Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Η γιωτομπαλίαση είναι πχ να σπάσεις pins ενώ τον βγάζεις (AMD), εκεί δεν πρόκειται να σε καλύψουν έτσι κι αλλιώς.

Κακά τα ψέματα, ο CPU παίζει να έχει το πιο χαμηλό RMA rate στην αγορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Η γιωτομπαλίαση είναι πχ να σπάσεις ενώ τον βγάζεις (AMD), εκεί δεν πρόκειται να σε καλύψουν έτσι κι αλλιώς.

Κακά τα ψέματα, ο CPU παίζει να έχει από τα πιο χαμηλά RMA στην αγορά.

 

Σωστά. Αλλά θυμάμαι και κάτι εποχές που κάποιοι τους έκαιγαν για να κάνουν free upgrade... Για φαντάσου πχ κάποιος να επιχειρήσει OC χωρίς να ξέρει και να βάλει LLC Ultra ας πούμε...

Όπως και να έχει, πες με περίεργο ή ανασφαλή δεν εμπιστεύομαι εύκολα κατάστημα πλέον, παρά αν έχει σχετική φήμη.

Επεξ/σία από _Theo_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/3/2020 στις 4:21 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Μόλις πριν είδα ότι το-αληθινό πλέον(με tensor cores)-DLSS στο Control συνεργάζεται άψογα με ενδιάμεσες αναλύσεις(renderer.ini). Το έβαλα σε 1600*900 και 1366*768 βλέποντας το ανάλογο hit σε επιδόσεις, με άψογη εικόνα που υποδηλώνει ότι το DLSS δουλεύει κανονικά. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα σε artifacts στο λίγο που δοκίμασα.

Το ερώτημα είναι γιατί δεν σου δίνουν τη δυνατότητα να το τρέξεις εκεί που θες εσύ ακιρβώς σε όλα τα games. Ή να βάλουν πολλές ενδιάμεσες αναλύσεις. Ή γιατί δεν βάζουν ένα είδος δυναμικής ανάλυσης που να πέφτει μέχρι 720p π.χ. σε μάχες και δύσκολα σημεία. Αυτό θα ήταν κίνηση ματ απέναντι στην AMD.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μόλις πριν είδα ότι το-αληθινό πλέον(με tensor cores)-DLSS στο Control συνεργάζεται άψογα με ενδιάμεσες αναλύσεις(renderer.ini). Το έβαλα σε 1600*900 και 1366*768 βλέποντας το ανάλογο hit σε επιδόσεις, με άψογη εικόνα που υποδηλώνει ότι το DLSS δουλεύει κανονικά. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα σε artifacts στο λίγο που δοκίμασα.

Το ερώτημα είναι γιατί δεν σου δίνουν τη δυνατότητα να το τρέξεις εκεί που θες εσύ ακιρβώς σε όλα τα games. Ή να βάλουν πολλές ενδιάμεσες αναλύσεις. Ή γιατί δεν βάζουν ένα είδος δυναμικής ανάλυσης που να πέφτει μέχρι 720p π.χ. σε μάχες και δύσκολα σημεία. Αυτό θα ήταν κίνηση ματ απέναντι στην AMD.

 

Ερώτηση μιας και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο θέμα:

Ξέρω ότι μόνο οι κάρτες RTX υποστηρίζουν Ray Tracing (προηγμένες σκιάσεις, ακτίνες φωτός κλπ). Το ίδιο ισχύει και για το DLSS;; Τι ακριβώς κάνει αυτό με απλά λόγια;

Επεξ/σία από _Theo_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Μόλις πριν είδα ότι το-αληθινό πλέον(με tensor cores)-DLSS στο Control συνεργάζεται άψογα με ενδιάμεσες αναλύσεις(renderer.ini). Το έβαλα σε 1600*900 και 1366*768 βλέποντας το ανάλογο hit σε επιδόσεις, με άψογη εικόνα που υποδηλώνει ότι το DLSS δουλεύει κανονικά. Δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα σε artifacts στο λίγο που δοκίμασα.

Το ερώτημα είναι γιατί δεν σου δίνουν τη δυνατότητα να το τρέξεις εκεί που θες εσύ ακιρβώς σε όλα τα games. Ή να βάλουν πολλές ενδιάμεσες αναλύσεις. Ή γιατί δεν βάζουν ένα είδος δυναμικής ανάλυσης που να πέφτει μέχρι 720p π.χ. σε μάχες και δύσκολα σημεία. Αυτό θα ήταν κίνηση ματ απέναντι στην AMD.

Κάπου διάβασα ότι θα προστεθεί και η δυνατότητα να βάζεις ότι ανάλυση θέλεις. Όντως δυναμικό DLSS που να ρίχνει την ανάλυση για να κρατήσει ένα fps-στόχο θα ήταν καλή φάση. Ουσιαστικά dynamic resolution scaling αλλά στο DLSS..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Ερώτηση μιας και δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις πάνω στο θέμα:

Ξέρω ότι μόνο οι κάρτες RTX υποστηρίζουν Ray Tracing (προηγμένες σκιάσεις, ακτίνες φωτός κλπ). Το ίδιο ισχύει και για το DLSS;; Τι ακριβώς κάνει αυτό με απλά λόγια;

Η τελευταία έκδοση του DLSS κάνει upscaling από χαμηλότερη ανάλυση μαντεύοντας την λεπτομέρεια που λείπει με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης που τρέχει σε tensor cores και έχει εκπαιδευτεί σε εικόνες από πολλά games. Εκτός αυτού υποστηρίζει:

1) Temporal accumulation, δηλαδή χτίσιμο της χαμένης πληροφορίας και μέσα από τη σύγκριση διαδοχικών καρέ. Ό,τι έκανε το πρώτο DLSS του control.

2) Temporal feedback. Η μηχανή γραφικών στέλνει πληροφορίες στο AI για το πώς κινούνται τα πίξελς από καρέ σε καρέ(motion vectors) για να γίνεται σωστή δουλειά και να αποφεύγονται(στο 98% των περιπτώσεων απ' ότι είδα) τα motion artifacts που θα έβγαζε το AI χωρίς αυτό.

Όσο ανεβαίνεις render resolution μειώνεται ο κόκκος και τα temporal artifacts. Πάντως με τη μισή περίπου ανάλυση κάνει πολύ καλή δουλειά. Δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αν το Χ game τρέχει native ή με αυτό αν δεν κάνεις προσεκτικές συγκρίσεις ή δεν ξέρεις τι να ψάξεις.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Η τελευταία έκδοση του DLSS κάνει upscaling από χαμηλότερη ανάλυση μαντεύοντας την λεπτομέρεια που λείπει με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης που τρέχει σε tensor cores και έχει εκπαιδευτεί σε εικόνες από πολλά games. Εκτός αυτού υποστηρίζει:

1) Temporal accumulation, δηλαδή χτίσιμο της χαμένης πληροφορίας και μέσα από τη σύγκριση διαδοχικών καρέ. Ό,τι έκανε το πρώτο DLSS του control.

2) Temporal feedback. Η μηχανή γραφικών στέλνει πληροφορίες στο AI για το πώς κινούνται τα πίξελς από καρέ σε καρέ(motion vectors) για να γίνεται σωστή δουλειά και να αποφεύγονται(στο 98% των περιπτώσεων απ' ότι είδα) τα motion artifacts που θα έβγαζε το AI χωρίς αυτό.

Όσο ανεβαίνεις render resolution μειώνεται ο κόκκος και τα temporal artifacts. Πάντως με τη μισή περίπου ανάλυση κάνει πολύ καλή δουλειά. Δυσκολεύεσαι να καταλάβεις αν το Χ game τρέχει native ή με αυτό αν δεν κάνεις προσεκτικές συγκρίσεις ή δεν ξέρεις τι να ψάξεις.

 

Ωραίος! Άρα από ότι καταλαβαίνω, no RTX no DLSS...Τον Αύγουστο θα κυκλοφορήσουν οι νέες RTX και τον Σεπτέμβριο θα βγουν οι custom υλοποιήσεις. Για να δούμε...

9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Να δούμε αν με το DLSS οι χαμηλές 3000 θα κρατάνε 60άρι με RT σε 1440p..

 

RTX 3060 ξέρω γω; Πιστεύω πως ναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Σε 11 μήνες πήγαμε από το μαύρο χάλι του Battlefield 5 στο Youngblood που σε κάποια σημεία το DLSS είναι καλύτερο και από native..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Κάπου διάβασα ότι θα προστεθεί και η δυνατότητα να βάζεις ότι ανάλυση θέλεις. Όντως δυναμικό DLSS που να ρίχνει την ανάλυση για να κρατήσει ένα fps-στόχο θα ήταν καλή φάση. Ουσιαστικά dynamic resolution scaling αλλά στο DLSS..

 

Κάτι τέτοιο έχει και το Rage 2...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
6 λεπτά πριν, _Theo_ είπε

Κάτι τέτοιο έχει και το Rage 2...

Dynamic Resolution Scaling έχουν αρκετά games. Το καλό θα είναι αν βγει και για το DLSS..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε

Ναι το DLSS του control δουλεύει πολύ καλά. 

Από perf άλλαξε κάτι σε σχέση με πριν ή μόνο το image quality είναι καλύτερο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

To θέμα είναι να βγαίνουν αρκετά/πολλά games με RTX/DLSS Day 1, γιατί αν είναι να το τερματήσουμε πρώτα και μετά να κυκλοφορεί τέτοιο patch, είναι δώρον άδωρον...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...