Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης

Σε άλλα νέα πέταξε πάλι μαύρη οθόνη το blender στο open data benchmark με CUDA με stock την gpu και έβγαλε και error (όχι critical) στο event viewer. Οπότε είτε είναι θέμα του blender είτε των windows..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σε άλλα νέα πέταξε πάλι μαύρη οθόνη το blender στο open data benchmark με CUDA με stock την gpu και έβγαλε και error (όχι critical) στο event viewer. Οπότε είτε είναι θέμα του blender είτε των windows..

Μπορεί να φταιει η μνήμη ραμ αν την έχεις oc η ακόμα και ο επεξεργαστής ,γενικά το blender είναι πολύ ευαίσθητο σε τέτοια θέματα ;)

19 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το άκουγες, αλλά δεν το έβλεπες παρά μόνο pre-baked σε μέτρια ποιότητα. Εδώ έχεις 100% real time GI για όλες τις πηγές φωτός. Πρώτη φορά βλέπω σε real time demo να φωτίζεται όλος ο χώρος από το φως ενός φακού και όχι μόνο το σημείο που πέφτει η φωτεινή δέσμη του φακού. Κάτι ανάλογο βέβαια θα δούμε και στο dying light 2 με RTX.

Και σε αντίθεση με το rt gi αυτό φαίνεται να είναι πιο ελαφριά τεχνική !! Οπως φαίνεται υπάρχουν ακόμα αρκετά κόλπα που ανακαλύπτουν οι developers για να κλείσουν την ψαλίδα μεταξύ rt και rasterization, αυτό θα δώσει την δυνατότητά να δούμε στις κονσόλες rt reflections και shadows !! Αφού η συγκεκριμένη τεχνική gi θα απελευθερώσει πόλους πόρους και γενικά τα rt shadows και reflection δεν είναι και από τα πολύ βαριά εφέ !!

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Μπορεί να φταιει η μνήμη ραμ αν την έχεις oc η ακόμα και ο επεξεργαστής ,γενικά το blender είναι πολύ ευαίσθητο σε τέτοια θέματα ;)

Όλα stock με XMP. Με cpu render δεν υπάρχει πρόβλημα. Ούτε με gpu render υπήρχε θέμα πριν λίγες μέρες, τώρα τελευταία συμβαίνει. Μπορεί να είναι και κάνα bug των drivers της κάρτας..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Και σε αντίθεση με το rt gi αυτό φαίνεται να είναι πιο ελαφριά τεχνική !! Οπως φαίνεται υπάρχουν ακόμα αρκετά κόλπα που ανακαλύπτουν οι developers για να κλείσουν την ψαλίδα μεταξύ rt και rasterization, αυτό θα δώσει την δυνατότητά να δούμε στις κονσόλες rt reflections και shadows !! Αφού η συγκεκριμένη τεχνική gi θα απελευθερώσει πόλους πόρους και γενικά τα rt shadows και reflection δεν είναι και από τα πολύ βαριά εφέ !!

Δες αυτό το παλιό θαυματουργό middleware για RTGI χωρίς Ray Tracing. Το 'χα τρέξει με την 2080 στο κανάλι μου με εντυπωσιακό frame rate.

Ισως και να το εξαγόρασε κάποιος μεγάλος του χώρου και σήμερα να βλέπουμε την υλοποίησή του μέσα από μηχανές σαν την UE5.

https://dee.cz/lightsmark/

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το άκουγες, αλλά δεν το έβλεπες παρά μόνο pre-baked σε μέτρια ποιότητα. Εδώ έχεις 100% real time GI για όλες τις πηγές φωτός. Πρώτη φορά βλέπω σε real time demo να φωτίζεται όλος ο χώρος από το φως ενός φακού και όχι μόνο το σημείο που πέφτει η φωτεινή δέσμη του φακού. Κάτι ανάλογο βέβαια θα δούμε και στο dying light 2 με RTX.

Το ξέρω απλα εμένα μου άρεσε περισσότερο η η τεχνική στο rendering , ακούγεται πολύ ευέλικτη και θα είναι "εργαλείο" για τους Devs αν τελικά βέβαια γίνουν όπως τα λενε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dem είπε

Δύσκολη ερώτηση 

Fragmentation , PS5 κτλ  exclusives , ανεκμετάλλευτη pc hw δύναμη. Αρπαχτες ports . Αλματώδη ανάπτυξη σε αυτό που βλέπεις στην οθόνη από consoles σε σχέση με αυτά που βλέπεις στο pc. 

 

Οταν λες fragmentation τι εννοεις; Επισης σχετικα με τα Ports, τα παιχνιδια που ειναι για ολες τις κονσολες και τα pc, δεν φτιαχνονται για το καθε μηχανημα; Δλδ αν παρεις ενα παιχνιδι και το βαλεις να παιξει στο ps5 και εσυ εχεις μια 2070s/2080, που θα εχεις καλυτερα γραφικα; Να μου πεις θα ειναι και λιγο δυσκολο να βρεις διαφορες..

Και εχω απορια γιατι ολοι ασχολουνται με τα 60fps στο 4k και δεν προσπαθουν να βελτιστοποιησουν το 2k/60fps;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 λεπτά πριν, Luxx είπε

Οταν λες fragmentation τι εννοεις; Επισης σχετικα με τα Ports, τα παιχνιδια που ειναι για ολες τις κονσολες και τα pc, δεν φτιαχνονται για το καθε μηχανημα; Δλδ αν παρεις ενα παιχνιδι και το βαλεις να παιξει στο ps5 και εσυ εχεις μια 2070s/2080, που θα εχεις καλυτερα γραφικα; Να μου πεις θα ειναι και λιγο δυσκολο να βρεις διαφορες..

Και εχω απορια γιατι ολοι ασχολουνται με τα 60fps στο 4k και δεν προσπαθουν να βελτιστοποιησουν το 2k/60fps;

Γιατί είναι βελτιστοποιημένο. Ακόμη και με κάρτες των 400 ευρώ βγάζεις 60άρι σε 1440p σε ΑΑΑ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Unreal Engine 5 Demo Is Rendering at 1440P Most of the Time on PS5; RTX 2070 Super Could Run It at ‘Pretty Good Performance’

Αναφορά σε κείμενο

 

Interestingly, while Epic did confirm to Digital Foundry that there will be hardware ray tracing support in the engine, it wasn't featured in any way in this debut Unreal Engine 5 demo.

Even without raytracing, this certainly gave us a taste of next-generation graphics, though the application of these techniques in actual games may be some time off still. 

 

Χωρίς ray tracing οι γραφικάρες που είδαμε. Το GI χρησιμοποιεί temporal accumulation. Μαζεύει πληροφορία από διαδοχικά καρέ για να χτίσει τον φωτισμό. Αλλιώς θα ήταν πολυ βαρύτερο.

Αναφορά σε κείμενο

The global illumination, without a temporal intelligence, there's no way you could do it on hardware yet. We're actually doubling down on the understanding of how temporal can help us, and there's been so many huge improvements in quality because of having a temporal component. It's the way that we get close to movie rendering - without those samples (and they're not just necessarily pure screen-space samples, there's loads of things you can do to temporally accumulate), the GI would not work anywhere near as well as it does without it.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To GI στο Exodus τι διαφορά έχει; Είναι λιγότερο λεπτομερές;

 

Το demo της UE5 είναι 1440p@30fps σύμφωνα με το DF, lol..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, pirmen56 είπε

PC Master Race: "Το RDR 2 σέρνεται σε RTX 2080Ti γιατί είναι next gen. Καμία σχέση με κονσόλα."

PS5 πακέτο με next gen software(Unreal Engine 5): Hold my beer.

υ.γ.: 100% δυναμικό Global Illumination(δεν ξέρουμε αν εκμεταλλεύεται καθόλου το Ray Tracing του PS5). Έτοιμη κατά τα τέλη του 2021.

1440p - 30 fps.  Δεν σέρνεται. 

Η 2080ti βγάζει πάνω απο 100 στο RDR2 σε 1440p. Αλλά σέρνεται. Αντικειμενικές συγκρίσεις :P 

Εν ολίγοις, όταν η 2080ti είναι 350% πιο γρήγορη, σέρνεται. Όταν μια κονσόλα έχει ΚΑΤΩ από το 1/3 της ταχύτητας ενός PC πετάει είναι ρουκέτα και την δένουν για να μην απογειωθεί στη στρατόσφαιρα. 

Α ρε pirmen...μια ζωή τα ίδια 

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

To GI στο Exodus τι διαφορά έχει; Είναι λιγότερο λεπτομερές;

Το demo της UE5 είναι 1440p@30fps σύμφωνα με το DF, lol..

Nαι ρε, τα 30 fps στο ps5 είναι πολύ πιο γρήγορα από τα 100 fps της 2080ti στο RDR2 σε 1440p. Που μπερδεύτηκες? 

Επεξ/σία από CometRyzen
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

1440p - 30 fps.  Δεν σέρνεται. 

Η 2080ti βγάζει πάνω απο 100 στο RDR2 σε 1440p. Αλλά σέρνεται. Αντικειμενικές συγκρίσεις :P 

Εν ολίγοις, όταν η 2080ti είναι 350% πιο γρήγορη, σέρνεται. Όταν μια κονσόλα έχει ΚΑΤΩ από το 1/3 της ταχύτητας ενός PC πετάει είναι ρουκέτα και την δένουν για να μην απογειωθεί στη στρατόσφαιρα. 

Α ρε pirmen...μια ζωή τα ίδια 

Nαι ρε, τα 30 fps στο ps5 είναι πολύ πιο γρήγορα από τα 100 fps της 2080ti στο RDR2 σε 1440p. Που μπερδεύτηκες? 

Μαξάρεις το RDR 2 με την 2080Ti και με πάνω από 100 καρέ σε 1440p;

Συγκρίνεις τα pre-baked γραφικά του RDR2, έστω και maxed-out με το Real-time GI και τα δις πολύγωνα του demo που είδαμε; Νταξ καλά το πας. Ενδεικτικά το Control μετά από τόσα και τόσα updates και όλο το χρήμα της Nvidia μετά βίας κρατάει 60 καρέ σε 1080p native res, με RTX on. Στην 2080ti πάντα.

Η ουσία είναι ότι με βαρβάτες μηχανές γραφικών παίρνεις αποτέλεσμα που κάνει την 2080Ti να μοιάζει με κάρτα του 2010, πάνω στα κακομεταφερμένα ports του ps4.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μαξάρεις το RDR 2 με την 2080Ti και με πάνω από 100 καρέ σε 1440p;

Συγκρίνεις τα pre-baked γραφικά του RDR2, έστω και maxed-out με το Real-time GI και τα δις πολύγωνα του demo που είδαμε; Νταξ καλά το πας. Ενδεικτικά το Control μετά από τόσα και τόσα updates και όλο το χρήμα της Nvidia μετά βίας κρατάει 60 καρέ σε 1080p native res, με RTX on. Στην 2080ti πάντα.

Η ουσία είναι ότι με βαρβάτες μηχανές γραφικών παίρνεις αποτέλεσμα που κάνει την 2080Ti να μοιάζει με κάρτα του 2010, πάνω στα κακομεταφερμένα ports του ps4.

Μην μπλέκεις τα πάντα όλα ρε pirmen. Ένα ένα τα παιχνίδια να βγάλουμε άκρη.

Είπες ότι η 2080ti σέρνεται στο RDR2. Στο bench του gnexus βγάζει 103 average σε 1440p / vh. Το tech demo που παρέθεσες βγάζει 30 / 1440p. Άρα εξορισμού, η 2080ti δεν σέρνεται στο RDR2 αλλά πετάει. 

Αμα θες να σχολίασεις την ουσία τότε σχολίασε την ουσία. Προφανώς το techdemo που είδαμε είναι ανώτερο του rdr2*. Άλλο αυτό, και άλλο να λές σέρνεται η 2080ti, όταν βγάζει 3.5 φορές πάνω τα frames. 

*Και το techdemo δείχνει ανώτερο για εντελώς άσχετους λόγους και όχι γιατί "οι κάρτες σέρνονται για να αναβαθμίζεις μπλαμπλα"¨. Διάβασες περίπου τι παίζει στο techdemo και βλέπεις αυτό το αποτελέσμα? Streaming film quality assets. Πράγμα που μάλλον επιβαρύνει ελάχιστα την κάρτα γραφικών. Τι ακριβώς πιστεύεις, δεν θα τρέχει το εν λόγω demo σε 2080ti? Όχι για να καταλάβω δηλαδή που το πάς.

Επίσης συνηδειτοποιείς πως μάλλον τέτοιο αποτέλεσμα δεν θα δείς σε κανονικό παιχνίδι? Να το επαναλάβω ή κατανοείς τι σημαίνει το "streaming film quality assets?". Θα πουλάνε τα παιχνίδια πακέτο με 1tb ssd πιστεύεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Επίσης συνηδειτοποιείς πως μάλλον τέτοιο αποτέλεσμα δεν θα δείς σε κανονικό παιχνίδι? Να το επαναλάβω ή κατανοείς τι σημαίνει το "streaming film quality assets?". Θα πουλάνε τα παιχνίδια πακέτο με 1tb ssd πιστεύεις?

Μπορείς να δεις με αποσυμπίεση on the fly. Τώρα έχουμε games που πλησιάζουν τα 100Gb. Τα 100gb και άνω θα είναι η νόρμα στη νεά γενιά.

Δεν σχολίασες όμως κάτι για το RTGI που δεν υπάρχει πουθενά σήμερα πέραν του Metro Exodus και του Control με RTX.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνουμε τώρα την 2080ti που από μόνη της κάνει όσα 3 PS5 με το soc του PS5 που είναι κάπου ~20% πιο αργό σε rasterization από αυτό του xbox SeX το οποίο είναι περίπου αντίστοιχο με μια 2080?😁

Το θέμα είναι ότι αυτό το demo κάνει utilize και άλλα πράματα πέρα από το navi 2 unique στη κονσόλα που δεν υπάρχουν καν στο hardware pc space atm (πλην ίσως κάποιων εξωτικών enterprise λύσεων) για να βγει αυτό το αποτέλεσμα όπως είναι o propiertary ssd με τον δικό του 8κάναλο controller.

Επίσης το demo δεν είναι full RT, θα το κλαίγαν οι ρέγγες αν ήταν μαζί με όλα αυτά που είχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο δεμο δεν υπάρχει ίχνος rt 😀 είναι όλα rasterization,

Επισεις το δεμο έτρεχε σε 1440p30fps όπως και το δεμο του hellblade 2 ! Όπως φαίνεται αυτή θα είναι η native ανάλυση των next gen παιχνιδιών! 

Σωστή κίνηση κατά την γνώμη μου αφού το 4κ είναι ακόμα overkill χωρίς να σου προσφέρει το κάτι παραπάνω στα visuals ενώ την ίδια στιγμή έχει διπλάσιο performance hit από τα 1440p

Επεξ/σία από nikos5800
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...