pirmen56 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 3 λεπτά πριν, ilos είπε Κανένας δεν υποστήριξε ότι το DLSS 2.0 δεν είναι ανώτερο από TAA+ στεγνό upscale ή ΤΑΑ+checkerboarding ή ΤΑΑ+upscale+RIS ή TAA+upscale+reshade και όλα τα σχετικά. Αυτό που λέμε είναι ότι οποιαδήποτε upscale τεχνική δεν είναι καλύτερο από native. Απλά πράγματα. Γιατί αυτή η εντύπωση δίνεται όταν συγκρίνει TAA native με DLSS και εστιάζει σε μερικά πράγματα που το TAA υστερεί. Δυστυχώς ή ευτυχώς το TAA δεν πρόκειται να φύγει. Γεγονός είναι επίσης ότι όλο και περισσότερα games θα χρησιμοποιούν temporal accumulation τεχνικές rendering για λόγους επιδόσεων. Παράδειγμα το τελευταίο Doom. Αναπόφευκτα λοιπόν όλες οι συγκρίσεις με DLSS θα γίνονται απέναντι σε native με κάποιας μορφής TAA, που όλα μα όλα είναι λίγο ως πολύ blurry. Το DLSS 2.0 για 1080p output χρειάζεται κάτι παραπάνω από 720p render res(quality mode). Ιδανικά 768p και πάνω. Με στόχο 1440p ή 4Κ τα artifacts κρύβονται ευκολότερα και μπορείς να πέσεις περισσότερο σε render res. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Όσο περνάει ο καιρός και βελτιώνεται το DLSS λυθεί και το πρόβλημα με το sharpening ή όλα τα παιχνίδια να αποκτήσουν καλό ΤΑΑ; Το πρόβλημα του sharpening δεν νομίζω να λυθεί ποτέ μιας και όταν δεν κάνεις 1:1 mapping σε ένα digital panel το χάσιμο της λεπτομέρειας είναι αναπόφεκτο. Απλώς στα παιχνίδια μπορείς να το κρύψεις αυτό περαιτέρω κάνοντας χρήση post-processing φίλτρων που η δουλειά τους είναι ακριβώς αυτή. Να μειώσουν εξ αρχής την αντιληπτή ευκρίνεια της εικόνας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε Το πρόβλημα του sharpening δεν νομίζω να λυθεί ποτέ μιας και όταν δεν κάνεις 1:1 mapping σε ένα digital panel το χάσιμο της λεπτομέρειας είναι αναπόφεκτο. Απλώς στα παιχνίδια μπορείς να το κρύψεις αυτό περαιτέρω κάνοντας χρήση post-processing φίλτρων που η δουλειά τους είναι ακριβώς αυτή. Να μειώσουν εξ αρχής την αντιληπτή ευκρίνεια της εικόνας. Ε ναι το ιδανικό θα ήταν να έχουμε όλοι 2x2080Ti και να τα παίζουμε όλα ultra σε native χωρίς reconstruction ή να ήταν όλα τα studio σαν του Doom για παράδειγμα που έχει και ωραία visuals και πάει μπάλα το game. Αλλά δεν γίνεται. Κάτι κερδίζεις, κάτι χάνεις. Ή θα ρίξεις settings ή θα ρίξεις ανάλυση και θα κάνεις reconstruct. To sharpening με τον καιρό σίγουρα θα βελτιωθεί, πιθανώς δεν θα εξαλειφθεί τελείως, αλλά αν φτάσουμε σε ένα σημείο που να μην γίνεται αντιληπτό ή ενοχλητικό σε ροή gameplay είμαστε καλά. Βέβαια όλα αυτά παίζει να ενδιαφέρουν το πολύ το 10% των gamers που στοχεύουν στο απόλυτο eye candy χωρίς να ρίξουν ούτε ένα setting κάτω από ultra, αφού οι περισσότεροι έχουν σάπιες κάρτες και παίζουν pleb-G και τα συναφή με medium settings.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Πάνε τα καλά τα χρόνια που έιχες native res + MSAA και έβλέπεις εικόνα crystal. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 5 λεπτά πριν, D.Luffy είπε Το πρόβλημα του sharpening δεν νομίζω να λυθεί ποτέ μιας και όταν δεν κάνεις 1:1 mapping σε ένα digital panel το χάσιμο της λεπτομέρειας είναι αναπόφεκτο. Το DLSS 1.0 ήταν αυτό που μάντευε ποια pixels λείπουν ανάμεσα στην low res εικόνα και τον high res στόχο(με τη βοήθεια νευρωνικού δικτύου). Με αποτέλεσμα τη θολούρα που έβλεπες και το ελαφρώς καλύτερο από απλό upscaling αποτέλεσμα. Το upscaling κάνει θαύματα με AI αλλά θες πολύ ισχυρά νευρωνικά δίκτυα. Real-time τώρα το ξεχνάμε. Το DLSS 2.0 δεν κάνει κανένα upscaling. Αθροίζει pixels από διαδοχικά καρέ και τουλάχιστον θεωρητικά πετυχαίνει τέλεια εικόνα, ίδια με την native. Το μόνο και μεγάλο πρόβλημα είναι η κίνηση. Πιστεύω ότι η απώλεια λεπτομέρειας στο control σε κάποιες περιπτώσεις με στατική εικόνα οφείλεται είτε στο γεγονός ότι το render res εχει κάτω του 50% των pixels της native, είτε στη χρήση υπερβολικού sharpening που πάντα αφαιρει αληθινή λεπτομέρεια από μια εικόνα, είτε ακόμα και στον θόρυβο που έχει το Control και μπερδεύει κάπως το NN. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Super Moderators Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 33 minutes ago, pirmen56 said: Κατάλαβες τώρα ποιό είναι το πρόβλημα και το πού θα στοχεύσει η AMD προπαγάνδα; Η άγνοια των καταναλωτών και το 800% ζουμ για να βγάλει κάθε τι άσχημο artifact που αφήνει πίσω του το DLSS 2.0, 3.0 κλπ. Πάντα κάτι θα αφήνει. Το κράξιμο έπεσε στο DLSS 1.0, όχι στο 2.0 και ήταν δικαιολογημένο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 8 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Ε ναι το ιδανικό θα ήταν να έχουμε όλοι 2x2080Ti και να τα παίζουμε όλα ultra σε native χωρίς reconstruction ή να ήταν όλα τα studio σαν του Doom για παράδειγμα που έχει και ωραία visuals και πάει μπάλα το game. Το Doom και αν έχει reconstruction. Τα πάντα είναι reconstructed μέσα από σύγκριση διαδοχικών καρέ. Γι αυτό πάει σφαίρα και έχει χαμό από πολύγωνα. 2 λεπτά πριν, ThReSh είπε Το κράξιμο έπεσε στο DLSS 1.0, όχι στο 2.0 και ήταν δικαιολογημένο. Κράξιμο θα πέσει και στο 2.0 αν δεν προσθέσουν επιλογή για >720p render res με 1080p στόχο ή δεν βελτιώσουν και άλλο την τεχνική. Το 720p είναι κάπως οριακό και δεν υπάρχει λόγος να σε κλειδώνουν στο 44% της native αν η κάρτα σου σηκώνει και παραπάνω. Ευτυχώς σε κάποια games μπαίνεις στα .ini και το φτιάχνεις όπως θες. Δυστυχώς δεν γίνεται παντού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Θα δώσουν επιλογή για να ρυθμίζεις το sharpness μέσα από τους οδηγούς είπαν για το DLSS 2.0 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 5 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Κράξιμο θα πέσει και στο 2.0 αν δεν προσθέσουν επιλογή για >720p render res με 1080p στόχο ή δεν βελτιώσουν και άλλο την τεχνική. Το 720p είναι κάπως οριακό και δεν υπάρχει λόγος να σε κλειδώνουν στο 44% της native αν η κάρτα σου σηκώνει και παραπάνω. Ευτυχώς σε κάποια games μπαίνεις στα .ini και το φτιάχνεις όπως θες. Δυστυχώς δεν γίνεται παντού. Στο Youngblood το Quality είναι στο 66% της native αν θυμάμαι καλά άρα 720p σε 1080p.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Στο Youngblood το Quality είναι στο 66% της native αν θυμάμαι καλά άρα 720p σε 1080p.. Σωστά. 66% των Χ και Υ διαστάσεων. Όχι των pixels. Το 720p είναι το 44% των pixels της 1080p. Το 768p το 51%. Σημαντική διαφορά στον περιορισμό του ringing(halo) και την μικρολεπτομέρεια. 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Θα δώσουν επιλογή για να ρυθμίζεις το sharpness μέσα από τους οδηγούς είπαν για το DLSS 2.0 Το ringing δεν έχει να κάνει μόνο με το sharpness. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thetiesthatbind Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Στις 6/4/2020 στις 8:45 ΜΜ, yiannis1991 είπε Η αλήθεια είναι ότι και οι δύο got scammed. Οι μεν που πήραν κάρτα περιμένοντας RT σε αρκετά games (ειδικά όσοι πήραν ακριβή RTX) και οι δε που έδωσαν 400άρι για να παλεύουν με ddu, formats, ένα σωρό διαφορετικούς συνδυασμούς hardware, ώρες αναζήτησης σε forums, κτλ, κτλ.. Αν το είχε βγάλει η AMD θα ήταν το απόλυτο API επειδή η AMD είναι η εταιρεία του λαού κτλ κτλ. Αν το είχε βγάλει η NVIDIA θα ήταν "μία επιπλέον δικαιολογία για να μας πάρει τα λεφτά".. Κομμουνιστές στην AMD, δε τους νοιάζει το κέρδος, εξού και το κοκκινο :P Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Tο TAA θα το τρώμε στη μάπα συνέχεια γιατί περιορίζει το shimmering και το flickering(γενικά το τρεμόπαιγμα στις άκρες των αντικειμένων και τα textures όταν κινείσαι). Από τη στιγμή λοιπόν που δεν πρόκειται να μας εκαταλείψει, με την μία ή την άλλη μορφή, μήπως θα ήταν καλύτερο να σταματήσουμε να συγκρίνουμε το DLSS με τα υπερευκρινή 8Χ MSAA/SSAA γραφικά του 2010 και πίσω; Παίρνοντας μαζί μας τον μεγεθυντικό φακό για να ξεσκεπάσουμε την DLSS απάτη της Nvidia, ενώ τρώμε αμάσητα τόσα και τόσα όπως λες και συ. Μα δε χρειάζεται να γίνει τέτοια σύγκριση. Ποιος μίλησε για MSAA/SSAA; Πάρε το Gear 5 που έχει άριστο ΤΑΑ και δυνατότητα αυξομείωσης του sharpening. Αν το Wolfenstein ή το Control είχε τέτοιας ποιότητας post-process ΑΑ για μη-DLSS rendering κανείς δε θα έκανε λόγο για "καλύτερο από native". Είπαμε, αξιοθαύμαστο το DLSS 2.0 για αυτό που κάνει και για τους πόρους που εξοικονομεί αλλά μέχρι εκεί. 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Σε κάθε περίπτωση σχεδόν όλες οι υλοποιήσεις ΤΑΑ είναι σάπιες, μόνο σε λίγα παιχνίδια είναι καλές. Όχι βέβαια. Πολλά παιχνίδια (π.χ. όλα με UE4) έχουν από καλό έως άριστο ΤΑΑ και πολλά άλλα το επίσης άριστο SMAATx. Αυτό που λείπει σε πολλά είναι το sharpening, κάτι που μπορεί να προστεθεί μέσω των drivers. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
D.Luffy Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Και το Sekiro έχει πολύ καλό ΑΑ αλλά δεν είμαι σίγουρος αν χρησιμοποιεί TAA ή κάτι άλλο... Πάντως σε αντίθεση με πολλούς εδώ μέσα, προσωπικά θεωρώ το TAA ως την καλύτερη ΑΑ υλοποίηση μέχρι στιγμής όσο αναφορά εύρος κάλυψης και performance impact. Επίσης ποτέ δεν μου φάνηκε τόσο θολή η εικόνα ώστε να με χαλάει αυτό που βλέπω. Σε μερικά παιχνίδια (όπως το Gears 5 που αναφέρει ο kkatzos) η ποιότητα και καθαρότητα εικόνας αγγίζει επίπεδα pre-rendered video. Υπόψην όμως ότι παίζω σε 4Κ και ίσως αυτό να βοηθάει σε θέμα ευκρίνειας του TAA... Επεξ/σία 9 Απριλίου 2020 από D.Luffy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 10 ώρες πριν, ROG-X είπε Δηλαδη αυτο το βλεπετε ιδιο ? DLS 2.0 o ολετηρας των visuals επεστρεψε. 1440P DLS 2.0 VS NATIVE 4K 1) Χειροτερη σκιαση, με τζαγκαρισμα 2) Διαβολια και τριβολια σε ολο το αντικειμενο 3) Χειροτερη γεωμετρια. Βάλτε τις εικόνες σε ένα αρχείο και δείτε τες εναλλάξ. Καλα εαν εμπαινε ενα φιλτρο sharpen απο reshade στο Native 4K θα το κατεστρεφε το ψοφιο DLS. Δεν δείχνεις κάτι καινούργιο. Είναι το αποτέλεσμα του over-sharpening(επιλογή της Remedy) μερικώς και προφανώς του reconstruction. Τα έδειξε τα ίδια και χειρότερα και το DF και από κάτω γράφονταν βροχή τα διθυραμβικά σχόλια για το αποτέλεσμα σε νορμάλ αποστάσεις θέασης. Είναι για αυτούς που έχουν μισοπλέμονες κάρτες όπως λέει και ο ilos. Εσείς θα πάτε για 2080Ti SLI σε 4K για να έχετε native purity με 2400€ λιγότερα. Άλλοι θα πάνε για 1440p και πεντακάθαρα(όσο επιτρέπει το ενσωματωμένο πια TAA) medium-high old-gen γραφικά με τις μεσαίες κάρτες. Θέμα επιλογών είναι όλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2020 Γουστάρω να βάζω dlss και να ρίχνω ποιότητα.η nvidia τα κατάφερε να υποβαθμίσει την ανάλυση της οθόνης μου.δεν πήρα ti για αυτό.βαζω φουλ κ όπου με βγαλει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα