Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX2000/GTX16XX Series (Turing)


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι πάντως και τόσο φθηνές  κάρτες λίγων μηνών, που άντε μόνο το Metro ας πούμε ότι ευχαριστήθηκαν σε RTX 1080p.

Aπ' ότι φαίνεται θα πετάξει στο ράφι και την 2070,  αν τα specs του Control δεν είναι inflated.

Λογικά το ίδια και στο CBPNK.


Κάτω από 2080 φαίνεται ότι θα ζορίσουν τα πράγματα γενικά.

 

Επεξ/σία από SpoonyBar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελικα πολυ χαιρομαι που δεν εχω εκπαιδευμενο ματι.... Με την ταπεινη μικρη, rtx on και ολα ultra στο battlefield (1080p) ειμαι πολυ ευχαριστημενος και περναει ευχαριστα ο λιγος ελευθερος χρονος μου. Αυτο που βλεπω καθως και η ταχυτητα του παιχνιδιου με ικανοποιουν απολυτα. Στα 350 μια τεροια καρτουλα δεν μου φαινεται καθολου ακριβη αναλογικα με τις δυνατοτητες της. Οκ ισως αν ειχα 1070 να μην ειχα προβει στην αγορα της. Αλλα οταν εψαχνα καρτα και δινανε τις 1070 300-350 μεταχειρω.... Νομιζω οτι ηταν μονοδρομος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για 1920*1080 είναι πολύ καλή κάρτα, άσχετα τι μπορεί να κάνει με RTX η όχι.

Γενικά όπως φαίνεται η κατάσταση το RTX δεν απασχολεί σε 1080p εκτός κι αν κάποιος πάρει 2080 για 1080p με το ανάλογο premium βεβαίως.

Και εκπαιδευμένο μάτι να είχες δεν σημαίνει ότι ενοχλούν οι ατέλειες σε βαθμό που να καταστρέφεται η διασκέδαση.

Απλώς όταν ο άλλος το παίζει κάποιος, πέφτει το nitpicking για να μαζέψει το κουβαδάκι του και να ξεκαβαλήσει.

Επεξ/σία από SpoonyBar
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, SpoonyBar είπε

Για 1920*1080 είναι πολύ καλή κάρτα, άσχετα τι μπορεί να κάνει με RTX η όχι.

Γενικά όπως φαίνεται η κατάσταση το RTX δεν απασχολεί σε 1080p εκτός κι αν κάποιος πάρει 2080 για 1080p με το ανάλογο premium βεβαίως.

Και εκπαιδευμένο μάτι να είχες δεν σημαίνει ότι ενοχλούν οι ατέλειες σε βαθμό που να καταστρέφεται η διασκέδαση.

Απλώς όταν ο άλλος το παίζει κάποιος, πέφτει το nitpicking για να μαζέψει το κουβαδάκι του και να ξεκαβαλήσει.

Αυτη ειναι η κινηση που θελω να κανω κι εγω. Η 2080 super. Βεβαια ολα θα κριθουν απο την τιμη. Αν πλησιαζει την Ti η καποιες μεταχειρισμενες Ti τοτε θα κινηθω εκει. Επειδη σκοπευω να την κρατησω μια διετια τουλαχιστον να μπορει να παιξει σωστα με rtx μιας και το εχει. Κι εγω εχω ξαναγραψει οτι δεν πιστευω οτι η 2060 με το rtx θα τα καταφερνει καλα. Καποια παιδια βεβαια με περισσοτερες απο τις δικες μου γνωσεις ειχαν αντιθετη αποψη. Παντως απο μια 1660 στα 300 σχεδον η μια 1070ti στα σχεδον 500 η 300-350 μτχ ειναι μακραν καλυτερη επιλογη σαν vfm πιστευω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aφού σε ενδιαφέρει αποκλειστικά το RTX, τότε να βγει πρώτα το Control και θα φανεί ποσό καλά θα φαίνεται το DLSS στα 1080p, και τι κάρτα θα χρειαστείς.

Όπως έγραψα νομίζω  ότι περίπου τις ίδιες απαιτήσεις θα έχει και το CBPNK.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι δεν στελνει η Nvidia Ελλαδα.

Μονο αν υπαρχει γνωστος/φιλος/συγγενης σε χωρα του εξωτερικου που στελνει η nvidia και αν την στειλει μετα εδω Ελλαδα γινεται δουλεια(δηλαδη μεσω τριτου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Αυτό το πράγμα να μην στέλνουν στην Ελλάδα. Γιατί όμως; Οι DHL, UPS κτλ στέλνουν Ελλάδα, γιατί όμως δεν τις πουλάνε εδώ; Λόγω φορολογίας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αυτό που λέγαμε τις προάλλες, χρειάζεται έξτρα δουλειά. Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξουν τα engines RT ready για να γινεται γρήγορα η δουλειά. Φαντάζομαι με τις game engines κολλάνε, δεν ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Παιδιά, γενικά τι θερμοκρασίες είναι φυσιολογικές για τις κάρτες; Εμένα στα δάση του Witcher 3 με όλα τα γραφικά τερματισμένα έπιασε 75 με το stock curve, που είναι silent fan μέχρι τους 62. Με πιο επιθετικό curve και χωρίς silent fan είναι στους 65. Ambient 30-31..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με τέτοιο ambient πως την παλεύεις να παίζεις ; Δεν κολλάς στην καρέκλα ; Τα temps της GPU είναι απόλυτα φυσιολογικά για την θερμοκρασία δωματίου που έχεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Χαχα, όντως :P Έχω A\C συνήθως απλά το είχα κλείσει πριν γιατί δεν θέλω να το έχω συνέχεια, δεν το μπορώ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Stamer είπε

Είναι αυτό που λέγαμε τις προάλλες, χρειάζεται έξτρα δουλειά. Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξουν τα engines RT ready για να γινεται γρήγορα η δουλειά. Φαντάζομαι με τις game engines κολλάνε, δεν ξέρω.

Τώρα είναι βιαστικό implementation ίσα ίσα για χαζολόγημα. Στην επόμενη γενιά ο δεξιός θα ευχαριστηθεί RT.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίσεις όπου φαίνονται καλύτερα οι διαφορές RTX on-off. Σε reflections και σκιές/αυτοσκιάσεις. Ειδικά στη φωτό με τα ράφια και τα κουτιά. Όπως και στη δεύτερη(μαλλιά, πρόσωπο)

https://www.rockpapershotgun.com/2019/07/18/control-pc-requirements/

 

 

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Γι αυτό δεν είχαμε RTX υλικό νέα λίγες μέρες πριν την κυκλοφορία. 

1 ώρα πριν, Stamer είπε

Είναι αυτό που λέγαμε τις προάλλες, χρειάζεται έξτρα δουλειά. Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξουν τα engines RT ready για να γινεται γρήγορα η δουλειά. Φαντάζομαι με τις game engines κολλάνε, δεν ξέρω.

Η δουλειά είναι σε επίπεδο μηχανής κυρίως και η αποκτώμενη εμπειρία μπορεί να μεταφερθεί σε άλλα games.

Spoiler

Στο metro έτρεξαν και κάποιο pre-computation για να ανεβάσουν τις επιδόσεις.

https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2019-metro-exodus-tech-interview

Αναφορά σε κείμενο

Another problem for us - our rays are non-coherent by definition of problem. That doesn't help performance. We somewhat mitigate that by tiling a really small pre-computed blue-noise texture across the screen (changed each frame), which is used as cosine-weighted distribution random seed, so even if rays are non-coherent for nearby pixels, as they should be, they are somewhat coherent across the bigger window. That thing speeds up ray tracing itself by about 10 per cent. Not a big deal, but still something.

Επίσης χρησιμοποίησαν υβριδική τεχνική με ray tracing BVH και screen space.

Αναφορά σε κείμενο

As for screen-space - sure, we do a cheap "pre-trace" running async with BLAS/TLAS (BVHs) update and if the intersection could be found from current depth-buffer - we use it without spawning the actual ray. We also raymarch our terrain (which is essentially heightmap), inside the ray-generation shaders, it happens to be almost free that way due to the nature of how latency hiding works on GPUs.

Η εμπειρία τους μπορεί να βοηθήσει άλλους devs.

Αναφορά σε κείμενο

In general, real-time ray tracing is new and we need a lot more of industry wide research. We will share our knowledge and findings at GDC 2019 and I believe others will share theirs - the graphics research community loves sharing!

 

22 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Τώρα είναι βιαστικό implementation ίσα ίσα για χαζολόγημα. Στην επόμενη γενιά ο δεξιός θα ευχαριστηθεί RT.

Μόνο δουλειά του ποδαριού δεν είναι αυτά που έκανε η 4A games μαζί με την nvidia. Θέλει δεξιές τσέπες, όπως λες και εσύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...