Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Ο κόσμος βιάζεται γενικά. Κράζανε το RT στο BFV όταν βγήκε επειδή έριχνε πολύ τα fps. Μετά βγήκε update και βελτιώθηκε. Το DLSS όταν πρωτοβγήκε το κράζανε ότι είναι θολούρα κτλ. Και αυτό έχει βελτιωθεί πάρα πολύ με αποκορύφωμα το Youngblood. Φαντάσου δηλαδή σε ένα χρόνο από τώρα σε τι επίπεδο θα είναι. Δηλαδή κάθε νέο feature όταν πρωτοκυκλοφόρησε ήταν τέλειο; Το ambient occlusion, τα διάφορα AA techniques, κτλ ήταν τέλεια από την πρώτη μέρα; εμενα προσωπικα δε με νοιαζει διοτι θεωρω δεν ειναι ακομα ετοιμο το hw, αλλα αμα καποιος αγορασε και ηθελε rt και dlss οπως τα διαφημιζουν νομιζεις θα ειναι ικανοποιημενος να περιμενει ενα και δυο χρονια? γνωμη μου ειναι οτι καλα κανουν τα καναλια και ψαχνουν αμα μια νεα τεχνολογια λειτουργει ή ειναι μονο υποσχεσεις Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2020 από Επισκέπτης
noFEARgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 2 λεπτά πριν, mtifosi είπε Αφού ήταν έτσι γιατί δεν έκαναν το upscale στο control για να το βλέπαμε ... Γραφεις''πρέπει να αναφερθούν και τα άσχημα και τότε με το λανσάρισμα των Turing στο γενικότερο κλίμα έλεγαν και επέμεναν σε ανακρίβειες του στυλ Dlss είναι η τάδε ανάλυση upscale κλπ.'' Στο λανσαρισμα των turing που λες το dlss δεν βλεποταν , το upscaling ειχε πολυ πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Τι επρεπε να πουνε δηλαδη , τι ωραιο που ειναι το dlss ; To control δεν ξερω τι σχεση εχει με τα λεγομενα σου μιας και βγηκε πολυ αργοτερα.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε εμενα προσωπικα δε με νοιαζει διοτι δε θεωρω δεν ειναι ακομα ετοιμο το hw για rt, αλλα αμα καποιος αγορασε και ηθελε rt και dlss οπως τα διαφημιζουν νομιζεις θα ειναι ικανοποιημενος να περιμενει ενα και δυο χρονια? γνωμη μου ειναι οτι καλα κανουν τα καναλια και ψαχνουν αμα μια νεα τεχνολογια λειτουργει ή ειναι μονο υποσχεσεις Και πως μία νέα τεχνολογία θα γίνει καλύτερη; Πρέπει κάπως να ξεκινήσει και να διατεθεί μαζικά. Αν έκανα μόνο Internal development του RT θα αργούσε ακόμη πιο πολύ. Με μία 2060S μία χαρά 60fps κρατάς σε RT 1080P πάντως, ειδικά με το DLSS ακόμη πιο πάνω..
noFEARgr Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Ο πετσινος εδειχνε και υποσχόταν στο λανσαρισμα dlss που ηρθε ομως 1,5 ετος μετα. Εκει ειναι το προβλημα και οχι με την ιδια την τεχνολογια. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Και πως μία νέα τεχνολογία θα γίνει καλύτερη; Πρέπει κάπως να ξεκινήσει και να διατεθεί μαζικά. Αν έκανα μόνο Internal development του RT θα αργούσε ακόμη πιο πολύ. Με μία 2060S μία χαρά 60fps κρατάς σε RT 1080P πάντως, ειδικά με το DLSS ακόμη πιο πάνω.. το θεμα ειναι να λειτουργει εξ αρχης και ας βελτιωθει μετα. για παραδειγμα αν το update στο bfv για το οποιο μιλας ειναι αυτο που νομιζω, τοτε δε βελτιωσαν καμια τεχνολογια απλα πετσοκοψαν τα rt εφε μπας και τα σηκωσει καμια καρτα. ή οταν το dlss επι ενα χρονο ηταν ουσιαστικα περιττο ας το εβγαζαν ενα χρονο αργοτερα. τζαμπα το συζηταμε, οτι και να πουμε οι εταιρειες νοιαζονται μονο για τα λεφτα και αυτο δεν αλλαζει, οποτε θα συνεχισουν να βγαζουν "μισα" προιοντα στις διπλες τιμες (ποτε φτασαμε να ζητανε 400+ ευρω για mid range καρτες? τοσο ειχα αγορασει την 780). αυτο που μου φαινεται κουλο ειναι να κραζουμε οσους δειχνουν οτι μια τεχνολογια δεν ειναι ετοιμη. δηλαδη φταιει καποιος που δειχνει τα γεγονοτα ή φταινε οι καταναλωτες που θελουν αυτο το οποιο τους διαφημισαν?
mtifosi Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 15 λεπτά πριν, noFEARgr είπε Γραφεις''πρέπει να αναφερθούν και τα άσχημα και τότε με το λανσάρισμα των Turing στο γενικότερο κλίμα έλεγαν και επέμεναν σε ανακρίβειες του στυλ Dlss είναι η τάδε ανάλυση upscale κλπ.'' Στο λανσαρισμα των turing που λες το dlss δεν βλεποταν , το upscaling ειχε πολυ πολυ καλυτερα αποτελεσματα. Τι επρεπε να πουνε δηλαδη , τι ωραιο που ειναι το dlss ; To control δεν ξερω τι σχεση εχει με τα λεγομενα σου μιας και βγηκε πολυ αργοτερα. Μήπως ανέφεραν πως το Dlss βελτιώνεται με το ΑΙ και πως υπάρχει περίπτωση να γίνει καλύτερο η δεν θυμάμαι καλά ...το control εκεί μπαίνει και απέδειξε πως το Dlss δεν είναι απλά upscale σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς ορισμένων ... 1
Fulgore Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, mtifosi είπε Δεν αντιλέγω πως πολλά από αυτά που δοκιμάζουν είναι χρήσιμα αλλά ξαναλέω πρέπει να αναφερθούν και τα άσχημα και τότε με το λανσάρισμα των Turing στο γενικότερο κλίμα έλεγαν και επέμεναν σε ανακρίβειες του στυλ Dlss είναι η τάδε ανάλυση upscale κλπ. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει ανάλογα με το κλίμα να προσαρμόζεσαι . Δεν αντιλες αλλα πιο πισω τους εθαβαες επειδη κολλησες στο Dlss,λες και αυτοι οτι video ανεβαζουν στο καναλι τους αφορα μονο αυτο. Γραμμενο στα παλια τους τα παπουτσια το εχουν το Dlss και αυτοι και ο περισσοτερος κοσμος απο την στιγμη που το υποστηριζουν ελαχιστα παιχνιδια και αλλα εχουν μεινει στο ΘΑ. 2 παιχνιδια που μου ερχονται στο μυαλο που ακομα στο ΘΑ εχουν μεινει.
mtifosi Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Δεν αντιλες αλλα πιο πισω τους εθαβαες επειδη κολλησες στο Dlss,λες και αυτοι οτι video ανεβαζουν στο καναλι τους αφορα μονο αυτο. Γραμμενο στα παλια τους τα παπουτσια το εχουν το Dlss και αυτοι και ο περισσοτερος κοσμος απο την στιγμη που το υποστηριζουν ελαχιστα παιχνιδια και αλλα εχουν μεινει στο ΘΑ. 2 παιχνιδια που μου ερχονται στο μυαλο που ακομα στο ΘΑ εχουν μεινει. Εσυ είπες τίποτα για αυτά που έλεγαν που αφορά το Dlss , είτε το θέμα με τους drivers η επειδή κάνουν παρουσιάσεις και feedback να πιστεύουμε ότι λένε ...και αν το έχουν γραμμένο το diss ας μην ασχοληθούν και όχι να λένε ανακρίβειες ...όσο για τους τίτλους που αναφέρεις τα παράπονα σου στους developers καθώς αυτοί πρέπει να δωσουν την συγκατάθεση για να χρησιμοποιείται η engine τους από την Nvidia ... 1
Fulgore Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ποιες ανακριβειες ειπαν ακριβως?Το οτι το Dlss ειχε θεμα οταν πρωτο βγηκε απο τα τοτε λιγα παιχνιδια που το υποστηριζαν(αν θυμαμαι καλα FF XV )αυτο ειναι γεγονος και το ειχαν αναφερει και αλλα καναλια ή και χρηστες,οχι μονο οι του HW unboxed. Και το RT στο BF V που ηταν το πρωτο παιχνιδι που το υποστηριζε,καλως ή κακως δεν ηταν οτι το καλυτερο. Βασικα οποιος θελει να δει ο ιδιος τι ρολο βαραει το RT και το DLSS και να μην βασιζεται στο τι λεει το καθε καναλι ή ο καθενας στα διαφορα forum,ας αγορασει με 1ευρω 1 μηνα στο GamePass να παιξει τα FFXV,Metro Exodus και Youngblood να εχει προσωπικη γνωμη επι του θεματος. Οσο για τους developer,μπορει να μην φταιει η 100% η nvidia σε αυτο,αλλα μια χαρα τα εβαλε τα ονοματα τους για να σπρωξει το RT εις βαρος μας. Γιατι και το FF XV το ειχε δηλωσει οτι θα εχει υποστηριξη για RT,και λιγο καιρο μετα έπεσε το ακυρο Αρα και αυτη για κραξιμο ειναι. Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2020 από Fulgore
ROG-X Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 RTX DLSS παιχιδαρες που λεγαμε... 😁 Τρεχω να κατεβασω να χαρω την κονσερβα της bethesda.
Psycho_Warhead Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Garbage SJW τίτλος. Όσο για το DLSS, μην ξεχνάμε ότι δεν έχουμε δει ακόμα το DLSS 2x, δηλαδή native res + DLSS και έχει περάσει 1.5 χρόνος.. NVIDIA preparing a “Cyberpunk 2077” GeForce RTX graphics card Επεξ/σία 16 Φεβρουαρίου 2020 από Psycho_Warhead
mtifosi Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 8 ώρες πριν, Fulgore είπε Ποιες ανακριβειες ειπαν ακριβως?Το οτι το Dlss ειχε θεμα οταν πρωτο βγηκε απο τα τοτε λιγα παιχνιδια που το υποστηριζαν(αν θυμαμαι καλα FF XV )αυτο ειναι γεγονος και το ειχαν αναφερει και αλλα καναλια ή και χρηστες,οχι μονο οι του HW unboxed. Ανακρίβεια ήταν ότι λέγανε πως το Dlss είναι μόνο upscale κάτι που δεν είναι έτσι ακριβώς και μετά τα μαζεύανε . Κάποια από τα αλλά κανάλια όμως λέγανε για το τι είναι ακριβώς και για τα περιθώρια βελτίωσης και δεν λέγανε μόνο εξυπνάδες. Τα υπόλοιπα είναι κουσούρια που είχε και θα έχει το pc και μόνο η Nvidia με τα καλά και τα κακά της προσπαθεί να φέρει νέες τεχνολογίες και κάτι διαφορετικό . Φυσικά και αυτή το κάνει για το συμφέρον της αλλά τουλάχιστον κάτι κάνει . 1
holy grail Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 2 ώρες πριν, mtifosi είπε Ανακρίβεια ήταν ότι λέγανε πως το Dlss είναι μόνο upscale κάτι που δεν είναι έτσι ακριβώς και μετά τα μαζεύανε . Κάποια από τα αλλά κανάλια όμως λέγανε για το τι είναι ακριβώς και για τα περιθώρια βελτίωσης και δεν λέγανε μόνο εξυπνάδες. Τα υπόλοιπα είναι κουσούρια που είχε και θα έχει το pc και μόνο η Nvidia με τα καλά και τα κακά της προσπαθεί να φέρει νέες τεχνολογίες και κάτι διαφορετικό . Φυσικά και αυτή το κάνει για το συμφέρον της αλλά τουλάχιστον κάτι κάνει . το hwunboxed ειναι γνωστο κοκκινο παπαγαλακι, που το ακολουθουν πιστα τα κοκκινα μποιζ το οποιο ελεγε και αλλες μπαρουφες τοτε και κανει τις κωλοτουμπες του αιωνα τωρα, αφου τον κραζουν βεβαια οι ιδιοι. αν εβγαζε rtx τοτε θα πανηγυριζαν ολοι για την τεχνολογια που εβγαλε η επαναστατρια amd. εδω κατι τριχες ειχε βγαλει και δε θυμασαι τι ειχε γινει? πανηγυριζαν ολοι οι amdκιδες που εβλεπαν το μουσι του τραγου καλυτερα. 2
Ronnie1985 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 (επεξεργασμένο) Μετα απο διαβασμα αρκετων threads στο διαδυκτιο σχετικα με gsync, vsync on or off κλπ ακρη δε βρηκα. Οι μισοι λενε ετσι οι αλλοι μισοι αλλιως. Σε αυτο εδω το link https://blurbusters.com/gsync/gsync101-input-lag-tests-and-settings/14/ το οποιο τεσταρει κ προτεινει τι settings να χουμε σχετικα με gsync, vsync κλπ μπορω να πω οτι εξηγει κ δινει χρησιμες πληροφοριες και αν εχω καταλαβει καλα (λογω αγγλικων) ο λογος που προτεινουν το vsync on ειναι οτι μπορει σε καποιες περιπτωσεις ακομα κ μεσα στο ευρος του GSYNC, να υπαρξει tearing το οποιο υπαρχει ειτε τερμα πανω στην οθονη ειτε τερμα κατω, για αυτο κ κανεις δε το χει αναφερει γιατι απλα δε το παρατηρει. Οποτε προτεινει vsync on απο το nvidia control panel κ off μεσα στα games κ οτι εχει να κανει με double κ triple buffering. Τελος προτεινει κ fps limiter -3fps κατω απο τα hz της οθονης ωστε να μη χρειαστει να αναλαβει το vsync ποτε κ προσθεσει λιγο input lag. Επειδη ειναι μπερδεμα ολο αυτο κ στηναρχη ειχα απορια εφοσον βαλουμε fps limiter, δε θα επιτρεψουμε ποτε στο vsync να δουλεψει κ αρα θα μαστε συνεχεια μεσα στο Gsync. Για πιο λογο λοιπον να το φορτοσουμε κ με τα τρια αυτα μαζι; Η απορια μου λυθηκε οταν διαβασα περι frametime spikes και G-SYNC + V-SYNC “Off”: The tearing inside the G-SYNC range with V-SYNC “Off” is caused by sudden frametime variances output by the system, which will vary in severity and frequency depending on both the efficiency of the given game engine, and the system’s ability (or inability) to deliver consistent frametimes. G-SYNC + V-SYNC “Off” disables the G-SYNC module’s ability to compensate for sudden frametime variances, meaning, instead of aligning the next frame scan to the next scanout (the process that physically draws each frame, pixel by pixel, left to right, top to bottom on-screen), G-SYNC + V-SYNC “Off” will opt to start the next frame scan in the current scanout instead. This results in simultaneous delivery of more than one frame in a single scanout (tearing). In the Upper FPS range, tearing will be limited to the bottom of the display. In the Lower FPS range (<36) where frametime spikes can occur (see What are Frametime Spikes?), full tearing will begin. Αρα για να μαστε 100% σιγουροι οτι δεν εχουμε tearing βαζουμε κ τα τρια ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ απο το nvidia control panel κ τα αφηνουμε ετσι κ δε ξανασχολουμαστε. Gsync on Vsync on (in game off) Fps limiter -3fps απο τα hz του μονιτορ (αν το παιχνιδι υποστηριζει fps cap μεσα απο το μενου του το προτιμουμε) Επεξ/σία 17 Φεβρουαρίου 2020 από Ronnie1985 2
noFEARgr Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Δημοσ. 17 Φεβρουαρίου 2020 Mονο 77 θα παραχθουν , προλαβετε 😛 Περα απο την πλακα τις βλεπω να πουλιουνται στο ebay καναν 10χιλιαρο η μια. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα