδη πέφτει τρολάρισμα για την θολούρα του. Το Wolfenstein 2 που υποστηρίζει VRS δεν έχει τέτοιο χάλι.
icenex Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Μονο εγω πιστευω οτι πολλα reflections που και καλα δεν τα δειχνει στο off θα υπαρχουν κανονικα και στο off ειδικα στο 20ο δευτερολεπτο εως το 26ο του βιντεο..Μου θυμιζει φαση οπως ειχε γινει και στην αρχη με το bf5 που δεν ειχαν καθολου reflections στο off.
Psycho_Warhead Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2019 Μα το RTX αυτό κάνει, αντί να κάτσει ο dev να δουλέψει πολύ ώστε να βγάλει αληθοφάνεια χωρίς RT, πετάει το RTX και βγαίνει το αποτέλεσμα έτοιμο και με ακρίβεια. Τους devs τους συμφέρει πολύ να προχωρήσει το RTX. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα