pirmen56 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 2 ώρες πριν, Afterburner είπε Στο extreme αλλαζει ο υπολογισμος των lighintg sources και των σκιων η οποια γινεται σαφως πιο soft και φωτεινη. Γι αυτο ρουφαει και τοσο power. Επισης περισσοτερο distance σε σκιες, σε αντικειμενα και λοιπα. Κοστιζει ενα 30%. ( https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=193f1976-2f71-11e9-9dba-0edaf8f81e27 ) extreme + no rtx ultra + no rtx Σώνεις και τις παίζεις εναλλάξ. Eδω μια φοβερη διαφορα στα fps μεταξύ του RTX + EXTREME VS NO RTX + EXTREME Το κόστος του extreme είναι όσο περίπου το RTX high στις κακές του(εσωτερικοί χώροι με εξωτερικό φως). Για διαφορές που μέχρι πρότινος τις ειρωνεύονταν αρκετοί λέγοντας ότι συμφέρει η μεγαλύτερη ανάλυση χωρίς αυτές. Διαλέγεις λοιπόν εκείνο που σου δίνει τη μεγαλύτερη βελτίωση. Εγώ θα έπαιρνα το RTX ultra που είναι λίγο πιο βαρύ από extreme και σε πολλές περιπτώσεις βλέπεις άλλο φωτισμό. Όλα τα άλλα σκριν που ανέβασες είναι απο θεοσκοτεινά σημεία στα οποία δεν ξέρω αν υπάρχει καν RT πηγή φωτός. Ίσως η 4A games να έπρεπε να το κλείσει εντελώς εκεί γιατί δεν έχει νόημα. Επίσης, το πολύ χαμηλό frame rate που βγάζεις είναι ενδεικτικό Pascal κάρτας, ή κάνω λάθος; Το λέω γιατί το performance penalty διαφέρει πολύ με Turing ανάλογα τη σκηνή. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tolisrx8 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 50 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το κόστος του extreme είναι όσο περίπου το RTX high στις κακές του(εσωτερικοί χώροι με εξωτερικό φως). Για διαφορές που μέχρι πρότινος τις ειρωνεύονταν αρκετοί λέγοντας ότι συμφέρει η μεγαλύτερη ανάλυση χωρίς αυτές. Διαλέγεις λοιπόν εκείνο που σου δίνει τη μεγαλύτερη βελτίωση. Εγώ θα έπαιρνα το RTX ultra που είναι λίγο πιο βαρύ από extreme και σε πολλές περιπτώσεις βλέπεις άλλο φωτισμό. Όλα τα άλλα σκριν που ανέβασες είναι απο θεοσκοτεινά σημεία στα οποία δεν ξέρω αν υπάρχει καν RT πηγή φωτός. Ίσως η 4A games να έπρεπε να το κλείσει εντελώς εκεί γιατί δεν έχει νόημα. Επίσης, το πολύ χαμηλό frame rate που βγάζεις είναι ενδεικτικό Pascal κάρτας, ή κάνω λάθος; Το λέω γιατί το performance penalty διαφέρει πολύ με Turing ανάλογα τη σκηνή. Παντως οι διαφορές rtx high vs ultra είναι ελάχιστες. Προσωπικά προτιμώ extreme details(λόγω ότι το lod εχει μεγαλύτερη απόσταση) με rtx high σε 1200p 60fps (τουλάχιστον στην αρχή του παιχνιδιού που το έβαλα λιγάκι με 2080) Για extreme settings με rtx ultra σε 1080p 60fps θέλεις 2080ti rtx... Για μην φεύγουμε off topic μέχρι στιγμής μόνο στο battlefield το RTX με έχει ενθουσιάσει... Στο δε tomb raider, πίκρα μεγάλη. Μόνο για τις σκιές η 2080 δεν κρατάει καν 60αρι... Γενικα καλό το rtx αλλά για την τωρινή γενια(εκτός από την 2080 ti rtx) μόνο για 1080p. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε Στο δε tomb raider, πίκρα μεγάλη. Μόνο για τις σκιές η 2080 δεν κρατάει καν 60αρι... Το SOTTR δεν με ενθουσίασε γιατί βασίζεται στους γρίφους και δεν ασχολήθηκα πολύ. Για λίγο που έπαιξα την RTX έκδοση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Τι εννοείς όμως "μόνο σκιές"; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tolisrx8 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το SOTTR δεν με ενθουσίασε γιατί βασίζεται στους γρίφους και δεν ασχολήθηκα πολύ. Για λίγο που έπαιξα την RTX έκδοση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Τι εννοείς όμως "μόνο σκιές"; To rtx έχει να κάνει μόνο για ρεαλιστικές σκιές και όχι με αντανακλασεις και φωτισμούς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Αν παίζεις maxed out με RTX ultra πιστεύω ότι είναι λογικό να έχεις συχνά dips. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 NVIDIA’s Morgan McGuire: “First triple-A game to require a ray tracing GPU will be released in 2023” 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ilos Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε NVIDIA’s Morgan McGuire: “First triple-A game to require a ray tracing GPU will be released in 2023” Και το οποίο θα τρέχει με sub 30 fps ακόμα και με την 2080ti τότε. Ο ορισμός της παραδοχής του early adoption. edit: Ποιο μετά λέει για true path tracing games για το 2034/35. RTX ON από το υπερπέραν 8α κάνω τότε. Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2019 από ilos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stamer Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Το 2023 θα έχουμε 4080ti. Αλλά μέχρι τότε λογικά το rtx θα είναι feature σε όλες τις κάρτες. Λέει... "This means that, if everything goes according to McGuire’s predictions, we’ll have full path tracing triple-A games in 2035" Η αλήθεια είναι οτι σε 15 χρόνια από τώρα (καλά να'μαστε) πραγματικά θα ήθελα να συζητάω για πιο εξωτικά πράγματα από το RT όσο αφορά τις gpu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Το 2023 λέει αυτός ότι θα έχουμε full RT παιχνίδι. Χλωμό το κόβω αλλά οκ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stamer Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Το 2023 λέει αυτός ότι θα έχουμε full RT παιχνίδι. Χλωμό το κόβω αλλά οκ. Όχι, λέει οτι το RT θα πρέπει να το έχει οπωσδήποτε η κάρτα έστω για να παίξεις. Το 2034+ λέει full RT path. "...In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games..." "...McGuire predicts that this hybrid solution will be used until 2034 as game developers will be then be able to move to a truly Path Tracing solution/system..." εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος. Αλλά όπως και να'χει, αυτοί πολλά λένε, λίγα πρέπει να πιστεύουμε εμείς πριν φτάσει ο καιρός τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Stamer είπε Όχι, λέει οτι το RT θα πρέπει να το έχει οπωσδήποτε η κάρτα έστω για να παίξεις. Το 2034+ λέει full RT path. "...In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games..." "...McGuire predicts that this hybrid solution will be used until 2034 as game developers will be then be able to move to a truly Path Tracing solution/system..." εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος. Αλλά όπως και να'χει, αυτοί πολλά λένε, λίγα πρέπει να πιστεύουμε εμείς πριν φτάσει ο καιρός τους δεν μας ειπε και κανα νεο, ξερουμε οτι τα επομενα 15 χρονια τουλαχιστον θα εχουμε συνδυασμο ray tracing με rasterization Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2019 από nikos5800 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Stamer Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Κανονικά, έτσι όπως τρέχει η τεχνολογία, θα πρέπει σε 15 χρόνια να μην ξεχωρίζουμε ιδιαίτερα τα γραφικά ενός παιχνιδιού από την πραγματικότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Σε 10χρονια(και οχι 15)το πιο πιθανο ειναι να εχουμε κανει μεταβαση σε Cloud gaming μερια,αρα πολυ αισιοδοξο τον βλεπω τον κυριο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 (επεξεργασμένο) NVIDIA Studio Driver 431.70 https://www.guru3d.com/news-story/download-nvidia-studio-driver-431-70-whql.html Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2019 από Arkin 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2019 3 ώρες πριν, ilos είπε Και το οποίο θα τρέχει με sub 30 fps ακόμα και με την 2080ti τότε. Ο ορισμός της παραδοχής του early adoption. edit: Ποιο μετά λέει για true path tracing games για το 2034/35. RTX ON από το υπερπέραν 8α κάνω τότε. Κατάλαβες τι είπε; Είπε ότι το μοναδικό μοντέλο φωτισμού το 2023 θα είναι το RTGI. Οπότε δεν θα μπορείς να παίξεις χωρίς κάρτα με RT hw acceleration. Γιοκ το pre-computed GI. Μιλάει για hybrid approach όπως αυτό που κάνει σήμερα η nvidia: Αναφορά σε κείμενο In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games. Και εσύ μας λες ότι η 2080Ti δεν θα κρατήσει μέχρι τότε. Πες μου ποια κάρτα κράτησε τόσο; Και τι μας νοιάζει όταν τα τωρινά τα τρέχει με RT high/ultra ικανοποιητικότατα; Αυτά που λέει πάντως δεν είναι πρόβλεψη για μένα. Είναι πάνω και από δεδομένο, αφού οι κονσόλες θα έχουν RT. Όπως ακριβώς εξαφανίστηκε το DX9. Μέσα σε 8 μήνες θα έχουμε πάνω από 10 καλά RT hybrid games σε Nvidia. Να δω αυτούς που περιμένουν την καθιέρωση του RT από τις νέες κονσόλες πόσο ακόμα θα περιμένουν για την πρώτη δεκάδα multiplatform RT. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα