Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Η Titan ήταν niche product απλά, οι Ti πάντα την ξεπερνούσαν με OC. Τώρα με τις 20 series βέβαια είπαν να κάνουν και την Ti niche product..Όπως έγινε και με τις HD6000 που ξεκλείδωναν(Π.χ. η 6950 γινόταν 6970 με bios unlock). Αυτά επίτηδες τα κάνουν οι εταιρείες για να ψήσουν τον κόσμο.

Ακομα το κανουν πχ vega56 με bios 64αρας εφοσον εχει samsung μνημες τσιμπαει αρκετο boost. Pascal/turing οπως εγραψα ηδη εχουν καλο boost απο μαμα οποτε και οι AIB δεν μπορουν να δωσουν πολυ παραπανω. Ουτε προκειται να ξεκλειδωσουν τα bios οπως καποτε. 

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Μια γρήγορη ερώτηση, αξίζει το undervolting στις GPU όσο στις CPU? Έχω μια Palit 2080 super jetstream όπου ήδη τρέχει νορμάλ και κάτω από τους 70 βαθμούς με +100MHz στον επεξεργαστή και +1000MHz στην μνήμη. Αν αξίζει, ποιο είναι ένα καλό - offset να ξεκινήσω; (πχ στην cpu ξεκίνησα από τα - 0.080mv)

Επεξ/σία από iazriel
Δημοσ.
Μόλις τώρα, iazriel είπε

Καλησπέρα. Μια γρήγορη ερώτηση, αξίζει το undervolting στις GPU όσο στις CPU? Έχω μια Palit 2080 super jetstream όπου ήδη τρέχει νορμάλ και κάτω από τους 70 βαθμούς με +100MHz στον επεξεργαστή και +1000MHz στην μνήμη. 

Καλησπερα iazriel. Που χαθηκες? Εφοσον εισαι σε τοσο καλες θερμοκρασιες μην πειραξεις τιποτα. Ισως κερδισεις 2-3-4 βαθμους αναλογα ποσο ριξεις το voltage αλλα πιθανο να μην κρατας τα ρολογια που κρατας τωρα. Μην ασχοληθεις καθολου. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, Arkin είπε

Καλησπερα iazriel. Που χαθηκες? Εφοσον εισαι σε τοσο καλες θερμοκρασιες μην πειραξεις τιποτα. Ισως κερδισεις 2-3-4 βαθμους αναλογα ποσο ριξεις το voltage αλλα πιθανο να μην κρατας τα ρολογια που κρατας τωρα. Μην ασχοληθεις καθολου. 

Καλοκαιράκι, θάλασσα την μέρα, λιώσιμο το βράδυ :) ΟΚ λοιπόν το αφήνω ως έχει, thanks! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Doom RTX released; mod bringing real-time ray tracing to the classic Doom game via the Vulkan API

Μούφα τελικά.

UPDATE 2:

Under further investigations, it appears that this mod is indeed based on Doom Remake 4, and does not use real-time ray tracing. This mod uses GZDoom which does not feature any ray tracing capabilities. This very same mod was uploaded on ModDB back in June 2019 and was taken down by its moderators. However, this time the ModDB moderators were not quick enough to delete this new entry. So yeah, while this mod improves visuals, it basically borrows a lot of stuff from other mods. Not only that, but it does not feature any ray tracing effects. Bummer.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν έχετε κάποια απορία γιατί σβήνονται τα μηνύματά σας, στείλτε προσωπικό μήνυμα σε κάποιο συντονιστή ή στο διαχειριστή, να σας κατευθύνουμε αναλόγως σε αυτόν που διέγραψε τα μηνύματα, να πάρετε απαντήσεις στις όποιες απορίες σας.

Θυμίζω πως ο δημόσιος σχολιασμός συντονιστικών αποφάσεων δεν επιτρέπεται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

On Friday, NVIDIA published a blog post where they revealed what went on behind the scenes to craft the DLSS for Control.

During our research, we found that certain temporal artifacts can be used to infer details in an image. Imagine, an artifact we’d normally classify as a “bug,” actually being used to fill in lost image details. With this insight, we started working on a new AI research model that used these artifacts to recreate details that would otherwise be lost from the final frame.

This AI research model has made tremendous progress and produces very high image quality. However, we have work to do to optimize the model’s performance before bringing it to a shipping game.

Leveraging this AI research, we developed a new image processing algorithm that approximated our AI research model and fit within our performance budget. This image processing approach to DLSS is integrated into Control, and it delivers up to 75% faster frame rates.

 

Φοβερή δουλειά στο Control το RT τελικά, έχουν κάνει φοβερή ανάλυση στο DF.

 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.

MSAA off για όλα.

RTGI native: https://imge.to/i/vPfepH

RTGI DLSS: https://imge.to/i/vPfnKk

RTGI off native: https://imge.to/i/vPfKFs

RTGI off, DLSS: https://imge.to/i/vPfWVC

Η πανωλεθρία είναι στο RT GI. Η "βρωμιά" μπροστά από το δέρμα. Με DLSS και sharpen χειροτερεύει, ειδικά στην κίνηση. Αντίθετα χωρίς RT GI βλέπεις μόνο τα-λιγότερα-artifacts του precomputed GI και με ελάχιστο sharpen το DLSS δείχνει σχεδόν το ίδιο.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ορισμένες διευκρινήσεις, γιατί κάποιοι μάλλον δεν κατάλαβαν:

Όταν παρεμβαίνει στη ροή του νήματος ένας συντονιστής για να σας ζητήσει να κάνετε ή να μην κάνετε κάτι, αυτό συνιστά συντονιστική παρέμβαση. Ορισμένοι χρωματίζουμε τις παρεμβάσεις μας αυτές, ώστε να εντοπίζονται ευκολότερα, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητο και δεν το κάνουν όλοι οι συντονιστές. Ο δημόσιος σχολιασμός αυτών των παρεμβάσεων δεν επιτρέπεται. Τυχόν απορίες ή αντιρρήσεις θα τις απευθύνετε αποκλειστικά και μόνο με προσωπικό μήνυμα είτε στο συντονιστή που έκανε την παρέμβαση, είτε απευθείας στο διαχειριστή, ο οποίος είναι ο μόνος που μπορεί να ακυρώσει ενέργεια συντονιστή (με άλλα λόγια, μη μας στέλνετε μηνύματα ζητώντας μας να παρέμβουμε εκεί που δεν παρενέβη άλλος συντονιστής, δεν γίνεται αυτό).

Αν θεωρείτε ένα μήνυμα (ή όσα) στη ροή του νήματος προβληματικό, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό. Αναφορά που συνοδεύεται δύο λεπτά αργότερα (ή και πριν) από σχολιασμό του μηνύματος εδώ, θεωρείται ως μη γενόμενη και σε περίπτωση που ληφθούν μέτρα, δεν θα εξαιρεθείτε από αυτά.

Αν, πάλι, στέλνετε αναφορές και για κάποιο λόγο η συντονιστική ομάδα δεν παρεμβαίνει, εφόσον έχει παρέλθει ένα εύλογο χρονικό διάστημα (λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη πως είμαστε εθελοντές, εργαζόμενοι, έχουμε προσωπική ζωή και κάποιες ώρες αναγκαστικά πρέπει να κοιμόμαστε), υπάρχει σοβαρή περίπτωση ο συντονιστής που χειρίστηκε την αναφορά σας να διαφώνησε με την άποψή σας πως το μήνυμα είναι προβληματικό.

Σε αυτή την περίπτωση, έχετε δύο επιλογές: ή στέλνετε προσωπικό μήνυμα και μόνο (κοινώς, δεν ρωτάτε στη ροή του νήματος) για να σας κατευθύνουμε να μιλήσετε με το συντονιστή που χειρίστηκε την αναφορά σας για τις όποιες διευκρινήσεις, ή το προσπερνάτε

Σε περίπτωση που η συμμετοχή ενός χρήστη σας φαίνεται προβληματική αλλά για κάποιο λόγο οι συντονιστές δεν συμφωνούν μαζί σας και δεν παρεμβαίνουν, έχετε τη δυνατότητα να θέσετε το χρήστη αυτό στην προσωπική σας λίστα αγνόησης. Ακριβώς επειδή η λίστα αγνόησης είναι προσωπικήκανέναν δεν ενδιαφέρει ποιον τοποθετείτε σε αυτή, εκτός από εσάς τους ίδιους. Πράγμα το οποίο σημαίνει πως η δημόσια ανακοίνωση του ποιον προσθέσατε στη λίστα, είναι στην καλύτερη περίπτωση ανούσια, στη χειρότερη προσπάθεια να πικάρετε αυτόν που υποτίθεται πως αγνοείτε ή, ακόμη χειρότερα, να τον προκαλέσετε να σας απαντήσει (flame bait, στην καθομιλουμένη). Η απόφαση είναι δική σας, κρατήστε τη για τον εαυτό σας. 

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Arkin έγραψε "

Ανέβαιναν και οι blower υλοποιήσεις τόσο ψηλά στις 980ti? Εκεί στάθηκα κυρίως ξέρω ότι σαν chip η 980ti σήκωνε το μεγαλύτερο oc κάρτας μέχρι σήμερα. Αν πιάσουμε μια reference 2070 σε stock παίζει 1410mhz και πάει 1620 με boost. Μια 980ti έπαιζε στα 1000mhz με boost 1075. Η 2070 πάει 2050 η 980ti 1550 1600. 

Πρακτικά η nvidia με το gpu boost που έβαλε στις Pascal κατέστησε σχεδόν άχρηστο το OC. Μην ξεχνάμε ότι η 980ti ήταν ένα πολύ μεγάλο chip εξου και ότι επερνε μεγάλο boost με καλό oc. "

 

To GM 200 ήταν στα 28nm σε σχέση με το 102 πού είναι στα 16nm, επίσης η τελική συχνότητα των πυρήνων των καρτών γραφικών πριν βγει ένα μοντέλο σε παραγωγή είναι ένας χρυσός συμβιβασμός ανάμεσα σε αξιόπιστη λειτουργία κατανάλωση και επιδόσεις, ΚΑΘΩΣ επίσης ποιός ακριβώς σου είπε ΟΤΙ όλες οι 980Ti σήκωναν τρελό oc στα 1500mhz, έχεις δοκιμάσει αρκετές? από τις 7-8 που δοκίμασα μια g1 της gigabyte κράσαρε στα 1420mhz και μια χαρά ήταν και από θερμοκρασίες και από τροφοδοσία. ομοίως και μια της evga 1450mhz όχι σταθερά, σε κάθε περίπτωση η εργοστασιακή συχνότητα λειτουργίας είναι η εγγυημένη συχνότητα λειτουργίας που θα λειτουργήσει το τσιπ ούτε 1mhz επιπλέον δεν είναι εγγυημένο ΑΛΛΑ και οτιδήποτε λιγότερο είναι λόγος για RMA

Aκόμα το βλέπω συχνά εδώ όλες οι Pascal, π.χ. η 1080 με GP 104 σηκώνουν τουλάχιστον 2ghz συχνότητα λειτουργίας του πυρήνα....δική μου 1080 strix αγορασμένη Ιούλιο 2016 για 900€  περίπου σήκωνε μέ πολύ προσπάθεια 1930mhz και τέρμα, σαν θερμοκρασίες 58 βαθμοί....

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 1
Δημοσ.

Στις Turing το GPU Boost είναι ουσιαστικά το OC. Η δικιά μου λέει boost clock 1830 ΜΗz αλλά κάτω από 1935 MHz δεν την έχω δει ακόμη και με την ζέστη του καλοκαιριού. Με OC δεν πέφτει κάτω από 2010 MHz και συνήθως είναι 2025 ή 2040 αν βάλω κλιματιστικό. Το Χειμώνα που θα έχω 21 εσωτερική θα τσιμπίσει 2-3 βήματα ακόμη, δηλαδή 2055-2070..

Δημοσ.

'Εχει να κάνει και με το παιχνίδι στο bf5 ή 2080Ti παίζει 2080-2115 και 2145 στιγμιαία, στο metro exodus 1980-2040, το ίδιο και στο asseto corsa competizione που είναι dx11 only

  • Like 1
Δημοσ.

Ο αλγόριθμος βλέπει θερμοκρασία και power draw. Άλλο παιχνίδι έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις και άλλο λιγότερες γι'αυτό και τα ρολόγια. Οι συχνότητες που έγραψα παραπάνω είναι με Superposition που την πάει στα τέρματα την GPU..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...