Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η nvidia άνοιξε το δρόμο με το dxr γιατί μπορεί.οταν με το καλό το έχουν 9 στα 10 games ναι θα αξίζει με χίλια.εδω ακόμη παιχνίδια σε dx11 βγάζουν και fully unoptimized.τι συζητάμε τωρα.παντως πραγματικά το gow4 σε καλή hdr 4κ τηλεόραση είναι από τα πιο όμορφα παιχνίδια που έχω δει .κι ας τρέχει με 30fps

Επεξ/σία από billeiros
  • Like 2
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ως προς το τελευταίο τελικά στα ΑΑΑ games που δεν έχει σημασία το input lag το κυνήγι των 60fps ίσως δεν θα πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Για παράδειγμα στο Odyssey στα δύσκολα σημεία έχω CPU Bottleneck και πτώσεις στα low 50s και δοκίμασα να βάλω κόφτη στα 50 και η εμπειρία είναι καλύτερη στα 50 σταθερά πάρα στα 60 και να ανεβοκατεβαίνει..

Δημοσ.
11 ώρες πριν, billeiros είπε

To dxr δεν είναι το δισκοπότηρο του gaming.ειναι ένα συν ,αλλά μικρό.ειναι σε βρεφικό στάδιο και από τη στιγμή που έχει ενσωματωθεί σε ελάχιστα παιχνίδια δε μπορώ να ακουω τέτοια πράγματα.καρτες γραφικών υπήρχαν κ πριν από αυτό κ δεν τις πέταξαν οι κάτοχοι τους.μια χαρά παίζουν κ θα παίζουν ακόμη παιχνίδια.για το cyberpunk δε μπορείς να μιλάς για τα γραφικά του από τη στιγμή που δεν κυκλοφόρησε.πλαθεις σεναρια επί σεναρίων.καλο είναι να μιλάμε με γεγονοτα

Συνοπτικά τα Screen Space Reflections, το ambient occlusion, τα God Rays, τα PCSS shadows, τα water caustics κτλ. που βλέπεις σε πολλά games είναι κακές και πρόχειρες προσεγγίσεις αυτού που πάει να κάνει το DXR με πιο σωστές μεθόδους.

Δεν έχει νόημα να λες ότι μαξάρεις γραφικά χωρίς DXR, αφού το DXR...μαξάρει αυτά τα εφέ. Αν το DXR δεν έχει σημασία για εσένα τότε δεν έχουν σημασία και όλες αυτές οι τεχνικές που είπα. Ρίχνεις τα γραφικά στο medium και παίζεις σε 1440p άρχοντας ακόμα και με την 2060.

υ.γ. Στο Cyberpunk μας έδειξαν γραφικά σε demo και trailer πριν λίγους μήνες. Μας είπαν ότι είναι game για την τωρινή γενιά(πέραν του RT). Μόνο downgrade θα δεις αν δεις.

3 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Ξέρεις τι πιστεύω? Τα next gen games στις κονσόλες θα χρησιμοποιήσουν screen space Ray tracing global illumination και Ray tracing reflection +shadows με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε σίγουρα 4κ30fps η μπορεί και 60fps με directML!

Γιατί το rt global illumination είναι μακράν το πιο βαρύ feature του Rt !

Εδώ μπορείς να δεις το ff xv με screen space rt gi με την ταπεινή gtx 1060 και όπως βλέπεις η διαφορά είναι μεγάλη στον οπτικό τομεα !

Όχι μόνο. Αυτό που λες έγινε για το Gears 5 μιας και ήταν πιο εύκολο για ένα έτοιμο game.

Από τις κονσόλες θα δούμε είτε RT κακής ποιότητας με πολύ θόρυβο είτε καλής ποιότητας με μέτριας ποιότητας reconstruction από χαμηλές αναλύσεις. Γενικώς πολλά artifacts μιας και θα επιστρατεύσουν κάθε τεχνική περιορισμού του υπολογιστικού κόστους. Οι κονσολάδες όμως δεν νοιάζονται για αυτά.

Το ML του XSX δεν πιάνει μία μπροστά στην 2080. 3,6 φορές μεγαλύτερη ισχύ σε ML έχει. Θες μεγάλα νευρωνικά δίκτυα για καλό αποτέλεσμα. Με τη νέα σειρά η nvidia θα βγάλει πιθανότατα DLSS 3.0 με ακόμα λιγότερα temporal artifacts. Μπορείς με επιπλέον convolutional layers να περιορίσεις το halo effect, όπως είχε σχολιάσει ένας στο βίντεο του Digital Foundry. Όταν βλέπεις ωραίο στο μάτι αποτέλεσμα με state of the art NN από το 1/8 της native φαντάσου τι θα πετύχει η nvidia realtime για το 1/2.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Συνοπτικά τα Screen Space Reflections, το ambient occlusion, τα God Rays, τα PCSS shadows, τα water caustics κτλ. που βλέπεις σε πολλά games είναι κακές και πρόχειρες προσεγγίσεις αυτού που πάει να κάνει το DXR με πιο σωστές μεθόδους.

Δεν έχει νόημα να λες ότι μαξάρεις γραφικά χωρίς DXR, αφού το DXR...μαξάρει αυτά τα εφέ. Αν το DXR δεν έχει σημασία για εσένα τότε δεν έχουν σημασία και όλες αυτές οι τεχνικές που είπα. Ρίχνεις τα γραφικά στο medium και παίζεις σε 1440p άρχοντας ακόμα και με την 2060.

υ.γ. Στο Cyberpunk μας έδειξαν γραφικά σε demo και trailer πριν λίγους μήνες. Μας είπαν ότι είναι game για την τωρινή γενιά(πέραν του RT). Μόνο downgrade θα δεις αν δεις.

Όχι μόνο. Αυτό που λες έγινε για το Gears 5 μιας και ήταν πιο εύκολο για ένα έτοιμο game.

Από τις κονσόλες θα δούμε είτε RT κακής ποιότητας με πολύ θόρυβο είτε καλής ποιότητας με μέτριας ποιότητας reconstruction από χαμηλές αναλύσεις. Γενικώς πολλά artifacts μιας και θα επιστρατεύσουν κάθε τεχνική περιορισμού του υπολογιστικού κόστους. Οι κονσολάδες όμως δεν νοιάζονται για αυτά.

Το ML του XSX δεν πιάνει μία μπροστά στην 2080. 3,6 φορές μεγαλύτερη ισχύ σε ML έχει. Θες μεγάλα νευρωνικά δίκτυα για καλό αποτέλεσμα. Με τη νέα σειρά η nvidia θα βγάλει πιθανότατα DLSS 3.0 με ακόμα λιγότερα temporal artifacts. Μπορείς με επιπλέον convolutional layers να περιορίσεις το halo effect, όπως είχε σχολιάσει ένας στο βίντεο του Digital Foundry. Όταν βλέπεις ωραίο στο μάτι αποτέλεσμα με state of the art NN από το 1/8 της native φαντάσου τι θα πετύχει η nvidia realtime για το 1/2.

Κάνεις λαθος.ολοι οι φωτισμοί και οι σκιές δεν είναι dxr.στο god of war αναφερόμουν για ps4 pro όχι στο gears. επίσης κάποιοι εδώ μέσα διατυμπανιζαν ότι rtx σε gpus άνευ tensor cores ήταν αδύνατον να βλεπαμε.μια χαρά όμως η nv έδωσε υποστήριξη κ σε αλλες καρτες της.εστω κι αν σέρνεται.μην πιστεύετε ο,τι διαβάζετε κ σας πουλανε

Επεξ/σία από billeiros
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, billeiros είπε

Κάνεις λαθος.ολοι οι φωτισμοί και οι σκιές δεν είναι dxr.στο god of war αναφερόμουν για ps4 pro όχι στο gears

Με pre-baked lighting κάνεις πολλά, αλλά θέλει χρήμα και δεν υποστηρίζει δυναμικές σκηνές. Σε σκηνοθετημένα παιχνίδια περιορισμένης ελευθερίας, όπως τα GOW, κάνει θαύματα. Στο Control που προχωράω αυτές τις μέρες βλέπεις πράγματα που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνουν χεράτα και σε ξαφνιάζουν σε άκυρες στιγμές. Όπως η αντανάκλαση ενός εχθρικού χαρακτήρα ή της ρουκέτας που εκτοξεύει πάνω σε μία μεταλλική πόρτα όταν έχεις γυρισμένη πλάτη. Αντανακλάσεις για κάθε πιθανό αντικείμενο που υπάρχει στο παιχνίδι μέχρι και τα debris.  Αντανακλάσεις σε πάμπολλες επιφάνειες διαφορετικής στιλπνότητας από όλες τις μεριές. Μεταφορά φωτός μεταξύ γειτονικών αντικειμένω ακόμα και όταν η σκηνή έχει αλλάξει ριζικά από την καταστροφή της μάχης. Αυτά δεν γίνονται με το χέρι ή γίνονται ως έναν βαθμό με ατελείωτες ώρες ανάπτυξης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Global Illumination δεν μπορεί να γίνει με τις κλασσικές τεχνικές που να χτυπάνε τον κ@λο τους κάτω οι devs. Σίγουρα μπορείς να φτιάξεις ένα πανέμορφο παιχνίδι με τη σωστή χρήση των παλιών μεθόδων, υπάρχουν αρκετά παραδείγματα, αλλά το Ray Tracing είναι leap forward. Αυτή τη στιγμή το implementation είναι τραγικό αλλά οι δυνατότητες στο μέλλον είναι τεράστιες..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Με pre-baked lighting κάνεις πολλά, αλλά θέλει χρήμα και δεν υποστηρίζει δυναμικές σκηνές. Σε σκηνοθετημένα παιχνίδια περιορισμένης ελευθερίας, όπως τα GOW, κάνει θαύματα. Στο Control που προχωράω αυτές τις μέρες βλέπεις πράγματα που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνουν χεράτα και σε ξαφνιάζουν σε άκυρες στιγμές. Όπως η αντανάκλαση ενός εχθρικού χαρακτήρα ή της ρουκέτας που εκτοξεύει πάνω σε μία μεταλλική πόρτα όταν έχεις γυρισμένη πλάτη. Αντανακλάσεις για κάθε πιθανό αντικείμενο που υπάρχει στο παιχνίδι μέχρι και τα debris.  Αντανακλάσεις σε πάμπολλες επιφάνειες διαφορετικής στιλπνότητας από όλες τις μεριές. Μεταφορά φωτός μεταξύ γειτονικών αντικειμένω ακόμα και όταν η σκηνή έχει αλλάξει ριζικά από την καταστροφή της μάχης. Αυτά δεν γίνονται με το χέρι ή γίνονται ως έναν βαθμό με ατελείωτες ώρες ανάπτυξης.

Με συγχωρείς αλλά δεν εντυπωσιάζομαι προσωπικά με τέτοιου είδους φωτοσκιάσεις.να ψάχνω να το βρω για να το παρατηρησω.κι ας έχω 2080ti.πιο πολύ με ρουφήξε ο τεχνικός τομέας του breakpoint  κ τα γραφικά μέσα στο δάσος παρά οι σκιές που είδα σε ένα corridor game όπως το control ( που παρεμπιπτόντως μου φάνηκε μάπα σαν game) . Θέλω να καταλήξω πως δε θα υποχρεωσω τον εαυτό μου να παίξει ένα game μόνο κ μόνο επειδή είναι dxr implemented αν δε με συγκινεί.εσυ αν θες κάνε απόσβεση την 2080 σου με αυτό τον τροπο.μονο το sotr έχει ένα πολύ όμορφο σύνολο μαζί με rtx .κανένα άλλο παιχνίδι δεν άξιζε αυτά τα δυο χρόνια.κακα τα ψεμματα

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, billeiros είπε

Με συγχωρείς αλλά δεν εντυπωσιάζομαι προσωπικά με τέτοιου είδους φωτοσκιάσεις.να ψάχνω να το βρω για να το παρατηρησω.κι ας έχω 2080ti.πιο πολύ με ρουφήξε ο τεχνικός τομέας του breakpoint  κ τα γραφικά μέσα στο δάσος παρά οι σκιές που είδα σε ένα corridor game όπως το control ( που παρεμπιπτόντως μου φάνηκε μάπα σαν game) . Θέλω να καταλήξω πως δε θα υποχρεωσω τον εαυτό μου να παίξει ένα game μόνο κ μόνο επειδή είναι dxr implemented αν δε με συγκινεί.εσυ αν θες κάνε απόσβεση την 2080 σου με αυτό τον τροπο.μονο το sotr έχει ένα πολύ όμορφο σύνολο μαζί με rtx .κανένα άλλο παιχνίδι δεν άξιζε αυτά τα δυο χρόνια.κακα τα ψεμματα

Και το Exodus είναι καλό..

Δημοσ.

Πολλοί περίμεναν να δουν την αλλαγή που έδειχνε ο πέτσινος στην παρουσίαση με τις Turing στα παιχνίδια γι' αυτό απογοητεύτηκαν. Αυτός έδειξε full-RT με non-RT όμως, από το οποίο απέχουμε πολύ ακόμα για να το δεις σε σύγχρονο γκέιμ. Όταν αγγίξουμε τα 40 TFLOPs σύμφωνα με τον Tim Sweeney θα έχουμε photorealism.

20-gamescom-event-rtx-on-off.jpg

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πολλοί περίμεναν να δουν την αλλαγή που έδειχνε ο πέτσινος στην παρουσίαση με τις Turing στα παιχνίδια γι' αυτό απογοητεύτηκαν. Αυτός έδειξε full-RT με non-RT όμως, από το οποίο απέχουμε πολύ ακόμα για να το δεις σε σύγχρονο γκέιμ. Όταν αγγίξουμε τα 40 TFLOPs σύμφωνα με τον Tim Sweeney θα έχουμε photorealism.

Ε εύκολο. Απλά θες 3080Ti SLI :P

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, billeiros είπε

Με συγχωρείς αλλά δεν εντυπωσιάζομαι προσωπικά με τέτοιου είδους φωτοσκιάσεις.να ψάχνω να το βρω για να το παρατηρησω.κι ας έχω 2080ti.πιο πολύ με ρουφήξε ο τεχνικός τομέας του breakpoint  κ τα γραφικά μέσα στο δάσος παρά οι σκιές που είδα σε ένα corridor game όπως το control ( που παρεμπιπτόντως μου φάνηκε μάπα σαν game) . Θέλω να καταλήξω πως δε θα υποχρεωσω τον εαυτό μου να παίξει ένα game μόνο κ μόνο επειδή είναι dxr implemented αν δε με συγκινεί.εσυ αν θες κάνε απόσβεση την 2080 σου με αυτό τον τροπο.μονο το sotr έχει ένα πολύ όμορφο σύνολο μαζί με rtx .κανένα άλλο παιχνίδι δεν άξιζε αυτά τα δυο χρόνια.κακα τα ψεμματα

Το Control είναι από τα καλύτερα παιχνίδια των τελευταίων δύο ετών τουλάχιστον για τα γούστα μου. Έχει γρίφους της προκοπής με αρκετή δόση φαντασίας, αντί για τα πανάρχαια και βαρετά physics puzzles του SOTTR. Απλές και δύσκολες μάχες(όχι μόνο σερί παζλ όπως το SOTTR). Κινηματογραφικό στοιχείο με εκτεταμένα cut-scenes και διαλόγους(αλλά όχι 80%ταινία και 20% παιχνίδι όπως πολλά playstation και σύγχρονα multiplatforms ). Boss fights(που πολλοί devs ξέχασαν τι συγκίνηση προσφέρουν). Lore. Ατμόσφαιρα και καλό artwork.Τα πάντα. Αυτό όμως είναι υποκειμενικό. Βλέπεις είμαι gamer από τη δεκαετία του 90 και δεν έχω στο μυαλό μου το gaming ως έναν χάρτη που γίνεσαι συνέχεια respawn και μετράς kill-ratios.

5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Πολλοί περίμεναν να δουν την αλλαγή που έδειχνε ο πέτσινος στην παρουσίαση με τις Turing στα παιχνίδια γι' αυτό απογοητεύτηκαν. Αυτός έδειξε full-RT με non-RT όμως, από το οποίο απέχουμε πολύ ακόμα για να το δεις σε σύγχρονο γκέιμ. Όταν αγγίξουμε τα 40 TFLOPs σύμφωνα με τον Tim Sweeney θα έχουμε photorealism.

20-gamescom-event-rtx-on-off.jpg

Σε κάποια συνέντευξή του ο πέτσινος είπε ότι οι RTX κάρτες αντιστοιχούν σε 40 Tflops απλή κάρτα σε όρους RT επιδόσεων. Νομίζω ότι ο Sweeney είπε παλιότερα κάτι για 1 Petaflop που με κατάλλληλες τεχνικές θα πέσει στα 100 tflops.

Σχετικά με την εικόνα που δείχνεις. Γίνεται με pre-baked φωτισμό ή και real-time τεχνικές να πλησιάσεις πολύ στην δεύτερη εικόνα με rasterization. Κανένα game σήμερα δεν είναι στα επίεπδα του καθόλου GI της αριστερής εικόνας. Το control διάβασα ότι τρέχει μια πολύ απαιτητική GI τεχνική στην οποία οφείλονται εν πολλοίς οι τεράστιες απαιτήσεις του ακόμα και σε DX11. Γι αυτό η διαφορά με το RTGI δεν είναι τόσο εντυπωσιακές.

 

  • Like 2
Δημοσ.
2 hours ago, Psycho_Warhead said:

Πολλοί περίμεναν να δουν την αλλαγή που έδειχνε ο πέτσινος στην παρουσίαση με τις Turing στα παιχνίδια γι' αυτό απογοητεύτηκαν. Αυτός έδειξε full-RT με non-RT όμως, από το οποίο απέχουμε πολύ ακόμα για να το δεις σε σύγχρονο γκέιμ. Όταν αγγίξουμε τα 40 TFLOPs σύμφωνα με τον Tim Sweeney θα έχουμε photorealism.

20-gamescom-event-rtx-on-off.jpg

 

To χω πει ενα 1000000 φορες, η παραπανω συγκριση ειναι το ΤΙΠΟΤΑ με το ΟΛΑ.  Απλα ο πετσινος ηθελε ακομα ενα δερματινο και πούλησε φύκια...

Το RT ειναι το μελλον, αλλα εδω δεν εχουμε εφαρμόσει τις υπάρχον τεχνικες με καθολική αύξηση στα πολύγωνα και στις φυσικές και κυνηγάμε το RT. 😂

Πετα τα TF στο πηγαδι του RT. Και παρε μπιμπικια & διαβολια / τριβολια στην εικονα  😛

 

Δημοσ.

Καλό το rt αλλά στο στάδιο που είναι δεν είναι το απόλυτο κριτήριο που θα με οδηγήσει σε αγορά κάποιας gpu.προτιμω raw power perfomance,χαμηλές θερμοκρασίες και απροβληματιστους drivers στην κάρτα που θα επιλεξω.οποια εταιρία δίνει τα παραπάνω θα πάρει τα χρήματα μου προσωπικά.μετα την ti δε μπορώ να συμβιβαστώ με χαμηλoτερες  κάρτες κάθε σειράς.θελω την κορυφαία σε κάθε γενιά.ειτε αυτή είναι nvidia είτε amd.αρκει να μην πάει στο διχιλιαρο.στο δεύτερο build που έφτιαξα επέλεξα την 5700 έναντι της 2060 και δεν το μετάνιωσα στιγμή.καλυτερες επιδόσεις,8gb vram  και ούτε μια μαύρη οθόνη (παρά τα όσα διαβαζω).τέρμα κλοκαρισμενη δεν ξεπερνάει τους 66 βαθμούς.δεν είμαι φανμποι κανενός.ο,τι με συμφέρει αγοραζω

2 hours ago, ROG-X said:

To χω πει ενα 1000000 φορες, η παραπανω συγκριση ειναι το ΤΙΠΟΤΑ με το ΟΛΑ.  Απλα ο πετσινος ηθελε ακομα ενα δερματινο και πούλησε φύκια...

Το RT ειναι το μελλον, αλλα εδω δεν εχουμε εφαρμόσει τις υπάρχον τεχνικες με καθολική αύξηση στα πολύγωνα και στις φυσικές και κυνηγάμε το RT. 😂

Πετα τα TF στο πηγαδι του RT. Και παρε μπιμπικια & διαβολια / τριβολια στην εικονα  😛

 

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Oταν το ΧΒΟΧ Series X μπορει και παιζει GEARS 5 με enchanced gfx σε 4Κ 60 fps και 1440p με120 fps, τι να λεμε!

 Μακαρι τα επομενα τρια χρονια να δουμε περισσότερα παιχνιδια με γραφικά επιπεδου GEARS 5 και αφηστε τα ψευτο RT. 

Gears5-2019-11-10-18-41-14-355.jpg

Gears5-2019-11-10-18-41-25-977.jpg

 

Επεξ/σία από ROG-X

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...