Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρεία του μεγέθους της AMD να εξαγοράσει ή ακόμα και να ρίξει στο youtube από το πουθενά reviewers και σχολιαστές(βλέπε AdoredTv); Με οδηγίες του στυλ "Μην τρέξετε ποτέ κάτι σαν το παρακάτω με τους Ryzen, γιατί θα φανεί ο πισινός μας, με το STP που έχουμε". Ή αυτό που βλέπουμε από πάνω;

Spoiler

 

Ασύμμετρο marketing. Λίγα λεφτά και δυσανάλογα μεγάλο impact στην άποψη της gaming κοινότητας. Έτσι πουλάς σήμερα.

Το Control έχει τέσσερα RT effects. Καταλαβαίνει ο απολογητής της AMD τι σημαίνει αυτό; Που θεωρεί δεδομένο το real-time ray tracing σε 1080p και χωρίς DLSS μάλιστα.  Όταν στις ταινίες κάνεις μια μέρα για ένα καρέ(προφανώς σε άλλο επίπεδο);  Τα reflections που βλέπεις μέχρι και σε κουτάκι κόκα κόλας στο πάτωμα θα ήθελαν 1 εκατομμύριο cube maps. Το RT GI αλλάζει πολύ τις φωτοσκιάσεις, αλλά δεν θα φανεί εξίσου σε όλες τις σκηνές. Τέλος, αν μπορούν να γίνουν όλα faked τότε γιατί η AMD(ή η Sony και η MS) εφοδιάζει τις νέες κονσόλες με την τεχνολογία. Ο απολογητής θα λέει τα ίδια και τότε;

Σχετικά με το θέμα μας:

 

Εδώ φαίνεται το μεγαλύτερο ελάττωμα του DLSS που δεν είναι η θολούρα του(πολύ μικρή και διορθώσιμη), αλλά τα temporal artifacts. Παρατηρήστε το συρματόπλεγμα στο γκισέ δεξιά στο 1:27. Με native ανάλυση οι γραμμές φαίνονται πυκνότερες και δεν υπάρχει καθόλου shimmering(μικρό τρεμόπαιγμα και λαμπύρισμα). Με DLSS οι γραμμές φαίνονται "φαγωμένες" και με shimmering ακόμα και σε στάση(στο βίντεο δύσκολα διακρίνεται). Ο στόχος της έρευνας της nvidia, που είδαμε προηγούμένως, είναι κυρίως αυτά τα προβλήματα.

υ.γ.: Για τον youtuber της AMD. Λίμνες αίματος στην πραγματικότητα:

spacer.png

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pirmen56 είπε

Πόσο δύσκολο είναι για μια εταιρεία του μεγέθους της AMD να εξαγοράσει ή ακόμα και να ρίξει στο youtube από το πουθενά reviewers και σχολιαστές(βλέπε AdoredTv); Με οδηγίες του στυλ "Μην τρέξετε ποτέ κάτι σαν το παρακάτω με τους Ryzen, γιατί θα φανεί ο πισινός μας, με το STP που έχουμε". Ή αυτό που βλέπουμε από πάνω;

  Απόκρυψη περιεχομένων

 

 

Για την Intel πάντως είναι ευκολότερο. Το video δεν το θεωρώ ρεαλιστικό, και το λέω γιατί είχα 1600. Οταν το χαμηλότερο που έβλεπα στο δυσκολότερο σημείο του AC origins ήταν 49 fps με το CPU στα 3.8 και σάπιες μνήμες δεν θεωρώ οτι  ο 3600 είναι τόσο λίγο πάνω. Εκτός αν το συγκεκρίμενο σημείο είναι βαρύτερο από Alexandria οπότε πάσο.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, pirmen56 είπε

Ναι είναι πολύ χειρότερο από Alexandria.

E ok αλλα σε αυτην την περίπτωση και γω οριακό θα το έχω το 60αρι με 4k μνήμες και 5.1 ρολόγια 😛 Δηλαδή δεν φταίει ο καημένος ο 3600, το game θέλει τα άντερα του.

Έψαξα και bench με 9600k, βάραγε 100αρια το CPU με 1660ti (!!!) με κάτω απο 60 frames και σε άδειες περιόχες, όχι Αθήνα. Δες το spoiler, από το 2:20 έως το τέλος του video το CPU ειναι 100% και τα frames μεταξύ 52-64...Τον έχει stock βέβαια, αλλά οταν το CPU είναι 100% usage δεν σε κόβει το ST, οπότε και το OC τι να δώσει, 10-15%? Ε το 52 θα γίνει 57, πάλι σκατά πάει.

 

 

 

 

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Για την Intel πάντως είναι ευκολότερο. Το video δεν το θεωρώ ρεαλιστικό, και το λέω γιατί είχα 1600. Οταν το χαμηλότερο που έβλεπα στο δυσκολότερο σημείο του AC origins ήταν 49 fps με το CPU στα 3.8 και σάπιες μνήμες δεν θεωρώ οτι  ο 3600 είναι τόσο λίγο πάνω. Εκτός αν το συγκεκρίμενο σημείο είναι βαρύτερο από Alexandria οπότε πάσο.

Δεν το βλέπω όμως.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

E ok αλλα σε αυτην την περίπτωση και γω οριακό θα το έχω το 60αρι με 4k μνήμες και 5.1 ρολόγια 😛 Δηλαδή δεν φταίει ο καημένος ο 3600, το game θέλει τα άντερα του.

Είμαστε offtopic, αλλά θα σου πω. Το δοκίμασα και με το δικό μου στα 4,5Ghz που παίζει συνήθως. Στην αρχή που βλέπεις όλη πόλη έχω και 'γω drops. Μετά που κινείται μέσα στην πόλη είμαι πολύ πιο πάνω. Port of piraeus. Το δείχνει που  το τρέχει. Δοκίμασέ το. Κάποια στιγμή ίσως ανεβάσω μια σύντομη δοκιμή να υπάρχει. 

υ.γ.: Ο 9600K που δείχνεις είναι gpu bound.

4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Άντε να δούμε το επόμενο AC που θα είναι για PS5/Xbox Scarlett σε τι μηχανή θα τρέχει και με τι απαιτήσεις..

Αν είναι DX12 δεν θα υπάρχουν drops. Στο DX12 είναι καλά να έχεις threads. Αρκεί να μη σε κρατάει πίσω το game logic. Το βλέπουμε από το SOTTR.

Επεξ/σία από pirmen56
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Είμαστε offtopic, αλλά θα σου πω. Το δοκίμασα και με το δικό μου στα 4,5Ghz που παίζει συνήθως. Στην αρχή που βλέπεις όλη πόλη έχω και 'γω drops. Μετά που κινείται μέσα στην πόλη είμαι πολύ πιο πάνω. Port of piraeus. Το δείχνει που  το τρέχει. Δοκίμασέ το. Κάποια στιγμή ίσως ανεβάσω μια σύντομη δοκιμή να υπάρχει. 

υ.γ.: Ο 9600K που δείχνεις είναι gpu bound.

Αν είναι DX12 δεν θα υπάρχουν drops. Στο DX12 είναι καλά να έχεις threads. Αρκεί να μη σε κρατάει πίσω το game logic. Το βλέπουμε από το SOTTR.

Ο 9600k ειναι 100% usage σε ολο το run ρε συ...Ποσο scaling θα δει με γρηγοροτερη GPU? 

Δημοσ.

Το πρόβλημα των SSR έναντι των RT reflections. Τα SSR χαλάνε όταν αλλάξεις γωνία θέασης. Τα εξήγησε και ο DF στο βίντεο του Control.

Παράδειγμα R6: Siege στο πάτωμα ευθεία.

Tom-Clancy-s-Rainbow-Six-Siege-Screensho

Tom-Clancy-s-Rainbow-Six-Siege-Screensho

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Ryzenlake είπε

Ο 9600k ειναι 100% usage σε ολο το run ρε συ...Ποσο scaling θα δει με γρηγοροτερη GPU? 

Εγώ πάντως το έβαψα μπλε και το πέταξα στη θάλασσα (το ACO όχι τον 8600k).😁

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...