Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Πλακα μου κανεις κρινεις απο youtube ? 

Το ACO ultra 4K το επαιξα στο PC 

Ps4 pro το πηρα για να παιξω 10 τιτλους και θα φυγει οπως ειναι επιπλομενο σε κανα μηνα. Δυο παιχνιδια ακομα και το δωσα. 

Δηλαδή μου λες ότι δεν υπάρχουν παιχνίδια στο pc με visuals αντίστοιχα του Spiderman;

Υ.Γ. Το texture loading μια χαρά φαίνεται και στο YT όμως, δεν χρειάζεται να παίξεις..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Δηλαδή μου λες ότι δεν υπάρχουν παιχνίδια στο pc με visuals αντίστοιχα του Spiderman;

Υ.Γ. Το texture loading μια χαρά φαίνεται και στο YT όμως, δεν χρειάζεται να παίξεις..

Θα πονταρα μονο στο RDR 2.

Συνολικα το game ειναι σε αλλο επιπεδο. Με Φοβερο animation και στην αποδοση της δρασης! Aπο κοντα ειναι πολυ καλυτερο.

Capture.JPG.466ac261af644f8ce4ee1b43d4790a90.JPG

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Πάει το δούλεμα σύννεφο...

Αρχικές εικόνες με κλασσικές υφές χαμηλής/κανονικής ανάλυσης από το normal game και μετά το θαύμα!!!

Με RTX on, αλλάζουν και οι υφές! Γίνονται υπςρυψηλής ανάλυσης, αλλάζουν τα υλικά, μαμάει!

Είπαμε, τα είδαμε τα στριλίκια του πέτσινου στην παρουσίαση του BFV...RTXon, τα πάντα-όλα...RTXoff, πάλι καλά που δεν έβγαζαν και τους στρατιώτες και τα οχήματα, που δεν άφηναν μόνο τα wireframes.

Ναι, είναι εξαιρετικός ο φωτισμός στο παραπάνω, οι σκιάσεις και οι αντιθέσεις (ιδέα δεν έχω ποιά από αυτά είναι RT). Αλλά να βάλει τις ίδες υφές και τις ίδιες αναλύσεις παντού.

Δεν είναι RTX αυτό. RT shaders είναι ανάλογοι του υλικού και πολύ βαρύ. Δεν πρέπει να είναι δυναμικό RT. Το έβαλα για να δείξω τι πετυχαίνεις σε σάπια γραφικά με λίγη δουλειά και καλό φωτισμό.

RTX είναι το παρακάτω από την nvidia με ελάχιστες επεμβάσεις σε υφές. Full δυναμικό και real-time. Πήγαινε στο 0:58 με τα χρώματα. Είναι εντυπωσιακό και έτσι.

Spoiler

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Δεν είναι RTX αυτό. RT shaders είναι ανάλογοι του υλικού και πολύ βαρύ. Δεν πρέπει να είναι δυναμικό RT. Το έβαλα για να δείξω τι πετυχαίνεις σε σάπια γραφικά με λίγη δουλειά και καλό φωτισμό.

RTX είναι το παρακάτω από την nvidia με ελάχιστες επεμβάσεις σε υφές. Full δυναμικό και real-time. Πήγαινε στο 0:58 με τα χρώματα. Είναι εντυπωσιακό και έτσι.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Εγώ βλέπω ότι το βίντεο που αρχικά έδωσες, RTXon γράφει (χώρια οι υφές, η ανάλυση κλπ).

Total conversion demo είναι, ποιά "λίγη δουλειά και καλό φωτισμό"?

Σου ξαναγράφω, λοιπον, με αφορμή και το "επίσημο" του Μιnecraft: Μήλα με μήλα, μπανάνες με μπανάνες, μπανιέρες με μπανιέρες, όχι μήλα με μπανιέρες ενώ μιλάμε για μπανάνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ROG-X είπε

Θα πονταρα μονο στο RDR 2.

Συνολικα το game ειναι σε αλλο επιπεδο. Με Φοβερο animation και στην αποδοση της δρασης! Aπο κοντα ειναι πολυ καλυτερο.

Capture.JPG.466ac261af644f8ce4ee1b43d4790a90.JPG

Σίγουρα είναι όμορφο δεν διαφωνώ αλλά σκέψου πόσο πιο ωραίες θα ήταν οι αντανακλάσεις για παράδειγμα, που αναφέρει το βίντεο, αν γίνονταν με RT και όχι simulated ψεύτικες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σίγουρα είναι όμορφο δεν διαφωνώ αλλά σκέψου πόσο πιο ωραίες θα ήταν οι αντανακλάσεις για παράδειγμα, που αναφέρει το βίντεο, αν γίνονταν με RT και όχι simulated ψεύτικες..

To οτι οι simulated νερολακουβες στο Spiderman ειναι πολυ καλυτερες απο του BF V νερολακουβες αυτο θα επρεπε να σε προβληματιζει. 

Το Real time SSR του BFV ηταν προβληματικο. Του Spiderman ειναι αψογο εκει που το χρησιμοποιουν. Στα παράθυρα και λοιπα χέστηκε η φοράδα στο αλωνι βαλανε τα cube maps.

Οπως φοβερο real time SSR εχει το GEARS 5.

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το scaling του DLSS 2.0 από αστεία μικρές αναλύσεις και προς τα πάνω. Από το 7:35 αρχίζει να αποκτά ενδιαφέρον(512 Χ 288).

υ.γ.: Δυνατό το spiderman αλλά είχαν και την υποστήριξη της Sony. Όλα precomputed. Με DXR το θέμα είναι ότι αντιλαβάνεσαι προσομοίωση παρά παιχνίδι, αφού και ένα κουτάλι αντανακλά πάνω του αντικείμενα ή βλέπεις εχθρούς πριν τους συναντήσεις μπροστά σου. Πράγματα που απλά συμβαίνουν τη στιγμή που παίζεις χωρίς να τα ψάχνεις. Συν το RTGI που έχει περισσότερες σκιάσεις(βάθος) και ανάμειξη χρωμάτων(ενσωμάτωση στη σκηνή) από το συνηθισμένο pre-baked.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, ROG-X είπε

To οτι οι simulated νερολακουβες στο Spiderman ειναι πολυ καλυτερες απο του BF V νερολακουβες αυτο θα επρεπε να σε προβληματιζει

Το Real time SSR του BFV ηταν προβληματικο. Του Spiderman ειναι αψογο εκει που το χρησιμοποιουν. Στα παράθυρα και λοιπα χέστηκε η φοράδα στο αλωνι βαλανε τα cube maps.

Οπως φοβερο real time SSR εχει το GEARS 5.

Ναι αλλά με RT το αποτέλεσμα είναι καλύτερο και σωστότερο, όχι pre calculated. Αυτό θέλω να πω..

Και γιατί να με προβληματίσει αυτό; Επειδή το ένα studio φτιάχνει καλύτερα reflections από το άλλο; Αυτό δεν είναι θέμα καρτών γραφικών ή κονσολών vs pc..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ναι αλλά με RT το αποτέλεσμα είναι καλύτερο και σωστότερο, όχι pre calculated. Αυτό θέλω να πω..

Και γιατί να με προβληματίσει αυτό; Επειδή το ένα studio φτιάχνει καλύτερα reflections από το άλλο; Αυτό δεν είναι θέμα καρτών γραφικών ή κονσολών vs pc..

To οτι στο BF V εσκεμμένα τα σκατεψαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και να μην τα σακατέψεις τα SSR αν αλλάξεις γωνία θεάσης πάνε περίπατο, τα 'χουμε πει χίλιες φορές.

Εκει κολλας εσυ ? Την δουλεια τους κανουν αψογα, εαν δουλευουν σωστα. 

Θελουμε πολυγωνα, θελουμε πλουσιους κοσμους με Full γεωμετριες.  

Πετα εσυ τα TF για να βλεπεις τις αντανακλασεις απο ολες τις γωνιες.

Θα βγει ενα Spiderman 2 στο PS5 και θα κλαιμε....

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πούμε ότι τα σακάτεψαν επίτηδες για να προωθήσουν το RT. 1. To RT είναι καλύτερο και από τα σωστά SSR έτσι και αλλιώς, και 2. η NVIDIA being NVIDIA, τώρα θα την μάθουμε; Αλλά έχουμε δύο επιλογές σε εταιρεία για κάρτα, στην φάση που αγόρασα η NVΙDIA ήταν καλύτερη επιλογή και δεύτερον εγώ το RT σαν μέθοδο εκθειάζω ότι την NVIDIA. Αυτή τη στιγμή όμως μόνο από την NVIDIA έχουμε implementation όταν βγάλει και η AMD θα συγκρίνουμε. Όταν πάρω άλλη κάρτα αν η AMD μου δίνει ένα καλύτερο πακέτο συνολικά θα πάω σε αυτήν, όπως ήδη έκανα με τον επεξεργαστή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Εκει κολλας εσυ ? Την δουλεια τους κανουν αψογα, εαν δουλευουν σωστα. 

Θελουμε πολυγωνα, θελουμε πλουσιους κοσμους με Full γεωμετριες.  

Πετα εσυ τα TF για να βλεπεις τις αντανακλασεις απο ολες τις γωνιες.

Θα βγει ενα Spiderman 2 στο PS5 και θα κλαιμε....

Δεν είναι εκεί το θέμα. Βλέπεις πλουσιότερες αντανακλάσεις πάνω στις ίδιες επιφάνειες γιατί πέρα από τα αντικείμενα της οθόνης καθρεφτίζονται και άλλα που δεν υπάρχουν μέσα στο κάδρο. Π.χ. φώτα από το ταβάνι. Επίσης τα semi-glossy και diffuse αντικείμενα παίρνουν φως από γειτονικά και φαίνονται πιο ενσωματωμένα μέσα στη σκηνή. Αυτό γίνεται και με pre-baked GI αλλά με μικρότερη ακρίβεια και όχι για όλα τα αντικείμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Δεν είναι εκεί το θέμα. Βλέπεις πλουσιότερες αντανακλάσεις πάνω στις ίδιες επιφάνειες γιατί πέρα από τα αντικείμενα της οθόνης καθρεφτίζονται και άλλα που δεν υπάρχουν μέσα στο κάδρο. Π.χ. φώτα από το ταβάνι. Επίσης τα semi-glossy και diffuse αντικείμενα παίρνουν φως από γειτονικά και φαίνονται πιο ενσωματωμένα μέσα στη σκηνή. Αυτό γίνεται και με pre-baked GI αλλά με μικρότερη ακρίβεια και όχι για όλα τα αντικείμενα.

....την ιδια στιγμη που κατεβαινεις τα επιπεδα της αναλυσης με ασανσερ για να κρατησεις τα fps και προσθετεις βρωμια στην εικονα. 

 

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...