Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας και πάλι παιδιά έχω ένα οπελ   βεκτρα και έχει 2 μίνες που έχει βγάλει ενα θεματάκι  στα ηλεκτρολογικά από κάπου χάνει  ρεύμα με αποτέλεσμα μέσα σε 2 μέρες η μπαταριά του να ειναi off    πηγα σε 2 ηλεκτρολόγους και με έβγαλαν την ψυχή ο ένας μου είπε έχει η μπαταριά έχει πρόβλημα  και την άλλαξα 60 ευρώ. Ο άλλος με έπιασε κανονικά με είπε το έφτιαξα άλλα 30  τελικά ξέμεινα απο λεφτά  και έτσι και αλλιώς το αμάξι είναι παλιό   δεν θέλω να ρίξω άλλα λεφτά θα πάρω κάποια στιγμή. Και επειδή δεν λεει να βγάζω κάθε φορά τον πόλο   της μπαταρίας είπα να βάλω έναν διακόπτη στην καμπίνα και να κλείνω όλο το ρεύμα από εκεί. Το θέμα τώρα είναι ότι  αν βάλω τον διακόπτη κατευθείαν στην μπαταριά τότε θα χρειαστώ χοντρό καλώδιο και μεγάλο διακόπτη το ερώτημα έχει ως εξής υπάρχει κάποιο σημείο που να μπει ο διακόπτης και να κλείνει όλο το ηλεκτρολογικό κύκλωμα εκτός της μίζας έτσι ωστε  να μην χρειαστεί να μπει μεγάλος διακόπτης και χοντρό καλώδιο  η ο μόνος τρόπος είναι να μπει απευθείας στην μπαταριά?

Δημοσ.

Κατι δουλεύει συνεχόμενα , μετα που σβησεις το αμάξι και για αυτο η πατάρια προφανώς εξαντλείται.

Ενα σύνηθες φαινόμενο που υπάρχει σε αυτές της περιπτώσεις ειναι "διαρροή" απο την πηγή ( ραδιόφωνο ) του αυτοκίνητου . 

Ενας ηλεκτρολόγος που ξέρει την δουλειά του θα βρει το θέμα χωρις παντεντες. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

συνήθως είναι απο εξτρα που βάζουμε εμεις  συναγερμό ή rcd, να το ξαναπάς πίσω και να πείς οτι δεν στο φτιαξε .. υπαρχει περίπτωση να μην μπορει να στο φτιαξει πχ να χει χαλάσει το rcd να τραβάει ρευμα και να πρέπει να στο απομονώσει / να βάλεις καινούριο

  • Thanks 1
Δημοσ.

Για να καταλάβω. Έβαλες καινούργια μπαταρία και μέσα σε δύο μέρες σου είχε αδειάσει και την καινούρια? 

Σε αυτή την περίπτωση δεν τίθεται θέμα να είναι από το ραδιόφωνο ή τον συναγερμό. Αυτά τα δύο επηρεάζουν μια παλιά μπαταρία όχι μια καινούρια και σε τόσο σύντομο διάστημα. 

Γράψε για αρχή τι μπαταρία σου βάλανε και από πότε ξεκίνησε το πρόβλημα. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Chris92 είπε

Εχεις συναγερμο? 

Όχι μόνο κεντρικό κλείδωμα.

7 ώρες πριν, aGka8l είπε

συνήθως είναι απο εξτρα που βάζουμε εμεις  συναγερμό ή rcd, να το ξαναπάς πίσω και να πείς οτι δεν στο φτιαξε .. υπαρχει περίπτωση να μην μπορει να στο φτιαξει πχ να χει χαλάσει το rcd να τραβάει ρευμα και να πρέπει να στο απομονώσει / να βάλεις καινούριο

Φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σού θα το κοιτάξω να ξανα παω

5 ώρες πριν, panoskatos είπε

Για να καταλάβω. Έβαλες καινούργια μπαταρία και μέσα σε δύο μέρες σου είχε αδειάσει και την καινούρια? 

Σε αυτή την περίπτωση δεν τίθεται θέμα να είναι από το ραδιόφωνο ή τον συναγερμό. Αυτά τα δύο επηρεάζουν μια παλιά μπαταρία όχι μια καινούρια και σε τόσο σύντομο διάστημα. 

Γράψε για αρχή τι μπαταρία σου βάλανε και από πότε ξεκίνησε το πρόβλημα. 

Την παλιά σε 2 την καινούργια σε 4 βαριά βαριά αλλά σιγά σιγά θα πέσει η απόδοση και της καινούργιας η παλιά ήταν κινεζική αλλά δεν είχε θέμα την πήγα και την μέτρησαν η καινούρια είναι bosch το.

Το πρόβλημα ξεκίνησε περίπου πριν 2-3 μήνες εγώ το αμάξι δεν το δουλεύω σε καθημερινή βάση μια φορά στις 3 μέρες όταν είναι να πάω κάπου μακριά αλλά το έχω 2 χρόνια και δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα να τρώει την μπαταρία και τώρα κάθε φορά βγάζω τον πόλο και μετά τον βάζω ξανά και έτσι είπα να κουμπωσω έναν διακόπτη και τέλος ξέρω Βαρβάρα πράγματα είναι αυτά αλλά είδη έχω δώσει πολλά για ένα αυτοκίνητο που άξιζε λιγα.

Δημοσ.

Αν εχεις πολυμετρο με σβησμένο αμάξι μέτρα την τάση όταν σταματήσεις. Θα πρέπει να είναι περίπου 12.8 volt. Μετά από μισή μην βγάλεις τους πόλους και μέτρησε πάλι την τάση, αν έχει κατέβει πάνω από 0.5 volt βάλε το πολυμετρο να μετρήσεις ρεύμα (amber)  βγάλε τον θετικό πόλο και  στον έναν ακροδεκτη του πολυμετρου ακούμπησε τον στον θετικό πόλο της μπαταρίας τον άλλον ακροδεκτη του πολυμετρου βάλε τον στον ακροδεκτη που έχεις βγάλει από τον θετικό της μπαταρίας. Στην ουσία κανείς κύκλωμα που ενδιάμεσα περνάνε οι ακροδεκτες του πολυμετρου. 

Με αυτόν τον τρόπο θα δούμε πόσο ρεύμα τραβάει κάποιο εξάρτημα. Στην περίπτωση που το πολυμετρο δείξει μηδέν αμπερ μάλλον θα πρέπει να ελεγχθεί το δυνατό του αυτοκινήτου. 

Θα σου γράψω πως θα κάνεις έλεγχο στο δυμαμο πάλι με το πολυμετρο 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, panoskatos είπε

Αν εχεις πολυμετρο με σβησμένο αμάξι μέτρα την τάση όταν σταματήσεις. Θα πρέπει να είναι περίπου 12.8 volt. Μετά από μισή μην βγάλεις τους πόλους και μέτρησε πάλι την τάση, αν έχει κατέβει πάνω από 0.5 volt βάλε το πολυμετρο να μετρήσεις ρεύμα (amber)  βγάλε τον θετικό πόλο και  στον έναν ακροδεκτη του πολυμετρου ακούμπησε τον στον θετικό πόλο της μπαταρίας τον άλλον ακροδεκτη του πολυμετρου βάλε τον στον ακροδεκτη που έχεις βγάλει από τον θετικό της μπαταρίας. Στην ουσία κανείς κύκλωμα που ενδιάμεσα περνάνε οι ακροδεκτες του πολυμετρου. 

Με αυτόν τον τρόπο θα δούμε πόσο ρεύμα τραβάει κάποιο εξάρτημα. Στην περίπτωση που το πολυμετρο δείξει μηδέν αμπερ μάλλον θα πρέπει να ελεγχθεί το δυνατό του αυτοκινήτου. 

Θα σου γράψω πως θα κάνεις έλεγχο στο δυμαμο πάλι με το πολυμετρο 

έγινε φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ αύριο θα βάλω πολυμετρο και θα απαντήσω εδώ 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...