Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

26 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K.

Το quality mode τι είναι ανάλυση είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
35 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το DLSS 2.0 στο Control τα σπάει, τα render resolution τα έχουν αντί για performance, balance , quality mode. Το ''performance'' mode είναι το render resolution 1080P και η εικόνα τα σπάει, δεν υπάρχει θολούρα καθόλου σε σχέση με το native 4K.

θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα

μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα

μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off :P

Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα  στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

θολουρα η native αναλυση? με τρελανες τωρα

μαλλον εχεις μπερδεψει ποτε ειναι on/off :P

Δεν βλέπεις αισθητή διαφορά σε σχέση με το native res εννοώ.

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα  στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts

Δεν έχει ΤΑΑ το Control, μόνο MSAA ή Off.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Βαζουν on το σαπιο ΤΑΑ γιαυτο. Το dlss ειναι τιγκα  στο sharpening γιαυτο και φαινεται πιο crisp , αν στην συγκριση ειχαν και sharpening στην native η κλεινανε το TAA η native θα φαινοταν το ιδιο crisp χωρις artifacts

Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες.

Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. 

https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/

Αναφορά σε κείμενο

Secondly, while first-generation DLSS targeted a 2x boost in pixels, DLSS 2.0 can go up to 4x, effectively delivering a reconstructed 4K image from a base 1080p image. It also benefits from temporal feedback, accumulating data over time and using multiple frames and motion vectors to generate the output frame

Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT).

υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες.

Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. 

https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/

Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT).

υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native.

Για το overshapening μιλαω , το εχουν παρακανει στο control .

Kατα αλλα ειδικα με την κυκλοφορια 8k τηλεορασεων σιγουρα θα χρειαστουν τετοιες τεχνικες. Αν και δεν ξερω τι θα γινει με την κυκλοφορια του directml και αν μπορουν να χρησημοποιηθουν οι tensors cores με αυτο . Το να υπαρχουν και τα δυο ταυτοχρονα(dlss και directml) για πολυ καιρο δεν νομιζω. 

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Για το overshapening μιλαω , το εχουν παρακανει στο control .

Kατα αλλα ειδικα με την κυκλοφορια 8k τηλεορασεων σιγουρα θα χρειαστουν τετοιες τεχνικες. Αν και δεν ξερω τι θα γινει με την κυκλοφορια του directml και αν μπορουν να χρησημοποιηθουν οι tensors cores με αυτο . Το να υπαρχουν και τα δυο ταυτοχρονα για πολυ καιρο δεν νομιζω. 

Το control όντως φαίνεται να έχει παραπάνω sharpening. Θα το τσεκάρω σε λίγο in game. Είναι δική τους επιλογή πάντως, γιατί στο Deliver Us the Moon η εικόνα δείχνει φυσιολογική.

Τα tensor cores κάνουν ό,τι θα και έκαναν και παραδοσιακοί shaders με το DirectML απλά πολύ πιο γρήγορα. Η ουσία είναι η τεχνική επεξεργασίας. Αυτό θα διαφέρει και θα χρειάζεται έξτρα δουλειά για να βάλεις ας πούμε στο παιχνίδι σου τη λύση της nvidia και όποια μελλοντική της AMD.

Στις τηλεοράσεις περιορίζονται προς το παρόν από το κόστος των τσιπ, αλλά θα δούμε και εκεί νευρωνικά δίκτυα και τεχνικές πολλών ειδών. Υπάρχει έντονη έρευνα από όλους στο πεδίο του super resolution.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
37 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το ξέρουμε ότι παίζει ρόλο και το sharpening. Δεν είναι όμως μόνο αυτό(που ουσιαστικά κάνει και η AMD πιο πρωτόγονα). Έχει και temporal στοιχείο το DLSS 2.0. Συγκρίνει καρέ*. Δεν μαντεύει όλες τις χαμένες λεπτομέρειες.

Η ουσία είναι ότι αν σου δείξουν ένα game upscaled από το 70% με sharpening αμέσως το καταλαβαίνεις. Η εικόνα δείχνει χάλια. Αν σου δείξουν ένα game με DLSS δεν καταλαβαίνεις καν αν έχει γίνει upscale μέχρι να κάνεις προσεκτική σύγκριση με native. Σε 4K από 1440p ούτε καν. Όπως ακριβώς τα FXAA, SMAA επικράτησαν του θεόβαρου 4x MSAA, δείχνοντας οριακά χειρότερα, έτσι θα γίνει και με το DLSS. 

https://wccftech.com/nvidia-dlss-2-0-revealed-2x-faster-ai-model-quicker-game-integration-unreal-engine-4-support/

Άντε να τα εξηγήσεις αυτά στο θύμα που θα το πείσουν ότι η καλόκαρδη AMD δίνει την RTX 2080 στα 400€(5700XT).

υ.γ.: Για ποια artifacts μιλάς; Temporal δεν υπάρχουν. Μόνο το oversharpening μπορεί να έχει κάποια artifacts που θα φαίνονται και σε native.

οριακα χειροτερα η θολουρα του fxaa με το msaa?

μαγκες ζωγραφιζετε σημερα :P

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το control όντως φαίνεται να έχει παραπάνω sharpening. Θα το τσεκάρω σε λίγο in game. Είναι δική τους επιλογή πάντως, γιατί στο Deliver Us the Moon η εικόνα δείχνει φυσιολογική.

Τα tensor cores κάνουν ό,τι θα και έκαναν και παραδοσιακοί shaders με το DirectML απλά πολύ πιο γρήγορα. Η ουσία είναι η τεχνική επεξεργασίας. Αυτό θα διαφέρει και θα χρειάζεται έξτρα δουλειά για να βάλεις ας πούμε στο παιχνίδι σου τη λύση της nvidia και όποια μελλοντική της AMD.

Στις τηλεοράσεις περιορίζονται προς το παρόν από το κόστος των τσιπ, αλλά θα δούμε και εκεί νευρωνικά δίκτυα και τεχνικές πολλών ειδών. Υπάρχει έντονη έρευνα από όλους στο πεδίο του super resolution.

Τα  Tensor Cores κάνουν μόνο μια δουλεία, 4x4 Matrix Multiplication (4x4 Fused Multiply Add). Οι απλοί shaders δεν μπορούν να κάνουν 4x4 Fused Multiply Add.

Επίσης να προσθέσω ότι τα Tensor Cores τα έβγαλε η Google στα ASIC TPUs (Tensor Processing Units) για το Tensorflow API, η NVIDIA απλά τα ενσωμάτωσε στην αρχιτεκτονική της και το ίδιο φαίνεται να κάνει και η AMD στο RDNA2.

Από όσο διαβάζω το DirectML θα μπορεί να χρησιμοποιήσει Tensor Cores (4x4 Fused Multiply Add) αν υπάρχει στην κάρτα.

Επεξ/σία από Aten-Ra
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Screenshots για συγκρίσεις:

DLSS quality mode(720p):

spacer.png

Native:

spacer.png

Επίτηδες ανέβασα αυτές τις εικόνες για να δείξω το μοναδικό ίσως artifact που είδα σε όλο το game. Δείτε τις γραμμές στο τηλέφωνο. Αληθινή λεπτομέρεια δεν φαίνεται να χάνεται καθόλου.

Υπάρχει όντως ένα με δύο κλικ παραπάνω sharpen απ' ότι θα έπρεπε, αλλά τους καταλαβαίνω απόλυτα. Χωρίς αυτό(και ίσως κάποια άλλα ειδικά φίλτρα) το haze/κόκκος του RTGI θα ήταν αρκετά έντονο σε συγκεκριμένες σκηνές. Προτιμώ το DLSS 2.0 από το native στο συγκεκριμένο game.

Η εμπειρία πάντως είναι απίστευτη τώρα. Ούτε ίχνος stuttering από τις πρώτες εκδόσεις. Το ξεκίνησα πάλι από την αρχή και το 'φτασα λίγο μετά το τηλέφωνο που βρίσκεις. Μακάρι να υπήρχε επιλογή και για το 66% της native. Φαντάζομαι σε 4K από 1440p θα είναι μαγεία.

 

3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε

Τα  Tensor Cores κάνουν μόνο μια δουλεία, 4x4 Matrix Multiplication (4x4 Fused Multiply Add). Οι απλοί shaders δεν μπορούν να κάνουν 4x4 Fused Multiply Add.

Δηλαδή δεν μπορούν να κάνουν πινακοπράξεις οι κάρτες γραφικών; Μα και πριν τα tensor cores είχαν GPUs για νευρωνικά δίκτυα. Τα tensor είναι για επιτάχυνση.

 

3 ώρες πριν, Lezantas26 είπε

οριακα χειροτερα η θολουρα του fxaa με το msaa?

μαγκες ζωγραφιζετε σημερα :P

Βρήκες να πιαστείς και συ. Έχει settings το FXAA για να αποφύγεις τη θολούρα. Το SMAA είναι ακόμα καλύτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Βρήκες να πιαστείς και συ. Έχει settings το FXAA για να αποφύγεις τη θολούρα. Το SMAA είναι ακόμα καλύτερο.

Μπούρδες και τα δύο.

Το FXAA δεν κάνει καλή δουλειά γιατί αφήνει αρκετό aliasing στην εικόνα όταν δεν είναι θολό.

Το SMAA κάνει σχεδόν άψογη δουλειά αλλά μόνο σε στατική εικόνα. Σε κίνηση έχει απαράδεκτο shimmering.

Μόνο το TAA κάνει καλή δουλειά ή συνδυασμός TAA + SMAA. Και βέβαια δεν είναι όλες οι υλοποιήσεις ΤΑΑ ίδιες.

Δηλώσεις του στυλ "με DLSS είναι καλύτερο από Native+ΤΑΑ" που έχω ακούσει στο παρελθόν πρέπει να διερευνώνται ως προς την υλοποίηση του ΤΑΑ.

10 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Screenshots για συγκρίσεις:

Έχει κάνει καλή δουλειά το DLSS, για τόσο χαμηλή rendering ανάλυση.

Αλλά η εικόνα είναι πολύ πιο φυσική και όμορφη στο native.

Πέρα από την παραμόρφωση στο τηλέφωνο, σε DLSS το oversharpening εφέ είναι εμφανές παντού. Κοίτα πόσο αφύσικα φαίνονται τα μαλλιά της. Σα να έχουν λίγδα πάνω.

Όσο για απώλεια πληροφορίας κοίταξε την κούπα στα αριστερά. Σε Native σχεδόν καταλαβαίνεις τι γράφει, σε DLSS τίποτα.

Χρειάζεται λιγότερα sharpening σε DLSS και λίγο περισσότερο σε native.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...