pirmen56 Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 @billeiros Οι A non-Ti νομίζω πως όχι. Το είχα κοιτάξει τότε. Σίγουρα κάποιες παίρνουν reference bios και ανεβάζουν όριο κατανάλωσης. Αλλά για τάση...κάτι ψίχουλα μόνο που επιτρέπει αυτό το BIOS. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Αξιζει να μπει το Reshade σε 1080p αναλυση στα καινουρια παιχνιδια; Υπαρχει διαφορα; Εχω δει μερικα βιντεο στο youtube, αλλα δε βλεπω κατι το τρομερο. Εχω την 2070 super. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Δεν έχει σχέση με τη ανάλυση το Reshade.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Δεν έχει σχέση με τη ανάλυση το Reshade.. Το αναφερω απο την αποψη οτι ηδη με την 2070 super, μπορω να παιζω ολα τα παιχνιδια σε Ultra ρυθμισεις σε αυτη την αναλυση. Οποτε θελω να ξερω εαν με το reshade θα εχω καποιο επιπλεον αποτελεσμα. Ισως βοηθαει σε παλαιοτερα παιχνιδια; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 29 λεπτά πριν, Luxx είπε Το αναφερω απο την αποψη οτι ηδη με την 2070 super, μπορω να παιζω ολα τα παιχνιδια σε Ultra ρυθμισεις σε αυτη την αναλυση. Οποτε θελω να ξερω εαν με το reshade θα εχω καποιο επιπλεον αποτελεσμα. Ισως βοηθαει σε παλαιοτερα παιχνιδια; Το reshade είναι post-processing φίλτρα. Δεν αλλάζει κάτι στο performance.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Το reshade ανάλογα το φίλτρο μπορεί να ρίξει το performance μέχρι και 50 60%. Οπότε προσοχή με τα φίλτρα. Προτείνω lumasharpen levels και vibrance. Όλα μαζί ρίχνουν γύρω στο 10% το performance. Επεξ/σία 12 Απριλίου 2020 από Arkin 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο.. Βάλτο από το geforce experience.δε χάνεις τπτ κ είναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα.προσωπικα χρησιμοποιώ το "όξυνση" ελληνιστι 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο.. Φίλτρα όπως το clarity ρίχνουν 10% από μόνα τους. Φίλτρο για υποτυπώδες path tracing ρίχνει 40%. Το κάθε φίλτρο έχει το ανάλογο perf hit. Το vibrance τονίζει λιγο τα χρώματα το lumasharpen δίνει οξύτητα το levels αντίθεση. Η παραμετροποίηση είναι ατελείωτη. Ακόμα και smaa μπορείς να βάλεις ως ΑΑ και να κλείσεις αυτό του παιχνιδιού ειδικά αν είναι κακό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Arkin είπε Φίλτρα όπως το clarity ρίχνουν 10% από μόνα τους. Φίλτρο για υποτυπώδες path tracing ρίχνει 40%. Το κάθε φίλτρο έχει το ανάλογο perf hit. Το vibrance τονίζει λιγο τα χρώματα το lumasharpen δίνει οξύτητα το levels αντίθεση. Η παραμετροποίηση είναι ατελείωτη. Ακόμα και smaa μπορείς να βάλεις ως ΑΑ και να κλείσεις αυτό του παιχνιδιού ειδικά αν είναι κακό. Ναι όντως έχει πράμα, το χρησιμοποιώ αλλά επειδή παίζω στα 60fps και το βάζω σε παλιότερα games μόνο δεν έχω παρατηρήσει το performance hit.. Και κάτι άλλο άσχετο με το Reshade. Στο Gears 5 η κάρτα κρατάει 60αρι σε 1080p με όλα ultra-insane και αράζει στα 1200-1500MHz και μόνο στα δύσκολα σημεία πάει τέρμα η συχνότητα αλλά δεν έχει drops, ενώ στο Witcher 3 που είναι 5 χρόνια παιχνίδι και δεν έχει και τα γραφικά του Gears 5, είναι μονίμως στην max συχνότητα. Πώς γίνεται αυτό; Είναι θέμα μήπως του DX12 vs DX11; Επεξ/σία 12 Απριλίου 2020 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 12 Απριλίου 2020 Σε παλια παιχνιδια ποια φιλτρα προτεινετε να μπουν για βελτιωση της εικονας; Αν και δε νομιζω να υπαρξουν τρελες διαφορες. Πχ τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω να παιζω το The Thing. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλό ξύλο τρώει η 2060s.στην ιδιαν κατηγορια τιμής η amd κερδιζει 2060s αλλά κ αγγιζει 2070 -2070s όντας ακριβότερες αμφοτερες Επεξ/σία 13 Απριλίου 2020 από billeiros 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 17 ώρες πριν, Luxx είπε Σε παλια παιχνιδια ποια φιλτρα προτεινετε να μπουν για βελτιωση της εικονας; Αν και δε νομιζω να υπαρξουν τρελες διαφορες. Πχ τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω να παιζω το The Thing. RT reshade(του Marty Mcfly) που είναι αιωνίως σε beta φάση και "δωρεάν" κατόπιν δωρεάς(donation). Ή όπως αλλιώς το βρεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Αυτό το έχω δει και εγώ. Γιατί λέγεται RT; Απλά τα χρώματα αλλάζει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2020 16 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Αυτό το έχω δει και εγώ. Γιατί λέγεται RT; Απλά τα χρώματα αλλάζει.. Screen space ray tracing. Σαν αυτό που τρέχει το Gears 5 στο XSX. Ό,τι πρέπει για παλιά games που δεν έχουν καμία μορφή GI. Τα χρώματα αλλάζουν λόγω color bleeding που είναι ένα από τα επαΚόλουθα του φυσικού φωτισμού. Το SSRT όμως έχει άλλους περιορισμούς. Πρώτον, τα υλικά δεν αντιδρούν φυσικά γιατί απλά δεν υπάρχουν shaders υλικών με PBR στα παλιά, αλλά και σε σύγχρονα games. Δεύτερον, βλέπεις περίεργες αλλαγές στον φωτισμό όλη την ώρα κάθε φορά που μπαίνουν νέα φώτα στη σκηνή. υ.γ.: Για τα παλιά games must είναι το SMAA του reshade. Η πλήρης εξήγηση για το DLSS 2.0 από τους ανθρώπους της nvidia. Από το -33:15 αναλύει τον τρόπο με τον οποίο βοηθάει το Deep Learning(tensor cores) στα προβλήματα του image reconstruction από διαδοχικά καρέ. https://developer.nvidia.com/gtc/2020/video/s22698 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα