Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
49 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Για να μην γίνεται παρανόηση δεν είπα asseto corsa το πρώτο, αλλά το competizione που χρησιμοποιεί unreal engine και το μόνο κοινό που έχει με το πρώτο είναι το όνομα, και πάντα σε 4Κ με epic settings, που είναι ιδιαίτερα βαρύ ακόμα και για την 2080Τi ναι μεν 70 fps avg αλλά καμία σχέση με τα 130 του fm7 που έχω επίσης και οι πίστες που αναφέρεις είναι τίγκα στα low res textures, η ειρωνεία που την είδες δεν κατάλαβα αλλά όταν βλέπω σχόλια "το τελειότερο σε γραφικά στο pc είναι το fm7" δεν μπορώ να μην το σχολιάσω

Και στο ps3 το gt5 έδειχνε φωτορεαλιστικό με textures της κακιάς ώρας εκτός του ότι όλα τα περιβάλλοντα ήταν prerendered και φόρτωνε μόνο το αυτοκίνητο γι αυτό και έδειχνε όμορφο αλλά νεκρό το περιβάλλον

Απολύτα σεβαστή η τεχνική να κάνουν οι προγραμματιστές την δουλειά τους με τους πόρους τους περιορισμένους της κονσόλας και το αποτέλεσμα να δείχνει όμορφο, αλλά μην τα κάνουμε ίσα και όμοια στο pc

Μα για το Competizione με την UE4 μιλούσα κι εγώ.

Τι να σου πω, προσωπικά το συνολικό οπτικό αποτέλεσμα του FM7 (κατά το gameplay) μου φάνηκε καλύτερο σε φωτισμούς, αντανακλάσεις και γενικά λεπτομέρειες στην πίστα. Τώρα αν κάνεις pause και zoom στο οδόστρωμα και στα kerbs, ΟΚ το competizione έχει μερικά πιο high-res textures.   

Επίσης, το ότι ένα game είναι πιο βαρύ από ένα άλλο δεν λέει τίποτα απολύτως για την ποιότητα γραφικών του και υπάρχουν άπειρα παραδείγματα. Θα έλεγα ότι η UE4 ώντας μια μηχανή γραφικών που πρέπει να τρέχει παντού, έχει πολύ μεγαλύτερο overhead από μια custom engine όπως αυτή του Forza. Εξού και οι αυξημένες απαιτήσεις.

 

 

 

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 ώρες πριν, mcrae13 είπε

Ρε μαζί σας. Το RT γ@μεί,όχι τόσο όμως που να δικαιολογεί την τόσο μεγάλη πτωση στο performance . Λογικό βέβαια αφού είναι στο πρώτο του στάδιο και φυσικά περιμένουμε βελτίωση στο hw .

To dlss όμως ,όπως πολύ καλά ειπώθηκε,είναι "μαντζούνι" για να πάρουμε πίσω κάποιο από το performance που χάνουμε από το rt. Έλα όμως που δεν ειναι το ίδιο. Αν ήταν τόσο κάλό δεν θα το λέγαμε dlss ,και βασικά δεν θα το βαφτίζαμε καν. Απλά θα δούλευε το rt ,όπως λέμε "it's just works" . :P  Αμ δεν

Μελλοντικά που δεν θα χρειάζεται το dlss και όλοι μαζί θα το ξεχάσουμε,τότε θα έχει και περισσότερο νόημα το rt και θα είναι και πιο προσιτό σε όλους 

Ούτε η επόμενη γενιά θα φτάνει για 4Κ native + RTX. Με 20FPS μέσο όρο που βγάζει η Titan RTX, θες 2 γενιές μετά για σωστά frames. Πανωλεθρία στο Μιλάνο με λίγα λόγια. Προσωπικά θα το παίξω σε 4K DLSS στη TV(Απ' ότι είδα βγάζει 40-60FPS η Ti) και να πάει να μαμηθεί :D

436.15 Game Ready για Control.

https://www.nvidia.co.uk/download/driverResults.aspx/150629/en-uk

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Ούτε η επόμενη γενιά θα φτάνει για 4Κ native + RTX. Με 20FPS μέσο όρο που βγάζει η Titan RTX, θες 2 γενιές μετά για σωστά frames. Πανωλεθρία στο Μιλάνο με λίγα λόγια. Προσωπικά θα το παίξω σε 4K DLSS στη TV(Απ' ότι είδα βγάζει 40-60FPS η Ti) και να πάει να μαμηθεί :D

436.15 Game Ready για Control.

https://www.nvidia.co.uk/download/driverResults.aspx/150629/en-uk

Τηλεόραση και από μακριά για να μην βλέπεις τη σαβούρα από το dlss 😂

Πέρα από την πλάκα ,τέτοια παιχνίδια ειναι μάνα για tv. 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Control PC Performance Analysis

''All in all, Control is a GPU-heavy title. Yes, you’ll need a high-end GPU in order to enjoy this game, no doubt about that. However, we believe that the game’s visuals justify these requirements. ''

Ή αλλιώς, δεξιά rigs only.

Μου μυριζει Crysis @2019 η κατασταση. Λες να βρηκαμε το gpu benchmark για τα επομενα χρονια;

 

Αναφορά σε κείμενο

But, can it run Control?

 

Δημοσ.

Την 690 την έχει για να τσεκάρει αν έχει SLI profile το παιχνίδι και πως δουλεύει..

1 ώρα πριν, narta είπε

Μου μυριζει Crysis @2019 η κατασταση. Λες να βρηκαμε το gpu benchmark για τα επομενα χρονια;

Με 4Κ/20FPS σε Titan RTX, όντως το θυμίζει λίγο..

Δημοσ.

Guys, τελικά το Integer Scaling τι κάνει ακριβώς και που το χρησιμοποιούμε; Γιατί δεν το έχω νιώσει και τόσο καλά..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Guys, τελικά το Integer Scaling τι κάνει ακριβώς και που το χρησιμοποιούμε; Γιατί δεν το έχω νιώσει και τόσο καλά..

spacer.png

Edit: Αλλο ενα επειδη δεν καταλαβες

spacer.png

Επεξ/σία από narta
Δημοσ.

Έχει δοκιμάσει κανείς το-πειραματικό-reshade AA στο Control σε dx12 mode να μας πει αν δουλεύει;  Προπολεμικό 4Χ MSAA για να μην έχεις jaggies πάει πολύ.

Δημοσ.

Λοιπόν το δοκίμασα. Το DLSS ναι μεν καλό, αλλά θολώνει την εικόνα(Ενώ ο χαρακτήρας μένει πεντακάθαρος και σε ξεγελάει) και ευτυχώς διορθώνεται αρκετά με sharpening. Αλλά..Πολύ artifact στην κίνηση. Το 4Κ native με RT On σκοτώνει οπτικά, αλλά σκοτώνει και τα frames.

Δεν έχει επιλογή να κλείσεις το motion blur το οποίο το μισώ, δεν θέλω να γυρνάω την κάμερα και να θολώνει. Γενικά ναι πολύ καλό το αποτέλεσμα, αλλά έχει θεματάκια στην κίνηση με artifacts γιατί χρησιμοποιούν πάλι reconstruction τεχνική. Για να παιχτεί σωστά αυτό θες κάρτα να σηκώνει το 4K native με RT και να δώσουν επιλογές να κλείσεις τις παπαρίτσες τους(Reconstruction + motion blur).

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κονσολοποιηση το πρωτο πραγμα που κλεινουμε ειναι το motion blur και το depth of field. Η θα βγαλουν patch η καπως θα κλεινει απο κανενα αρχειο ini.

1e7dba7ac7242ea1ae117294ffd6e8d89dc5f23d

Επεξ/σία από Arkin

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...