Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Afterburner είπε

Στο extreme αλλαζει ο υπολογισμος των lighintg sources και των σκιων η οποια γινεται σαφως πιο soft και φωτεινη. Γι αυτο ρουφαει και τοσο power. Επισης περισσοτερο distance σε σκιες, σε αντικειμενα και λοιπα. Κοστιζει ενα 30%.

( https://cdn.knightlab.com/libs/juxtapose/latest/embed/index.html?uid=193f1976-2f71-11e9-9dba-0edaf8f81e27 )

extreme + no rtx

Extreme.jpg

ultra + no rtx

Ultra.jpg

Σώνεις και τις παίζεις εναλλάξ.

Eδω μια φοβερη διαφορα στα fps μεταξύ του RTX + EXTREME VS NO RTX + EXTREME

Metro-Exodus-2019-07-28-11-12-21-228.jpg

Metro-Exodus-2019-07-28-11-12-50-285.jpg

Το κόστος του extreme είναι όσο περίπου το RTX high στις κακές του(εσωτερικοί χώροι με εξωτερικό φως). Για διαφορές που μέχρι πρότινος τις ειρωνεύονταν αρκετοί λέγοντας ότι συμφέρει η μεγαλύτερη ανάλυση χωρίς αυτές. Διαλέγεις λοιπόν εκείνο που σου δίνει τη μεγαλύτερη βελτίωση. Εγώ θα έπαιρνα το RTX ultra που είναι λίγο πιο βαρύ από extreme και σε πολλές περιπτώσεις βλέπεις άλλο φωτισμό.

Όλα τα άλλα σκριν που ανέβασες είναι απο θεοσκοτεινά σημεία στα οποία δεν ξέρω αν υπάρχει καν RT πηγή φωτός. Ίσως η 4A games να έπρεπε να το κλείσει εντελώς εκεί γιατί δεν έχει νόημα. Επίσης, το πολύ χαμηλό frame rate που βγάζεις είναι ενδεικτικό Pascal κάρτας, ή κάνω λάθος; Το λέω γιατί το performance penalty διαφέρει πολύ με Turing ανάλογα τη σκηνή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

50 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το κόστος του extreme είναι όσο περίπου το RTX high στις κακές του(εσωτερικοί χώροι με εξωτερικό φως). Για διαφορές που μέχρι πρότινος τις ειρωνεύονταν αρκετοί λέγοντας ότι συμφέρει η μεγαλύτερη ανάλυση χωρίς αυτές. Διαλέγεις λοιπόν εκείνο που σου δίνει τη μεγαλύτερη βελτίωση. Εγώ θα έπαιρνα το RTX ultra που είναι λίγο πιο βαρύ από extreme και σε πολλές περιπτώσεις βλέπεις άλλο φωτισμό.

Όλα τα άλλα σκριν που ανέβασες είναι απο θεοσκοτεινά σημεία στα οποία δεν ξέρω αν υπάρχει καν RT πηγή φωτός. Ίσως η 4A games να έπρεπε να το κλείσει εντελώς εκεί γιατί δεν έχει νόημα. Επίσης, το πολύ χαμηλό frame rate που βγάζεις είναι ενδεικτικό Pascal κάρτας, ή κάνω λάθος; Το λέω γιατί το performance penalty διαφέρει πολύ με Turing ανάλογα τη σκηνή.

Παντως οι διαφορές rtx high vs ultra είναι ελάχιστες. 

Προσωπικά προτιμώ extreme details(λόγω ότι το lod εχει μεγαλύτερη απόσταση) με rtx high σε 1200p 60fps (τουλάχιστον στην αρχή του παιχνιδιού που το έβαλα λιγάκι με 2080)

Για extreme settings με rtx ultra σε 1080p 60fps θέλεις 2080ti rtx...

Για μην φεύγουμε off topic μέχρι στιγμής μόνο στο battlefield το RTX με έχει ενθουσιάσει... 

Στο δε tomb raider, πίκρα μεγάλη. Μόνο για τις σκιές η 2080 δεν κρατάει καν 60αρι...

Γενικα καλό το rtx αλλά για την τωρινή γενια(εκτός από την 2080 ti rtx) μόνο για 1080p.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tolisrx8 είπε

Στο δε tomb raider, πίκρα μεγάλη. Μόνο για τις σκιές η 2080 δεν κρατάει καν 60αρι...

Το SOTTR δεν με ενθουσίασε γιατί βασίζεται στους γρίφους και δεν ασχολήθηκα πολύ. Για λίγο που έπαιξα την RTX έκδοση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Τι εννοείς όμως "μόνο σκιές";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Το SOTTR δεν με ενθουσίασε γιατί βασίζεται στους γρίφους και δεν ασχολήθηκα πολύ. Για λίγο που έπαιξα την RTX έκδοση δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Τι εννοείς όμως "μόνο σκιές";

To  rtx  έχει να κάνει μόνο για  ρεαλιστικές σκιές και όχι με αντανακλασεις και φωτισμούς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και το οποίο θα τρέχει με sub 30 fps ακόμα και με την 2080ti τότε. Ο ορισμός της παραδοχής του early adoption.

edit: Ποιο μετά λέει για true path tracing games για το 2034/35. RTX ON από το υπερπέραν 8α κάνω τότε.

Επεξ/σία από ilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2023 θα έχουμε 4080ti. Αλλά μέχρι τότε λογικά το rtx θα είναι feature σε όλες τις κάρτες.

Λέει... "This means that, if everything goes according to McGuire’s predictions, we’ll have full path tracing triple-A games in 2035"
Η αλήθεια είναι οτι σε 15 χρόνια από τώρα (καλά να'μαστε) πραγματικά θα ήθελα να συζητάω για πιο εξωτικά πράγματα από το RT όσο αφορά τις gpu

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το 2023 λέει αυτός ότι θα έχουμε full RT παιχνίδι. Χλωμό το κόβω αλλά οκ.

Όχι, λέει οτι το RT θα πρέπει να το έχει οπωσδήποτε η κάρτα έστω για να παίξεις. Το 2034+ λέει full RT path.

"...In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games..."  "...McGuire predicts that this hybrid solution will be used until 2034 as game developers will be then be able to move to a truly Path Tracing solution/system..."

εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος. Αλλά όπως και να'χει, αυτοί πολλά λένε, λίγα πρέπει να πιστεύουμε εμείς πριν φτάσει ο καιρός τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Stamer είπε

Όχι, λέει οτι το RT θα πρέπει να το έχει οπωσδήποτε η κάρτα έστω για να παίξεις. Το 2034+ λέει full RT path.

"...In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games..."  "...McGuire predicts that this hybrid solution will be used until 2034 as game developers will be then be able to move to a truly Path Tracing solution/system..."

εκτός αν κατάλαβα εγώ κάτι λάθος. Αλλά όπως και να'χει, αυτοί πολλά λένε, λίγα πρέπει να πιστεύουμε εμείς πριν φτάσει ο καιρός τους

δεν μας ειπε και κανα νεο, ξερουμε οτι τα επομενα 15 χρονια τουλαχιστον θα εχουμε συνδυασμο ray tracing με rasterization

Επεξ/σία από nikos5800
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανονικά, έτσι όπως τρέχει η τεχνολογία, θα πρέπει σε 15 χρόνια να μην ξεχωρίζουμε ιδιαίτερα τα γραφικά ενός παιχνιδιού από την πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ilos είπε

Και το οποίο θα τρέχει με sub 30 fps ακόμα και με την 2080ti τότε. Ο ορισμός της παραδοχής του early adoption.

edit: Ποιο μετά λέει για true path tracing games για το 2034/35. RTX ON από το υπερπέραν 8α κάνω τότε.

Κατάλαβες τι είπε; Είπε ότι το μοναδικό μοντέλο φωτισμού το 2023 θα είναι το RTGI. Οπότε δεν θα μπορείς να παίξεις χωρίς κάρτα με RT hw acceleration. Γιοκ το pre-computed GI.

Μιλάει για hybrid approach όπως αυτό που κάνει σήμερα η nvidia:

Αναφορά σε κείμενο

In 2024, McGuire believes that a truly hybrid ray tracing/rasterizing system will be implemented in video-games. 

Και εσύ μας λες ότι η 2080Ti δεν θα κρατήσει μέχρι τότε. Πες μου ποια κάρτα κράτησε τόσο; Και τι μας νοιάζει όταν τα τωρινά τα τρέχει με RT high/ultra ικανοποιητικότατα;

Αυτά που λέει πάντως δεν είναι πρόβλεψη για μένα. Είναι πάνω και από δεδομένο, αφού οι κονσόλες θα έχουν RT. Όπως ακριβώς εξαφανίστηκε το DX9.

Μέσα σε 8 μήνες θα έχουμε πάνω από 10 καλά RT hybrid games σε Nvidia. Να δω αυτούς που περιμένουν την καθιέρωση του RT από τις νέες κονσόλες πόσο ακόμα θα περιμένουν για την πρώτη δεκάδα multiplatform RT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...