Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

Βγήκε το update για το Control με DLSS 2.0

Δεν παρατηρώ κάποια διαφορά στην ποιότητα εικόνας... Τα ίδια σκατά είναι σε 4Κ με 1080p rendering. Artifacts και μία αίσθηση oversharpening φίλτρου.

Αναρωτιέμαι μήπως δεν έλαβα το update ακόμα. Γράφει πουθενά συγκεκριμένα στα settings του παιχνιδιού για DLSS 2.0? 

Η έκδοση που έχω είναι η 01.09.00.

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν παρατηρώ κάποια διαφορά στην ποιότητα εικόνας... Τα ίδια σκατά είναι σε 4Κ με 1080p rendering. Artifacts και μία αίσθηση oversharpening φίλτρου.

Αναρωτιέμαι μήπως δεν έλαβα το update ακόμα. Γράφει πουθενά συγκεκριμένα στα settings του παιχνιδιού για DLSS 2.0? 

Η έκδοση που έχω είναι η 01.09.00.

Αν σε κατέβασε σήμερα update τότε ναι έχεις την τελευταία έκδοση με το DLSS 2.

https://www.dsogaming.com/news/control-march-update-available-for-download-adds-dlss-2-0-support-full-patch-notes/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση για το Adaptive Sync. Έχω το ASUS VP249 και για να μου εμφανίση το G-SYNC στο NVIDIA CP πρέπει από το menu του μονιτορ να το έχω στο ΟΝ. Εφόσον το έχω στο ΟΝ απο εκεί, μόνο αν κάνω tick & apply στο enable G-SYNC από το CP θα δουλεύει σωστά; 

Και δεύτερη ερώτηση, βλέπω που λέτε για τα χρώαμτα και λοιπά, ανέκαθεν χρησιμοποιώ το "use default color settings" είναι λάθος; Να το γυρίσω σε NVIDIA Color Settings? Και αν ναι, τι προφιλ να πατήσω; Είμαι με DP. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν υπάρχει αίσθηση oversharpening με το πρώτο "DLSS" του Control. Σε στατικές εικόνες είναι ανώτερο από το (AI) DLSS 1.0 αφού συγκρίνει διαδοχικά καρέ για να ανακτήσει λεπτομέρειες. Απλά έχει temporal artifacts, δλδ artifacts σε κίνηση.

Το DLSS 2.0 είναι εκείνο που ενδέχεται να έχει oversharpening για να καλύψει τη θολούρα στο performance και balanced mode. Στο Deliver Us the Moon ακόμα και σε quality mode που είναι το 66% της ανάλυσης υπάρχει μια μικρή θολούρα σε κάποιες περιπτώσεις. Προφανώς με rendering στο 1/4 της ανάλυσης(performance) η θολούρα είναι πολύ μεγαλύτερη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Το DLSS 2.0 είναι εκείνο που ενδέχεται να έχει oversharpening για να καλύψει τη θολούρα στο performance και balanced mode. 

Δεν ισχύει απαραίτητα αυτό που λες σε όλες τις περιπτώσεις. Πχ δοκιμάζοντας το Wolfenstein Young Blood είδα ότι το DLSS 2.0 έκανε εξαιρετική δουλειά με την εικόνα να φαίνεται σαν native 4K στα μάτια μου. Σε καμία περίπτωση δεν φαινόταν oversharpening πουθενά. 

Στο Control από την άλλη, μοιάζει σαν να μην άλλαξε απολύτως τίποτα. Τουλάχιστον όχι σε 4Κ από 1080p ανάλυση.

Oversharpening στο Control παρατηρούσα από την αρχή με το DLSS 1.0 επάνω στα μαλλιά της Jesse καθώς και όταν υπήρχαν εφέ καπνού ή πολλά alphas σε μια σκηνή. Την ίδια ακριβώς ποιότητα παρατήρησα και τώρα. Εκτός αν δεν έχω πάρει ακόμα το update όπως είπα πιο πάνω.

Υποτίθεται όμως ότι στο Control, το DLSS 2.0 καθαρίζει και τα artifacts σύμφωνα με την παρακάτω εικόνα:

Capture.JPG.ea8a65aa82baca3054817044e01e4711.JPG

Επεξ/σία από D.Luffy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχολήθηκε κανείς με την επίσημη έκδοση του Bright Memory που βγήκε χθες ή προχθές; Φαίνεται να μην υπάρχει dx12 με RTX. Αντίθετα στην τελευταία early access υπήρχε, αλλά με προβλήματα stuttering(dx11 δεν δοκίμασα καθόλου).

1 λεπτό πριν, D.Luffy είπε

Δεν ισχύει απαραίτητα αυτό που λες σε όλες τις περιπτώσεις. Πχ δοκιμάζοντας το Wolfenstein Young Blood είδα ότι το DLSS 2.0 έκανε εξαιρετική δουλειά με την εικόνα να φαίνεται σαν native 4K στα μάτια μου. Σε καμία περίπτωση δεν φαινόταν oversharpening πουθενά. 

Στο Control από την άλλη, μοιάζει σαν να μην άλλαξε απολύτως τίποτα. Τουλάχιστον όχι σε 4Κ από 1080p ανάλυση.

Oversharpening στο Control παρατηρούσα από την αρχή με το DLSS 1.0 επάνω στα μαλλιά της Jesse καθώς και όταν υπήρχαν εφέ καπνού ή πολλά alphas σε μια σκηνή. Την ίδια ακριβώς ποιότητα παρατήρησα και τώρα. Εκτός αν δεν έχω πάρει ακόμα το update όπως είπα πιο πάνω.

Υποτίθεται όμως ότι στο Control, το DLSS 2.0 καθαρίζει και τα artifacts σύμφωνα με την παρακάτω εικόνα:

Αυτή τη στιγμή δεν το έχω εγκατεστημένο για να το δω. Είναι όμως διαφορετικοί οι αλγόριθμοι. Αν βλέπεις artifacts είναι κατά πάσα πιθανότητα διογκωμένα artifacts από το noise/banding που προσθέτει το RTGI του παιχνιδιού. Κλείστο λίγο και ξαναδοκίμασε. Τα artifacts που μου δείχνεις στην εικόνα είναι τα temporal artifacts του παλιού αλγόριθμου. Αυτά λογικά δεν πρέπει να υπάρχουν. Δεν υπήρχαν ούτε στο Wolfenstein.

Σήμερα υπάρχουν state of the art νευρωνικά δίκτυα που κάνουν upscale μέχρι και από 8 φορές μικρότερη ανάλυση με εντυπωσιακά αποτελέσματα(720p σε 4K). Το ανέβασα παλιότερα σε βίντεο. Οι τωρινές κάρτες όμως δεν έχουν την ισχύ για να τα τρέξουν real time. Σήμερα μόνο από τη μισή ανάλυση και πάνω μπορείς να ελπίζεις σε καλά αποτελέσματα.

υ.γ.: Επίσης είδα ότι το DLSS δουλεύει καλά και στο Bright Memory που δυστυχώς τρέχει σχεδόν πάντα κάτω από 60 καρέ με την 2080 oced σε 1080p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Βάζεις παράμετρο -DX12 στο exe και ξεκινάει με DX12/RTX. Αλλά το stuttering πάει σύννεφο.

Το δοκίμασα και αυτό, αλλά μου λέει ότι υπάρχει πρόβλημα με τους gpu drivers και δεν ξεκινάει. Έχω τους τελευταίους.

Αν είναι όμως να έχει το stuttering της early acess άστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...