Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα σε ολους. Για να μην πλατιασω κανω copy paste την κριτικη που αφησα στην Procordia για το θεμα που εχω με το G6 μου

 

Αφησα το G6 μου την προηγουμενη Δευτερα με το αλλοπροσαλλο προβλημα οτι το wifi σκαλωνε σε παλιοτερη λιστα δικτυων και δε σαρωνε οπου βρισκομουν, συν το οτι μετα απο καμποσα restart ακομα και αν το εβρισκε το δικτυο δεν συνδεοταν αυτοματα ως οφειλε αλλα επρεπε να μπω χειροκινητα. Η υποδοχη ηταν εξυπηρετικη και δεν ειχα προβλημα να τους βρω στο τηλεφωνο. Σε μια εβδομαδα το παρελαβα με αλλαγη πλακετας απο οτι μου ειπαν και μετα απο 2 μερες (σημερα δηλαδη) το κινητο εμφανισε ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα. Γυρνωντας απο τη δουλεια και φτανοντας σπιτι εκανα οτι κανει ο μεσος χρηστης και παρατηρησα οτι ημουν με 4g (πανε τα mb μου) restart,wipe cache κλπ και αυτη τη στιγμη που γραφω δειχνει οτι ειναι οκ παλι. Φυσικα και αν το ξανακανει θα το παω πισω μιας και δεν εχω την πολυτελεια να εχω αλλη συσκευη και ημουν με δανεικο αλλα η απορια μου ειναι πως γινεται να αλλαχτηκε η πλακετα και να εμφανιζει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο προβλημα εστω και παροδικα. Θα επανελθω αμεσα σε περιπτωση που το κανει ξανα και θα ζητησω εξηγησεις

 

Το ξανακανε αλλες 2 φορες και το wipe cache επιανε οποτε ειπα να το παω ετσι. Σημερα μουλαρωσε παντελως ομως και δεν εχει πιασει τιποτα. Προφανως ειναι θεμα λογισμικου και η ερωτηση μου ειναι η εξης. Τι μπορω να κανω περα απο το να το αφηνω και να με κοροιδευουν? Ισχυει αυτο που μου ειπαν στην επισημη υποστηριξη οτι δε δικαιουμαι αντικατασταση γιατι ειναι εισαγωγη απο Ευρωπαικη Ενωση? Τα κλαψαμε τα 350? Καθε tip για να ξεσκαλωσει θα ειναι εκτιμητεο..

 

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι ισχυει. Τα κεντρικα γραφεια της LG ειναι στην Ιταλια πλεον,αρα η εδω Procordia μονο επισκευη κανει.

Για αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων/πιστωτικο μονο απο το καταστημα αγορας/πωλητη που πηρες το κινητο.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ναι ισχυει. Τα κεντρικα γραφεια της LG ειναι στην Ιταλια πλεον,αρα η εδω Procordia μονο επισκευη κανει.

Για αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων/πιστωτικο μονο απο το καταστημα αγορας/πωλητη που πηρες το κινητο.

Που υποθετω δεν θα δεχτει ποτε.. και τι κανουμε?

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, cloud13 είπε

Που υποθετω δεν θα δεχτει ποτε.. και τι κανουμε?

δοκιμασες επαναφορα ρυθμισεων δικτυου (καπως ετσι)

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Lezantas26 είπε

δοκιμασες επαναφορα ρυθμισεων δικτυου (καπως ετσι)

τα παντα.. με απλο wipe cache απο τις επιλογες 2 φορες τον τελευταιο μηνα που το εκανε δουλευε.. Σημερα μουλαρωσε κανονικα..

Δημοσ.
Μόλις τώρα, cloud13 είπε

τα παντα.. με απλο wipe cache απο τις επιλογες 2 φορες τον τελευταιο μηνα που το εκανε δουλευε.. Σημερα μουλαρωσε κανονικα..

ξανα στο σερβις τοτε..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, cloud13 είπε

Που υποθετω δεν θα δεχτει ποτε.. και τι κανουμε?

Αν θες την γνωμη μου,πηγαινε το κινητο στο service και κρατα τα χαρτια(οπως και το αρχικο αν εχεις)που να το δειχνουν αυτο και αν στο ξαναεμφανισει το προβλημα,πηγαινε στο καταστημα αγορας και πες τους τι παιζει.

Οτι δηλαδη σου εμφανιζεται ενα προβλημα συνεχεια που δεν φτιαχνεται απο το service αφου σου ξαναεμφανιζεται και οτι απαιτεις ή αντικατασταση ή πιστωτικο.

Αν παλι φτασεις σε αυτο το παραπανω σημειο και δεν βρεις ακρη,τοτε ΓΓΚ ή συνηγορος ή σαν εσχατη λυση να το βαλεις για πουλημα το κινητο οταν το παρεις απο το service(εν μερη οτι γινοταν και με τα bootloop των G4).

  • Like 2
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Fulgore είπε

Αν θες την γνωμη μου,πηγαινε το κινητο στο service και κρατα τα χαρτια(οπως και το αρχικο αν εχεις)που να το δειχνουν αυτο και αν στο ξαναεμφανισει το προβλημα,πηγαινε στο καταστημα αγορας και πες τους τι παιζει.

Οτι δηλαδη σου εμφανιζεται ενα προβλημα συνεχεια που δεν φτιαχνεται απο το service αφου σου ξαναεμφανιζεται και οτι απαιτεις ή αντικατασταση ή πιστωτικο.

Αν παλι φτασεις σε αυτο το παραπανω σημειο και δεν βρεις ακρη,τοτε ΓΓΚ ή συνηγορος ή σαν εσχατη λυση να το βαλεις για πουλημα το κινητο οταν το παρεις απο το service(εν μερη οτι γινοταν και με τα bootloop των G4).

 

To αφησα σημερα στην Procordia παλι. Τους εδειξα και video side by side με αλλο κινητο που βρισκει κανονικα 20 δικτυα και το g6 σκαλωνε σε δυο. Αν οντως αλλαξαν πλακετα οπως ειπαν και ειναι πανω της και η καρτα wifi και ο αποθηκευτικος χωρος (αρα και φρεσκο λειτουργικο) δε μπορω να καταλαβω τι συμβαινει. Σε καθε περιπτωση αν δεν βρουν ακρη παρακαλεσα να φτιαξουν ενα χαρτι για να το εχω μαζι μου οταν παω στο καταστημα. Αυτοι υποθετω ειναι καταυποχρεωμενοι να μου δωσουν αλλο η πιστωτικο ελπιζω.

Δημοσ.

Ναι κανονικα ο πωλητης ειναι υπευθυνος για την ολη διαδικασια,ακομα και του κινητου για να παει στο service.

Δημοσ.

Πως θα τσεκάρεις αν οντως εγινε αλλαγη πλακετας.... Το κουτι γραφει πανω του το imei. Πηγαινε στο κινητο ρυθμισεις-σχετικα με το τηλεφωνο και θα βρεις το imei της νεας μητρικης. Αν ειναι διαφορετικα εγινε οντως αλλαγη

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tsilitheo1 είπε

Πως θα τσεκάρεις αν οντως εγινε αλλαγη πλακετας.... Το κουτι γραφει πανω του το imei. Πηγαινε στο κινητο ρυθμισεις-σχετικα με το τηλεφωνο και θα βρεις το imei της νεας μητρικης. Αν ειναι διαφορετικα εγινε οντως αλλαγη

Χρησιμο αυτο θα το τσεκαρω μολις το παρω πισω. Ευχαριστω!

 

2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Ναι κανονικα ο πωλητης ειναι υπευθυνος για την ολη διαδικασια,ακομα και του κινητου για να παει στο service.

Επικοινώνησα με τον πωλητη (πολυ γνωστο μαγαζι και με αψογες κριτικες) αλλα μου ειπε το εξης τρελο. Δεν δικαιουμαι αντικατασταση με τιποτα γιατι παρηλθε το 6μηνο λεει, και επισης για να δει τι και αν μπορει να κανει κατι θελει να το παω σε αυτον να το στειλει σε αλλο σερβις (arvato) και μετα βλεπουμε (κανα μηνα ακομα ταλαιπωρια δηλαδη). Αυτο το τελευταιο με τρελανε ειναι σα να μου λεει δεν αναγνωριζω το πρωτο σερβις. Εστειλα ηδη στο συνηγορο του καταναλωτη την κατασταση και βλεπουμε.

  • Like 1
Δημοσ.

UPDATE: Μιλησα με τεχνικο της Procordia που εχει εντοπισει το προβλημα και το οποιο ειναι στο Android 8 και καποιο bug σε σχεση με τα δικτυα (οσα wifi εχουν κωδικο μονο αριθμους μπορει να μην τα βρισκει) που εχουν εμφανισει και xiaomi απο οτι ειπε. Σε επαφη του με την LG του ειπαν και αυτου οτι δεν γινεται αντικατασταση απο τον κατασκευαστη αλλα απο το καταστημα. Μου περναει πλεον την ελληνικη 8αρα (οχι την Ουγγρικη που επαιρνε αυτοματα) και το δοκιμαζει οπως παει ανα update. Θα φανει και στη χρηση οταν το παρω, σε περιπτωση που το ξανακανει παω στο καταστημα απαιτωντας πιστωση.

 

Το τρελο ειναι οτι ειναι ελαχιστες αυτες οι περιπτωσεις που εχουν αναφερθει και θα πρεπει η Google Να βγαλει fix. Κριμα για την LG στην οποια εδειξα εμπιστοσυνη κοντρα σε καθε συσταση...

Δημοσ.

Δυστηχως δεν ειναι μονο στην περιπτωση της LG αυτο αλλα και για αλλα κινητα οπως της Htc ή της Google.

Τωρα για τον πωλητη και το αλλο service,δεν ξερω ποιο ειναι το εν λογω καταστημα αλλα αν δεν εμπιστευεται το επισημο service της LG που ειναι η Procordia και εμπιεστευεται ενα γενικο service οπως ειναι η TS Solutions(κοινως παλια Arvato)μαλλον δεν ξερει τα βασικα οσον αφορα τα service Και το rma.

Κατα τα υπολοιπα βλεπω παραπανω οτι ξερεις πως να κινηθεις σε περιπτωση που υπαρξει θεμα με τον πωλητη.

Στις 4/4/2019 στις 4:45 ΜΜ, cloud13 είπε

 Αυτο το τελευταιο με τρελανε ειναι σα να μου λεει δεν αναγνωριζω το πρωτο σερβις. Εστειλα ηδη στο συνηγορο του καταναλωτη την κατασταση και βλεπουμε.

 

  • Like 1
Δημοσ.

UPDATE. Ο πωλητης το Σαββατο μου ελεγε για πιστωτικο στην αξια κτησης μειον το ΦΠΑ (εντελως ακυρο) και σημερα, μετα απο επικοινωνια του και με την Procordia, επεστρεψε δια αντιπροσωπου του να προτεινει αντικατασταση του τηλεφωνου με καινουργιο (κορωνα γραμματα δηλαδη να μου ξανακανει το ιδιο θεμα) η πιστωτικο ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΩΡΑ!!! Χωρις να εχω ρβτησει ακομα το δικηγορο και το συνηγορο του καταναλωτη το βρηκα εξοργιστικο και ζητησα πιστωτικο στην αξια αγορας. Το προβλημα μου ειναι οτι μια στις 100 να παθει κατι το νεο τηλεφωνο που θα παρω δεν θελω να εχω καμια σχεση με αυτο το καταστημα. Μπορω να ζητησω τα χρηματα μου πισω, δικαιουμαι κατι τετοιο?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, cloud13 said:

UPDATE. Ο πωλητης το Σαββατο μου ελεγε για πιστωτικο στην αξια κτησης μειον το ΦΠΑ (εντελως ακυρο) και σημερα, μετα απο επικοινωνια του και με την Procordia, επεστρεψε δια αντιπροσωπου του να προτεινει αντικατασταση του τηλεφωνου με καινουργιο (κορωνα γραμματα δηλαδη να μου ξανακανει το ιδιο θεμα) η πιστωτικο ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΩΡΑ!!! Χωρις να εχω ρβτησει ακομα το δικηγορο και το συνηγορο του καταναλωτη το βρηκα εξοργιστικο και ζητησα πιστωτικο στην αξια αγορας. Το προβλημα μου ειναι οτι μια στις 100 να παθει κατι το νεο τηλεφωνο που θα παρω δεν θελω να εχω καμια σχεση με αυτο το καταστημα. Μπορω να ζητησω τα χρηματα μου πισω, δικαιουμαι κατι τετοιο?

Πιστωτικό στην τιμή που λέει η απόδειξη που το πήρες(πραγματικά θα ήθελα μια φορά αντι να πέσει η τιμή με τον καιρό, να ανέβει, να δω αν θ απουνε πιστωτικό στην τιμή που το πουλάνε τώρα) ή καινούργιο τηλέφωνο. Ο νόμος το λέει και αν δεις οτι σε ταλαιπωρούν κάνει μια καταγγελία και τσουπ όλα θα στρώσουν. Αν έχεις και κανέναν γνωστό δικηγόρο, τον βάζεις να πάρει ένα τηλέφωνο πριν να τους εξηγήσει διοτι δεν εχουν καταλάβει σωστά και μετά συνεχίζεις αναλόγως.

Υ.Γ: Για επιστροφή χρημάτων δεν θυμάμαι ας πει κανένας άλλος :)

Επεξ/σία από VonLoutsos
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...