Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 1 λεπτό πριν, DsLmAnIaC είπε Και επιμένεις ότι κάνει obsolete την 590 και όχι την 1660 ti? Και την 590 και την 1660Τi..
DsLmAnIaC Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε Και την 590 και την 1660Τi.. Τη φθηνότερη λίγο δύσκολο, αλλά αν μείνει σε αυτή την τιμή γιατί όχι, την ακριβότερη την εξαφανίζει σίγουρα. Για να δούμε. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Απλά είναι σχετικά κοντά σε τιμές, η 1660 super με την 590, κανά 40αρι που αν δεν είσαι τέρμα σφιχτά τα δίνεις για καλύτερες επιδόσεις. 2 Σάββατα να μην βγεις ένα 20-30άρι το μαζεύεις :P Καλά ναι, για την 1660Ti δεν το συζητώ, δεν υπάρχει λόγος να την πάρεις πλέον.. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από Επισκέπτης
Aten-Ra Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τιμες από Newegg RX 570 4GB από $130 GTX1650 4GB από $150 RX580 8GB από $170 RX590 8GB από $200 GTX1660 6GB από $230 GTX1660 Super 6GB από $240 GTX1660Ti 6GB από $280 Με αυτές τις τιμές μια χαρά παίζουν όλες αυτές οι κάρτες, απλά βγαίνει off η απλή GTX1660 Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από Aten-Ra 1
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το reshade που είναι στο GeForce Experience; Πατάω Alt+F3 αλλά βλέπω τα φίλτρα που είχε και από πριν. Άκυρο, το βρήκα. Πρέπει να τα κατεβάσεις πρώτα. Όταν έχω το Experience η GPU δουλεύει στην max συχνότητα ακόμη και με capped fps. Δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα αφού το load είναι λιγότερο έτσι αλλά ανεβαίνει η Τ σε σχέση με πριν και ακούγονται παραπάνω τα fans. Γίνεται να αλλάξει αυτό; Και επίσης έχει διαφορά αν βάλω το sharpening από το control panel ή το βάλω από το freesyle μέσα από το παιχνίδι; Έχει καμία διαφορά στο performance; Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από Επισκέπτης
nikos5800 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 https://devblogs.microsoft.com/directx/dev-preview-of-new-directx-12-features/ DirectX Raytracing Tier 1.1 Back in October 2018, we released Windows 10 OS and SDK to support DirectX Raytracing (aka. DXR tier 1.0). Within one year of its official release, game developers used DXR to bring cinematic level of photorealism in real time to a long list of games. At the same time, we continue to work with both GPU vendors and game developers to better expose hardware capabilities and to better address adoption pain points. As a result, we will introduce DXR tier 1.1 with the following new additions on top of tier 1.0. Support for adding extra shaders to an existing Raytracing PSO, which greatly increases efficiency of dynamic PSO additions. Support ExecuteIndirect for Raytracing, which enables adaptive algorithms where the number of rays is decided on the GPU execution timeline. Introduce Inline Raytracing, which provides more direct control of the ray traversal algorithm and shader scheduling, a less complex alternative when the full shader-based raytracing system is overkill, and more flexibility since RayQuery can be called from every shader stage. It also opens new DXR use cases, especially in compute: culling, physics, occlusion queries, and so on. DXR tier 1.1 is a superset of tier 1.0. Game developers should start building their raytracing solution based on the existing tier 1.0 APIs, then move up to tier 1.1 once they can better evaluate the benefit of tier 1.1. to their games.
ilos Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 3 ώρες πριν, Aten-Ra είπε Τιμες από Newegg RX 570 4GB από $130 GTX1650 4GB από $150 RX580 8GB από $170 RX590 8GB από $200 GTX1660 6GB από $230 GTX1660 Super 6GB από $240 GTX1660Ti 6GB από $280 Με αυτές τις τιμές μια χαρά παίζουν όλες αυτές οι κάρτες, απλά βγαίνει off η απλή GTX1660 280$ η 1660ti, κάρτα επιπέδου 1070 3.5 χρόνια μετά. Ούτε καν το RT tax δεν έχει για να δικαιολογεί το premium και με 2GB VRAM λιγότερο. Πραγματικά τραγικό. 1 1
mcrae13 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Το reshade που είναι στο GeForce Experience; Πατάω Alt+F3 αλλά βλέπω τα φίλτρα που είχε και από πριν. Άκυρο, το βρήκα. Πρέπει να τα κατεβάσεις πρώτα. Όταν έχω το Experience η GPU δουλεύει στην max συχνότητα ακόμη και με capped fps. Δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα αφού το load είναι λιγότερο έτσι αλλά ανεβαίνει η Τ σε σχέση με πριν και ακούγονται παραπάνω τα fans. Γίνεται να αλλάξει αυτό; Και επίσης έχει διαφορά αν βάλω το sharpening από το control panel ή το βάλω από το freesyle μέσα από το παιχνίδι; Έχει καμία διαφορά στο performance; Το cap με τι το βάζεις; Με rtss δουλεύει άψογα σε εμένα. Επίσης αν έχεις gsync δεν βάζεις vsync στο nvidia control panel ;
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Βασικά η οθόνη είναι στα 60 Hz, οπότε Vsync. Είναι στο πρόγραμμα να πάρω μια καλύτερη..
mcrae13 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 42 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Βασικά η οθόνη είναι στα 60 Hz, οπότε Vsync. Είναι στο πρόγραμμα να πάρω μια καλύτερη.. Βαλε vsync στο c panel και δοκιμασε
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Απλά γιατί το κάνει αυτό όταν έχω το nvidia experience; Χωρίς αυτό, πέφτει η συχνότητα κανονικά όταν δεν υπάρχει load. Τώρα η συχνότητα είναι μονίμως στο τέρμα αλλά το usage είναι χαμηλότερο (λογικό). Αυτό που κλειδώνει την συχνότητα δεν καταλαβαίνω, λες και το έχω βάλει maximum performance από το nvidia control panel. Επιλογή για αυτό δεν βρήκα πάντως στο experience.. Edit: Έβαλα και vsync από το nvidia control panel αλλά η συχνότητα εκεί κολλημένη στα 2040-2055 ακόμη και στο μενού... Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2019 από Επισκέπτης
mcrae13 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Απλά γιατί το κάνει αυτό όταν έχω το nvidia experience; Χωρίς αυτό, πέφτει η συχνότητα κανονικά όταν δεν υπάρχει load. Τώρα η συχνότητα είναι μονίμως στο τέρμα αλλά το usage είναι χαμηλότερο (λογικό). Αυτό που κλειδώνει την συχνότητα δεν καταλαβαίνω, λες και το έχω βάλει maximum performance από το nvidia control panel. Επιλογή για αυτό δεν βρήκα πάντως στο experience.. Edit: Έβαλα και vsync από το nvidia control panel αλλά η συχνότητα εκεί κολλημένη στα 2040-2055 ακόμη και στο μενού... Το σωστό είναι αυτό πάντως.Η συχνότητα στο boost για καλύτερη απόκριση όταν χρειαστεί. Αλλιώς έχεις stuttering.
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2019 @mcrae13 Όντως. Σε πιο βαριά games (Witcher, Tomb Raider, Metro) και πριν ήταν με τέρμα συχνότητα. Αλλά τώρα και ένα χαλαρό game να παίζω χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις πηγαίνει τέρμα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα