Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@billeiros 

Οι A non-Ti νομίζω πως όχι. Το είχα κοιτάξει τότε. Σίγουρα κάποιες παίρνουν reference bios και ανεβάζουν όριο κατανάλωσης. Αλλά για τάση...κάτι ψίχουλα μόνο που επιτρέπει αυτό το BIOS.

  • Like 1
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αξιζει να μπει το Reshade σε 1080p αναλυση στα καινουρια παιχνιδια; Υπαρχει διαφορα; Εχω δει μερικα βιντεο στο youtube, αλλα δε βλεπω κατι το τρομερο. Εχω την 2070 super.

Δημοσ.

Δεν έχει σχέση με τη ανάλυση το Reshade..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Δεν έχει σχέση με τη ανάλυση το Reshade..

Το αναφερω απο την αποψη οτι ηδη με την 2070 super, μπορω να παιζω ολα τα παιχνιδια σε Ultra ρυθμισεις σε αυτη την αναλυση. Οποτε θελω να ξερω εαν με το reshade θα εχω καποιο επιπλεον αποτελεσμα. Ισως βοηθαει σε παλαιοτερα παιχνιδια;

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Luxx είπε

Το αναφερω απο την αποψη οτι ηδη με την 2070 super, μπορω να παιζω ολα τα παιχνιδια σε Ultra ρυθμισεις σε αυτη την αναλυση. Οποτε θελω να ξερω εαν με το reshade θα εχω καποιο επιπλεον αποτελεσμα. Ισως βοηθαει σε παλαιοτερα παιχνιδια;

Το reshade είναι post-processing φίλτρα. Δεν αλλάζει κάτι στο performance..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το reshade ανάλογα το φίλτρο μπορεί να ρίξει το performance μέχρι και 50 60%. Οπότε προσοχή με τα φίλτρα. Προτείνω lumasharpen levels και vibrance. Όλα μαζί ρίχνουν γύρω στο 10% το performance. 

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Δημοσ.

I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο..

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο..

Βάλτο από το geforce experience.δε χάνεις τπτ κ είναι πολύ ωραίο το αποτέλεσμα.προσωπικα χρησιμοποιώ το "όξυνση" ελληνιστι

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

I stand corrected. Όντως; Δεν το περίμενα αφού τα post-processing έχουν μηδαμινό impact γενικά. 10% δεν το λες και λίγο..

Φίλτρα όπως το clarity ρίχνουν 10% από μόνα τους. Φίλτρο για υποτυπώδες path tracing ρίχνει 40%. Το κάθε φίλτρο έχει το ανάλογο perf hit. Το vibrance τονίζει λιγο τα χρώματα το lumasharpen δίνει οξύτητα το levels αντίθεση. Η παραμετροποίηση είναι ατελείωτη. Ακόμα και smaa μπορείς να βάλεις ως ΑΑ και να κλείσεις αυτό του παιχνιδιού ειδικά αν είναι κακό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Arkin είπε

Φίλτρα όπως το clarity ρίχνουν 10% από μόνα τους. Φίλτρο για υποτυπώδες path tracing ρίχνει 40%. Το κάθε φίλτρο έχει το ανάλογο perf hit. Το vibrance τονίζει λιγο τα χρώματα το lumasharpen δίνει οξύτητα το levels αντίθεση. Η παραμετροποίηση είναι ατελείωτη. Ακόμα και smaa μπορείς να βάλεις ως ΑΑ και να κλείσεις αυτό του παιχνιδιού ειδικά αν είναι κακό. 

Ναι όντως έχει πράμα, το χρησιμοποιώ αλλά επειδή παίζω στα 60fps και το βάζω σε παλιότερα games μόνο δεν έχω παρατηρήσει το performance hit..

Και κάτι άλλο άσχετο με το Reshade. Στο Gears 5 η κάρτα κρατάει 60αρι σε 1080p με όλα ultra-insane και αράζει στα 1200-1500MHz και μόνο στα δύσκολα σημεία πάει τέρμα η συχνότητα αλλά δεν έχει drops, ενώ στο Witcher 3 που είναι 5 χρόνια παιχνίδι και δεν έχει και τα γραφικά του Gears 5, είναι μονίμως στην max συχνότητα. Πώς γίνεται αυτό; Είναι θέμα μήπως του DX12 vs DX11;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Σε παλια παιχνιδια ποια φιλτρα προτεινετε να μπουν για βελτιωση της εικονας; Αν και δε νομιζω να υπαρξουν τρελες διαφορες. Πχ τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω να παιζω το The Thing.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλό ξύλο τρώει η 2060s.στην ιδιαν κατηγορια τιμής η amd  κερδιζει  2060s αλλά κ αγγιζει 2070 -2070s όντας ακριβότερες αμφοτερες

Επεξ/σία από billeiros
  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, Luxx είπε

Σε παλια παιχνιδια ποια φιλτρα προτεινετε να μπουν για βελτιωση της εικονας; Αν και δε νομιζω να υπαρξουν τρελες διαφορες. Πχ τωρα σκεφτομαι να ξεκινησω να παιζω το The Thing.

RT reshade(του Marty Mcfly) που είναι αιωνίως σε beta φάση και "δωρεάν" κατόπιν δωρεάς(donation). Ή όπως αλλιώς το βρεις.

Δημοσ.

Αυτό το έχω δει και εγώ. Γιατί λέγεται RT; Απλά τα χρώματα αλλάζει..

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό το έχω δει και εγώ. Γιατί λέγεται RT; Απλά τα χρώματα αλλάζει..

Screen space ray tracing. Σαν αυτό που τρέχει το Gears 5 στο XSX. Ό,τι πρέπει για παλιά games που δεν έχουν καμία μορφή GI.

Τα χρώματα αλλάζουν λόγω color bleeding που είναι ένα από τα επαΚόλουθα του φυσικού φωτισμού. Το SSRT όμως έχει άλλους περιορισμούς. Πρώτον, τα υλικά δεν αντιδρούν φυσικά γιατί απλά δεν υπάρχουν shaders υλικών με PBR στα παλιά, αλλά και σε σύγχρονα games. Δεύτερον, βλέπεις περίεργες αλλαγές στον φωτισμό όλη την ώρα κάθε φορά που μπαίνουν νέα φώτα στη σκηνή.

υ.γ.: Για τα παλιά games must είναι το SMAA του reshade.

Η πλήρης εξήγηση για το DLSS 2.0 από τους ανθρώπους της nvidia. Από το -33:15 αναλύει τον τρόπο με τον οποίο βοηθάει το Deep Learning(tensor cores) στα προβλήματα του image reconstruction από διαδοχικά καρέ.

https://developer.nvidia.com/gtc/2020/video/s22698

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...