Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

https://www.videogameschronicle.com/news/quantic-dream-ceo-thinks-lighting-not-resolution-is-the-real-next-battle-for-realism-in-games/

Αναφορά σε κείμενο

Cage added: “I don’t think it’s going to be a war about resolution; I know that people talk about 8K these days and blah blah blah. I don’t think this is the real next battle. I would rather put focus on lighting. Lighting, lighting, lighting.”

 

Επεξ/σία από pirmen56
  • Like 3
  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η ανάλυση μόνο ένα σκοπό εξυπηρετεί. Το πόσο μέρος του οπτικού πεδίου μπορείς να γεμίσεις με μια οθόνη αποφεύγοντας το πιξέλιασμα. Δεν έχει καμία σχέση με το ρεαλισμό και αυτό που λέμε γραφικά.

Αν καλύπτεται υπερβολικά μεγάλο μέρος του οπτικού πεδίου κουράζεσαι(ειδικά στο browsing). Το καταλαβαίνει και όποιος κάθεται πολύ κοντά στο σινεμά. Στα games δυσκολεύεσαι να παρακολουθήσεις όλα όσα συμβαίνουν. Αν καλύπτεται πολύ μικρό τότε χάνεται το immersion. Γι αυτό και οι περισσότεροι πάνε μέχρι 1080p  και 1440p εδώ και 10 χρόνια. Σε 4Κ καταδικάζεσαι σε κάρτες με παρανοϊκές τιμές(γιατί σε θεωρούν enthusiast) και δυσκολία εύρεσης 4Κ υλικού για κάθε μορφή ψυχαγωγίας, ώστε να μην τρως blurring στη μάπα.  

Δημοσ.

Στο θέμα ανάλυσης δουλεύει πολύ το marketing, ειδικά για τις κονσόλες. Το 4Κ είναι τέσσερις φορές το 1080P και όχι δύο φορές όπως πολλοί λανθασμένα νομίζουν. Το πόσο βαρύ είναι όλοι το βλέπουν, ακόμα και το TU102 ζορίζεται να κρατήσει 60FPS στους περισσότερους τίτλους. Όσον αφορά το marketing που είπα, ήδη το PS5 λένε ότι θα υποστηρίζει 8K ανάλυση(Για media playback προφανώς) και πολλοί έφαγαν το παραμύθι ότι θα παίζει 8Κ games.

Το στοίχημα για μένα όπως έχω ξαναπεί είναι να φτάσουμε σε επίπεδα 4Κ(Native) με μπόλικο RT και 60FPS.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 4/8/2019 στις 4:07 ΜΜ, Psycho_Warhead είπε

Στο θέμα ανάλυσης δουλεύει πολύ το marketing, ειδικά για τις κονσόλες. Το 4Κ είναι τέσσερις φορές το 1080P και όχι δύο φορές όπως πολλοί λανθασμένα νομίζουν. Το πόσο βαρύ είναι όλοι το βλέπουν, ακόμα και το TU102 ζορίζεται να κρατήσει 60FPS στους περισσότερους τίτλους. Όσον αφορά το marketing που είπα, ήδη το PS5 λένε ότι θα υποστηρίζει 8K ανάλυση(Για media playback προφανώς) και πολλοί έφαγαν το παραμύθι ότι θα παίζει 8Κ games.

Το στοίχημα για μένα όπως έχω ξαναπεί είναι να φτάσουμε σε επίπεδα 4Κ(Native) με μπόλικο RT και 60FPS.

Εγω να σου πω δεν θα έλεγα οχι, εαν φτάναμε ακόμα και σε 2K60 με true RT - PT (χωρίς rasterization ύβριδική λύση) με μπόλικο denoising. Θα ήμουν φαντάζομαι καταευχαριστημένος απο το οπτικό αποτέλεσμα. Πιστεύω όμως σε καμμιά 6-8ετια θα φτάσουμε εκεί.

Επεξ/σία από nekrik
Δημοσ.

Δεν πιστεύω ότι έγινε downgrade, έχει δείξει ήδη η NV τις διαφορές μεταξύ RTX off και RTX on, θα ξεφτιλιστούν. Απλά κατέβασαν το τι θεωρείται ''recommended'' γι' αυτούς.

Δημοσ.

Μα γιατί το λες, δεν μπορείς να εκτιμήσεις artistic φίλτρα!

 

Θα νομίζει οτι χάλασαν τα γυαλιά του με dlss on...

spacer.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...