Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, ThReSh είπε

Αρκεί να μπαίνει σε πολύ περισσότερα games από ότι τώρα και "day1", αλλιώς προβλέπω να τα τρώει μόνος του τα παστέλια...

Day1 μπήκε το DLSS 1.9 στο Control. To 2.0 ήταν ακόμα σε επίπεδο έρευνας.

Το DLSS 2.0 έχει το καλό ότι ναι μεν χρειάζεται δουλειά για να ενσωματωθεί στην εκάστοτε μηχανή γραφικών, αλλά δεν απαιτείται περαιτέρω εκπαίδευση. Μόνο κάποια παραμετροποίηση που ίσως να την κάνει μελλοντικά ο χρήστης.

13 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Γιατί έχεις δει DirectML σε NVIDIA Turing και έχεις μέτρο σύγκρισης ?? 

Ξέρεις το DirectML είναι της Microsoft και όχι της AMD🙄

Εμείς μιλάμε για real-time επιδόσεις. Τα tensor cores είναι από 8 μέχρι και 32 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα συμβατικά. Σαν να έχεις μια δεύτερη, τρίτη κλπ. GPU για αποκλειστικά για deep learning.

Το είχα ανεβάσει παλιότερα και το ξαναβάζω. Δείτε στο 1:29 από το low res(LR) μέχρι το upscaled(ProGan SR) σε 8 φορές μεγαλύτερη ανάλυση. Παρατηρείστε ότι η ενδιάμεση εικόνα(ProSR) δείχνει σαν πίνακας ζωγραφικής. Το ελάττωμα που είχε το πρώτο DLSS. Την επιπλέον λεπτομέρεια την "φαντάζεται" το νευρωνικό δίκτυο(δύο για την ακρίβεια) από όσα έχει μάθει μέσα από άλλες φωτό. Αυτό παίρνει δευτερόλεπτα σήμερα. Δεν διευκρινίζει σε τι μηχάνημα. Με βελτιωμένα και περισσότερα tensor cores θα πλησιάζουμε σε αυτό το αποτέλεσμα γενιά με γενιά.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
7 minutes ago, pirmen56 said:

Αυτό είναι θέμα συμφωνιών. Κανένας δεν μπορεί να το προβλέψει. Βλέπεις όμως πόσοι gameworks τίτλοι υπάρχουν.

Αυτό που λέω όμως.

Quote

Αρκεί να μπαίνει σε πολύ περισσότερα games από ότι τώρα και "day1"

Αν είναι να συνεχιστεί έτσι και το άλλο το υϊοθετούν πολλαπλάσιοι και γρηγορότερα, θα πάει άκλαφτο το DLSS...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ThReSh είπε

Αυτό λέω όμως.

Αν είναι να συνεχιστεί έτσι και το άλλο το υϊοθετούν πολλαπλάσιοι και γρηγορότερα, θα πάει άκλαφτο το DLSS...

Χωρίς εξειδικευμένο hw για καλά real time αποτελέσματα δεν θα το υιοθετήσει κανένας το DirectML.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
5 minutes ago, pirmen56 said:

Χωρίς εξειδικευμένο hw για καλά real time αποτελέσματα δεν θα το υιοθετήσει κανένας το DirectML.

Ενώ για το DLSS τρέχουν όλοι. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό λέω, μέχρι να αρχίσουν να το δουλεύουν και τα πρώτα αποτελέσματα θα 'ναι garbage σίγουρα.

 

11 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι τι να καταλάβω από αυτό ; Να βγει σε παιχνίδι να το τεστάρει το DF και βλέπουμε.

Στο πρώτο ήσουν σίγουρος ότι τα αποτελέσματα θα είναι garbage,   στο δεύτερο θα περιμένεις να δεις τα αποτελέσματα. 🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "πρόβλημα" είναι πως dedicated h/w ή όχι, το DirectML θα υιοθετηθεί day-1 (ουσιαστικά) από οποιονδήποτε γράφει κάτι για το νέο ΧΒΟΧ (και μαζί και για PCMR ουσιαστικά) και λόγω "συγγενούς" hw και για το PS.

Για τις κονσόλες, σε δεδομένο hw μάλιστα, θα πρέπει να κάνει (αναλογικά) θαύματα για τα επόμενα 5-7 χρόνια...

Για υποθέστε που θα υπάρχει ταχύτερη εξέλιξη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

Εμείς μιλάμε για real-time επιδόσεις. Τα tensor cores είναι από 8 μέχρι και 32 φορές ταχύτερα σε σχέση με τα συμβατικά. Σαν να έχεις μια δεύτερη, τρίτη κλπ. GPU για αποκλειστικά για deep learning.

 

Tensor Cores μπορεί να χρησιμοποιήσει και το Direct ML.

Επίσης το ότι μια κάρτα δεν έχει Tensor Cores δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι ποιο αργή σε Inferencing/ML.

spacer.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ε και; Θα είναι 1.5 χρόνο κάρτες το Χειμώνα, λογικό να πέσει η τιμή, ειδικά στις μεταχειρισμένες. Και αυτό που είπες δεν έχει καμία σχέση με αυτό που είπα εγώ. Όλα τα pc parts χάνουν την αξία μετά από ένα χρόνο+. Και;

Άλλο ένας χρόνος, άλλο 2 και άλλο 3+ χρόνια. Είμαστε στα πρόθυρα μεταβατικής περιόδου αυτή τη στιγμή. Τα έζησα και με το x360/ps3 και την 7900gt που πήγε άκλαυτη στο χρόνο για 8800gtx. Θα πέσει γενικό ξεβράκωμα από το 2021 και μετά. Κάρτες τώρα που είναι κοντά στο 500ρικό θα είναι για μέχρι 1080p το πολύ και με κάποιες υποχωρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Tensor Cores μπορεί να χρησιμοποιήσει και το Direct ML.

Επίσης το ότι μια κάρτα δεν έχει Tensor Cores δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι ποιο αργή σε Inferencing/ML.

spacer.png

Πήγαινε στο 24:19. Λέει για τα metacommands  που εκμεταλλεύονται τα tensor cores. Φαίνεται ότι τα metacommands δίνουν καλύτερη πρόσβαση στις δυνατότητες της εκάστοτε DX12 κάρτας.

Έχει η AMD dedicated hw για να πάρει αυτό το 275Χ boost; Όχι απ' όσο ξέρουμε. Ας βγάλουν λοιπόν ό,τι γουστάρουν για τις κονσόλες. Θα είναι ποιοτικά κατώτερο από το DLSS.

Το DLSS ίσως να είναι πιο απαιτητικό στην ενσωμάτωσή του εν σχέσει με το HBAO+ που βλέπαμε σε ένα σωρό games. Θα υιοθετηθεί όμως από πολλούς γιατί από το 50% της native ανάλυσης και πάνω ρίχνει σαγόνια.

Επεξ/σία από pirmen56
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Πήγαινε στο 24:19. Λέει για τα metacommands  που εκμεταλλεύονται τα tensor cores. Φαίνεται ότι τα metacommands δίνουν καλύτερη πρόσβαση στις δυνατότητες της εκάστοτε DX12 κάρτας.

 

Αυτό σου είπα, ότι και το Direct ML μπορεί να χρησιμοποιήσει Tensor Cores και όχι μόνο το DLSS.

16 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

Έχει η AMD dedicated hw για να πάρει αυτό το 275Χ boost; Όχι απ' όσο ξέρουμε. Ας βγάλουν λοιπόν ό,τι γουστάρουν για τις κονσόλες. Θα είναι ποιοτικά κατώτερο από το DLSS.

 

Προφανώς και έχει Hardware για να χρησιμοποιήσει το DirectML η RDNA2, εδώ έχει η Vega και Vega 2 πόσο μάλλον η RDNA2 που σχεδιάστηκε από την αρχή για DXR και DirectML. Το ξανά λέω, το ότι μια κάρτα δεν έχει Tensor Cores δεν σημαίνει ότι δεν τρέχει DirectML η ότι θα είναι ποιο αργή από μια άλλη που έχει Tensor Cores.

16 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

 

Το DLSS ίσως να είναι πιο απαιτητικό στην ενσωμάτωσή του εν σχέσει με το HBAO+ που βλέπαμε σε ένα σωρό games. Θα υιοθετηθεί όμως από πολλούς γιατί από το 50% της native ανάλυσης και πάνω ρίχνει σαγόνια.

Με το DirectML να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις κονσόλες αλλά και σε όλες τις DX-12 κάρτες , δεν βλέπω το DLSS να έχει μεγάλη απήχηση στους Developers.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λένε οι amdάκηδες για τα λίγα παιχνίδια που υποστηρίζουν RTX. [Ας μην πούμε για τη φόλα του mantle και του dx12 στη γενιά αυτή.]

Πιστεύω ότι τα παιχνίδια για τα οποία αγοράζουμε ισχυρό hw και όχι καρτούλες του 150ευρου είναι τα λίγα και καλά AAA(μέχρι 10 το χρόνο). Δηλαδή παιχνίδια που κατά κανόνα είναι στο πρόγραμμα nvidia gameworks. Για τα indie και τις πιο μικρές κυκλοφορίες οι απαιτήσεις είναι συνήθως χαμηλότερες και τα γραφικά πολύ χειρότερα.

Ας υποθέσουμε όμως ότι κάποιος αγοράζει με έκπτωση 20 AAA τη χρονιά πακέτο με κάποια DLC. Δηλαδή δίνει 20*40€=800€ το έτος. Αυτός που έχει να δώσει τόσα λεφτά νοιάζεται για το αν θα κερδίσει ~200€ από μια 5700XT που θα αλλάξει σε 2-3 χρόνια τη στιγμή που παίρνει τα καλύτερα δυνατά γραφικά με επιπλέον 100€/χρόνο που παρέχει μια 2070super;

3 hours ago, Aten-Ra said:

Αυτό σου είπα, ότι και το Direct ML μπορεί να χρησιμοποιήσει Tensor Cores και όχι μόνο το DLSS.

Προφανώς και έχει Hardware για να χρησιμοποιήσει το DirectML η RDNA2, εδώ έχει η Vega και Vega 2 πόσο μάλλον η RDNA2 που σχεδιάστηκε από την αρχή για DXR και DirectML. Το ξανά λέω, το ότι μια κάρτα δεν έχει Tensor Cores δεν σημαίνει ότι δεν τρέχει DirectML η ότι θα είναι ποιο αργή από μια άλλη που έχει Tensor Cores.

Με το DirectML να μπορεί να χρησιμοποιηθεί στις κονσόλες αλλά και σε όλες τις DX-12 κάρτες , δεν βλέπω το DLSS να έχει μεγάλη απήχηση στους Developers.

Δεν είναι κάποιο API το DLSS. Ένας αλγόριθμος είναι. Μια τενχική. Έχει αναπτύξει δικά της API για RT και ML η nvidia και θα χρησιμοποιήσει και τρίτων όπως αυτό της MS. DLSS τρέχεις παντού αλλά με οικτρά αποτελέσματα αν δεν έχεις ειδικό hw(tensor cores).

Η AMD δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό. Αν υποθέσουμε ότι έχει εφοδιάσει τις gpu των κονσολών που ΔΕΝ έχουν πλήρη RDNA2 αρχιτεκτονική, με καταλληλότερα, πιο ευέλικτα για ML cores τότε κάθε φορά που θα τρέχει τέτοια tasks θα αφαιρεί δύναμη από το rasterization. Το rasterization power της RTX 2080 από την άλλη είναι δεδομένο ό,τι και να κάνεις σε επίπεδο RT και ML.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Λένε οι amdάκηδες για τα λίγα παιχνίδια που υποστηρίζουν RTX. [Ας μην πούμε για τη φόλα του mantle και του dx12 στη γενιά αυτή.]

Πιστεύω ότι τα παιχνίδια για τα οποία αγοράζουμε ισχυρό hw και όχι καρτούλες του 150ευρου είναι τα λίγα και καλά AAA(μέχρι 10 το χρόνο). Δηλαδή παιχνίδια που κατά κανόνα είναι στο πρόγραμμα nvidia gameworks. Για τα indie και τις πιο μικρές κυκλοφορίες οι απαιτήσεις είναι συνήθως χαμηλότερες και τα γραφικά πολύ χειρότερα.

Ας υποθέσουμε όμως ότι κάποιος αγοράζει με έκπτωση 20 AAA τη χρονιά πακέτο με κάποια DLC. Δηλαδή δίνει 20*40€=800€ το έτος. Αυτός που έχει να δώσει τόσα λεφτά νοιάζεται για το αν θα κερδίσει ~200€ από μια 5700XT που θα αλλάξει σε 2-3 χρόνια τη στιγμή που παίρνει τα καλύτερα δυνατά γραφικά με επιπλέον 100€/χρόνο που παρέχει μια 2070super;

Δεν είναι κάποιο API το DLSS. Ένας αλγόριθμος είναι. Μια τενχική. Έχει αναπτύξει δικά της API για RT και ML η nvidia και θα χρησιμοποιήσει και τρίτων όπως αυτό της MS. DLSS τρέχεις παντού αλλά με οικτρά αποτελέσματα αν δεν έχεις ειδικό hw(tensor cores).

Η AMD δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό. Αν υποθέσουμε ότι έχει εφοδιάσει τις gpu των κονσολών που ΔΕΝ έχουν πλήρη RDNA2 αρχιτεκτονική, με καταλληλότερα, πιο ευέλικτα για ML cores τότε κάθε φορά που θα τρέχει τέτοια tasks θα αφαιρεί δύναμη από το rasterization. Το rasterization power της RTX 2080 από την άλλη είναι δεδομένο ό,τι και να κάνεις σε επίπεδο RT και ML.

800 ευρω για παιχνιδια? ποιος νοιαζεται για 200 ευρω? τι στο καλο, μονο εγω ειμαι φτωχομπινες εδω μεσα? 😂

 

αν ηθελα να σκασω 40ικα για παιχνιδια θα αγοραζα κονσολα να παιξω και κανα exclusive 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

 

Η AMD δεν έχει ανακοινώσει κάτι σχετικό. Αν υποθέσουμε ότι έχει εφοδιάσει τις gpu των κονσολών που ΔΕΝ έχουν πλήρη RDNA2 αρχιτεκτονική, με καταλληλότερα, πιο ευέλικτα για ML cores τότε κάθε φορά που θα τρέχει τέτοια tasks θα αφαιρεί δύναμη από το rasterization. Το rasterization power της RTX 2080 από την άλλη είναι δεδομένο ό,τι και να κάνεις σε επίπεδο RT και ML.

Λάθος, γιατί έχει Async Compute  για παράλληλη επεξεργασία και Rapid Packed Math για FP16/FP8 και ΙΝΤ4.

spacer.png

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...