Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Πιστωτικό στην τιμή που λέει η απόδειξη που το πήρες(πραγματικά θα ήθελα μια φορά αντι να πέσει η τιμή με τον καιρό, να ανέβει, να δω αν θ απουνε πιστωτικό στην τιμή που το πουλάνε τώρα) ή καινούργιο τηλέφωνο. Ο νόμος το λέει και αν δεις οτι σε ταλαιπωρούν κάνει μια καταγγελία και τσουπ όλα θα στρώσουν. Αν έχεις και κανέναν γνωστό δικηγόρο, τον βάζεις να πάρει ένα τηλέφωνο πριν να τους εξηγήσει διοτι δεν εχουν καταλάβει σωστά και μετά συνεχίζεις αναλόγως.

Μου ειπαν για καινουργιο τηλεφωνο αλλα ειναι δωρο-αδωρο αφου αποδεδειγμενα εχει θεμα με το android 8 αρα μολις αναβαθμιστει θα εχω παλι τα ιδια. Τα λεφτα μου μπορω να τα παρω πισω καπως? Η ειμαι αναγκασμενος να παιζω αυτο το παιχνιδι? Ευχαριστω για την απαντηση!

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Just now, cloud13 said:

Μου ειπαν για καινουργιο τηλεφωνο αλλα ειναι δωρο-αδωρο αφου αποδεδειγμενα εχει θεμα με το android 8 αρα μολις αναβαθμιστει θα εχω παλι τα ιδια. Τα λεφτα μου μπορω να τα παρω πισω καπως? Η ειμαι αναγκασμενος να παιζω αυτο το παιχνιδι? Ευχαριστω για την απαντηση!

Πρότεινέ τους καινούργιο τηλέφωνο αλλά όχι αυτό που έχεις (στο ίδιο κόστος βέβαια με το δικό σου) γιατί εξήγησέ τους οτι μπορεί να παρουσιάσει τα ίδια προβλήματα. Και πες τους οτι πιστωτικό κόβεται στα χρήματα της απόδειξης και δεν υπάρχει λόγος να κάνεις καταγγελίες κτλ. Δείξε τους οτι ξέρεις, οτι δεν έχεις λόγο να ταλαιπωριέστε και οτι εισαι και ευέλικτος.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, VonLoutsos είπε

Πρότεινέ τους καινούργιο τηλέφωνο αλλά όχι αυτό που έχεις (στο ίδιο κόστος βέβαια με το δικό σου) γιατί εξήγησέ τους οτι μπορεί να παρουσιάσει τα ίδια προβλήματα. Και πες τους οτι πιστωτικό κόβεται στα χρήματα της απόδειξης και δεν υπάρχει λόγος να κάνεις καταγγελίες κτλ. Δείξε τους οτι ξέρεις, οτι δεν έχεις λόγο να ταλαιπωριέστε και οτι εισαι και ευέλικτος.

Ελα που το κανω απο το Σαββατο και προφανως με νομιζουν για ''αγαθο'' για αυτο και πετανε το ενα τερας πισω απο το αλλο.. Φτιαχνω τη καταγγελια στο συνηγορο του καναταλωτη και βλεπουμε..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, cloud13 said:

Ελα που το κανω απο το Σαββατο και προφανως με νομιζουν για ''αγαθο'' για αυτο και πετανε το ενα τερας πισω απο το αλλο.. Φτιαχνω τη καταγγελια στο συνηγορο του καναταλωτη και βλεπουμε..

Ετοίμασέ την λοιπόν και αν δεις οτι συνεχίζουν να σε περνάνε για αγαθό, στείλε την όμορφα και ωραία.

Υ.Γ: Ετοίμασε και ενα mail για την LG όπου να λες τι έχει γίνει και στείλτο χωρις να ενημερώσεις κανένα από τα δύο καταστήματα.

Επεξ/σία από VonLoutsos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε

Ετοίμασέ την λοιπόν και αν δεις οτι συνεχίζουν να σε περνάνε για αγαθό, στείλε την όμορφα και ωραία.

Υ.Γ: Ετοίμασε και ενα mail για την LG όπου να λες τι έχει γίνει και στείλτο χωρις να ενημερώσεις κανένα από τα δύο καταστήματα.

εγω να το ετοιμασω αλλα που να το στειλω? Η ελληνικη LG με αγνοει επιδεικτικά αφού δεν το εισάγει επίσημα. Κορέα να το στειλω?? χαχαχα

Επεξ/σία από cloud13
Δημοσ.
1 ώρα πριν, cloud13 είπε

εγω να το ετοιμασω αλλα που να το στειλω? Η ελληνικη LG με αγνοει επιδεικτικά αφού δεν το εισάγει επίσημα. Κορέα να το στειλω?? χαχαχα

Δεν το αγορασες απο "αλυσιδα" με επισημη εγγυση αλλα απο σκρουτζ. Μην αναζητεις ευθυνες στην lg hellas... Εχουν παυσει να εισαγουν κινητα. Ο κοντινοτερος αντιπροσωπος ειναι Ιταλία. Επισης δεν πιστεύω οτι φταιει το ανδροιδ8 γιατι και εγω αυτο τρεχω στο g5 μου χωρις τα θεματα που περιγραφεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, tsilitheo1 είπε

Δεν το αγορασες απο "αλυσιδα" με επισημη εγγυση αλλα απο σκρουτζ. Μην αναζητεις ευθυνες στην lg hellas... Εχουν παυσει να εισαγουν κινητα. Ο κοντινοτερος αντιπροσωπος ειναι Ιταλία. Επισης δεν πιστεύω οτι φταιει το ανδροιδ8 γιατι και εγω αυτο τρεχω στο g5 μου χωρις τα θεματα που περιγραφεις

Kαποια η καποιες ενημερωσεις της LG πανω στο android 8 ειναι αυτο που δημιουργει το bug. Το αναγνωριζουν επισημα εσυ γιατι δεν το πιστευεις???

Δημοσ.
5 ώρες πριν, cloud13 είπε

Kαποια η καποιες ενημερωσεις της LG πανω στο android 8 ειναι αυτο που δημιουργει το bug. Το αναγνωριζουν επισημα εσυ γιατι δεν το πιστευεις???

Αυτο που σου λεει ειναι οτι η LG δεν φταιει σε κατι γιατι δεν μπορει να σου κανει αντικατασταση μιας και δεν εισαγονται επισημα τα κινητα στην χωρα μας και ουτε αρνειται επισκευη το Service.

Το μεριδιο ευθυνης το εχει αποκλειστικα ο πωλητης απο τον οποιο αγορασες το κινητο.Αρα λοιπον ετοιμασε τις ενεργειες σου για την ΓΓΚ και μαλιστα να τους αναφερεις οτι σου εκαναν προταση για επιστροφη χρηματων αλλα χωρις την αξια του ΦΠΑ(δεν νομιζω να το αγορασες ουτως ή αλλως με τιμολογιο).

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/4/2019 στις 1:56 ΜΜ, Fulgore είπε

Αυτο που σου λεει ειναι οτι η LG δεν φταιει σε κατι γιατι δεν μπορει να σου κανει αντικατασταση μιας και δεν εισαγονται επισημα τα κινητα στην χωρα μας και ουτε αρνειται επισκευη το Service.

Το μεριδιο ευθυνης το εχει αποκλειστικα ο πωλητης απο τον οποιο αγορασες το κινητο.Αρα λοιπον ετοιμασε τις ενεργειες σου για την ΓΓΚ και μαλιστα να τους αναφερεις οτι σου εκαναν προταση για επιστροφη χρηματων αλλα χωρις την αξια του ΦΠΑ(δεν νομιζω να το αγορασες ουτως ή αλλως με τιμολογιο).

Δεν το εχω γραπτως και δεν ξερω αν μπορω να το αναφερω στη καταγγελια. Απο την αλλη σε καθε μου μειλ δεν απαντησαν ποτε γραπτως παρα με παιρνανε τηλ για να πουν τις τρελες τους αρα μπορω να το χρησιμοποιησω. Το update ειναι οτι πηγα σημερα και τους το εδωσα και αφου το κανανε φυλλο και φτερο (σε αψογη κατασταση και με ολα τα παρελκομενα το πηγα) το ανοιξε ο εξυπνακιας και μου λεει ''να οριστε μπαινει στο wifi''. Αφου τον κοιταω σαν εξωγηινο του εξηγω για εκατομυριοστη φορα οτι το κανει σε ατακτα διαστηματα και στο κατω κατω το εχει αναγνωρισει το ιδιο το service της LG. Με τα πολλα το δεχτηκαν για να το στειλουν στο προμηθευτη τους (!!!!) και θα περιμενω ειπαν 2-3 εργασιμες για να δουμε τι θα πει και αυτος. Επειδη ειμαι σιγουρος οτι πανε να παιξουν το τελευταιο τους χαρτι και να μην με αποζημιωσουν εχω ηδη ετοιμη την καταγγελια, αφου ακομα και αυτο το διαστημα ειναι παραλογο να το περιμενω αφου η διαδικασια ειναι ξεκαθαρη.

ps τους προτεινα επι τοπου να μου δωσουν το πιστωτικο και να παρω το s10e πληρωνοντας τη διαφορα και ειπαν κοφτα οχι. 

Επεξ/σία από cloud13
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Δεν το εχω γραπτως και δεν ξερω αν μπορω να το αναφερω στη καταγγελια. Απο την αλλη σε καθε μου μειλ δεν απαντησαν ποτε γραπτως παρα με παιρνανε τηλ για να πουν τις τρελες τους αρα μπορω να το χρησιμοποιησω. Το update ειναι οτι πηγα σημερα και τους το εδωσα και αφου το κανανε φυλλο και φτερο (σε αψογη κατασταση και με ολα τα παρελκομενα το πηγα) το ανοιξε ο εξυπνακιας και μου λεει ''να οριστε μπαινει στο wifi''. Αφου τον κοιταω σαν εξωγηινο του εξηγω για εκατομυριοστη φορα οτι το κανει σε ατακτα διαστηματα και στο κατω κατω το εχει αναγνωρισει το ιδιο το service της LG. Με τα πολλα το δεχτηκαν για να το στειλουν στο προμηθευτη τους (!!!!) και θα περιμενω ειπαν 2-3 εργασιμες για να δουμε τι θα πει και αυτος. Επειδη ειμαι σιγουρος οτι πανε να παιξουν το τελευταιο τους χαρτι και να μην με αποζημιωσουν εχω ηδη ετοιμη την καταγγελια, αφου ακομα και αυτο το διαστημα ειναι παραλογο να το περιμενω αφου η διαδικασια ειναι ξεκαθαρη.

ps τους προτεινα επι τοπου να μου δωσουν το πιστωτικο και να παρω το s10e πληρωνοντας τη διαφορα και ειπαν κοφτα οχι. 

Απαξ και εχεις το χαρτι του service που να λεει το προβλημα αυτο μιας και συνεχεια πηγαινεις στο service και αν δεν ειχε θεμα στο κινητο δεν θα του κανανε τιποτα,θα βγαλεις ακρη με την καταγγελια και ας λενε οτι θελουν στο μαγαζι που το πηρες.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Απαξ και εχεις το χαρτι του service που να λεει το προβλημα αυτο μιας και συνεχεια πηγαινεις στο service και αν δεν ειχε θεμα στο κινητο δεν θα του κανανε τιποτα,θα βγαλεις ακρη με την καταγγελια και ας λενε οτι θελουν στο μαγαζι που το πηρες.

Το χαρτι λεει αυτολεξει : ''Διαπιστωθηκε προβλημα στο android της συσκευης. Αναμενεται αναβαθμιση που θα επιλυσει το προβλημα και ειναι αγνωστος ο χρονος που θα βγει το νεο λογισμικο''

Με τα ελαχιστα που ξερω και διαβασα σιγουρα το 2 μηνες and counting ξεπερνα τον ευλογο χρονο επιδιορθωσης και αντικατασταση με νεα λογω της φυσσης του προβληματος δε μπορω να τη δεχτω καλη τη πιστη. Ειμαι 1000% σιγουρος οτι θα δικαιωθω με την καταγγελια απλα δεν καταλαβαινω με τι μυαλο φερονται ετσι ενω ξερουν οτι θα γινουν ρομπα στο τελος. Anyway μπορει ο συνηγορος του καταναλωτη να τους επιβαλλει και καποιο προστιμο η εξτρα αποζημιωση για αποφυγη των ευθυνων τους και χρονικη ταλαιπωρια μου?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για το τελευταιο δεν το ξερω αρα δεν μπορω να σου πω στα σιγουρα(αν θες ρωτησε το/ανεφερε το,δεν χανεις και τιποτα).

Για τα υπολοιπα ας περιμενουμε καλυτερα τα αποτελεσματα.

Και με τα bootloop του G4 ετσι ειχε γινει πιο παλια.

Πηγαιναν οι περισσοτεροι σαν τα προβατα(συγνωμη για την κουβεντα αλλα ετσι ειναι)καθε 3 και λιγο το κινητο στο service και αντι να γυρισουν να ζητησουν επιστροφη χρηματων,τα πουλαγαν μετα στις αγγελιες οσο οσο.

Ελαχιστοι ομως που το ειχαν παει το θεμα παραπερα δικαιωθηκαν(και στο εξωτερικο που τους πηγαν δικαστικως).

Ολο αυτο το σκηνικο παντως πες το στο διπλα Myphone(ανοιξε νεο θεμα οταν βγαλεις ακρη στην κατηγορια των LG ξερω γω αν εχεις ορεξη) που οταν τα ελεγα εγω οτι και το μαγαζι αγορας παιζει ρολο(ειδικα σε εταιρειες οπως η LG που δεν υπαρχει επισημη αντιπροσωπεια),λεγανε οι ξερολες οτι μονο στο DOA παιζει ρολο το καταστημα/πωλητης, γιατι μετα μιλας με το service μονο για την εγγυηση.

Δεν πειραζει ας παιρνουν στο λαιμο τους κοσμο(τωρα μερικοι κοιταζουν και στα νεωτερα LG g7 και G8).

Για LG κινητα συγκεκριμενα ΜΟΝΟ αγορα απο Amazon αλλη φορα.

 

 

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Δημοσ.

Αυτο που δεν ξερω ειναι ποσο συντομα κινειται ο συνηγορος. Υποθετω θα χρειαστει να παω να παρω καινουργιο να κανω τη δουλεια μου και να περιμενω καποια στιγμη την αποζημιωση.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, cloud13 είπε

Αυτο που δεν ξερω ειναι ποσο συντομα κινειται ο συνηγορος. Υποθετω θα χρειαστει να παω να παρω καινουργιο να κανω τη δουλεια μου και να περιμενω καποια στιγμη την αποζημιωση.

Αν εννοεις να παρεις καινουργιο κινητο τυπου S10,Huawei p20 κλπ οχι να μην παρεις,το πολυ πολυ βρες ενα φθηνο κινητο(καινουργιο ή used)να το εχεις καβαντζα σε περιπτωση που και στο μελλον εχεις παλι προβλημα και το κινητο ειναι στο service να μπορεις να κανεις την δουλεια σου(πχ κανενα παρα πολυ φθηνο xiaomi).

Δεν νομιζω παντως να παρει πανω απο 20μερες ο συνηγορος.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αν εννοεις να παρεις καινουργιο κινητο τυπου S10,Huawei p20 κλπ οχι να μην παρεις,το πολυ πολυ βρες ενα φθηνο κινητο(καινουργιο ή used)να το εχεις καβαντζα σε περιπτωση που και στο μελλον εχεις παλι προβλημα και το κινητο ειναι στο service να μπορεις να κανεις την δουλεια σου(πχ κανενα παρα πολυ φθηνο xiaomi).

Δεν νομιζω παντως να παρει πανω απο 20μερες ο συνηγορος.

Το s10e θελω.. Αν ειναι 20 μερες θα κλεινω τριμηνο με δανεικο κινητο σχεδον χαχαχαχα. Μια η αλλη το βλεπω αφου ειναι να αποζημιωθω το ιδιο κανει. Anyway θα δειξει! Οποιος θελει σε Pm να του πω ποιο σκρουτζομαγαζο το κανει αυτο για να φυλαχτει με χαρα μου. Δυσφημηση δημοσια δεν θα κανωαν και τους αξιζει.. 500 θετικες κριτικες αλλα στο να σου πουλησουν ολοι γλυκες ειναι μετα αμα σκασει το προβλημα κρινονται οι σωστοι επιχειρηματιες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...