ROG-X Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Σιγουρα τυχαιο θα ειναι που στο Control τερματιζουν (περα απο τα textures στο Ultra) ολα τα αλλα Shadows, reflections στο High. Αντιθετα στο Quantum Break πανε ολα στο Ultra. 😜 Ας θυμιθουμε και λιγο απο το gameplay του, το face animation και λοιπα... Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2019 από ROG-X
Arkin Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, BabisTs είπε Δεν ήταν θέμα blower αλλά ούτε και gpu boost η απόδοση που είχαν τα reference...Οι 980ti (28nm) ήταν το μοναδικό τσιπ που με oc προσπερναγε 1070 Oc (16nm) και βρισκόταν ένα 8-10 πίσω από gtx 1080 Oc (16nm)...Και όλα αυτά με stock bios και με μαμά ρευματακια οι 980tis,που να τις πειραζες και λιγάκι στο bios..Καταλαβαινουμε για τι gap απόδοσης λάμβανε αυτή η gpu.....Τραβά κάντο με τις καινούργιες gpus αυτό.....Σε αυτό αναφέρθηκε ο @ilos.....Όπως και να το κάνουμε η nvidia το κονσερβοποιησε το θέμα overclock με τις 1000/2000 series στο 8-12% ανάλογα το τσιπ.... χώρια τα κλειδώματα στο bios που τους έχει ρίξει για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο ότι δεν θα παρουσιάσουν καμία έξτρα απόδοση από αυτά... Ανέβαιναν και οι blower υλοποιήσεις τόσο ψηλά στις 980ti? Εκεί στάθηκα κυρίως ξέρω ότι σαν chip η 980ti σήκωνε το μεγαλύτερο oc κάρτας μέχρι σήμερα. Αν πιάσουμε μια reference 2070 σε stock παίζει 1410mhz και πάει 1620 με boost. Μια 980ti έπαιζε στα 1000mhz με boost 1075. Η 2070 πάει 2050 η 980ti 1550 1600. Πρακτικά η nvidia με το gpu boost που έβαλε στις Pascal κατέστησε σχεδόν άχρηστο το OC. Μην ξεχνάμε ότι η 980ti ήταν ένα πολύ μεγάλο chip εξου και ότι επερνε μεγάλο boost με καλό oc. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2019 από Arkin
outlaw star Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, ROG-X είπε Σιγουρα τυχαιο θα ειναι που στο Control τερματιζουν (περα απο τα textures στο Ultra) ολα τα αλλα Shadows, reflections στο High. Αντιθετα στο Quantum Break πανε ολα στο Ultra. 😜 Ας θυμιθουμε και λιγο απο το gameplay του, το face animation και λοιπα... Παιδιά αξίζει το συγκεκριμένο παιχνίδι; Να το βάλω;;
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αν θες να χαζέψεις γραφικά, βάλτο, σαν παιχνίδι δεν λέει πολλά. Blair Witch struggles to run with 40fps in 4K/High settings on an NVIDIA GeForce RTX2080Ti Άλλο ένα στη λίστα Πιο κακογραμμένο πεθαίνει. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2019 από Psycho_Warhead
pirmen56 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 6 ώρες πριν, BabisTs είπε Δεν ήταν θέμα blower αλλά ούτε και gpu boost η απόδοση που είχαν τα reference...Οι 980ti (28nm) ήταν το μοναδικό τσιπ που με oc προσπερναγε 1070 Oc (16nm) και βρισκόταν ένα 8-10 πίσω από gtx 1080 Oc (16nm)...Και όλα αυτά με stock bios και με μαμά ρευματακια οι 980tis,που να τις πειραζες και λιγάκι στο bios..Καταλαβαινουμε για τι gap απόδοσης λάμβανε αυτή η gpu.....Τραβά κάντο με τις καινούργιες gpus αυτό.....Σε αυτό αναφέρθηκε ο @ilos.....Όπως και να το κάνουμε η nvidia το κονσερβοποιησε το θέμα overclock με τις 1000/2000 series στο 8-12% ανάλογα το τσιπ.... χώρια τα κλειδώματα στο bios που τους έχει ρίξει για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο ότι δεν θα παρουσιάσουν καμία έξτρα απόδοση από αυτά... Η nvidia φταίει όταν οι oc edition turing έχουν άλλα όρια ανάλογα το μοντέλο του κάθε vendor; Δηλαδή ~300 watt οι ROG strix 2080 π.χ. και 250 watt κάποιο άλλο oc μοντέλο της Asus. Ακόμα και όταν το κατώτερο oc μοντέλο θα σήκωνε άνετα τα 300 watt; 9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Αν θες να χαζέψεις γραφικά, βάλτο, σαν παιχνίδι δεν λέει πολλά. Blair Witch struggles to run with 40fps in 4K/High settings on an NVIDIA GeForce RTX2080Ti Άλλο ένα στη λίστα Πιο κακογραμμένο πεθαίνει. Το 4K @medium/low settings είναι το μέλλον. -AMD
_Theo_ Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Αν θες να χαζέψεις γραφικά, βάλτο, σαν παιχνίδι δεν λέει πολλά. Blair Witch struggles to run with 40fps in 4K/High settings on an NVIDIA GeForce RTX2080Ti Άλλο ένα στη λίστα Πιο κακογραμμένο πεθαίνει. Ενώ το Metro Exodus ας πούμε στο οποίο, λίγο που το έπαιξα, μου έβγαζε (με γραφικά στα High, Tess on και όλα τα άλλα off) 90 fps μέσα στο μετρό και μόλις έβγαινα έξω έπεφτε στα 60-65, είναι καλογραμμένο;; Απλώς αυτό έχει όντως καλά γραφικά, οπότε λες τουλάχιστον βλέπω κάτι που αξίζει οπτικά.
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Καλά λογικό είναι να πέφτουν τα frames έξω, γίνονται πολύ περισσότερα πράγματα render ταυτόχρονα..
_Theo_ Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Με βλέπω πάντως να πηγαίνω για RTX 2060 Super μόλις βρεθούν τα ευρά. Αν και είχα πει το αντίθετο στο παρελθόν τελικά, βλέποντας κάτι εικόνες του Metro και του Control με RTX on κατάλαβα ότι το Ray Tracing είναι το μέλλον. Είναι τρομερή η εμπειρία οπτικά. Απλώς είναι πρώιμη ακόμα η τεχνολογία. Κρίμα που δεν έχει και η AMD κάτι αντίστοιχο.
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ναι ειδικά στο Control φοβερή εμπειρία, γυρνάς την κάμερα και ξερνάς απ' τη θολούρα. Σε στατική εικόνα σκοτώνει πάντως. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2019 από Psycho_Warhead
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Ναι ειδικά στο Control φοβερή εμπειρία, γυρνάς την κάμερα και ξερνάς απ' τη θολούρα. Σε στατική εικόνα σκοτώνει πάντως. Εντάξει αυτό λόγω του motion blur όχι του RT..
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Και το RT έχει noise στις σκιές. Το πρόβλημα είναι το motion blur που θα δώσουν επιτέλους επιλογή με patch να κλείνει και το temporal reconstruction που χρησιμοποιούσαν και στο QB και θόλωνε τα πάντα.
pirmen56 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, _Theo_ είπε Ενώ το Metro Exodus ας πούμε στο οποίο, λίγο που το έπαιξα, μου έβγαζε (με γραφικά στα High, Tess on και όλα τα άλλα off) 90 fps μέσα στο μετρό και μόλις έβγαινα έξω έπεφτε στα 60-65, είναι καλογραμμένο;; Απλώς αυτό έχει όντως καλά γραφικά, οπότε λες τουλάχιστον βλέπω κάτι που αξίζει οπτικά. Από γενιά σε γενιά είχαμε ~30% αύξηση των απαιτήσεων. Δηλαδή αν έπαιζες very high προς ultra @1080p με GTX 1060 τώρα λογικά θες GTX 1070 ή 1660Ti για το ίδιο αποτέλεσμα. Κατά έναν περίεργο τρόπο σχεδόν όλα τα πρόσφατα nvidia optimized games(με RT ή χωρίς) θέλουν RTX 2060 το λιγότερο σε 1080p, αν κρίνω από τις δοκιμές του gamegpu και άλλων. Με οριακές βελτιώσεις στα γραφικά σε σχέση με πριν δύο χρόνια και κακές επίδόσεις ακόμα και αν κλείσεις όλα τα nvidia gameworks. Ξεφτίλα να βλέπεις το Control να αγωνίζεται για τα 30 fps @1080p πάνω στην GTX 1060. Ξεφτίλα να βλέπεις την 2080 να πέφτει στα 50 καρέ στις μάχες με RT high, ξέροντας ότι το κόστος του RT είναι μόνο ~50% για το σύνολο των εφέ και δεν φταίει αποκλειστικά για τα drops. Όλα αυτά τα στούντιο για το ίδιο αφεντικό δουλεύουν και πρέπει κάποια στιγμή οι καταναλωτές να συμπεριφέρονται ανάλογα και να τους στέλνουν κατευθείαν εκεί για να πάρουν τα όποια λεφτά τους. Γνώμη μου. 1 1
_Theo_ Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Και το RT έχει noise στις σκιές. Το πρόβλημα είναι το motion blur που θα δώσουν επιτέλους επιλογή με patch να κλείνει και το temporal reconstruction που χρησιμοποιούσαν και στο QB και θόλωνε τα πάντα. Άμα το έχεις αυθεντικό, κάνε απλά υπομονή. Εγώ τι να πω που μου έφερε το Metro o "θείος" και δεν έχει patch;; Τελικά είπα ας κάνω υπομονή μέχρι να έρθει στο Steam και το διέγραψα...😎
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2019 Κάτσε να βγει το Gears 5 τώρα με τα ultra textures(4K) να στείλει για καναρίνια τα Metro/Control
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα