Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, nikos5800 είπε

Rtx 2060 dlss 2.0 1440p+Ray tracing 60fps!!

Με πλεμπο-medium ρυθμίσεις όμως. Η 2060 είναι για 1080p + DLSS..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την ακρίβεια ήταν 720π + dlss 1440p😀

Εντύπωση μου έκανε πως με 540p ανάλυση περνεις καλύτερη εικόνα από native 1080p με dlss 2.0!!

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mε ghosting, χαλια transition με διαβολια και τριβολια στην εικονα... native αναλυση με reshade και εχεις quality! 

θα μας γλεντήσουν οι νεες κονσόλες...

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Mε ghosting, χαλια transition με διαβολια και τριβολια στην εικονα... native αναλυση με reshade και εχεις quality! 

θα μας γλεντήσουν οι νεες κονσόλες...

Για να τα δεις αυτά πρέπει να κάνεις x400 zoom. Στο gameplay η εικόνα είναι πρακτικά ίδια με native, άσε που σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερη, όπως για παράδειγμα οι πόροι στο πρόσωπο ή η υφή κάτω από το μάτι της κοπελίτσας φαίνονται στο dlss ενώ στο native όχι..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ROG-X είπε

Mε ghosting, χαλια transition με διαβολια και τριβολια στην εικονα... native αναλυση με reshade και εχεις quality! 

θα μας γλεντήσουν οι νεες κονσόλες...

Είδες το βίντεο ? Αυτά που λες ήταν στο dlss 1.9 το dlss 2.0 τα έχει λύσει αυτά τα προβλήματα !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Για να τα δεις αυτά πρέπει να κάνεις x400 zoom. Στο gameplay η εικόνα είναι πρακτικά ίδια με native, άσε που σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερη, όπως για παράδειγμα οι πόροι στο πρόσωπο ή η υφή κάτω από το μάτι της κοπελίτσας φαίνονται στο dlss ενώ στο native όχι..

Τσιμπα λιγο το sharpening και θα δεις μεχρι και τα κακάδια στη μυτη... στο Native! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ROG-X είπε

Τσιμπα λιγο το sharpening και θα δεις μεχρι και τα κακάδια στη μυτη... στο Native! 

Γιατί να βάζω sharpening ενώ με το DLSS έχω το ίδιο quality με native αλλά καλύτερο perf; Post-processing sharping φίλτρο μπορώ να βάλω και στο DLSS έτσι και αλλιώς..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Εντύπωση μου έκανε πως με 540p ανάλυση περνεις καλύτερη εικόνα από native 1080p με dlss 2.0!!

Το Control (σε μη DLSS φάση) εκτός από το προαιρετικό MSAA έχει κάποιου είδους post-process AA. Μοιάζει με κάτι ανάμεσα σε SMAA και ΤΑΑ αλλά δεν έχει ούτε το crispness του πρώτου, ούτε το stability στην κίνηση του δεύτερου. Κοινώς είναι κακό AA.

Άρα τι συγκρίνουμε ακριβώς; Την τελευταία και δυνατή έκδοση του DLSS, μετά από μήνες βελτιώσεων, vs native 1080p + κακό ΑΑ; Κακή σύγκριση.

23 λεπτά πριν, nikos5800 είπε

Είδες το βίντεο ? Αυτά που λες ήταν στο dlss 1.9 το dlss 2.0 τα έχει λύσει αυτά τα προβλήματα !

Έχει διορθωθεί στο DLSS αυτό το άθλιο ghosting που μοιάζει με κακή εκδοχή του object motion blur του Crysis 1 DX10;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nikos5800 είπε

Για την ακρίβεια ήταν 720π + dlss 1440p😀

Εντύπωση μου έκανε πως με 540p ανάλυση περνεις καλύτερη εικόνα από native 1080p με dlss 2.0!!

Αυτό είναι λάθος,

yikes 👎

spacer.png

spacer.png

spacer.png

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι το 540p DLSS δεν είναι σαν το native. 720p DLSS σε 1080p native είναι μια χαρά. Αν δεν κάνω λάθος το 720p είναι το quality setting, όπως στο Youngblood..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που καταντήσαμε να ασχολούμαστε με recontruction τανζανιες γιατί η πράσινη δεν έδωσε performance ζητώντας τα νεφρά των καταναλωτών. 

Ρε θα μας γλεντήσουν οι κονσόλες....

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα γλεντήσουν για 1-2 χρόνια το πολύ οι κονσόλες και μετά τα γραφικά τους θα είναι τα low των pc, όπως γίνεται κάθε φορά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Θα γλεντήσουν για 1-2 χρόνια το πολύ οι κονσόλες και μετά τα γραφικά τους θα είναι τα low των pc, όπως γίνεται κάθε φορά..

Θα βγουν σε 2 χρόνια οι αναβαθμίσεις τους όπως τα Pro / X και σε αυτή τη γενιά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...