ilos Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Καταρχάς είναι ανούσιο να συγκρίνουμε το Radeon Image Sharpeniong/Fidelity FX με το DLSS. Το πρώτο κάνει apply από το game ή το adrenalin control panel ένα φίλτρο, όπως πχ το reshade με το lumasharpen (υπάρχει ήδη RIS plugin για το reshade btw) για λίγο καλύτερο sharpness/fidelity σε surfaces που έχουν διαφορά στο contrast με σχεδόν μηδενικό performance hit στις navi και πολύ μικρό στις υπόλοιπες κάρτες. Δεν είναι upscaler δηλαδή, ούτε υποστηρίζουν όπως κακώς κάνει το PR της nvidia με το DLSS, ότι 1080p+RIS~1440p. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια. Το δεύτερο κάνει rendering μικρότερη ανάλυση και upsampling και reconstructing την image μέσω Machine Learning, όπως πχ κάνει και το PS4 με το 4Κ και τον checkerboard αλγόριθμο του σε πιο "χαζή" εκδοχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις τρελό performance gain μέχρι και 30-40% πολλές φορές σε 4K, αλλά προφανώς με το ανάλογο hit σε IQ (είναι σαν να βλέπεις upscaled 1800p περίπου). Αν κιόλας δεν είναι fully trained το DLSS, έχουμε και αυτά τα φαινόμενα με τη θολούρα. Με λίγα λόγια είναι μια εφεύρεση του πέτσινου επειδή καμία κάρτα δεν είναι ικανή για 4K/60 με RTX ON αυτή τη στιγμή. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stamer Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 49 λεπτά πριν, ilos είπε Καταρχάς είναι ανούσιο να συγκρίνουμε το Radeon Image Sharpeniong/Fidelity FX με το DLSS. Το πρώτο κάνει apply από το game ή το adrenalin control panel ένα φίλτρο, όπως πχ το reshade με το lumasharpen (υπάρχει ήδη RIS plugin για το reshade btw) για λίγο καλύτερο sharpness/fidelity σε surfaces που έχουν διαφορά στο contrast με σχεδόν μηδενικό performance hit στις navi και πολύ μικρό στις υπόλοιπες κάρτες. Δεν είναι upscaler δηλαδή, ούτε υποστηρίζουν όπως κακώς κάνει το PR της nvidia με το DLSS, ότι 1080p+RIS~1440p. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια. Το δεύτερο κάνει rendering μικρότερη ανάλυση και upsampling και reconstructing την image μέσω Machine Learning, όπως πχ κάνει και το PS4 με το 4Κ και τον checkerboard αλγόριθμο του σε πιο "χαζή" εκδοχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις τρελό performance gain μέχρι και 30-40% πολλές φορές σε 4K, αλλά προφανώς με το ανάλογο hit σε IQ (είναι σαν να βλέπεις upscaled 1800p περίπου). Αν κιόλας δεν είναι fully trained το DLSS, έχουμε και αυτά τα φαινόμενα με τη θολούρα. Με λίγα λόγια είναι μια εφεύρεση του πέτσινου επειδή καμία κάρτα δεν είναι ικανή για 4K/60 με RTX ON αυτή τη στιγμή. Και όχι μόνο τραγική θολούρα, κάνει και τραγικά γρέζια όπως φαίνονται ειδικά στο link του @noFEARgr (ειδικά αν κοιτάξετε τους φράχτες από πίσω ή το αμάξωμα σε κάποια σημεία, είναι κλασσικό παράδειγμα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
noFEARgr Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, ilos είπε Καταρχάς είναι ανούσιο να συγκρίνουμε το Radeon Image Sharpeniong/Fidelity FX με το DLSS. Το πρώτο κάνει apply από το game ή το adrenalin control panel ένα φίλτρο, όπως πχ το reshade με το lumasharpen (υπάρχει ήδη RIS plugin για το reshade btw) για λίγο καλύτερο sharpness/fidelity σε surfaces που έχουν διαφορά στο contrast με σχεδόν μηδενικό performance hit στις navi και πολύ μικρό στις υπόλοιπες κάρτες. Δεν είναι upscaler δηλαδή, ούτε υποστηρίζουν όπως κακώς κάνει το PR της nvidia με το DLSS, ότι 1080p+RIS~1440p. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια. Το δεύτερο κάνει rendering μικρότερη ανάλυση και upsampling και reconstructing την image μέσω Machine Learning, όπως πχ κάνει και το PS4 με το 4Κ και τον checkerboard αλγόριθμο του σε πιο "χαζή" εκδοχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις τρελό performance gain μέχρι και 30-40% πολλές φορές σε 4K, αλλά προφανώς με το ανάλογο hit σε IQ (είναι σαν να βλέπεις upscaled 1800p περίπου). Αν κιόλας δεν είναι fully trained το DLSS, έχουμε και αυτά τα φαινόμενα με τη θολούρα. Με λίγα λόγια είναι μια εφεύρεση του πέτσινου επειδή καμία κάρτα δεν είναι ικανή για 4K/60 με RTX ON αυτή τη στιγμή. Σωστά αυτά που λες απλά μια διορωθση . Το Fidelity Fx εκτός από sharpening έχει και την επιλογή upscaling. Αυτό όμως μόνο στο f1 προς το παρόν . Μην μπερδεύεται με το contrast adaptive sharpening που το ενεργοποιεις μέσα από τον driver και δουλεύει με όλα τα παιχνίδια . 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mtifosi Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, ilos είπε Καταρχάς είναι ανούσιο να συγκρίνουμε το Radeon Image Sharpeniong/Fidelity FX με το DLSS. Το πρώτο κάνει apply από το game ή το adrenalin control panel ένα φίλτρο, όπως πχ το reshade με το lumasharpen (υπάρχει ήδη RIS plugin για το reshade btw) για λίγο καλύτερο sharpness/fidelity σε surfaces που έχουν διαφορά στο contrast με σχεδόν μηδενικό performance hit στις navi και πολύ μικρό στις υπόλοιπες κάρτες. Δεν είναι upscaler δηλαδή, ούτε υποστηρίζουν όπως κακώς κάνει το PR της nvidia με το DLSS, ότι 1080p+RIS~1440p. Δεν υπάρχουν μαγικά ραβδάκια. Το δεύτερο κάνει rendering μικρότερη ανάλυση και upsampling και reconstructing την image μέσω Machine Learning, όπως πχ κάνει και το PS4 με το 4Κ και τον checkerboard αλγόριθμο του σε πιο "χαζή" εκδοχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να έχεις τρελό performance gain μέχρι και 30-40% πολλές φορές σε 4K, αλλά προφανώς με το ανάλογο hit σε IQ (είναι σαν να βλέπεις upscaled 1800p περίπου). Αν κιόλας δεν είναι fully trained το DLSS, έχουμε και αυτά τα φαινόμενα με τη θολούρα. Με λίγα λόγια είναι μια εφεύρεση του πέτσινου επειδή καμία κάρτα δεν είναι ικανή για 4K/60 με RTX ON αυτή τη στιγμή. Μηπως και το checkerboard ειναι εφεύρεση του πετσινου..? Αυτες οι τεχνικες ηρθαν για να μεινουν καθως τα νεα engine σε συνδιασμο με rt απλα θα το εχουν δεδομενο στις κονσολες. Και το dlss ειναι καλυτερη τεχνικη καθως εχει βαση και σε hardware και οχι μονο στο software. Update - Codemasters has confirmed to us that Patch 1.07 for F1 2019 shipped with an incomplete integration of Nvidia's DLSS technology, which explains the graphical issues which we have experienced within the game. F1 2019's DLSS support was released prematurely, and Codemasters has confirmed that a corrected implementation of the feature will be added to the game in an upcoming patch. We plan to look into F1 2019's updated DLSS support when it is officially added to the game. https://www.overclock3d.net/news/software/f1_2019_s_dlss_support_was_released_prematurely_-_explains_graphical_issues/1 Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2019 από mtifosi 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2019 Τι το έβαλαν τότε αφού δεν είναι σωστό το implementation..Ζημιά στον εαυτό τους κάνουν έτσι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 link για download : https://aldenfilion.itch.io/diode Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dem Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Αυτό γιατί το κάνει η Nvidia ; Ειδικά σε παλιά όπως το GTA5 με τους καινούριους drivers ρίχνει τις επιδόσεις ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dem είπε Αυτό γιατί το κάνει η Nvidia ; Ειδικά σε παλιά όπως το GTA5 με τους καινούριους drivers ρίχνει τις επιδόσεις ; Fake πρέπει να είναι αλλιώς θα το είχε κάνει πρώτο θέμα το hardware unboxing 😀😀😀 Επεξ/σία 8 Αυγούστου 2019 από nikos5800 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Άντε πάλι με τους drivers..Τα 'χουμε πει χίλιες φορές, δεν ισχύει αυτή η παπάτζα. Η δεξιά δεν κόβει performance στον δεξιό, μόνο δίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpokwsths Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Όποιος έχει Pascal + χρόνο + όρεξη ας το δοκιμάσει. Μπορεί η Nvidia θέλοντας να βελτιώσει την απόδοση των GPUs της με Ryzen να έριξε λίγο την απόδοση με Intel. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dem Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 29 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Άντε πάλι με τους drivers..Τα 'χουμε πει χίλιες φορές, δεν ισχύει αυτή η παπάτζα. Η δεξιά δεν κόβει performance στον δεξιό, μόνο δίνει. Δεξιέ μου, πριν καμιά 15αριά χρόνια όταν έβγαζαν drivers για καλύτερο performance σε νέους τίτλους, θυμάμαι υπήρχε περίπτωση να χάσουν σε παλιότερους. Αλλά αφού είναι παπατζα εντάξει, δεν έχω ξανά ασχοληθεί από τότε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mpokwsths Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Προσωπικά θα πίστευα τον οποιονδήποτε εδώ μέσα, ακόμα και βαμμένους πράσινους στυλ primen56 και mtifosi. Τους δύο από πάνω όχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Ο Steve ειδικά είναι καλός κοκκινοφρουρός, αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είχε κάνει χαμό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2019 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Ο Steve ειδικά είναι καλός κοκκινοφρουρός, αν ίσχυε κάτι τέτοιο θα είχε κάνει χαμό. Κοψοχέρης Σιριζαίος είναι και αυτός αν του πιάσεις την συζήτηση στο patreon.😂 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα