noFEARgr Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Η Ubisoft έχει δείξει καλύτερο δάσος από αυτό στην snowdrop engine, με photogrammetry προφανώς. Σε ποιο παιχνιδι ; κανενα τελευταιο της παιχνιδι δεν πλησιαζει σε αυτο . Ειδικα του ΑC ειναι πολυ low resolution BTW unreal engine 4 τρεχει το παιχνιδι , 0 stuttering . Τι στο καλο κανουν στο pc και τα μισα games εχουν stuttering με UE4 δεν ξερω.
ilos Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Σε ποιο παιχνιδι ; κανενα τελευταιο της παιχνιδι δεν πλησιαζει σε αυτο . Ειδικα του ΑC ειναι πολυ low resolution BTW unreal engine 4 τρεχει το παιχνιδι , 0 stuttering . Τι στο καλο κανουν στο pc και τα μισα games εχουν stuttering με UE4 δεν ξερω. κλείδωσέ το στα 30 fps και εσύ. Βουαλά 0 stuttering.😁
_Theo_ Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Photogrammetry. Θυμάμαι και το Vanishing of Ethan Carter που ήταν εξίσου εντυπωσιακό για την εποχή του. Ή ακόμα και τα Starwars Battlefront. Όλα αυτά τρέχουν σφαίρα. Όταν βλέπεις τέτοιου είδους γραφικά σε screenshots από το νετ νομίζεις ότι θα δεις CGI μόλις παίξεις το παιχνίδι. Πράγμα που δεν συμβαίνει ποτέ. Εξακολουθεί να υπάρχει κάτι ψεύτικο στην όλη εικόνα. Έχεις σκεφτεί γιατί τα CGI trailers των παιχνιδιών, ακόμα και αν δεν υπερτερούν σε textures από πολλά σύγχρονα games, όπως αυτό που δείχνεις, φαίνονται τόσο αληθινά; Τόσο ώστε να υπάρχει το προσωνύμιο "σαν CGI" όταν θέλουμε να πούμε πόσο καλά δείχνει ένα game; Ακριβώς. Το θέμα δεν είναι να έχουμε φωτορεαλιστικά γραφικά. Το θέμα είναι να υπάρχει α) αλληλεπίδραση με το κόσμο και β) έξυπνη AI. Π.χ α) Πυροβολάς ένα δέντρο και κόβεται στα δύο. Αν πας από πάνω του και το ξανά πυροβολήσεις να κομματιαστεί σε περισσότερα κομμάτια. β) Ας πούμε παίζεις ένα game και πας σε ένα ξένο περιβάλλον το οποίο ανήκει σε μια ουδέτερη φατρία. Αν βγάλεις όπλο να αρχίσουν να σου λένε "κατέβασε το αμέσως αλλιώς πυροβολούμε". Αν δεν το κατεβάσεις μετά από κάποια λεπτά θα σε πυροβολήσουν. Ή πχ να μπεις μέσα στις γυναικείες τουαλέτες και να σου πει κάποιος "ρε φίλε τι κάνεις εκεί;;" και αυτή σου η πράξη να έχει αντίκτυπο στο πως σε βλέπουν οι female characters στη συγκεκριμένη faction. Κάτι τέτοιο είδα για πρώτη φορά στο θρυλικό Deus Ex. Έχω βαρεθεί τα χοντροκομμένα γραμμικά games με τα σούπερ γραφικά όπου 1+1=2. Physics και AI θέλουμε όχι γραφικάρες. Αν και το ιδανικό θα ήταν και τα δύο. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από _Theo_
noFEARgr Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 4 λεπτά πριν, ilos είπε κλείδωσέ το στα 30 fps και εσύ. Βουαλά 0 stuttering.😁 Παιξε jedi order και με κλειδωμενα στα κινηματογραφικα 24fps να παιξεις παλι stuttering θα υπαρχει 4 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Το θέμα δεν είναι να έχουμε φωτορεαλιστικά γραφικά. Το θέμα είναι να υπάρχει α) αλληλεπίδραση με το κόσμο και β) έξυπνη AI. Π.χ α) Πυροβολάς ένα δέντρο και κόβεται στα δύο. Αν πας από πάνω του και το ξανά πυροβολήσεις να κομματιαστεί σε περισσότερα κομμάτια. β) Ας πούμε παίζεις ένα game και πας σε ένα ξένο περιβάλλον το οποίο ανήκει σε μια ουδέτερη φατρία. Αν βγάλεις όπλο να αρχίσουν να σου λένε "κατέβασε το αμέσως αλλιώς πυροβολούμε". Αν δεν το κατεβάσεις μετά από κάποια λεπτά θα σε πυροβολήσουν. Ή πχ να μπεις μέσα στις γυναικείες τουαλέτες και να σου πει κάποιος "ρε φίλε τι κάνεις εκεί;;" και αυτή σου η πράξη να έχει αντίκτυπο στο πως σε βλέπουν οι female characters στη συγκεκριμένη faction. Κάτι τέτοιο είδα και πρώτη φορά στο θρυλικό Deus Ex. Έχω βαρεθεί τα χοντροκομμένα γραμμικά games με τα σούπερ γραφικά όπου 1+1=2. Physics και AI θέλουμε όχι γραφικάρες. Αν και το ιδανικό θα ήταν και τα δύο. AI της προκοπης θα δεις με τις νεες κονσολες και μετα , απο τα σαπιο jaguar απαιτησεις δεν γινεται να εχεις .
_Theo_ Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 7 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Παιξε jedi order και με κλειδωμενα στα κινηματογραφικα 24fps να παιξεις παλι stuttering θα υπαρχει AI της προκοπης θα δεις με τις νεες κονσολες και μετα , απο τα σαπιο jaguar απαιτησεις δεν γινεται να εχεις . Δεν είναι θέμα επεξεργαστικής ισχύος αλλά κώδικα και το πόσο προσεγμένο είναι ένα παιχνίδι.
pirmen56 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 11 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Το θέμα δεν είναι να έχουμε φωτορεαλιστικά γραφικά. Το θέμα είναι να υπάρχει α) αλληλεπίδραση με το κόσμο και β) έξυπνη AI. Π.χ α) Πυροβολάς ένα δέντρο και κόβεται στα δύο. Αν πας από πάνω του και το ξανά πυροβολήσεις να κομματιαστεί σε περισσότερα κομμάτια. β) Ας πούμε παίζεις ένα game και πας σε ένα ξένο περιβάλλον το οποίο ανήκει σε μια ουδέτερη φατρία. Αν βγάλεις όπλο να αρχίσουν να σου λένε "κατέβασε το αμέσως αλλιώς πυροβολούμε". Αν δεν το κατεβάσεις μετά από κάποια λεπτά θα σε πυροβολήσουν. Ή πχ να μπεις μέσα στις γυναικείες τουαλέτες και να σου πει κάποιος "ρε φίλε τι κάνεις εκεί;;" και αυτή σου η πράξη να έχει αντίκτυπο στο πως σε βλέπουν οι female characters στη συγκεκριμένη faction. Κάτι τέτοιο είδα για πρώτη φορά στο θρυλικό Deus Ex. Έχω βαρεθεί τα χοντροκομμένα γραμμικά games με τα σούπερ γραφικά όπου 1+1=2. Physics και AI θέλουμε όχι γραφικάρες. Αν και το ιδανικό θα ήταν και τα δύο. lol. Αυτά δεν γίνονται ούτε το 2050. Ίσως με νευρωνικά δίκτυα που θα προσομοιώνουν τυφλά ανθρώπινες συμπεριφορές και καταστάσεις μετά από παρακολούθηση ταινιών και βίντεο εκατομμυρίων ωρών. Τα physics είναι πιο εφικτά. Ο φωτισμός δεν είναι μόνο για τον καλωπισμό των γραφικών. Συμβάλλει στο immersion. Παίζοντας το Control, εξ απροόπτου πάνω στη μάχη έβλεπα τα είδωλα των NPCs πάνω σε διάφορα αντικείμενα. Αυτό μου έδινε την αίσθηση προσομοίωσης. Σε stealth games αντί να έχεις συντελεστές πιθανότητας να σε δει ο εχθρός κάτω από μια σκιά θα τρέχει το engine μια RT προσομοίωση και θα αποφασίζει με σωστά κριτήρια την ορατότητά σου. Είναι και το φως ένα φαινόμενο. 1
ilos Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 18 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Παιξε jedi order και με κλειδωμενα στα κινηματογραφικα 24fps να παιξεις παλι stuttering θα υπαρχει AI της προκοπης θα δεις με τις νεες κονσολες και μετα , απο τα σαπιο jaguar απαιτησεις δεν γινεται να εχεις . Στο jedi λίγο που έπαιξα το κάνει πριν φορτώσει το επόμενο area. PCIE 4.0 nvme to the resque.😁
_Theo_ Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, pirmen56 είπε lol. Αυτά δεν γίνονται ούτε το 2050. Ίσως με νευρωνικά δίκτυα που θα προσομοιώνουν τυφλά ανθρώπινες συμπεριφορές και καταστάσεις μετά από παρακολούθηση ταινιών και βίντεο εκατομμυρίων ωρών. Τα physics είναι πιο εφικτά. Ο φωτισμός δεν είναι μόνο για τον καλωπισμό των γραφικών. Συμβάλλει στο immersion. Παίζοντας το Control, εξ απροόπτου πάνω στη μάχη έβλεπα τα είδωλα των NPCs πάνω σε διάφορα αντικείμενα. Αυτό μου έδινε την αίσθηση προσομοίωσης. Σε stealth games αντί να έχεις συντελεστές πιθανότητας να σε δει ο εχθρός κάτω από μια σκιά θα τρέχει το engine μια RT προσομοίωση και θα αποφασίζει με σωστά κριτήρια την ορατότητά σου. Είναι και το φως ένα φαινόμενο. Ένα παλικάρι εδώ μέσα είχε πει ότι στο STALKER (δεν θυμάμαι ποιο από τα τρία) υπάρχει ας πούμε μια "advanced" AI καθώς, κάθε φατρία εκεί έχει τους δικούς της στόχους και προσπαθεί να τους επιτύχει, πάντα σε συνάρτηση με τον πρωταγωνιστή. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσον ισχύει αυτό. Έχω μια ελπίδα ότι μια τέτοια ολίγον τι "advanced" AI ΙΣΩΣ έχει το Cyberpunk 2077... Πάντως αυτό που ανέφερες σχετικά με την αντανάκλαση και το RT χρειάζεται έξυπνη AI για να επιτευχθεί η οποία θα αποφασίζει πότε είσαι ορατός βάση της αντανάκλασης.Η nVidia πρωτοπόρησε με το RTX αυτό είναι σίγουρο. Μακάρι να υιοθετηθεί από πολλά games. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2020 από _Theo_
Aten-Ra Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 6 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Η nVidia πρωτοπόρησε με το RTX αυτό είναι σίγουρο. Μακάρι να υιοθετηθεί από πολλά games. Ελπίζω του χρόνου που θα έχουν όλες οι καινούργιες κάρτες και από τους δυο RT, να μην δούμε φαινόμενα υπερβολικού RT στα παιχνίδια όπως είχαμε στο Crysis 2 με το Tessellation. 1
noFEARgr Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 51 λεπτά πριν, _Theo_ είπε Ένα παλικάρι εδώ μέσα είχε πει ότι στο STALKER (δεν θυμάμαι ποιο από τα τρία) υπάρχει ας πούμε μια "advanced" AI καθώς, κάθε φατρία εκεί έχει τους δικούς της στόχους και προσπαθεί να τους επιτύχει, πάντα σε συνάρτηση με τον πρωταγωνιστή. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσον ισχύει αυτό. Έχω μια ελπίδα ότι μια τέτοια ολίγον τι "advanced" AI ΙΣΩΣ έχει το Cyberpunk 2077... Πάντως αυτό που ανέφερες σχετικά με την αντανάκλαση και το RT χρειάζεται έξυπνη AI για να επιτευχθεί η οποία θα αποφασίζει πότε είσαι ορατός βάση της αντανάκλασης.Η nVidia πρωτοπόρησε με το RTX αυτό είναι σίγουρο. Μακάρι να υιοθετηθεί από πολλά games. Δεν χρειαζεται RT για να γινει αυτο που λες, στο HITMAN π.χ οι εχθροι σε αντιλαβανονται αν σε δουνε στο καθρεφτη
Acmilangr2 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 Δημοσ. 10 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, _Theo_ είπε Το θέμα δεν είναι να έχουμε φωτορεαλιστικά γραφικά. Το θέμα είναι να υπάρχει α) αλληλεπίδραση με το κόσμο και β) έξυπνη AI. Π.χ α) Πυροβολάς ένα δέντρο και κόβεται στα δύο. Αν πας από πάνω του και το ξανά πυροβολήσεις να κομματιαστεί σε περισσότερα κομμάτια. β) Ας πούμε παίζεις ένα game και πας σε ένα ξένο περιβάλλον το οποίο ανήκει σε μια ουδέτερη φατρία. Αν βγάλεις όπλο να αρχίσουν να σου λένε "κατέβασε το αμέσως αλλιώς πυροβολούμε". Αν δεν το κατεβάσεις μετά από κάποια λεπτά θα σε πυροβολήσουν. Ή πχ να μπεις μέσα στις γυναικείες τουαλέτες και να σου πει κάποιος "ρε φίλε τι κάνεις εκεί;;" και αυτή σου η πράξη να έχει αντίκτυπο στο πως σε βλέπουν οι female characters στη συγκεκριμένη faction. Κάτι τέτοιο είδα για πρώτη φορά στο θρυλικό Deus Ex. Έχω βαρεθεί τα χοντροκομμένα γραμμικά games με τα σούπερ γραφικά όπου 1+1=2. Physics και AI θέλουμε όχι γραφικάρες. Αν και το ιδανικό θα ήταν και τα δύο. Τα παλιά Farcry ήταν έτσι
D.Luffy Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, pirmen56 είπε Σε στατικά περιβάλλοντα, χωρίς day-night/weather cycle και τεράστιους open χώρους μπορείς να κάνεις κυριολεκτικά τα πάντα. Αρκεί να υπάρχει επαρκής VRAM και χρήμα στην τσέπη. Δεν θα χρειαζόταν να βάλει η MS υποστήριξη για RT στο XSX αν ήταν τόσο απλά τα πράγματα. Έχουμε δει, χρόνια πριν, εντυπωσιακά demo από εικονικά διαμερίσματα με σχεδόν φωτορεαλιστικούς φωτισμούς. Άντε να κάνεις το ίδιο για κάτι σε στυλ Dying Light, Skyrim κτλ. Δεν θα σε φτάσουν οι πόροι καμίας κάρτας και αν τύχει και αλλάξει το παραμικρό στη σκηνή φτου και από την αρχή. Ναι ok, δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες αλλά δεν κατάλαβα τι σχέση έχουν όλα αυτά με αυτό που έγραψα εγώ... Ότι η RE Engine έχει τρομερά visuals. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2020 από D.Luffy
D.Luffy Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, noFEARgr είπε BTW unreal engine 4 τρεχει το παιχνιδι , 0 stuttering . Τι στο καλο κανουν στο pc και τα μισα games εχουν stuttering με UE4 δεν ξερω. Αν το παιχνίδι στο οποίο απευθύνεσαι τρέσει στα 30fps, λογικό να μην αντιλαμβάνεσαι το stuttering (το οποίο είναι ακόμα εκεί). Αυτό γίνεται εμφανές μόνο με locked 60fps. Το Jedi Order εκτός από το stuttering έχει και θέμα με το frame-pacing το οποίο είναι ένα διαφορετικό πρόβλημα. Γι αυτό εκεί καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά ακόμα και με 30fps. Επεξ/σία 11 Απριλίου 2020 από D.Luffy
Stamer Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, noFEARgr είπε Τι στο καλο κανουν στο pc και τα μισα games εχουν stuttering με UE4 δεν ξερω. Τα pc τρέχουν windows (κυρίως)... ο καθένας με το "δικό του" setup, Χ software και ποιός ξέρει τι services να τρέχουν απο πίσω. Οι κονσόλες είναι φτιαγμένες μόνο για μία βασική δουλειά. Κλασσικό παράδειγμα και το ACO που το έχω δει να κατηγορείται πολλές φορές για stuttering ενώ προσωπικά δεν έχω δει stutter σε αυτό ούτε με 980ti max settings (σε 1080 τότε). Επεξ/σία 11 Απριλίου 2020 από Stamer
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Δημοσ. 11 Απριλίου 2020 Αν βάλεις settings και fps κονσολών ούτε στο pc δεν έχεις stutter..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα