Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Λέει κάτι για τιμές στο άρθρο και δεν το είδα ??

Sarcasm..

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Άντε να πάρεις AMD μετά από αυτό.

Δείτε τη σύγκριση DLLS 2.0 με το FidelityFX. Πόση λεπτομέρεια πετάει το δεύτερο στις πινακίδες των δρόμων και το billboard πάνω στο κτίριο(ίδια εικόνα που φαίνεται και στο thumbnail του βίντεο):

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/death-stranding-test-gpu-cpu

Δημοσ.
13 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Άντε να πάρεις AMD μετά από αυτό.

Δείτε τη σύγκριση DLLS 2.0 με το FidelityFX. Πόση λεπτομέρεια πετάει το δεύτερο στις πινακίδες των δρόμων και το billboard πάνω στο κτίριο(ίδια εικόνα που φαίνεται και στο thumbnail του βίντεο):

https://gamegpu.com/rpg/ролевые/death-stranding-test-gpu-cpu

Καλά ας κάνει την πλάκα να δώσει ψόφιο rasterization ο πέτσινος και ας έχω όσο performance με DLSS όσο με native στους άλλους και θα δούμε αν αλλάζεις ή όχι.😁

Δημοσ.

Μόνο αν έχει πάει κάτι πολύ λάθος στο σχεδιασμό (πχ να προτίμησαν να δώσουν μεγάλο μέρος του die για RT) θα μπορέσει η AMD να περάσει μπροστά σε rasterization. Μου φαίνεται απίθανο. Αν στραβώσει πάντως το πράγμα στο launch για την nVidia, μέσα σε 6 μήνες θα βγάλει τις super σε TSMC και θα περάσει πάλι μπροστά. Έχει τεράστια οικονομική δυνατότητα η nVidia για να μείνει πίσω έτσι εύκολα.

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Δείτε τη σύγκριση DLLS 2.0 με το FidelityFX. Πόση λεπτομέρεια πετάει το δεύτερο στις πινακίδες των δρόμων και το billboard πάνω στο κτίριο(ίδια εικόνα που φαίνεται και στο thumbnail του βίντεο):

Είπαμε, για να δείξουμε κάτι να φαίνεται να καλύτερο από όσο είναι αρκεί να κάνουμε χειρότερο αυτό με το οποίο το συγκρίνουμε. Δε μιλάω για το FidelityFX αλλά για το Native. To FidelityFX δεν είναι αντίπαλος του DLSS εξάλλου, το DirectML είναι.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Είπαμε, για να δείξουμε κάτι να φαίνεται να καλύτερο από όσο είναι αρκεί να κάνουμε χειρότερο αυτό με το οποίο το συγκρίνουμε. Δε μιλάω για το FidelityFX αλλά για το Native. To FidelityFX δεν είναι αντίπαλος του DLSS εξάλλου, το DirectML είναι.

Σίγουρα φταίει το TAA, το έχουμε πει, αλλά από τη στιγμή που το Native σε αυτό το game έχει TAA με αυτό θα συγκρίνουμε, όχι με το τι θα μπορούσε να είναι. Και μπορούμε να το δούμε και σαν ένα ακόμη πλεονέκτημα του DLSS, το καλύτερο AA δηλαδή σε σχέση με το ΤΑΑ που αρκετά παιχνίδια το έχουν και είναι και κακό το implementation. Φυσικά το Native με σωστό ΑΑ είναι ανώτερο, δεν το αμφισβητεί κανείς αυτό..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, kkatzos είπε

Είπαμε, για να δείξουμε κάτι να φαίνεται να καλύτερο από όσο είναι αρκεί να κάνουμε χειρότερο αυτό με το οποίο το συγκρίνουμε. Δε μιλάω για το FidelityFX αλλά για το Native. To FidelityFX δεν είναι αντίπαλος του DLSS εξάλλου, το DirectML είναι.

Image reconstruction με σύγκριση διαφορετικών καρέ κάνει το DLSS 2.0. Δεν υστερεί καθόλου σε στατικές/αργές σκηνές. Υστερεί λίγο παραπάνω σε γρήγορη κίνηση πράγμα που δεν φαινεται και τόσο. Αν υπάρχει κάποια απώλεια λεπτομέρειας είναι συνήθως από το oversharpening ή γενικά το πώς το έχουν σετάρει.

Το DirectML είναι σαν τον Larabee της intel. Την GPGPU που υποσχόταν τα πάντα(μέχρι και ray tracing) αλλά δεν είχε τη δύναμη να τα κάνει. Είναι σαν να λες ότι το μέλλον είναι το machine learning. Σωστό μεν αλλά πολύ αόριστο. Αν δεν υπάρχει το απαιτούμενο hw acceleration δεν κάνεις τίποτα. Εκεί υπερτερούν τα tensor cores. Η AMD θα καθυστερήσει τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα για να πιάσει καλό performance σε deep learning. Μέχρι τότε η nvidia θα έχει προσθέσει και άλλα features.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από την στιγμή που μέσα σε ένα χρόνο πήγαμε από το χάλι του BFV (DLSS 1.0) στο Youngblood (DLSS 2.0) το 3.0 θα είναι ακόμη πιο τούμπανο. Θα ξεφύγει η NVIDIA σε αυτόν τον τομέα εκτός αν βγάλει λαγούς η AMD στο πρώτο της implementation..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Από την στιγμή που μέσα σε ένα χρόνο πήγαμε από το χάλι του BFV (DLSS 1.0) στο Youngblood (DLSS 2.0) το 3.0 θα είναι ακόμη πιο τούμπανο. Θα ξεφύγει η NVIDIA σε αυτόν τον τομέα εκτός αν βγάλει λαγούς η AMD στο πρώτο της implementation..

Δες τα specs των κονσολών. Είναι πολύ αδύναμες σε ML.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ε να δούμε και στις κάρτες τι θα γίνει..

Δημοσ.
6 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Image reconstruction με σύγκριση διαφορετικών καρέ κάνει το DLSS 2.0. Δεν υστερεί καθόλου σε στατικές/αργές σκηνές. Υστερεί λίγο παραπάνω σε γρήγορη κίνηση πράγμα που δεν φαινεται και τόσο. Αν υπάρχει κάποια απώλεια λεπτομέρειας είναι συνήθως από το oversharpening ή γενικά το πώς το έχουν σετάρει.

Το DirectML είναι σαν τον Larabee της intel. Την GPGPU που υποσχόταν τα πάντα(μέχρι και ray tracing) αλλά δεν είχε τη δύναμη να τα κάνει. Είναι σαν να λες ότι το μέλλον είναι το machine learning. Σωστό μεν αλλά πολύ αόριστο. Αν δεν υπάρχει το απαιτούμενο hw acceleration δεν κάνεις τίποτα. Εκεί υπερτερούν τα tensor cores. Η AMD θα καθυστερήσει τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα για να πιάσει καλό performance σε deep learning. Μέχρι τότε η nvidia θα έχει προσθέσει και άλλα features.

Θέλω να δω μόλις η NV πάει σε DirectML λόγο XBOX SX και Windows τι θα λέτε μετά.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Θέλω να δω μόλις η NV πάει σε DirectML λόγο XBOX SX και Windows τι θα λέτε μετά.

Δεν έχει τη δύναμη το XBOX SX να τρέξει κάτι ανάλογης ποιότητας με το DLSS 2.0. Αφού είναι 3 φορές πιο αργό στις πινακοπράξεις από μια 2080 αν το θυμάμαι καλά. Με στόχο τα 30 καρέ βέβαια κάτι γίνεται.

Το θέμα είναι ότι τα tensor cores χρησιμοποιούνται παντού. Δεν τους εμποδίζει τίποτα από το να υποστηρίζουν DirectML παράλληλα με κάποιο βελτιωμένο DLSS και πρόσθετα features.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν έχει τη δύναμη το XBOX SX να τρέξει κάτι ανάλογης ποιότητας με το DLSS 2.0. Αφού είναι 3 φορές πιο αργό στις πινακοπράξεις από μια 2080 αν το θυμάμαι καλά. Με στόχο τα 30 καρέ βέβαια κάτι γίνεται.

Το θέμα είναι ότι τα tensor cores χρησιμοποιούνται παντού. Δεν τους εμποδίζει τίποτα από το να υποστηρίζουν DirectML παράλληλα με κάποιο βελτιωμένο DLSS και πρόσθετα features.

Καλά, όταν θα έχεις την πλειοψηφία των Games σε DirectML , το DLSS  θα είναι απλά ένα ακόμα proprietary feature της NVIDIA σαν το Gsync, PhysX κλπ κλπ.

Επίσης, μια χαρά θα τρέχει το DirectML στις κονσόλες, δεν χρειάζεται Brute Force  όπως στο DLSS.

https://on-demand.gputechconf.com/siggraph/2018/video/sig1814-2-adrian-tsai-gpu-inferencing-directml-and-directx-12.html
 

Direct-ML-2.png

Direct-ML-1.png

Επεξ/σία από Aten-Ra
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Aten-Ra είπε

Καλά, όταν θα έχεις την πλειοψηφία των Games σε DirectML , το DLSS  θα είναι απλά ένα ακόμα proprietary feature σαν το Gsync, PhysX κλπ κλπ.

Επίσης μια χαρά θα τρέχει το DirectML στις κονσόλες, δεν χρειάζεται Brought Force  όπως στο DLSS.

https://on-demand.gputechconf.com/siggraph/2018/video/sig1814-2-adrian-tsai-gpu-inferencing-directml-and-directx-12.html

Direct-ML-1.png

*brute

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...