Προς το περιεχόμενο

Αλλαγές στη λειτουργία των ηλεκτρικών πατινιών της Lime σε Αθήνα και Θεσ/νικη με έμφαση στην ασφάλεια


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, parlapipas25 είπε

Και τα ποδήλατα και τα πατίνια πρέπει καταργηθούν από την Αθήνα.Ουτε υποδομές υπάρχουν ούτε παιδία.

Μια ζωή το αρχιλαμογιο ο Έλληνας που δεν έχει στον ήλιο μοιρα θέλει να μιμείται τους Ευρωπαίους και τρώει τα μούτρα του.

Εγώ λέω να καταργηθούν τα αυτοκίνητα από την Αθήνα.

Μια ζωή το αρχιλαμογιο ο Έλληνας που δεν έχει στον ήλιο μοιρα θέλει να μιμείται τους Αμερικανούς και τρώει τα μούτρα του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 176
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, Tableto είπε

Τα αυτοκίνητα πρέπει να απαγορευθούν απο τα κέντρα των πόλεων εκτος απο ταξί λεωφορεία επαγγελματικα συγκεκριμένες ώρες , πήξαμε στα αυτοκίνητα τα παρατάνε όπου θέλουν ,.

Ο έλληνας πρέπει να αφήσει το αυτοκίνητο του μπροστά στην καφετέρια που πίνει καφέ και μπροστά στο φαγάδικο που τρώει , λένε για τους ποδηλάτες και τα πατίνια αλλά αυτοι περνάνε με κόκκινο και δεν σέβονται κανένα , εαυτούληδες και πολύ λίγοι , κομπλεξικοί στο φούλ

The irony...

Επισης

Να ριξουμε το βαρος στην επεκταση του μετρό ώστε να μειωθει η ανάγκη του αυτοκινητου; 

Να καταργησουμε αχρηστες γραμμες λεωφορειων και να λειτουργουν μονο υποστηρικτικα στο μετρο; 

Να δημιουργηθουν περισσοτεροι χωροι ελεγχομενης (και φθηνης) σταθμευσης και τοτε να ελεγχουμε πιο σχολαστικα την παρανομη; 

Τιποτα απο ολα αυτα. Να απαγορευσουμε τα αυτοκινητα. Το τσεπωσες το νομπελ. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, godfather0991 είπε

Θεωρω οτι σε μια πολη οπως ειναι η Αθηνα κακως εχουν μπει αυτα τα πατινια. 

Ας επενδυσει η πολιτεια πρωτα σε δρομους,  πεζοδρομια,  μπαρες αναπηρων και ολα τα σχετικα. 

Ας βελτιωσει τα ΜΜΜ, ας φτιαξει τα φαναρια,  ας κοβει κλησεις σε διπλοπαρκαρισματα και καθε παρανομια,  ας βαλει στο σχολειο την οδικη συμπεριφορα.  Ας μαθουν γενικα οι πολιτες της τι ειναι η παιδεια... 

Το πιασατε το νοημα.  Οταν μια πολιτεια δεν εχει φτιαξει τα βασικα τα πατινια της ελειπαν... 

Ολα αναποδα σε αυτη την χωρα... 

Οπότε αφού η πολιτεία δεν έχει φτιάξει όλα αυτά πρέπει να απαγορεύσει τα πατίνια (!) και όχι τα αυτοκίνητα που καταλαμβάνουν πολύ περισσότερο χώρο, είναι απείρως περισσότερα και κυρίως ευθύνονται και πολλά περισσότερα ατυχήματα και δυστυχήματα. Θεούληδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, pacahontas III milagros είπε

Αν γίνουμε σε δυο - τρεις χιλιαδες χρονια Βιέννη σε πολιτισμο θα ηταν ευχης έργο να κυκλοφορουσαμε ολοι με τετοια πατινια όμορφα, απροβληματιστα και πολιτισμένα 

Που τον ειδες τον πολιτισμο στην βιεννη? που κατουρανε στα πεζοδρομια και ξερνανε σαν τα γατια οπου βρεθουνε? Ο ελληνας δεν εχει οδηγικη παιδεια και θα χρειαστουν αρκετες γενιες για να αλλαξει αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, crossmo είπε

Σε αυτά έχει επενδύσει η πολιτεία... το θέμα είναι ότι δεν σκέφτηκε τον Έλληνα οδηγό αυτοκινήτου και μηχανής που θα τα χρησιμοποιούσε σαν χώρους στάθμευσης... είτε κλείνοντας τις διαβάσεις αναπήρων για να παρκάρει είτε αφήνοντας 50 εκατοστά χώρου στο πεζοδρόμιο γιατί εκεί ήθελε να βάλει το μηχανάκι του αδιαφορόντας για το αν ο παππούλης ή η γιαγιάκα (που θα μπορούσε να είναι και δικοί του άνθρωποι) σκοτωθούν στην προσπάθεια τους να περάσουν...

όταν οι πολίτες δεν έχουν φτιάξει μέσα τους τα βασικά  για να σέβονται ο ένας τον άλλον..και βασικά συμφωνώ απόλυτα στα υπόλοιπα που αναφέρεις εννοείται

Το θέμα είναι πως η έλλειψη σεβασμού φαίνεται σε όλους όσους κυκλοφορούν, οχι μόνο σε οδηγούς αυτοκινήτων ή μηχανής. Είναι η γενικότερη νοοτροπία πως κάνω ο,τι γουστάρω.

Το μηχανάκι θα πάει απο το πεζοδρόμιο.

Το αυτοκίνητο θα παρκάρει σε διάβαση.

Το ποδήλατο θα πάει στη μέση της λωρίδας ή θα αλλάζει πιο συχνά γραμμή κι απο αμάξι της F1.

Το λεωφορείο και το τρόλεϊ θα καψει το στοπ ή θα κλείσει τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια προκαλώντας ατύχημα.

Η γιαγιά ή ο παππούς δε θα περάσει απο το φανάρι που είναι δίπλα αλλα θα διασχίσει λεωφόρο διαγώνια αδιαφορώντας για την κίνηση. Για extra kill μερικες γιαγιάδες περνάνε λεωφόρους σε στροφές κιόλας ώστε να μην έχει καμία πιθανότητα το αυτοκίνητο να σταματήσει. 

Γενικα είμαστε γιδολαός

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, spyros007 είπε

Eγω παλι θα ελεγα οι ποδηλατες αν θελουν να κυκλοφορουνε σε δρομους μαζι με τα αυτοκινητα να περνανε  αναγκαστικα απο εκπαίδευση και να περνουν δίπλωμα, να υποχρεουνται σε ασφαλιση ,να φορανε υποχρεωτικα κράνος και αλλα μετρα προστασιας και το ποδηλατο να εχει υποχρεωτικα καθρέφτες και συτημστα φωτισμου -φρεναρισματος

Επισεις να μαθουν να σεβονται τον ΚΟΚ και να τους κοβουν το κώλο αν τον παραβαίνουν  οπως και στους υπολοιπους δηλαδη.

Αυτα βεβαια ειναι στην σφαίρα της επιστημονικής φαντασιας για αυτο αν και τούς αποφευγω και δινω την μέγιστη προσοχη γαι να μην τους  χτυπήσω δεν θα εχω καθολου τύψεις για οτι και αν συμβεί................

Το ιδιο και για τα αυτοκινουμενα πατινα .

 

butthurt τερμα.Τεσπα θες να μας πεις πως οσα ειπες τηρουνται απο τους οδηγους ΙΧ / μοτο που εχουν διπλωμα κλπ ; 

Αν δεν το εχεις μεσα σου δεν πα να περασεις δεκαδες τεστ οδηγησης, παλι κακος οδηγος θα καταληξεις.

Ασφαλεια ειναι το μονο που θα συμφωνησω και το μονο που θα επρεπε να σε ενδιαφερει.Τα αλλα ειναι απλα κουκουρουκου και μαλλον κατι που εσενα πειραζει προσωπικα κρανοι καθρεπτες φοσφοριζε γιλεκα κλπ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, gippas είπε

Οπότε αφού η πολιτεία δεν έχει φτιάξει όλα αυτά πρέπει να απαγορεύσει τα πατίνια (!) και όχι τα αυτοκίνητα που καταλαμβάνουν πολύ περισσότερο χώρο, είναι απείρως περισσότερα και κυρίως ευθύνονται και πολλά περισσότερα ατυχήματα και δυστυχήματα. Θεούληδες

Δεν ειπα να τα απαγορεψει. 

Ειπα οτι πρωτα φτιαχνεις υποδομες και μετα εχεις πατινια. 

Εγω ειμαι υπερ της πεζοδρομησης ολου του κεντρου. 

Αφου λοιοον διορθωσει τα στραβα μετα ας βαλει οτι θελει

Τβρα απλως το εκανε για αλλους λογους ολοι ξερουμε γιατι δεν χρειαζεται να πω...

Το να προσθετεις ενα ακομα μεσο που θα χειροτερεψει τα πραγματα γιατι αυτο κανει στην Αθηνα δυστυχως δεν βοηθαει.  

Οποτε πεζοδρομηση του κεντρου,  δημιουργια λωριδων για ποδηλατα και πατινια,  βελτιωση της συμπεριφορα μας και ολα καλα. 

Επεξ/σία από godfather0991
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και νεος ΚΟΚ για extraaaaa kill στη γρα . Fatality στους κ@λογερους που δε μας ψηφιζουν κιολας και πανω στα πεζοδρομια :P

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, tsofras είπε

Ναι παίρνει ο κάθε μάπας ένα ηλεκτρικό πατίνι και διασχίζει κάθετα τις λεωφόρους και μετά φταίει το πατίνι. Τους βλέπω στην Συγγρού και στην Αμφιθέας πώς πάνε μερικοί ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα και διασχίζουν κάθετα  χωρίς να κοιτάνε καν.

Αυτό το έχω δει και με αυτοκίνητο.Οχι στο σημείο που λες.Σε άλλο σημείο της Ελλάδας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, dterzakis είπε

Μπορείς να με παραπέμψεις που βρήκες ότι χρειάζεται ασφάλιση και πινακίδα; 

Συγνώμη αλλά διάβασα το άρθρο που εσύ έβαλες και δεν λέει ότι απαγορευονται τα ποδήλατα στους δρόμους αλλά το αντίθετο.. Μόνο στις εθνικές οδούς απαγορευονται.. 

Λέει ξεκάθαρα ότι εφόσον υπάρχει οφείλουν να κινούνται στο πεζοδρόμιο. Ξαναδιάβασε το.

13 ώρες πριν, laradoomed123 είπε

Ο κλασσικός ελληναράς που υποστηρίζει την "άποψη" του σε κάτι που ισχύει σε κάποιο νόμο που βρίσκεται αποκλειστικά μέσα στον περιορισμένης ευθύνης εγκέφαλο του..γιατί έτσι του αρέσει. Ειλικρινά είσαι επικίνδυνος να κυκλοφορείς ελεύθερος στους δρόμους.

Δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι αναφέρει ο ΚΟΚ και τον επικαλείσαι και από πάνω. Κάτσε να μαντέψω πως το πήρες το δίπλωμα...

Πες μας εσύ έξυπνε τι λέει ο κώδικας. Πρέπει να έισαι από τους καραγκιόζηδες που κατεβαίνουν την Αλεξάνδρας με ποδήλατο στην αριστερή λωρίδα.

13 ώρες πριν, polaki είπε

Έλα? Τα ποδήλατα απογορεύεται να κινούνται στο οδόστρωμα? Τί είναι αυτά που λες φίλε μου.... Στη σελίδα που εσύ ο ίδιος παραθέτεις:

ΑΡΘΡΟ 16: Θέση επί της οδού

  1. Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
  2. Οι οδηγοί ποδηλάτων υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, άλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.
  3. Σε μονόδρομους, ο οδηγός δεν επιτρέπεται να οδηγεί αντίθετα με την κατεύθυνση του μονόδρομου.

Ρε φίλε μόνος σου το επισημαίνεις. " βατού ερείσματος της οδού " ξέρεις τι είναι το έρεισμα της οδού και πως διαμορφώνεται σε κατοικημένη περιοχή?

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, n4sleep είπε

Τι διαφορά θα είχε αν ο ιδιος «ανθρωποσ« σε χτύπαγε με παπάκι και έφευγε εκτός από την πολύ μεγαλύτερη ζημιά που θα σου έκανε; Εμένα με χτύπησε αυτοκίνητο που πέρασε με κόκκινο , πάτησε γκάζι και έφυγε. 1000€ το φτερό.

Σε αυτά που είπα και στο περιστατικό που περιγράφεις, η ομοιότητα είναι στο "στοιχειώδης τήρηση κανόνων οδικής κυκλοφορίας". Όπως ότι και στο ότι "προξένησα ατύχημα, αλλά δε με νοιάζει και φεύγω". Η διαφορά είναι στο "πλαίσιο προστασίας (ασφαλίσεις κτλ)". Ο ποδηλάτης δεν έχει ασφάλιση. Δεν θα πρέπει να είναι υπεύθυνος αυτός για την αποζημίωση γιατί πιθανότατα δε θα (μπορεί να) καλύψει την αντίστοιχη ζημιά. Όλα είναι μεταφορικά μέσα και θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως τέτοια, ειδικά στις πόλεις.

Επεξ/σία από butters
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, sv398 είπε

Λέει ξεκάθαρα ότι εφόσον υπάρχει οφείλουν να κινούνται στο πεζοδρόμιο. Ξαναδιάβασε το.

Πες μας εσύ έξυπνε τι λέει ο κώδικας. Πρέπει να έισαι από τους καραγκιόζηδες που κατεβαίνουν την Αλεξάνδρας με ποδήλατο στην αριστερή λωρίδα.

Ρε φίλε μόνος σου το επισημαίνεις. " βατού ερείσματος της οδού " ξέρεις τι είναι το έρεισμα της οδού και πως διαμορφώνεται σε κατοικημένη περιοχή?

Το έρεισμα είναι το τμήμα της ασφάλτου που ξεκινάει από την οριογραμμή του άκρου του οδοστρώματος και εκτείνεται εξωτερικά των λωρίδων κυκλοφορίας μέχρι το τέλος της ασφαλτόστρωσης.

 

https://driversvscode.wordpress.com/2017/04/28/άρθρο-16-θέση-επί-της-οδού/amp/

Τα ποδήλατα νομίμως κυκλοφορούν στους δρόμους. Στις εθνικές οδούς απαγορευονται και ίσως και στις λεοφοριολωριδες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχει χιλιό -συζητηθεί το θέμα πατίνια, ποδήλατα ασφάλεια. Το να ρίχνεις τα χιλιόμετρα ή να πας πιο αργά δε θα λύσει κάποιο θέμα ουσιαστικό (λένε να πάνε τα χμ/ω απο 25 στα 20) , πιο πολύ για σπασμωδικές κινήσεις να κατευνάσουν τα πνεύματα μου κάνει.Αν θέλουμε ουσιαστική αλλαγή πρέπει να δημιουργηθούν υποδομές. Είτε ποδήλατο, είτε πατίνι, είτε roller(έχω δεί σε κεντρική λεωφόρο) στο δρόμο ή στο πεζοδρόμιο αν είναι να γίνει ατύχημα θα γίνει,είτε είσαι 16, 20. 30 +. χρονών. Είναι θέμα παιδείας και σεβασμού στον εαυτό σου και στους γύρω σου. Δλδ το ποδήλατο που πάει με ταχύτητα τουλάχιστον 30khm και η κούρσα 50+ δε πειράζει, ε? Γιατί αν μου πείτε οτι τα πατίνια έχουν ροδάκια, θα του πω ,οι κούρσες μας, έχουν πολύ λεπτά λαστιχάκια. Κάντε υποδομές, βάλτε σήματα και μετά  ναι δέχομαι τη κριτική και την ποινή απο ΚΟΚ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι πρώτα εφευρεθήκαν και εγκαταστάθηκαν τα φανάρια και μετά τα αυτοκίνητα.. ετσι ? :P

Εδώ Τραμ ξαναβάλανε και ο άλλος σταματάει πάνω στις γραμμές να πάει τράπεζα,,

Αφού έχουν GPS είναι εύκολο να κυκλοφορούν μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές - βόλτες - πάρκα.. τουλάχιστον σε πρώτη φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...