Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι οι κονσόλες θα είναι πιο κάτω από τις προσδοκίες μας σε απόδοση. Πάντα έτσι γίνεται, οι φήμες μας φουσκώνουν τα μυαλά, και τελικά είναι πιο κάτω..

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, oceanborngr είπε

Αν θες λευκο theme, όπως ειπε και ο Fulgore δες για unboxing. Αλλα ψαξε και για benchmarks με συγκριση με αλλες 2070s ως προς αποδοση ψυκτρας, θερμοκρασιες μνημης κλπ. 

Δυστυχως ομως για καποιον που δεν εχει γνωσεις η χρονο για να ψαξει αρκετα πριν να κανει μια αγορα, μπορει πολυ ευκολα ενας "reviewer" που ολοφανερα τα παιρνει να του δώσει σε ευπεπτη μορφη κατευθυνση εκει που θελει. Πλεον και γω στα σοβαρα παιρνω μονο αυτους του hardware unboxed και τους gamers nexus, σε ολους του υπολοιπους βλεπεις διακριτικα σχολιακια η απουσια σοβαρης κριτικης. Ενα καλο παραδειγμα ειναι η σειρα super. Οι πληρωμενοι τονιζουν τη διαφορα με τις original rtx και το μη αυξημένο pricing. Οι αντικειμενικοι σχολιαζουν στα bench οτι οι 5700, 5700xt εχουν καλυτερο value γιατι δεν υπαρχει ray tracing ακομη στο gaming και ολα τα launch αυτα γινονται για να μενει στην επικαιροτητα η nvidia μεχρι να ερθουν οι ampere.

Οτι εκανε δηλαδη η AMD με τα refresh των Polaris αλλα επειδη δε πληρώνει για review την τρολαραμε και την απορριπταμε οσο της αξιζε μεχρι να βγάλει καρτες της προκοπης. 

οι αντικειμενικοι ξεχασαν να πουν οτι η amd παρουζιασε τις καρτες της σαν νεα γενια, οι οποιες ηταν ολες refresh εδω και τρεις σειρες περιπου. η nvidia τοποθετησε καρτες αναμεσα σε αυτες που ειχε ηδη, στην τωρινη σειρα της. ασε που αρχιτεκτονικα η καρτες της amd απο οτι αποδειχτηκε ηταν σκουπιδια.

Επεξ/σία από holy grail
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, mtifosi είπε

Ακομα ενα φοβερο video απο τους εξυπνους του HU. Αληθεια αφου κανουν καλα συγκριτικα αυτο το dlss στο control ποτε θα το κανουν να δουμε την διαφορα που ελεγαν οτι ειναι κοντα στα 1800p..

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/guides/call-of-duty-modern-warfare-pc-graphics-and-performance-guide/

Αντικειμενικός νούμερο 1

(Ένα σωρό βίντεο έχουν βγάλει τον τελευταίο καιρό λέγοντας ότι τα sharpening φίλτρα της Nvidia είναι καλύτερο και πιο παραμετροποιήσιμα από αυτά της AMD. Ότι το DLSS είναι κάτι άχρηστο το έχει δεχτεί μέχρι και η ίδια η Nvidia πλέον.)

15 ώρες πριν, oceanborngr είπε

Εδω ειναι το παράδειγμα ενος υποτιθεμενου review που πιθανον να εχει αγοραστει. Συγκρινει 5700 με 2060 και 2060 super που είναι πολυ κοντα εκεινη την περιοδο και σε τιμες και performance. Και στα 15 λεπτα βγαζει ενα συμπερασμα τυπου "ναι ξερεις ειναι καλη η αποδοση, οχι κατι τρομερο η τιμη αλλα δεν εχει το feature του ray tracing που θα έχουν οι κονσολες αρα εγω τωρα θα αγοραζα καρτα που να το εχει"

Αντικειμενικός νούμερο 2

(Το Digital Foundry / Eurogamer είναι από τα πιο παλιά και αντικειμενικά hardware news/reviews sites. Καμία σχέση με αυτά που λες. Στα ίδια περίπου λεφτά 5700 - 2060 Super και εγώ την Nvidia θα αγόραζα παρόλο. Το θέμα είναι ότι στην αγορά η διαφορά τιμής είναι μαγαλύτερη από ότι στις MSRP)

3 ώρες πριν, holy grail είπε

οι αντικειμενικοι ξεχασαν να πουν οτι η amd παρουζιασε τις καρτες της σαν νεα γενια, οι οποιες ηταν ολες refresh εδω και τρεις σειρες περιπου. η nvidia τοποθετησε καρτες αναμεσα σε αυτες που ειχε ηδη, στην τωρινη σειρα της. ασε που αρχιτεκτονικα η καρτες της amd απο οτι αποδειχτηκε ηταν σκουπιδια.

Αντικειμενικός νούμερο 3

------------------------------------------

Ένα από τα προβλήματα που δημιουργούνται από το RTX και γενικότερα από τη χρήση proprietary τεχνολογιών (PhysX παλιότερα, RTX τώρα) είναι το πόσο γυμνό φαίνεται κάποιες φορές το αποτέλεσμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Αποτυπώνεται ακριβώς στο 9:50 στο βίντεο του HU. Και μην πεταχτεί κανείς και πει ότι μόνο με RT GI μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Αυτές οι τακτικές πρέπει κάποτε να σταματήσουν.

Επεξ/σία από mpokwsths
  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

Αντικειμενικός νούμερο 1

(Ένα σωρό βίντεο έχουν βγάλει τον τελευταίο καιρό λέγοντας ότι τα sharpening φίλτρα της Nvidia είναι καλύτερο και πιο παραμετροποιήσιμα από αυτά της AMD. Ότι το DLSS είναι κάτι άχρηστο το έχει δεχτεί μέχρι και η ίδια η Nvidia πλέον.)

Αντικειμενικός νούμερο 2

(Το Digital Foundry / Eurogamer είναι από τα πιο παλιά και αντικειμενικά hardware news/reviews sites. Καμία σχέση με αυτά που λες.)

Αντικειμενικός νούμερο 3

------------------------------------------

Ένα από τα προβλήματα που δημιουργούνται από το RTX και γενικότερα από τη χρήση proprietary τεχνολογιών (PhysX παλιότερα, RTX τώρα) είναι το πόσο γυμνό φαίνεται κάποιες φορές το αποτέλεσμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Αποτυπώνεται ακριβώς στο 9:50 στο βίντεο του HU. Και μην πεταχτεί κανείς και πει ότι μόνο με RT GI μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Αυτές οι τακτικές πρέπει κάποτε να σταματήσουν.

Επειδη δεν ειμαστε αντικειμενικοι περιμενω video control dlss με ιδιο performance στα 1800p απο τους αντικειμενικους του UH ή απο αλλους αντικειμενικους και ασε στην ακρη τι εχει παραδεχτει η nvidia... επισης αλλο αντικειμενικο συγκριτικο που να πετυχαινεις αποτελεσμα RT GI... ολα τα αλλα ειναι να εχουμε να λεμε...

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Ένα από τα προβλήματα που δημιουργούνται από το RTX και γενικότερα από τη χρήση proprietary τεχνολογιών (PhysX παλιότερα, RTX τώρα) είναι το πόσο γυμνό φαίνεται κάποιες φορές το αποτέλεσμα στο αντίπαλο στρατόπεδο. Αποτυπώνεται ακριβώς στο 9:50 στο βίντεο του HU. Και μην πεταχτεί κανείς και πει ότι μόνο με RT GI μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο. Αυτές οι τακτικές πρέπει κάποτε να σταματήσουν.

Όλα όσα κάνει το RTX μπορούν να γίνουν με χεράτα τοποθετημένες πηγές φωτός. Το εξηγεί ωραία το DF.

Ό,τι γουστάρεις κάνεις χωρίς RT αρκεί: α) Η σκηνή να είναι στατική(μην τυχόν και αλλάξει έστω και λιγο η γεωμετρία της) και β) να είναι όλα pre-computed(αύξηση του budget) ή χεράτα(ακόμα μεγαλύτερη αύξηση του budget). Και πάλι θα έχεις κάποια artifacts με το β).

Σχετικά με το DLSS δεν μπορώ να βρω τι παραδέχθηκε-και καλά-η nvidia. Το μόνο που βρήκα ήταν info για το πώς λειτουργεί το upscaling του Control και το πώς σκοπεύουν να το βελτιώσουν ακόμα παραπέρα με χρήση τόσο παραδοσιακού κώδικα όσο και AI(tensor cores).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Σχετικά με το DLSS δεν μπορώ να βρω τι παραδέχθηκε-και καλά-η nvidia.

Χρήση λάθος ρήματος. "Αποδέχτηκε" εννοούσα. Η αποδοχή της ήττας/αποτυχίας του DLSS φαίνεται από τους software engineering πόρους που αφιερώνουν τον τελευταίο καιρό σε Freestyle/sharpening φιλτρα. Μάλλον είδαν ότι και όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Ότι με ένα απλό εσωτερικό rendering χαμηλότερης ανάλυσης + ΤΑΑ + sharpening φιλτρο πετυχαίνουμε καλύτερα αποτελέσματα από το DLSS.

25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Όλα όσα κάνει το RTX μπορούν να γίνουν με χεράτα τοποθετημένες πηγές φωτός. Το εξηγεί ωραία το DF.

 

50 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

το πόσο γυμνό φαίνεται κάποιες φορές το αποτέλεσμα στο αντίπαλο στρατόπεδο

Πολύ σωστά τα λες. Δε φταίει το ίδιο το RTX για αυτή τη γύμνια. Φταίει ο developer, ο οποίος έχει πληρωθεί από την Nvidia, που δεν έχει αφιερώσει τον ελάχιστο χρόνο για να κάνει και το μη-RT περιβάλλον κάπως (και όχι εξίσου) πιο όμορφο. Κάποιος κακοπροαίρετος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι αυτό συμβαίνει εσκεμμένα.

25 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Όλα όσα κάνει το RTX μπορούν να γίνουν με χεράτα τοποθετημένες πηγές φωτός.

34 λεπτά πριν, mtifosi είπε

επισης αλλο αντικειμενικο συγκριτικο που να πετυχαινεις αποτελεσμα RT GI... ολα τα αλλα ειναι να εχουμε να λεμε...

Θα σε μαλώσει ο pirmen γιατί ισχυρίζεται το ακριβώς αντίθετο από εσένα. Όλα γίνονται αλλά κοστίζουν (χρόνο, χρήμα, ισχύ). Το θέμα είναι να μην ισοπεδώνουμε τον αντίπαλο αφιερώνοντας μόλις το 1/100 του προγραμματιστικού χρόνου σε αυτόν.

12 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Για το DLSS δείξτε μου έναν τρόπο καλύτερο από το αποτέλεσμα του DLSS στο metro exodus. 

Αν έχει resolution scaling το βάζεις στο 80% (4/5 pixels). Ενεργοποιείς το TAA και το sharpening φίλτρο. Για το τελευταίο θα πρέπει να πειραματιστείς.

Επεξ/σία από mpokwsths
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

Χρήση λάθος ρήματος. "Αποδέχτηκε" εννοούσα. Η αποδοχή της ήττας/αποτυχίας του DLSS φαίνεται από τους software engineering πόρους που αφιερώνουν τον τελευταίο καιρό σε Freestyle/sharpening φιλτρα. Μάλλον είδαν ότι και όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Ότι με ένα απλό εσωτερικό rendering χαμηλότερης ανάλυσης + ΤΑΑ + sharpening φιλτρο πετυχαίνουμε καλύτερα αποτελέσματα από το DLSS.

Πολύ σωστά τα λες. Δε φταίει το ίδιο το RTX για αυτή τη γύμνια. Φταίει ο developer, ο οποίος έχει πληρωθεί από την Nvidia, που δεν έχει αφιερώσει τον ελάχιστο χρόνο για να κάνει και το μη-RT περιβάλλον κάπως (και όχι εξίσου) πιο όμορφο. Κάποιος κακοπροαίρετος θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι αυτό συμβαίνει εσκεμμένα.

Θα σε μαλώσει ο pirmen γιατί ισχυρίζεται το ακριβώς αντίθετο από εσένα. Όλα γίνονται αλλά κοστίζουν (χρόνο, χρήμα, ισχύ). Το θέμα είναι να μην ισοπεδώνουμε τον αντίπαλο αφιερώνοντας το 1/100 του προγραμματιστικού χρόνου.

Ακόμα συγχέεις τις super-resolution τεχνικές με το απλό upscaling+sharpening, βλέπω. Το πρώτο αφορά μεθόδους ανάκτησης χαμένης λεπτομέρειας με σύγκριση διαδοχικών καρέ ή απομνημόνευσή της μέσω εκπαίδευσης(AI) και χωράει μετά όσο sharpen θες. Το δεύτερο απλά τεντώνει την low res εικόνα.

Εδώ και κάτι χρόνια βλέπουμε απίστευτα ρεαλιστικά demo(με σκηνές από κάτι διαμερίσματα συνήθως) με κάρτες που σήμερα θα είχαν 100€ μαξ. Μάντεψε γιατί δεν υπήρξε ποτέ τόσο καλό ποιοτικά ολοκληρωμένο game. Ειδικά για τα emissives του Metro Exodus κάθε φορά που προσθέτεις φώτα χεράτα αυξάνονται γεωμετρικά οι απαιτήσεις σε ισχύ. Το DF εξηγεί ολους τους περιορισμούς.

  • Like 1
Δημοσ.

Το Temporal Anti Aliasing δεν κανει αυτο ακριβως που περιγραφεις;

Είπαμε αποδεκτή ποιότητα για non-RT. Όχι εφάμιλλη, αλλά όχι και ξεφτίλα.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

Το Temporal Anti Aliasing δεν κανει αυτο ακριβως που περιγραφεις;

Είπαμε αποδεκτή ποιότητα για non-RT. Όχι εφάμιλλη, αλλά όχι και ξεφτίλα.

Όχι. Αυτό είναι τεχνική antialiasing. Πιο συγκεκριμένα για να μειώσεις το crawling, flickering. Το super-resolution είναι να γεμίζεις ένα grid 1080p από ένα grid 720p πλησιάζοντας όσο περισσότερο μπορείς το native 1080p. Άσχετα από το αν θα γίνει με σύγκριση διαδοχικών καρέ ή με άλλο τρόπο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mpokwsths είπε

 

Αν έχει resolution scaling το βάζεις στο 80% (4/5 pixels). Ενεργοποιείς το TAA και το sharpening φίλτρο. Για το τελευταίο θα πρέπει να πειραματιστείς.

Όχι. Είχα κάνει πολλά πειράματα. Κάνενα δεν είχε το αποτέλεσμα του DLSS. Στην ουσία είχε πολυ μικρή διαφορά από native. 

Μιλώ συγκεκριμένα στο metro exodus 

Επεξ/σία από Acmilangr2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε

Όχι. Είχα κάνει πολλά πειράματα. Κάνενα δεν είχε το αποτέλεσμα του DLSS. Στην ουσία είχε πολυ μικρή διαφορά από native. 

Μιλώ συγκεκριμένα στο metro exodus 

Όταν έκανες τις δοκιμές σου δεν υπήρχε το νέο sharpening φίλτρο της Nvidia.

Μόλις 2 μήνες τώρα υπάρχει. Για ξανακάνε τεστ.

Εδώ λένε ότι ναι μεν το DLSS στο Metro είναι καλό αλλά ο συνδυασμός Upscale + TAA + Sharpening είναι καλύτερος.

Επεξ/σία από mpokwsths
  • Like 2
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, mpokwsths είπε

Όταν έκανες τις δοκιμές σου δεν υπήρχε το νέο sharpening φίλτρο της Nvidia.

Μόλις 2 μήνες τώρα υπάρχει. Για ξανακάνε τεστ.

Εδώ λένε ότι ναι μεν το DLSS στο Metro είναι καλό αλλά ο συνδυασμός Upscale + TAA + Sharpening είναι καλύτερος.

Για το control ακομα ουτε λογος βεβαια. Το προσπαθουν βεβαια αλλα δεν θα τους βγαινουν τα κουκια...

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Για το control ακομα ουτε λογος βεβαια. Το προσπαθουν βεβαια αλλα δεν θα τους βγαινουν τα κουκια...

Αυτό που θέλει 2080ti για να παίξει σε αποδεκτό framerate? 

Έτσι όπως υλοποιήθηκε το raytracing στις nvidia προς το παρόν είναι αποδεδειγμένα μια αποτυχία σε όποιο τομέα θέλεις. 

Σε θέμα visuals, σε framerates, σε επίπτωση στις επιδόσεις, στην ανάγκη να υπάρχει το DLSS για να κατεβάζει ουσιαστικά την ανάλυση προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει η κάρτα, στο θέμα των τιμών που διαμόρφωσε βάσει αυτού του πολλά υποσχόμενου μήνες πριν gimmick η Nvidia, στο ότι οι φθηνότερες κάρτες δε μπορούν καν να το υποστηρίξουν καθώς δεν έχουν την ισχύ για να το κάνουν με τον τρόπο που το RT υλοποιηθηκε από την nvidia και εν τέλει στον αριθμό των τίτλων στους οποίους υπσρχει. Για να μη μιλήσουμε για τις πρακτικές με τις απίστευτες οθόνες RTX on/RTX off που εσκεμμένα χρησιμοποιηθηκαν με φίλτρα απενεργοποιημένα για να δείξουν τεραστια τη διαφορά μεταξύ των δύο, την επιλογή των quake και minectaft (έλεος) σαν τα σημαίνοντα project πάνω στα οποία θα υλοποιούνται η τεχνολογία ακριβώς επειδή σε νέους τίτλους απλά "δεν". 

Το RT είναι το μέλλον και φυσικά θα υλοποιηθεί σωστά στις κονσόλες γιατι εκεί δεν είναι η Nvidia η ή Amd να καθορίζει τους κανόνες, εκει έχουμε να κάνουμε με Sony και Microsoft και δύο πολύ σοβαρά project, τις νέας γενιάς κονσόλες τους και φυσικά το raytracing εφόσον ανακοινώθηκε θα υποστηριχθεί σωστά και θα λειτουργεί σε νέους τίτλους και όχι στο minecraft και στο sonic the hedgehoc.

Δημοσ.

To RTX είναι ανώριμο & κανένας δεν ξέρει αν θα επιβληθεί. Γι'αυτό αναγκάζεται η NVIDIA και το πουλάει τσάμπα (π.χ. πουλάει την 2060super με 5% παραπάνω τιμή έναντι της λίγο ποιο αργής RX5700) 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...