Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K. Το quality mode τι είναι ανάλυση είναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Μόλις τώρα, pirmen56 είπε Το quality mode τι είναι ανάλυση είναι; 2560*1440 με 4Κ res. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Σε αφήνει να διαλέξεις ενδιάμεσες αναλύσεις μέσα από τα ini files; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 35 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K. θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 13 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off Δεν βλέπεις αισθητή διαφορά σε σχέση με το native res εννοώ. 2 ώρες πριν, noFEARgr είπε Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts Δεν έχει ΤΑΑ το Control, μόνο MSAA ή Off. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 2 ώρες πριν, noFEARgr είπε Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες. Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. * https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/ Αναφορά σε κείμενο Secondly, while first-generation DLSS targeted a 2x boost in pixels, DLSS 2.0 can go up to 4x, effectively delivering a reconstructed 4K image from a base 1080p image. It also benefits from temporal feedback, accumulating data over time and using multiple frames and motion vectors to generate the output frame. Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT). υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες. Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. * https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/ Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT). υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native. Για το overshapening μιλαω , το εχουν παρακανει στο control . Kατα αλλα ειδικα με την κυκλοφορια 8k τηλεορασεων σιγουρα θα χρειαστουν τετοιες τεχνικες. Αν και δεν ξερω τι θα γινει με την κυκλοφορια του directml και αν μπορουν να χρησημοποιηθουν οι tensors cores με αυτο . Το να υπαρχουν και τα δυο ταυτοχρονα(dlss και directml) για πολυ καιρο δεν νομιζω. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2020 από noFEARgr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 2 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Για το overshapening μιλαω , το εχουν παρακανει στο control . Kατα αλλα ειδικα με την κυκλοφορια 8k τηλεορασεων σιγουρα θα χρειαστουν τετοιες τεχνικες. Αν και δεν ξερω τι θα γινει με την κυκλοφορια του directml και αν μπορουν να χρησημοποιηθουν οι tensors cores με αυτο . Το να υπαρχουν και τα δυο ταυτοχρονα για πολυ καιρο δεν νομιζω. Το control όντως φαίνεται να έχει παραπάνω sharpening. Θα το τσεκάρω σε λίγο in game. Είναι δική τους επιλογή πάντως, γιατί στο Deliver Us the Moon η εικόνα δείχνει φυσιολογική. Τα tensor cores κάνουν ό,τι θα και έκαναν και παραδοσιακοί shaders με το DirectML απλά πολύ πιο γρήγορα. Η ουσία είναι η τεχνική επεξεργασίας. Αυτό θα διαφέρει και θα χρειάζεται έξτρα δουλειά για να βάλεις ας πούμε στο παιχνίδι σου τη λύση της nvidia και όποια μελλοντική της AMD. Στις τηλεοράσεις περιορίζονται προς το παρόν από το κόστος των τσιπ, αλλά θα δούμε και εκεί νευρωνικά δίκτυα και τεχνικές πολλών ειδών. Υπάρχει έντονη έρευνα από όλους στο πεδίο του super resolution. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Εγώ που το είδα λίγο στην αρχή δεν είδα oversharpening, η εικόνα είναι μπόμπα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 37 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες. Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. * https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/ Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT). υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native. οριακα χειροτερα η θολουρα του fxaa με το msaa? μαγκες ζωγραφιζετε σημερα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aten-Ra Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 (επεξεργασμένο) 50 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το control όντως φαίνεται να έχει παραπάνω sharpening. Θα το τσεκάρω σε λίγο in game. Είναι δική τους επιλογή πάντως, γιατί στο Deliver Us the Moon η εικόνα δείχνει φυσιολογική. Τα tensor cores κάνουν ό,τι θα και έκαναν και παραδοσιακοί shaders με το DirectML απλά πολύ πιο γρήγορα. Η ουσία είναι η τεχνική επεξεργασίας. Αυτό θα διαφέρει και θα χρειάζεται έξτρα δουλειά για να βάλεις ας πούμε στο παιχνίδι σου τη λύση της nvidia και όποια μελλοντική της AMD. Στις τηλεοράσεις περιορίζονται προς το παρόν από το κόστος των τσιπ, αλλά θα δούμε και εκεί νευρωνικά δίκτυα και τεχνικές πολλών ειδών. Υπάρχει έντονη έρευνα από όλους στο πεδίο του super resolution. Τα Tensor Cores κάνουν μόνο μια δουλεία, 4x4 Matrix Multiplication (4x4 Fused Multiply Add). Οι απλοί shaders δεν μπορούν να κάνουν 4x4 Fused Multiply Add. Επίσης να προσθέσω ότι τα Tensor Cores τα έβγαλε η Google στα ASIC TPUs (Tensor Processing Units) για το Tensorflow API, η NVIDIA απλά τα ενσωμάτωσε στην αρχιτεκτονική της και το ίδιο φαίνεται να κάνει και η AMD στο RDNA2. Από όσο διαβάζω το DirectML θα μπορεί να χρησιμοποιήσει Tensor Cores (4x4 Fused Multiply Add) αν υπάρχει στην κάρτα. Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2020 από Aten-Ra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2020 Screenshots για συγκρίσεις: DLSS quality mode(720p): Native: Επίτηδες ανέβασα αυτές τις εικόνες για να δείξω το μοναδικό ίσως artifact που είδα σε όλο το game. Δείτε τις γραμμές στο τηλέφωνο. Αληθινή λεπτομέρεια δεν φαίνεται να χάνεται καθόλου. Υπάρχει όντως ένα με δύο κλικ παραπάνω sharpen απ' ότι θα έπρεπε, αλλά τους καταλαβαίνω απόλυτα. Χωρίς αυτό(και ίσως κάποια άλλα ειδικά φίλτρα) το haze/κόκκος του RTGI θα ήταν αρκετά έντονο σε συγκεκριμένες σκηνές. Προτιμώ το DLSS 2.0 από το native στο συγκεκριμένο game. Η εμπειρία πάντως είναι απίστευτη τώρα. Ούτε ίχνος stuttering από τις πρώτες εκδόσεις. Το ξεκίνησα πάλι από την αρχή και το 'φτασα λίγο μετά το τηλέφωνο που βρίσκεις. Μακάρι να υπήρχε επιλογή και για το 66% της native. Φαντάζομαι σε 4K από 1440p θα είναι μαγεία. 3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε Τα Tensor Cores κάνουν μόνο μια δουλεία, 4x4 Matrix Multiplication (4x4 Fused Multiply Add). Οι απλοί shaders δεν μπορούν να κάνουν 4x4 Fused Multiply Add. Δηλαδή δεν μπορούν να κάνουν πινακοπράξεις οι κάρτες γραφικών; Μα και πριν τα tensor cores είχαν GPUs για νευρωνικά δίκτυα. Τα tensor είναι για επιτάχυνση. 3 ώρες πριν, Lezantas26 είπε οριακα χειροτερα η θολουρα του fxaa με το msaa? μαγκες ζωγραφιζετε σημερα Βρήκες να πιαστείς και συ. Έχει settings το FXAA για να αποφύγεις τη θολούρα. Το SMAA είναι ακόμα καλύτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kkatzos Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2020 10 ώρες πριν, pirmen56 είπε Βρήκες να πιαστείς και συ. Έχει settings το FXAA για να αποφύγεις τη θολούρα. Το SMAA είναι ακόμα καλύτερο. Μπούρδες και τα δύο. Το FXAA δεν κάνει καλή δουλειά γιατί αφήνει αρκετό aliasing στην εικόνα όταν δεν είναι θολό. Το SMAA κάνει σχεδόν άψογη δουλειά αλλά μόνο σε στατική εικόνα. Σε κίνηση έχει απαράδεκτο shimmering. Μόνο το TAA κάνει καλή δουλειά ή συνδυασμός TAA + SMAA. Και βέβαια δεν είναι όλες οι υλοποιήσεις ΤΑΑ ίδιες. Δηλώσεις του στυλ "με DLSS είναι καλύτερο από Native+ΤΑΑ" που έχω ακούσει στο παρελθόν πρέπει να διερευνώνται ως προς την υλοποίηση του ΤΑΑ. 10 ώρες πριν, pirmen56 είπε Screenshots για συγκρίσεις: Έχει κάνει καλή δουλειά το DLSS, για τόσο χαμηλή rendering ανάλυση. Αλλά η εικόνα είναι πολύ πιο φυσική και όμορφη στο native. Πέρα από την παραμόρφωση στο τηλέφωνο, σε DLSS το oversharpening εφέ είναι εμφανές παντού. Κοίτα πόσο αφύσικα φαίνονται τα μαλλιά της. Σα να έχουν λίγδα πάνω. Όσο για απώλεια πληροφορίας κοίταξε την κούπα στα αριστερά. Σε Native σχεδόν καταλαβαίνεις τι γράφει, σε DLSS τίποτα. Χρειάζεται λιγότερα sharpening σε DLSS και λίγο περισσότερο σε native. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα