LIGHT1NG Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, Lezantas26 είπε 800 ευρω για παιχνιδια? ποιος νοιαζεται για 200 ευρω? τι στο καλο, μονο εγω ειμαι φτωχομπινες εδω μεσα? 😂 αν ηθελα να σκασω 40ικα για παιχνιδια θα αγοραζα κονσολα να παιξω και κανα exclusive 😁 μια απτά ίδια με 800+500 την κονσόλα πχ ps5 έληξε το θέμα 😂 για 2020-21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 2 hours ago, LIGHT1NG said: μια απτά ίδια με 800+500 την κονσόλα πχ ps5 έληξε το θέμα 😂 για 2020-21 και βάλε και +300 για ένα τέρμα απλό pc, αφού η κονσόλα είναι μόνο για games.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 13 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Λάθος, γιατί έχει Async Compute για παράλληλη επεξεργασία και Rapid Packed Math για FP16/FP8 και ΙΝΤ4. https://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-turing-gpu-architecture-explored,5801-5.html Αναφορά σε κείμενο Nvidia claims that TU102’s Tensor cores deliver up to 114 TFLOPS for FP16 operations, 228 TOPS of INT8, and 455 TOPS INT4. The FP16 multiply with FP32 accumulation operations used for deep learning training are supported as well, but at half-speed compared to FP16 accumulate. 14 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε 800 ευρω για παιχνιδια? ποιος νοιαζεται για 200 ευρω? τι στο καλο, μονο εγω ειμαι φτωχομπινες εδω μεσα? 😂 αν ηθελα να σκασω 40ικα για παιχνιδια θα αγοραζα κονσολα να παιξω και κανα exclusive 😁 Δηλαδή πόσα δίνουν αυτοί που σκάνε εδώ μέσα day one με ποστ "Το τερμάτισα πριν λίγο...Πάμε τώρα για το DLC" σχεδόν σε κάθε game που έχει denuvo ή άλλη δυνατή προστασία; Και τους πειράζει μετά το κόστος των RTX καρτών. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LIGHT1NG Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 13 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε και βάλε και +300 για ένα τέρμα απλό pc, αφού η κονσόλα είναι μόνο για games.. στην προκειμένη περίπτωση παίρνεις λάπτοπ αλλά κανένας δεν νομίζω να πάει να παίρνει μπαμ 20 παιχνίδια στην ψύχρα λίγο πολύ όλοι κοιτάμε να βρούμε σε προσφορα τα παιχνίδια που θα πάρουμε ακόμα και αν χρειαστεί να περιμένουμε 2 μήνες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 hour ago, pirmen56 said: https://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-turing-gpu-architecture-explored,5801-5.html Δηλαδή πόσα δίνουν αυτοί που σκάνε εδώ μέσα day one με ποστ "Το τερμάτισα πριν λίγο...Πάμε τώρα για το DLC" σχεδόν σε κάθε game που έχει denuvo ή άλλη δυνατή προστασία; Και τους πειράζει μετά το κόστος των RTX καρτών. τι να σου πω, δε ξερω. πιστευα πως ελλαδα τουλαχιστον που οι μισθοι ξεκινανε απ τα 400 ευρω το να δωσεις 2 μηνιατικα για παιχνιδια ειναι απαγορευτικο.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 12 λεπτά πριν, pirmen56 είπε https://www.tomshardware.com/reviews/nvidia-turing-gpu-architecture-explored,5801-5.html Αναφορά σε κείμενο Nvidia claims that TU102’s Tensor cores deliver up to 114 TFLOPS for FP16 operations, 228 TOPS of INT8, and 455 TOPS INT4. The FP16 multiply with FP32 accumulation operations used for deep learning training are supported as well, but at half-speed compared to FP16 accumulate. Το ΧΒΟΧ Series X δεν είναι ανταγωνιστής του TU102. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 55 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε Το ΧΒΟΧ Series X δεν είναι ανταγωνιστής του TU102. Δεν έχει νόημα να παίζουμε την κολοκυθιά. Και η 2080, που υποτίθεται ότι κοντράρει το XSX, κάπου εκεί κοντά βρίσκεται. Χάος με την Nvidia σε Machine Learning. Που να βγει και η νέα σειρά με αρχιτεκτονικές βελτιώσεις. Πάει το RDNA2 πριν καν έρθει στην αγορά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Αυτό. Η NVIDIA είναι ήδη μία γενιά μπροστά στο RT και στο image reconstruction. Καλό το RnD που γίνεται εσωτερικά αλλά πρέπει να βγει προϊόν στην αγορά για να υπάρξει εξέλιξη. Μόλις βγήκε το DLSS ήταν χάλια και χρειάστηκε ένας χρόνος σχεδόν για να φτάσει στο σημείο που είναι τώρα.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 43 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δεν έχει νόημα να παίζουμε την κολοκυθιά. Και η 2080, που υποτίθεται ότι κοντράρει το XSX, κάπου εκεί κοντά βρίσκεται. Χάος με την Nvidia σε Machine Learning. Που να βγει και η νέα σειρά με αρχιτεκτονικές βελτιώσεις. Πάει το RDNA2 πριν καν έρθει στην αγορά. Έχεις δίκιο, μόνο το Machine Learning έχει πλέον σημασία για το Gaming. 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 3 ώρες πριν, pirmen56 είπε Λένε οι amdάκηδες για τα λίγα παιχνίδια που υποστηρίζουν RTX. [Ας μην πούμε για τη φόλα του mantle και του dx12 στη γενιά αυτή.] Τρικυμία, πάλι. Για να έχεις RT (κλπ), τί να κάνουμε...θες DX12/Vulkan...κρίμα που και τα δύο μετεξέλιξη του Mantle είναι. Φαντάσου, φόλα το DX12 που επιτρέπει το RT... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Πέτρος είπε Τρικυμία, πάλι. Για να έχεις RT (κλπ), τί να κάνουμε...θες DX12/Vulkan...κρίμα που και τα δύο μετεξέλιξη του Mantle είναι. Φαντάσου, φόλα το DX12 που επιτρέπει το RT... Αν το είχε βγάλει η NVIDIA θα ήταν το απόλυτο API, τώρα είναι φόλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε Έχεις δίκιο, μόνο το Machine Learning έχει πλέον σημασία για το Gaming. 🤣 Δεν έχει σημασία όταν από τα μισά+ πίξελς βλέπεις εικόνα που θες A/B testing με 400% zoom για να καταλάβεις αν είναι native ή όχι. Στην πρώτη γενιά hw. Έχεις δίκιο. 1 ώρα πριν, Πέτρος είπε Τρικυμία, πάλι. Για να έχεις RT (κλπ), τί να κάνουμε...θες DX12/Vulkan...κρίμα που και τα δύο μετεξέλιξη του Mantle είναι. Φαντάσου, φόλα το DX12 που επιτρέπει το RT... Μας το φόρεσε με το στανιό η MS για τα 10ρια και ζήτημα αν είδαμε μέσα στη γενιά 5 παιχνίδια που να κάνουν αυτό που αρχικά υποσχόταν το API. Καλύτερη αξιοποίηση της CPU πρωτευόντως και δευτερευόντως της GPU. Όλο μειώσεις βλέπαμε. Με το RT πήρες ήδη game που τρέχει όλα τα RT effects έστω και με συμβιβασμούς. Πράγμα εντελώς αδιανόητο 3 χρόνια πριν. Θα μπορούσες να πεις ότι οι τότε πρώτες ανακοινώσεις της nvidia πίεσαν την AMD να το επισπεύσει. Το RT και το ML προστέθηκαν στη συνέχεια ως αποτέλεσμα της τεχνολογικής εξέλιξης. Δηλαδή που περίμενες να τα προσθέσουν; Στο DX10; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Το DX12 γιατί είναι πρόβλημα anyways; Όλες οι gpus το υποστηρίζουν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε Το DX12 γιατί είναι πρόβλημα anyways; Όλες οι gpus το υποστηρίζουν.. Δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι η τότε μπατίρω AMD πίστευε ότι οι game devs θα γράφουν κώδικα "to the metal" με τέτοια API, επειδή δεν είχε λεφτά για καλούς DX11 drivers. Ούτε εκείνοι είχαν λεφτά για πέταμα και έτσι δεν αξιοποιήθηκε ποτέ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 Share Δημοσ. 6 Απριλίου 2020 13 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δεν είναι πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι ότι η τότε μπατίρω AMD πίστευε ότι οι game devs θα γράφουν κώδικα "to the metal" με τέτοια API, επειδή δεν είχε λεφτά για καλούς DX11 drivers. Ούτε εκείνοι είχαν λεφτά για πέταμα και έτσι δεν αξιοποιήθηκε ποτέ... ... και κάπως έτσι βγήκαν παιχνίδια με μπουρδελο-3D-engines όπως το AC Odyssey, τίγκα σε render calls bottleneck. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα