Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ρωτησω σχετικα με την VRAM μιας κ στην καρτα μου ειναι 8GB. Αν στα settings του παιχνιδιου ξεπερασουν αυτα τα 8GB, μετα αρχιζει να χρησιμοποιει απο την κανονικη RAM οπως ειχα διαβασει καπου; Η ειναι τελειως λαθος αυτο;

Γενικα τι προτεινεται να κανουμε στις περιπτωσεις αυτες; Να φτιαχνουμε τα settings ετσι ωστε να μη ξεπερναμε τη VRAM της καρτας; Για παραδειγμα αυτη τη περιοδο παιζω το Trine 4 το οποιο ειναι αρκετα GPU Intensive παιχνιδι. Βαζωντας το antialising high SSAA 2X, η VRAM παει 7100mb περιπου. Βαζωντας antialising very high SSAA 3X παει στα 7500MB περιπου; Οποτε μενω εκει; Να μην βαλω το extreme high SSAA 4X γιατι θα ειναι ισως οριακα... Η δεν πειραζει; Αυτο δεν εχω καταλαβει βασικα... Τι παιζει με την VRAM... 

Παρομοιο θεμα ειχα συναντησει κ με το resident evil 2 το οποιο στα settings καθε φορα που αλλαζες κατι σου δειχνε κ ποση VRAM τρωει. Κ αν ξεπερνουσες τα 8GB κοκκινηζε κ εβγαζε μηνυμα προειδοποιησης αν θυμαμαι καλα...

Επεξ/σία από Ronnie1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, Ronnie1985 είπε

Να ρωτησω σχετικα με την VRAM μιας κ στην καρτα μου ειναι 8GB. Αν στα settings του παιχνιδιου ξεπερασουν αυτα τα 8GB, μετα αρχιζει να χρησιμοποιει απο την κανονικη RAM οπως ειχα διαβασει καπου; Η ειναι τελειως λαθος αυτο;

 

Αυτό το χαρακτηριστικό νομίζω το είχαν μόνο οι vega (δε ξέρω αν το έχουν και οι navi). Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις τα VRAM requirements, θα έχεις αισθητή πτώση στο performance γιατί η κάρτα θα αναγκάζεται να κάνει swaping συνεχώς. Το βλέπεις αυτό ακόμα και στις ίδιες κάρτες σε μεγάλες αναλύσεις πχ 580 με 4GB και 8GB. Πάντως με 8 GB κάρτα είναι κατόρθωμα να φουλάρεις 8GB, εκτός αν ξέρω εγώ παίζεις σε μεγάλες αναλύσεις με 8K/16Κ textures. MSAA κλπ.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, ilos είπε

Αυτό το χαρακτηριστικό νομίζω το είχαν μόνο οι vega (δε ξέρω αν το έχουν και οι navi). Αν καταφέρεις να ξεπεράσεις τα VRAM requirements, θα έχεις αισθητή πτώση στο performance γιατί η κάρτα θα αναγκάζεται να κάνει swaping συνεχώς. Το βλέπεις αυτό ακόμα και στις ίδιες κάρτες σε μεγάλες αναλύσεις πχ 580 με 4GB και 8GB. Πάντως με 8 GB κάρτα είναι κατόρθωμα να φουλάρεις 8GB, εκτός αν ξέρω εγώ παίζεις σε μεγάλες αναλύσεις με 8K/16Κ textures. MSAA κλπ.

Ευχαριστω για την απαντηση! Σε 2560x1080 παιζω, απλα το συγκεκριμενο παιχνιδι εχει μονο textures κ antialising, που αν τα μαξαρεις κ τα δυο λογικα σου φουλαρει την VRAM. 

Τη VRAM την εβλεπα μεσω afterburner rtss ενω επαιζα και εδειχνε 7500MB. Λογικα σωστα δειχνει. Αρα κ το αφηνω εκει SSAA 3X. Δε νομιζω να χει κ πολλες διαφορες αισθητα με το 4Χ.

Αρα η απαντηση-προταση απο οτι καταλαβα, ειναι να φροντιζουμε να μην ξεπερναμε το VRAM της καρτας κ να μενουμε κατω απο αυτο.

Επεξ/σία από Ronnie1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ronnie1985 είπε

Ευχαριστω για την απαντηση! Σε 2560x1080 παιζω, απλα το συγκεκριμενο παιχνιδι εχει μονο textures κ antialising, που αν τα μαξαρεις κ τα δυο λογικα σου φουλαρει την VRAM. 

Τη VRAM την εβλεπα μεσω afterburner rtss ενω επαιζα και εδειχνε 7500MB. Λογικα σωστα δειχνει. Αρα κ το αφηνω εκει SSAA 3X. Δε νομιζω να χει κ πολλες διαφορες αισθητα με το 4Χ.

Αρα η απαντηση-προταση απο οτι καταλαβα, ειναι να φροντιζουμε να μην ξεπερναμε το VRAM της καρτας κ να μενουμε κατω απο αυτο.

Συνήθως με το που ενεργοποιήσεις SSAA έχεις πολύ μεγάλο computational performance hit ήδη και δε σκέφτεσαι τόσο το vram swaping. Και είναι πιο χαζό και από το MSAA, που και αυτό με τη σειρά του αν και ήταν το βέλτιστο σε IQ συνήθως ήταν πολύ brute force λύση και για αυτό σιγά σιγά εγκαταλείφθηκε. Πήγαμε σε FXAA/SMAA και μετέπειτα σε ΤΑΑ+reconstruction και τώρα με την νέα μόδα το DLSS που όχι μόνο δεν έχουμε performance hit αλλά κερδίσαμε κιόλας "μασκάροντας" μικρότερες αναλύσεις.

In supersample anti-aliasing, multiple locations are sampled within every pixel, and each of those samples is fully rendered and combined with the others to produce the pixel that is ultimately displayed. This is computationally expensive, because the entire rendering process must be repeated for each sample location. It is also inefficient, as aliasing is typically only noticed in some parts of the image, such as the edges, whereas supersampling is performed for every single pixel.

In multisample anti-aliasing, if any of the multi sample locations in a pixel is covered by the triangle being rendered, a shading computation must be performed for that triangle. However this calculation only needs to be performed once for the whole pixel regardless of how many sample positions are covered; the result of the shading calculation is simply applied to all of the relevant multi sample locations.

In the case where only one triangle covers every multi sample location within the pixel, only one shading computation is performed, and these pixels are little more expensive (and the result is no different) than in the non-anti-aliased image. This is true of the middle of triangles, where aliasing is not an issue. (Edge detection can reduce this further by explicitly limiting the MSAA calculation to pixels whose samples involve multiple triangles, or triangles at multiple depths.) In the extreme case where each of the multi sample locations is covered by a different triangle, a different shading computation will be performed for each location and the results then combined to give the final pixel, and the result and computational expense are the same as in the equivalent supersampled image.

The shading calculation is not the only operation that must be performed on a given pixel; multisampling implementations may variously sample other operations such as visibility at different sampling levels.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, ilos είπε

Συνήθως με το που ενεργοποιήσεις SSAA έχεις πολύ μεγάλο computational performance hit ήδη και δε σκέφτεσαι τόσο το vram swaping. Και είναι πιο χαζό και από το MSAA, που και αυτό με τη σειρά του αν και ήταν το βέλτιστο σε IQ συνήθως ήταν πολύ brute force λύση και για αυτό σιγά σιγά εγκαταλείφθηκε. Πήγαμε σε FXAA/SMAA και μετέπειτα σε ΤΑΑ+reconstruction και τώρα με την νέα μόδα το DLSS που όχι μόνο δεν έχουμε performance hit αλλά κερδίσαμε κιόλας "μασκάροντας" μικρότερες αναλύσεις.

 

Οποτε τι μου προτεινεις ποια επιλογη να προτιμω στο antialising στο συγκεκριμενο game? Παντως απο fps  δεν εχω θεμα ειναι πανω απο 70 ολη την ωρα. Κ το σκετο TAA κανει την εικονα πολυ soft. Σαν θολη μου φαινεται... Ακομα και με antialising OFF, φαινεται πιο sharp.

Οι επιλογες που εχει ειναι αυτες

Anti-Aliasing Off Medium (TAA) High SSAA 2x Very High SSAA 3x Extremely High SSAA 4x
Επεξ/σία από Ronnie1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Ronnie1985 είπε

Οποτε τι μου προτεινεις ποια επιλογη να προτιμω στο antialising στο συγκεκριμενο game? Παντως απο fps  δεν εχω θεμα ειναι πανω απο 70 ολη την ωρα. Κ το σκετο TAA κανει την εικονα πολυ soft. Σαν θολη μου φαινεται... Ακομα και με antialising OFF, φαινεται πιο sharp.

Οι επιλογες που εχει ειναι αυτες

Anti-Aliasing Off Medium (TAA) High SSAA 2x Very High SSAA 3x Extremely High SSAA 4x

SSAA x2 αφού έχεις καλό performance δε το συζητάω.

Αν δεν είχες τότε ή θα έπαιζες off αν δε σε νοιάζαν τα jaggies, ή με TAA μαζί με sharpen από το control panel της κάρτας ή κάτι άλλο μέσω reshade κλπ.

Γενικά εξαρτάται από το game. Επίσης πίσω από τις ρυθμίσεις κρύβονται και άλλα πράγματα πολλές φορές. Πχ στο assassins creed odyssey έχεις καλύτερο performance με ΑΑ low/medium από ότι με off, γιατί οι μάγκες κάνουν reconstruct+TAA χαμηλότερες αναλύσεις με αυτά τα settings. Μόνο στο High AA κάνουν render την native ανάλυση και έχει λίγο χειρότερο performance από ότι με off.😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ronnie φιλικα παντα αλλα μπορεις να σταματησεις να σπαμαρεις το forum καθε τρεις και λιγο με ερωτησεις?

Spoiler

 

Τους τελευταιους μηνες καθε μερα κυριολεκτικα θα σε δω σε καποιο θεμα να ρωτας .

Ειπαμε τα forum ειναι για βοηθεια αλλα μην φτασουμε στο αλλο ακρο.

Εδω μεχρι και θεμα ανοιξες επειδη ενα παιχνιδι δεν σου κραταει 144hz


 

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ronnie φιλικα παντα αλλα μπορεις να σταματησεις να σπαμαρεις το forum καθε τρεις και λιγο με ερωτησεις?

Τους τελευταιους μηνες καθε μερα κυριολεκτικα θα σε δω σε καποιο θεμα να ρωτας .

Ειπαμε τα forum ειναι για βοηθεια αλλα μην φτασουμε στο αλλο ακρο.

Εδω μεχρι και θεμα ανοιξες επειδη ενα παιχνιδι δεν σου κραταει 144hz

Δε καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα σου φιλε μου, ουτε θεωρω οτι σπαμαρω. Ειχα ενα προβλημα σε κεινο το παιχνιδι που δε το ειχα ξανααντιμετωπισει κ ανοιξα θεμα μηπως καποιος γνωριζε κατι παραπανω κ μπορουσε να βοηθησει. Που το κακο σε αυτο; Και μελλοντικα μπορει να βοηθησει οποιονδηποτε αλλον που μπορει να αντιμετωπισει το ιδιο θεμα εφοσον βρεθει λυση.

Οσο για αυτο εδω το τοπικ, ειναι πρωτη φορα που πηγα σε nvidia καρτα και λογικο να εχω καποιες αποριες οπως λιγες σελιδες πριν περι gsync, vsync κλπ και τα παιδια με βοηθησανε οπως κ τωρα σχετικα με την VRAM. Δε γενηθηκαμε με γνωσεις και ολοι μας απο καπου ξεκιναμε. 

Εφοσον με "τσεκαρεις" τους τελευταιους μηνες στο τι γραφω και που, θα εχεις δει επισης και αρκετα ποστ μου στα οποια γραφω ως απαντηση-βοηθεια σε αλλα members που εχουν καποιο προβλημα (εφοσον γνωριζω γιατι να μη βοηθησω;). Αλλα αυτα δεν ειδα να τα σχολιαζεις, παρα μονο να λες οτι σπαμαρω εδω μεσα με αποτελεσμα να καθομαι να σου απανταω κ εγω και να βγαινουμε offtopic στη τελικη. 

Δεν εχω να γραψω κατι αλλο ουτε να ασχοληθω περαιτερω μιας και θεωρω το σχολιο σου λιγο ακυρο.

Φιλικα Γιωργος.

2 ώρες πριν, ilos είπε

SSAA x2 αφού έχεις καλό performance δε το συζητάω.

Αν δεν είχες τότε ή θα έπαιζες off αν δε σε νοιάζαν τα jaggies, ή με TAA μαζί με sharpen από το control panel της κάρτας ή κάτι άλλο μέσω reshade κλπ.

Γενικά εξαρτάται από το game. Επίσης πίσω από τις ρυθμίσεις κρύβονται και άλλα πράγματα πολλές φορές. Πχ στο assassins creed odyssey έχεις καλύτερο performance με ΑΑ low/medium από ότι με off, γιατί οι μάγκες κάνουν reconstruct+TAA χαμηλότερες αναλύσεις με αυτά τα settings. Μόνο στο High AA κάνουν render την native ανάλυση και έχει λίγο χειρότερο performance από ότι με off.😁

Εμαθα χρησιμες πληροφοριες.

Σε ευχαριστω για την απαντηση και το χρονο σου φιλε μου.

Επεξ/σία από Ronnie1985
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν σε τσεκαρω τους τελευταιους μηνες στο τι γραφεις και που,μπροστα μου σε βλεπω συνεχεια στα διαφορα θεματα στο pc,ειτε προκειται για Pc hardware,ειτε για παιχνιδια εξου και το σχολιο μου που δεν αφορα μονο το εδω θεμα οπως τονισα.

Spoiler

 

Θα μπορουσες για το ποια εκδοση καρτας να παρεις να το ρωτουσες στο εδω θεμα(που ειναι on topic Κουβεντα)απο το να ανοιξεις ξεχωριστο θεμα μονο για αυτη.

Και για το παιχνιδι που ανεφερα πιο πανω οπως σου ανεφερε και ενα αλλο μελος που το αγνοησες,υπηρχε ειδικο θεμα για αυτο για να ρωτουσες,δεν χρειαζοταν να ανοιξεις ξεχωριστο θεμα μονο για αυτο.Φανταζεσαι να ανοιγαμε ολοι στο forum ξεχωριστο θεμα για να ρωταμε για το performance της καρτας μας στο καθε παιχνιδι?

Για τις διαφορες του Gsync πως καθησες οπως ειπες και διαβασες σελιδες επι σελιδων σε forum του εξωτερικου?

Στις 17/2/2020 στις 5:47 ΜΜ, Ronnie1985 είπε

Μετα απο διαβασμα αρκετων threads στο διαδυκτιο σχετικα με gsync, vsync on or off κλπ ακρη δε βρηκα.

Και ο μονος λογος που το αναφερω αυτο ειναι επειδη δεν εχει το forum την τεραστια συμμετοχη που εχουν αλλα site του εξωτερικου,για να ρωταμε καθε 3 και λιγο για το παραμικρο. Δυστηχως υπαρχει γενικα τεραστια αδιαφορια πανω σε αυτο το κομματι.

Εσυ που εισαι σχεδον 1χρονο στο forum,δεν το βλεπεις ετσι.

Ουτε σου ειπα να μην ρωτας για κατι αν εχεις απορια προφανως μια στο τοσο. Να μην ρωτας σχεδον καθε μερα για το παραμικρο ειπα. Εχει τεραστια διαφορα το ενα με το αλλο. Οχι επειδη το ειπε ενα μελος(ο fulgore),αλλα απο σεβασμο στα λιγα ενεργα ατομα που συμμετεχουν στο forum.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε σεις παίζω καμιά ώρα Exodus ULTRA preset, ULTRA RTX, DLSS, και όλα τα υπόλοιπα ON και μια χαρά κρατάει 60άρι σε 1080p και σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Μήπως υπερβάλλουν όλοι; Και μιλάμε και την πιο αδύναμη RTX κάρτα. Αν βάλω EXTREME preset δυσκολεύεται για το 60άρι, αλλά και ULTRA είναι κομπλέ τα visuals. Μια χαρά experience είναι το game, εγώ περίμενα 40άρια fps με το RT..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

μια χαρά κρατάει 60άρι σε 1080p και σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Μήπως υπερβάλλουν όλοι; Και μιλάμε και την πιο αδύναμη RTX κάρτα. Αν βάλω EXTREME preset δυσκολεύεται για το 60άρι, αλλά και ULTRA είναι κομπλέ τα visuals. Μια χαρά experience είναι το game και περίμενα 40άρια fps με το RT..

Καλα σταθερο 60ρι παντου δεν κρατας και να θελεις.

Δες πχ απο το 2ρο λεπτο και μετα πως ανεβοκατεβαινουν τα fps.Το video btw ειναι 1χρονου παλιο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

50 fps όπως στο video δεν είδα. To χαμηλότερο όση ώρα έπαιζα ήταν 56. Ίσως έχει παίξει λίγο optimization μέσα σε ένα χρόνο, συν ότι η κάρτα μου δεν πέφτει κάτω από 1950 σε σχέση με τα 1890 του video. Όπως και να έχει το experience που είδα δεν έχει καμία σχέση με τις υπερβολές "αν βάλεις RT στην 2060 θα είναι slideshow το game", "με DLSS είναι μία θολούρα μόνο" κτλ. Ναι το DLSS του Exodus δεν είναι σαν του Youngblood αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι unplayable το παιχνίδι, μην τρελαθούμε..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από χθες το βράδυ είμαι και 'γω χαρούμενος κάτοχος μιας κάρτας turing... :)

Μιας 1660ti για την ακρίβεια, που αντικατέστησε μια AMD r7 370. Είναι η πρώτη μου κάρτα από nVidia ύστερα από 10+ χρόνια στο pc gaming. Καλώς ήλθα στη πράσινη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

50 fps όπως στο video δεν είδα. To χαμηλότερο όση ώρα έπαιζα ήταν 56. Ίσως έχει παίξει λίγο optimization μέσα σε ένα χρόνο, συν ότι η κάρτα μου δεν πέφτει κάτω από 1950 σε σχέση με τα 1890 του video. Όπως και να έχει το experience που είδα δεν έχει καμία σχέση με τις υπερβολές "αν βάλεις RT στην 2060 θα είναι slideshow το game", "με DLSS είναι μία θολούρα μόνο" κτλ. Ναι το DLSS του Exodus δεν είναι σαν του Youngblood αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι unplayable το παιχνίδι, μην τρελαθούμε..

 

 

Σε εμένα προσωπικά δεν μπορούσε να κρατήσει 60αρι σε Ultra με RTX off εννοείται. Από ένα σημείο και μετά έριξα τα γραφικά στα "High" το οποίο παρά είναι χαμηλά, διότι ακόμα και σε εξωτερικούς χώρους είδα κάτι 80άρια (καλά σε εσωτερικούς χτύπαγε 90-100) 

Πάντως δεν ξέρω τι συμβαίνει με αυτό το παιχνίδι, όταν βάλω DX12 παγώνει και μόνη λύση είναι το restart. Τέρμα unoptimized...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

To χαμηλότερο όση ώρα έπαιζα ήταν 56.

Αρα ειδες οτι τελικα δεν κραταει σταθερο το 60ρι? :P

Οσο για αυτα που διαβαζες,ουτε αυτα ηταν υπερβολη,το δειχνει και το παραπανω video.

Δες το πρωτο 1.5λεπτο που τρεχει το benchmark τι fps βγαζει η εικονα τερμα δεξια.

 

 

1789789975_.jpg.83c0a225d02f9980f7c9a9019bdc278b.jpg

Γιαυτο και αναφερθηκε αργοτερα οτι το in game benchmark εχει χειροτερη αποδοση και γονατιζει το παιχνιδι.

Βεβαια απο την αλλη αν δεις στο 8;35 που βγαινει εξω και το βγαζει το RT,παιρνει 50% πανω σε αποδοση και απο εκει που ειναι στα 50fps,ανεβαινει στα 75.

Προφανως δεν ειναι unplayable το παιχνιδι με RT ultra.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...