pirmen56 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Τη μέση του να προσέξει, μην πάθει τίποτα... Το F@H (πχ), δεν έχει αρκετά projects να τρέξει με τόση ισχύ που απέκτησε πρόσφατα (ζήτημα αν παίρνω 2/24ωρο), βγήκε να διαφημιστεί κοντά 2 μήνες μετά ο μάγκας. Άντε, δεν ξέρεις ότι GM=Maxwell και GP=Pascal... Η τωρινή γενιά καρτών (και από τους δύο) ξέμεινε πολύ νωρίς από δύναμη, τουλάχιστον για αυτά που υποτίθεται πως διαφημίζουν (4Κ, RT για τα μεγάλα ειδικά), πολύ περισσότερο για αυτά που και οι δύο ζητάνε. Το πόσο "απλά" θα είναι τα πράγματα από εκεί και πέρα, μόνο αν έχεις κανένα ES από τις επόμενες κάρτες μπορείς να το ξέρεις, κι αυτό το συζητάμε. Οτιδήποτε άλλο, είναι απλά εικασίες. Τη σχέση της 2080 με το ΧΒΟΧ1Χ με τη συζήτηση, εσύ την ξέρεις όμως. Βάζουμε ξαφνικά στην κουβέντα νεκρές κονσόλες... Τα "παλαιού" τύπου γραφικά, είναι τα μόνα που υπάρχουν, λυπάμαι που στο χαλάω. Οτιδήποτε άλλο, είναι ακόμα σε επίπεδο κάποιων εφφέ, και θα δούμε αν θα γίνει οτιδήποτε παραπάνω κάποια στιγμή. Α, αυτά τα "παλαιού" τύπου γραφικά, ξεφτίλισαν ακόμα και την 2080Ti τους τελευταίους 6+ μήνες, στο "σπίτι" της...την έκαναν 1440p κάρτα, κάρτα των 1200+€/$ Καλά καλά δεν έχουμε rasterization και καταφεύγουμε σε ML (χρήσιμο-χρησιμότατο, όταν στανταριστεί και λειτουργεί σωστά day-1), τα ραπανάκια εκθειάζουμε. Μην έχεις απαιτήσεις από κάρτες τετραετίας. Η 5700XT και η 2080S πωλούνται αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Φυσικά και μας νοιάζει το πώς θα στέκονται 6 μήνες από τώρα. Ξέχασες ίσως πόσο κοντά είναι το release των νέων κονσολών και τα πρώτα next gen. Σε 4K ούτε η 1080Ti μπορούσε να μαξάρει όλους τους rasterized τίτλους. Αφού πρακτικά 1080Ti σε 4K=1060 σε 1080p. Καμία ελίτ κάρτα μέχρι και σήμερα δεν κατάφερε να μαξάρει σε 4K. Εκτός από την 2080Ti με DLSS. Δεν αξίζει να χαραμίζεις ρεαλιστικά εφέ για πίξελς που κανένας δεν βλέπει από φυσιολογική απόσταση. υ.γ.: Δεν μπορώ να μαξάρω σε 1080p το Watch Dogs 2 που βγήκε πριν χρόνια με την 2080. Κάποια σαχλά εφέ σκιών γονατίζουν τα πάντα. Λέει κάτι αυτό για το future proofness ή ακόμα και τις τωρινές δυνατότητες της κάρτας. Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από pirmen56 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Και στον κορωνοϊό κουβαλάει ο πέτσινος. Η NVIDIA δανείζει 30 υπερ-υπολογιστές για τη μάχη ενάντια στον κορωνοϊό Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από noFEARgr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε υ.γ.: Δεν μπορώ να μαξάρω σε 1080p το Watch Dogs 2 που βγήκε πριν χρόνια με την 2080. Κάποια σαχλά εφέ σκιών γονατίζουν τα πάντα. Λέει κάτι αυτό για το future proofness ή ακόμα και τις τωρινές δυνατότητες της κάρτας. Λογικό, έχει ray-traced shadows. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Λογικό, έχει ray-traced shadows. Το τσέκαρα μόλις τώρα. Έχει όντως μια μορφή RT το HFTS setting. Πάντως και χωρίς αυτό είναι θεόβαρο και μέτρια opimized game. https://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-2-graphics-and-performance-guide#watch-dogs-2-shadows Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 17 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το τσέκαρα μόλις τώρα. Έχει όντως μια μορφή RT το HFTS setting. Πάντως και χωρίς αυτό είναι θεόβαρο και μέτρια opimized game. https://www.geforce.com/whats-new/guides/watch-dogs-2-graphics-and-performance-guide#watch-dogs-2-shadows περιμενεις optimized παιχνιδι απο την ubisoft? 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Μην έχεις απαιτήσεις από κάρτες τετραετίας. Η 5700XT και η 2080S πωλούνται αυτή τη στιγμή που μιλάμε. Φυσικά και μας νοιάζει το πώς θα στέκονται 6 μήνες από τώρα. Ξέχασες ίσως πόσο κοντά είναι το release των νέων κονσολών και τα πρώτα next gen. Σε 4K ούτε η 1080Ti μπορούσε να μαξάρει όλους τους rasterized τίτλους. Αφού πρακτικά 1080Ti σε 4K=1060 σε 1080p. Καμία ελίτ κάρτα μέχρι και σήμερα δεν κατάφερε να μαξάρει σε 4K. Εκτός από την 2080Ti με DLSS. Δεν αξίζει να χαραμίζεις ρεαλιστικά εφέ για πίξελς που κανένας δεν βλέπει από φυσιολογική απόσταση. υ.γ.: Δεν μπορώ να μαξάρω σε 1080p το Watch Dogs 2 που βγήκε πριν χρόνια με την 2080. Κάποια σαχλά εφέ σκιών γονατίζουν τα πάντα. Λέει κάτι αυτό για το future proofness ή ακόμα και τις τωρινές δυνατότητες της κάρτας. Εκεί που πας να μιλήσεις λογικά, τσουπ...πετάς πάλι το άσχετο. Ποιές κάρτες 4ετίας? Ξεκάθαρα γράφω ότι οι τωρινές κάρτες έχουν ήδη χάσει το παιγνίδι, από last gen παιγνίδια μάλιστα (ναι, υπάρχουν και επικά κακοφτιαγμένα). Τώρα, πόσο next-gen θα είναι τα παιγνίδια σε 6 μήνες, είναι τεράστια συζήτηση. Με βάση και αυτά που λέγαμε για το CP, η ξεφτίλα σε οτιδήποτε τώρα κυκλοφορεί σε GPU, θα έρθει από current-gen...από παιγνίδια που ξεκίνησαν να σχεδιάζονται+αναπτύσσονται 3-5 χρόνια πριν (χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα για μελλοντικό h/w). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, pirmen56 είπε Με κάρτα κατηγορίας **80 στην επόμενη γενιά είσαι στα ίδια περίπου με την νέα **60 κάρτα. Πάντα έτσι ήταν. Αν μάξαρες σε 1440p π.χ. τώρα θα μαξάρεις σε 1080p. Με 5700XT δεν θα μαξάρεις τίποτα γιατί δεν υπάρχουν RT δυνατότητες. Προφανώς ούτε και με την 2060 που τότε θα μετράει για κάρτα των 200€. Το Cyberpunk δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα χωρίς το RT. Προσεγμένα old gen είναι τα γραφικά του. Αν τα κάνουν μαντάρα σε optimization μετά από τέτοια παράταση είναι άλλο θέμα. Ούτε θα έχει το σύνολο των RT effects όπως το Control. Σιγά μην δούμε cross-gen multiplatform με πάνω από 1-2 τέτοια εφέ, με τη σαβούρα που έβαλαν στο PS5. Μελλοντικά και με πολλά πετσοκόμματα/τρυκ/upascaling ίσως. Δλδ πχ με μια 5700xt δε μπορείς απλά στα settings να έχεις dxr off και να χαρείς το παιχνίδι με όλα τα υπόλοιπα maxed? Ενώ η 2060 το πάει με τρέλλα το dxr.επισης έχεις πρόσβαση στο cyberpunk? Κυκλοφόρησε και δεν το πήραμε χαμπάρι? Επεξ/σία 7 Απριλίου 2020 από billeiros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 7 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, billeiros είπε Δλδ πχ με μια 5700xt δε μπορείς απλά στα settings να έχεις dxr off και να χαρείς το παιχνίδι με όλα τα υπόλοιπα maxed? Ενώ η 2060 το πάει με τρέλλα το dxr.επισης έχεις πρόσβαση στο cyberpunk? Κυκλοφόρησε και δεν το πήραμε χαμπάρι? Τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρεσαι υπάρχουν από το 2013 με το crysis 3. Δεν υπάρχει σύγχρονη τεχνολογία(DX 11 SSR, AO, god rays, water caustics, GI semi-realtime) που να μην είχε το συγκεκριμένο. Δυστυχώς βγήκε σε περίοδο που οι κάρτες είχαν περιορισμένη Vram και έριξε την ποικιλία και την ποιότητα των assets. Αλλιώς θα ντρόπιαζε και σύγχρονα games. Περίεργο πάντως να νοιάζονται κάποιοι για το αν το αν π.χ. το DLSS δείχνει χειρότερο από το native μετά από ζουμ 400%, αλλά αν μην τους ενοχλεί καθόλου όταν θα λείπουν εντελώς κάποια εφέ από ένα game αλλάζοντας όλη την εικόνα. Είπαμε για την 2060 ότι θα πέσει κατηγορία και θα γίνει κάρτα των ~200€. Δεν ψάχνεις για furure proofness σε κάρτα που έχει 300-400€ καινούργια. Ούτε για 1080p. Στο Cyberpunk εκτός του ότι το έχουν χιλιωπεί για τις παλιές κονσόλες ως βάση ανάπτυξης έχουμε δει γραφικά. Εσύ τι λες, να εκάναν μεσα στο ενδιάμεσο διάστημα redesign τα πάντα; Με bug testing και optimization ασχολούνται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 37 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δυστυχώς βγήκε σε περίοδο (2013) που οι κάρτες της Nvidia είχαν περιορισμένη Vram και έριξε την ποικιλία και την ποιότητα των assets. Fixed. 7950-7970 rulez 😁 😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε Τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρεσαι υπάρχουν από το 2013 με το crysis 3. Δεν υπάρχει σύγχρονη τεχνολογία(DX 11 SSR, AO, god rays, water caustics, GI semi-realtime) που να μην είχε το συγκεκριμένο. Δυστυχώς βγήκε σε περίοδο που οι κάρτες είχαν περιορισμένη Vram και έριξε την ποικιλία και την ποιότητα των assets. Αλλιώς θα ντρόπιαζε και σύγχρονα games. Περίεργο πάντως να νοιάζονται κάποιοι για το αν το αν π.χ. το DLSS δείχνει χειρότερο από το native μετά από ζουμ 400%, αλλά αν μην τους ενοχλεί καθόλου όταν θα λείπουν εντελώς κάποια εφέ από ένα game αλλάζοντας όλη την εικόνα. Είπαμε για την 2060 ότι θα πέσει κατηγορία και θα γίνει κάρτα των ~200€. Δεν ψάχνεις για furure proofness σε κάρτα που έχει 300-400€ καινούργια. Ούτε για 1080p. Στο Cyberpunk εκτός του ότι το έχουν χιλιωπεί για τις παλιές κονσόλες ως βάση ανάπτυξης έχουμε δει γραφικά. Εσύ τι λες, να εκάναν μεσα στο ενδιάμεσο διάστημα redesign τα πάντα; Με bug testing και optimization ασχολούνται. To dxr δεν είναι το δισκοπότηρο του gaming.ειναι ένα συν ,αλλά μικρό.ειναι σε βρεφικό στάδιο και από τη στιγμή που έχει ενσωματωθεί σε ελάχιστα παιχνίδια δε μπορώ να ακουω τέτοια πράγματα.καρτες γραφικών υπήρχαν κ πριν από αυτό κ δεν τις πέταξαν οι κάτοχοι τους.μια χαρά παίζουν κ θα παίζουν ακόμη παιχνίδια.για το cyberpunk δε μπορείς να μιλάς για τα γραφικά του από τη στιγμή που δεν κυκλοφόρησε.πλαθεις σεναρια επί σεναρίων.καλο είναι να μιλάμε με γεγονοτα Επεξ/σία 8 Απριλίου 2020 από billeiros 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ROG-X Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 (επεξεργασμένο) Aμα ενα παιχνίδι δεν εχει καλα gfx και ειδικα art direction τοτε δεν το σωνει ουτε το RTX. Το RTX σώνει τους αμπαλους developers στο να βγάλουν μια πιο φυσικη εικονα με το αζημίωτο στα fps. ΟYAOY δεν ειπα με BFV+RTX αλλά είπα ΟΥΑΟΥ στο Spiderman στο PS4 PRO. OYAOY δεν ειπα στο Metro+RTX αλλά είπα ΟΥΑΟΥ στο GOD OF WAR στο PS4 PRO. Το Aθλιο Wolfenstein πηρε RTX, πιστεύει κανεις οτι εγινε καλυτερο απο CRYSIS 3 ? 😂 Επεξ/σία 8 Απριλίου 2020 από ROG-X Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Ναι, ούτε εγώ είπα ΟΥΑΟΥ στο Exodus με Global Illumination αλλά είπα ΟΥΑΟΥ στο Crash Bandicoot 2 του PS1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_Theo_ Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Να τα λέμε κι αυτά...😅 Πάντως επειδή πολύ το κουράσαμε το θέμα, αν δεν έχεις RTX κάρτα απλά βάζεις OFF τα RT εφέ και απολαμβάνεις το παιχνίδι... Το θέμα είναι όταν θα κυκλοφορήσει το Cyberpunk 2077 (μιας και αυτό αναφέρθηκε) να έχεις μια κάρτα η οποία να μπορεί να το τρέξει 60 fps maxed out, ανάλογα και την ανάλυση βέβαια. Τα RT εφέ είναι απλά το κερασάκι στην τούρτα. Προσωπικά ελπίζω να μπορώ να το τρέξω σε 1080p/72 maxed out. Για το RT...έχει ο θεός. Δεν είναι απαραίτητο για να μπορείς να απολαύσεις το παιχνίδι... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Ναι όντως αν είναι να μιλήσουμε σοβαρά, σίγουρα το RT προσθέτει, ειδικά το GI αλλάζει το παιχνίδι όσο τίποτα άλλο εδώ και χρόνια. Αλλά από την στιγμή που υπάρχει σε τόσο λίγα παιχνίδια δεν έχει νόημα. Ούτε με τις κονσόλες πιστεύω θα δούμε σοβαρό RT πάρα μόνο κάποια εφέ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2020 10 ώρες πριν, pirmen56 είπε Τα υπόλοιπα στα οποία αναφέρεσαι υπάρχουν από το 2013 με το crysis 3. Δεν υπάρχει σύγχρονη τεχνολογία(DX 11 SSR, AO, god rays, water caustics, GI semi-realtime) που να μην είχε το συγκεκριμένο. Δυστυχώς βγήκε σε περίοδο που οι κάρτες είχαν περιορισμένη Vram και έριξε την ποικιλία και την ποιότητα των assets. Αλλιώς θα ντρόπιαζε και σύγχρονα games. Περίεργο πάντως να νοιάζονται κάποιοι για το αν το αν π.χ. το DLSS δείχνει χειρότερο από το native μετά από ζουμ 400%, αλλά αν μην τους ενοχλεί καθόλου όταν θα λείπουν εντελώς κάποια εφέ από ένα game αλλάζοντας όλη την εικόνα. Είπαμε για την 2060 ότι θα πέσει κατηγορία και θα γίνει κάρτα των ~200€. Δεν ψάχνεις για furure proofness σε κάρτα που έχει 300-400€ καινούργια. Ούτε για 1080p. Στο Cyberpunk εκτός του ότι το έχουν χιλιωπεί για τις παλιές κονσόλες ως βάση ανάπτυξης έχουμε δει γραφικά. Εσύ τι λες, να εκάναν μεσα στο ενδιάμεσο διάστημα redesign τα πάντα; Με bug testing και optimization ασχολούνται. Ξέρεις τι πιστεύω? Τα next gen games στις κονσόλες θα χρησιμοποιήσουν screen space Ray tracing global illumination και Ray tracing reflection +shadows με αυτόν τον τρόπο θα έχουμε σίγουρα 4κ30fps η μπορεί και 60fps με directML! Γιατί το rt global illumination είναι μακράν το πιο βαρύ feature του Rt ! Εδώ μπορείς να δεις το ff xv με screen space rt gi με την ταπεινή gtx 1060 και όπως βλέπεις η διαφορά είναι μεγάλη στον οπτικό τομεα ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα