Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε

Άμα το έχεις αυθεντικό, κάνε απλά υπομονή. Εγώ τι να πω που μου έφερε το Metro o "θείος" και δεν έχει patch;; Τελικά είπα ας κάνω υπομονή μέχρι να έρθει στο Steam και το διέγραψα...😎

Το patch είναι κυρίως για το DLSS. Ελάχιστα πράγματα άλλαξαν στο φωτισμό.

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, pirmen56 είπε

Από γενιά σε γενιά είχαμε ~30% αύξηση των απαιτήσεων. Δηλαδή αν έπαιζες very high προς ultra @1080p με GTX 1060 τώρα λογικά θες GTX 1070 ή 1660Ti για το ίδιο αποτέλεσμα. Κατά έναν περίεργο τρόπο σχεδόν όλα τα πρόσφατα nvidia optimized games(με RT ή χωρίς) θέλουν RTX 2060 το λιγότερο σε 1080p, αν κρίνω από τις δοκιμές του gamegpu και άλλων. Με οριακές βελτιώσεις στα γραφικά σε σχέση με πριν δύο χρόνια και κακές επίδόσεις ακόμα και αν κλείσεις όλα τα nvidia gameworks. Ξεφτίλα να βλέπεις το Control να αγωνίζεται για τα 30 fps @1080p πάνω στην GTX 1060. Ξεφτίλα να βλέπεις την 2080 να πέφτει στα 50 καρέ στις μάχες με RT high, ξέροντας ότι το κόστος του RT είναι μόνο ~50% για το σύνολο των εφέ και δεν φταίει αποκλειστικά για τα drops.

Όλα αυτά τα στούντιο για το ίδιο αφεντικό δουλεύουν και πρέπει κάποια στιγμή οι καταναλωτές να συμπεριφέρονται ανάλογα και να τους στέλνουν κατευθείαν εκεί για να πάρουν τα όποια λεφτά τους. Γνώμη μου.

 

Το έχω πει και εγώ παλαιότερα. Όλες αυτές η εταιρείες τα έχουν συμφωνήσει έτσι ώστε να ανεβάζονται πλασματικά οι απαιτήσεις και ένα παιχνίδι πχ που θα έτρεχε με 100 καρέ (Φυσικά με RT Off...) σε GTX1080 να τρέχει με...60 προκειμένου να σε πείσουν να αναβαθμίσεις στην επόμενη γενιά. Τραβηγμένο και σενάριο συνωμοσίας θα πει κάποιος αλλά το πιστεύω. 

4 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το patch είναι κυρίως για το DLSS. Ελάχιστα πράγματα άλλαξαν στο φωτισμό.

 

Ε λογικά όμως θα τρέχει καλύτερα...

Δημοσ.

Ναι και να τρέχει με 14FPS στην κονσόλα και να μην το αγοράζει κανείς. Δεν ισχύουν αυτά, ζημιά στον εαυτό τους δεν κάνουν, απλά μερικοί devs δεν είναι τόσο ικανοί ή δεν είναι μεγάλο το budget του παιχνιδιού ώστε να γίνει το κατάλληλο optimization το οποίο κοστίζει.

Δημοσ.

To optimization είναι πολύ πιο δυσκολη διαδικασία από actual development του παιχνιδιού. Πολύ χρονοβόρα διαδικασία..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε

Ναι και να τρέχει με 14FPS στην κονσόλα και να μην το αγοράζει κανείς. Δεν ισχύουν αυτά, ζημιά στον εαυτό τους δεν κάνουν, απλά μερικοί devs δεν είναι τόσο ικανοί ή δεν είναι μεγάλο το budget του παιχνιδιού ώστε να γίνει το κατάλληλο optimization το οποίο κοστίζει.

 

Ίσως να έχεις δίκιο. Το optimization είναι το πιο δύσκολο πράγμα. Πρόσθεσε σε αυτό και τα deadlines που έχουν για να βγει το Project και να το αποτέλεσμα. Από τη μια λέω "ρε γμτ να έβγαινε το Cyberpunk 2077 αύριο...", αλλά από την άλλη σκέφτομαι "άσε καλύτερα ας αργήσει για να είναι προσεγμένο και optimized".

Δημοσ.

Στο Control έχουν βάλει PhysX τα οποία είναι φοβερά αλλά οι κονσόλες με τον jaguar στα 1.6Ghz δεν την παλεύουν και πέφτουν στα 13-14FPS στις μάχες. Στο PC είναι καλύτερα γιατί μπορείς να προσαρμόσεις τα settings ανάλογα με το HW σου.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Ναι και να τρέχει με 14FPS στην κονσόλα και να μην το αγοράζει κανείς. Δεν ισχύουν αυτά, ζημιά στον εαυτό τους δεν κάνουν, απλά μερικοί devs δεν είναι τόσο ικανοί ή δεν είναι μεγάλο το budget του παιχνιδιού ώστε να γίνει το κατάλληλο optimization το οποίο κοστίζει.

Το metro exodus που τρέχει χάλια και χωρίς το RT δείχνει σαν ένα καλό παιχνίδι του 2016. Στην έρημο της Caspian ακόμη και όταν δεν βλέπεις σχεδόν τίποτα πέρα από τους αμμόλοφους και μισογκρεμισμένους τοίχους η 1660Ti δεν μπορεί να κρατήσει το 60άρι. Το extreme του είναι το ultra άλλων games. Είναι άπειρη η 4A games; Μήπως έχει "φρέσκο" engine που δεν έχει βελτιστοποιηθεί ακόμα; Τίποτα από όλα αυτά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι αλλά δεν έχει κάνα φοβερό budget η 4A. Unoptimized scenes έχει κάμποσα. Το πρόβλημά του είναι τα κακής ποιότητας textures σε αρκετά σημεία, ένα ρημαδο-ultra texture pack για το PC δεν μπορούσαν να βγάλουν όπως θα κάνει η Coalition για το Gears 5. Δεν γίνεται να max-άρεις τα παιχνίδια σε 4Κ και να μην εκμεταλλεύονται τα 11GB της 2080Ti(Τα ίδια έχει και η 1080Ti από το 2017).

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Arkin είπε

Ανέβαιναν και οι blower υλοποιήσεις τόσο ψηλά στις 980ti? Εκεί στάθηκα κυρίως ξέρω ότι σαν chip η 980ti σήκωνε το μεγαλύτερο oc κάρτας μέχρι σήμερα. Αν πιάσουμε μια reference 2070 σε stock παίζει 1410mhz και πάει 1620 με boost. Μια 980ti έπαιζε στα 1000mhz με boost 1075. Η 2070 πάει 2050 η 980ti 1550 1600. 

Πρακτικά η nvidia με το gpu boost που έβαλε στις Pascal κατέστησε σχεδόν άχρηστο το OC. Μην ξεχνάμε ότι η 980ti ήταν ένα πολύ μεγάλο chip εξου και ότι επερνε μεγάλο boost με καλό oc. 

Δεν κατάλαβα ακριβώς το point σου.....1500mhz ανεβαιναν και οι blower 980ti....οι custom ακομα ψηλότερα.....ειχαν βέβαια και silicon lottery όπως και σήμερα,οπότε τίποτα δεν ήταν σίγουρο....επίσης gpu boost είχε και και η 980ti ......δεν καταλαβαίνω γιατί με το gpu boost έκανε άχρηστο το oc που λες..... άχρηστο το κατέστησε λόγω των φραγμενων παραμέτρων στο bios όπου αναφερα....δεν έχει σχέση με το gpu boost....

Επεξ/σία από BabisTs
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Control Ray Tracing On vs. Off

 

3 ώρες πριν, BabisTs είπε

Δεν κατάλαβα ακριβώς το point σου.....1500mhz ανεβαιναν και οι blower 980ti....οι custom ακομα ψηλότερα.....ειχαν βέβαια και silicon lottery όπως και σήμερα,οπότε τίποτα δεν ήταν σίγουρο....επίσης gpu boost είχε και και η 980ti ......δεν καταλαβαίνω γιατί με το gpu boost έκανε άχρηστο το oc που λες..... άχρηστο το κατέστησε λόγω των φραγμενων παραμέτρων στο bios όπου αναφερα....δεν έχει σχέση με το gpu boost....

Eννοω οτι η nvidia εσκεμμενα ειχε βαλει χαμηλα ρολογια στην 980ti reference οποτε και το OC που επερναν μετα εδειχνε τρομερο. Δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα με pascal/turing παντως. Ηδη βαρανε power limit με τα ρολογια που maxarei καθε chip και απο τα stock reference ρολογια τσιμπανε αρκετα fps.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Arkin είπε

Control Ray Tracing On vs. Off

Eννοω οτι η nvidia εσκεμμενα ειχε βαλει χαμηλα ρολογια στην 980ti reference οποτε και το OC που επερναν μετα εδειχνε τρομερο. Δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα με pascal/turing παντως. Ηδη βαρανε power limit με τα ρολογια που maxarei καθε chip και απο τα stock reference ρολογια τσιμπανε αρκετα fps.

Αυτό πάλι για το ότι ήταν απ' το εργοστάσιο κατασκευασμένα τα τσιπακια να δουλεύουν χαμηλά,ενώ η δυνατότητα τους ήταν αρκετά περισσοτερο,από πού το ξέρεις? Είναι προσωπική εικασία? Γνώμη? Η γνωστός στην nvidia? Link υπάρχει? Να μιλάμε με δεδομένα υπαρκτά εδώ μέσα και ντοκουμέντα και όχι αερολογιες

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, billeiros είπε

Αυτό πάλι για το ότι ήταν απ' το εργοστάσιο κατασκευασμένα τα τσιπακια να δουλεύουν χαμηλά,ενώ η δυνατότητα τους ήταν αρκετά περισσοτερο,από πού το ξέρεις? Είναι προσωπική εικασία? Γνώμη? Η γνωστός στην nvidia? Link υπάρχει? Να μιλάμε με δεδομένα υπαρκτά εδώ μέσα και ντοκουμέντα και όχι αερολογιες

Επειδη γραφεις σωστα τελευταια ας απαντησω. Η 980ti βγηκε λιγο μετα την Titan X η οποια ηταν πολυ ακριβη. Η Titan X ειχε αρχικη συχνοτητα τα 1000mhz και boost στα 1089. Η nvidia εβαλε και στην 980ti 1000mhz με boost 1076 για να μην επισκιασει την Titan X που ηταν 2 μηνων και κοστιζε αρκετα περισσοτερο.

 

Παντα στις reference καρτες αυτα οι AIB ειχαν απο μαμα μεγαλυτερο OC και boost.

Για παραδειγμα

Screenshot-1.png

+20% boost απο την reference. Και μετα πηραν ακομα 15-20% αναλογα το chip. Οι pascal/turing τα μεγαλα chip εχουν ηδη αρκετο boost απο reference μοντελα και τσιμπανε ακομα 11-12% με OC. Δεν ειναι τοσο μεγαλες οι διαφορες.

Επεξ/σία από Arkin
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το να κρατήσει πίσω τα ρολόγια ώστε να δώσει την χαρά του μεγάλου OC στον χρήστη, το έχει κάνει και η AMD με τις HD7900. Το ίδιο έκανε και η NV στην 980Ti(Και στις υπόλοιπες Maxwell βέβαια), αλλά επειδή είδε πόσο πλησίαζε με OC το GP104, δεν το έκανε ξανά γιατί κάνει ζημιά στον εαυτό της. Πλέον κλείδωσε τα bios τελείως και δεν μπορείς να επέμβεις καν.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Psycho_Warhead είπε

Αυτό το να κρατήσει πίσω τα ρολόγια ώστε να δώσει την χαρά του μεγάλου OC στον χρήστη, το έχει κάνει και η AMD με τις HD7900. Το ίδιο έκανε και η NV στην 980Ti(Και στις υπόλοιπες Maxwell βέβαια), αλλά επειδή είδε πόσο πλησίαζε με OC το GP104, δεν το έκανε ξανά γιατί κάνει ζημιά στον εαυτό της. Πλέον κλείδωσε τα bios τελείως και δεν μπορείς να επέμβεις καν.

Δεν γνωριζω αν η nvidia το εκανε για αυτο το λογο γιατι οπως ειδαμε οι reference εχουν τοσο μικρα ρολογια οι AIB βγηκαν αρκετα ανεβασμενες. Ξεκαθαρα το εκανε για να μην υποσκιασει την titan x που ειχε ιδια ρολογια με λιγα cuda cores παραπανω. Τωρα αν ισχυει κατι αλλο απο πισω οπως το να δωσει τη χαρα OC στον χρηστη δεν γνωριζω. 

Δημοσ.

Η Titan ήταν niche product απλά, οι Ti πάντα την ξεπερνούσαν με OC. Τώρα με τις 20 series βέβαια είπαν να κάνουν και την Ti niche product..Όπως έγινε και με τις HD6000 που ξεκλείδωναν(Π.χ. η 6950 γινόταν 6970 με bios unlock). Αυτά επίτηδες τα κάνουν οι εταιρείες για να ψήσουν τον κόσμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...