Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας, 

σε ένα nokia 8, αγορασμένο από cosmote περίπου πριν 5 μήνες, μου εμφανίζεται πλέον το μήνυμα: "Δεν επιτρέπεται η χρήση του τηλεφώνου για φωνητικές κλήσεις" ("Phone not allowed for voice"). 

Ιστορικό: λειτουργούσε κανονικά με τη φοιτητική  vodaphone cu. Ταξίδεψε σε χώρα κεντρικής αφρικής, όπου χρησιμοποιήσε για λίγο έναν τοπικό πάροχο, χρησιμοποιήθηκε σε ενδιάμεσα αεροδρόμια (πχ Κω/πολη), και με το που επέστρεψε ελλάδα ότι κάρτα ελληνικού πάροχου και αν βάλω παίρνω το ίδιο μήνυμα. 

Πηγαίνω vodafone, μου λένε πως η κάρτα μου δεν έχει θέμα (πράγματι τη λειτουργώ σε άλλη συσκευή), με στέλνουν εκεί που το αγόρασα. Ιδιο ερώτημα (μέσω γνωστού) στον αφρικανικό πάροχο, ίδια απάντηση, πως δεν έχει θέμα η αφρικανική κάρτα.

Πηγαίνω cosmote (που το αγόρασα), και με στέλνουν γερμανό γιατί έκεί έχει service. Εκεί κρατάνε το κινητό 2 μήνες.. ! (@!$@$#@) για να μου πούνε στο τέλος να πάω στον πάροχο (@#$$) 

Έχω στειλει mail στη nokia, συμπονούν..., αλλά ακόμα το ψάχνουν... 

Καμιά ιδέα τι έχει γίνει, και τι μπορώ να κάνω; 

Ευχαριστώ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1)Για δες αν αλλάξεις χώρα στο κινητό δουλεύει?

2)Αν βάλεις Vodafone δουλεύει?

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, saruman123 είπε

1)Για δες αν αλλάξεις χώρα στο κινητό δουλεύει?

οκ θα το δοκιμάσω.

1 ώρα πριν, saruman123 είπε

2)Αν βάλεις Vodafone δουλεύει?

εννοείς σύνδεση ή κάρτοκινητή vodafone, και όχι cu; οκ θα το δοκιμάσω. στο γερμανό επιτόπου ο υπάλληλος έβαλε μία cosmote, και είχε το ίδιο μήνυμα.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Επεξ/σία από kasiopi
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, zx1234r είπε

Μήπως έχει γίνει εγκατάσταση κάποιας εφαρμογής περίεργης?

Εμείς δεν έχουμε περάσει κάτι, απο social μονο viber/watch up/skype, καθαρά για κλήσεις.

Το σκέφτηκα και γω, γιατί στα αεροδρόμια έμπαινε σε wifi από μαγαζιά, vip lounges (με κωδικούς που έβρισκε από intenet).

Αλλά κάναμε επαναφορά στα εργοστασιακά. ενώ όταν το πήραμε από το γερμανό είχε περαστεί και το καινούριο android (pie).

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Δημοσ.

Χμμμμ πρέπει να έχει γίνει tether με τον αφρικάνικο πάροχο. Δοκίμασε να πατήσεις *#78# μήπως σου δώσει επιλογή να κάνεις disengage.

Δημοσ.

@zx1234r, @saruman123
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Τα δοκίμασα όλα, αλλά πάλι τα ίδια.
Η αφρικανική εταιρία λέει πως όλα καλά με την κάρτα της.

Η nokia μου απάντησε με ένα online repair order για να το στείλω στο repair center της δωρεάν.

Υπάρχει κάποιος νομος της EE "προστασίας", ώστε να κλειδώνεται μια συσκευή αν βρεθεί εκτός Ευρωπαικής Ένωσης και δε ξέρω τι άλλες συνθήκες; Ή ποιος είναι αρμόδιος να χαρακτηρίζει ένα κινητό "blacklisted" και ποιος εκτελεί τελικά το κλείδωμα; Εκτός της περίπτωσης που ρητά κάποιος δώσει το IMEI της συσκευής του (!) στην αστυνομία στη περίπτωση που κλάπηκε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νεότερα για το θέμα.

Εστειλα (Ουγκαρία) το κινητό, στη nokia service, και χτες μου απάντησαν:
 

Αναφορά σε κείμενο

 

Your NOKIA 8 is being prepared for shipment to the address you provided. Unfortunately, the fault is not covered by warranty and your phone is either beyond economical repair (not repairable) or the repair quote has been rejected.

Reason: No Fault Found

 

Δλδ σε αυτούς εκει δουλεύει κανονικά;

Τελικά είναι blacklisted το κινητό ή όχι; Γιατί με ελληνικές κάρτες που δοκιμάσαμε δεν δουλεύει.

Τι να κάνω τώρα ρε σεις; :-(

Επεξ/σία από kasiopi
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απ' ότι κατάλαβα το κινητό δεν έχει τίποτα και φταίει καθαρά ο πάροχος/sim που στο έχει κλειδώσει(η αφρικανική προφανώς) γι'αυτό και δεν το καλύπτει η εγγύηση.

 

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ.
2 ώρες πριν, saruman123 είπε

Απ' ότι κατάλαβα το κινητό δεν έχει τίποτα και φταίει καθαρά ο πάροχος/sim που στο έχει κλειδώσει(η αφρικανική προφανώς) γι'αυτό και δεν το καλύπτει η εγγύηση.

ευχαριστω για τις απαντήσεις.

γιατί δεν το λέει ρητά αυτό η Nokia; και τώρα ποιο το επόμενο βήμα;!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kasiopi είπε

ευχαριστω για τις απαντήσεις.

γιατί δεν το λέει ρητά αυτό η Nokia; και τώρα ποιο το επόμενο βήμα;!

Η κάθε εταιρεία (Nokia,Samsung κλπ) δεν ευθύνεται για κάτι το οποίο δεν είναι στην δική της δικαιοδοσία.

Η Nokia είδε ότι το κινητό δεν έχει τίποτα δουλεύει κανονικά και εκεί λήγει το θέμα με βάση την πολιτική του service.

Το επόμενο βήμα είναι να απευθυνθείς στον πάροχο τις Αφρικής και να σου το ξεμπλοκάρει/αποδέσμευση.

Επεξ/σία από saruman123
Δημοσ.

τελικά, μέσα σε 7 μέρες, ήρθε το κινητό από ουγκαρία, και παίζει και η ελληνική κάρτα! δε ξέρω γιατι στο μήνυμά τους έγραφαν "No Fault Found". Οπότε, τέλος και καλό.

ευχαριστω και πάλι για τις απαντήσεις σας.

Δημοσ.

7 μέρες μετά το κινητό πάλι τα ίδια... 😥

Μετά την "σκληροπυρηνική" επαναφορά που πιθανό κάνανε στο service της νόκια (+ αναβάθμιση, μας περάσαν το pie), το κινητό έπαιξε κανονικά. Άρα δεν είναι blacklisted/ locked από κάποια εταιρία.

4-5 μέρες μετά, εμφανίστηκε εκ νέου το ίδιο μήνυμα, αλλά με επανεκκίνηση ξανα λειτουργούσε, και αρχικά ένώ έβγαζε το μήνυμα "phone is not allowed for voice", δε μπορούσα να πάρω τηλέφωνα, αλλά είχα data (!), πχ έκανα voip κλήσεις από messanger. Μέχρι που τώρα το βγάζει αμέσως μετά την εκκίνηση και δε μπορώ να κάνω τίποτα.

Αλλαξα τη sim στη vodafone (7 ευρω), πάλι τίποτα.

Κάτι μπορεί να παίζει με το λογισμικό, αλλά τί;! 

Μετά απ όλα αυτα, υπάρχει περίπτωση να μου αλλάξουν τη συσκευή;! Για την ώρα ξαναάνοιξα το θέμα στο service της nokia.

Δημοσ.

Ξέρεις ενδέχεται να είναι η Pie που σου πέρασαν.

Συσκευή δεν σου αλλάζουν με τίποτα.

Εγώ λέω αν μπορείς να πας στην προηγούμενη έκδοση λογισμικού.

  • 5 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...