Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, efalex2 είπε

Παιδιά ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις!

Το citroen ειναι το C2, βλακείες λέω. Έχει 115.000 χλμ και σχετικά καλοσυντηρημένο (από ιδιώτη). Τα περισσότερα χιλιόμετρα έχουν γίνει σε ταξίδια εκτός Αθήνας.

Το micra είναι το εξής μοντέλο https://www.car.gr/14789621-nissan-micra-motiva-1-2-5 (όχι αυτό που θέλω να πάρω). Έχει περίπου 160.000 και είναι από εταιρεία Leasing που το πουλάει, οπότε από συντήρηση δε μπορώ να πω κάτι με σιγουριά, παρόλο που έχουμε γνωστό εντός. Βιβλίο σέρβις δεν έχει, βέβαια υποτίθεται ότι είναι συντηρημένο, γιατί το εκμεταλλεύονται συνεχώς.

Η τιμή του κατά τ' άλλα είναι όντως αυτή που δίνει η αγορά.

Προσωπικά δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε κανένα από τα δύο.

Αυτά τα Nissan Micra τα προτιμούσαν πολύ για νοικιάρικα. Πρόσεξε πολύ γιατί μπορεί να είναι από rent a car και όχι από μεμονωμένο χρήστη (π.χ. πωλητή εταιρίας). Πάντως και οι πωλητές τα ξεκατινιάζουν στο χιλιόμετρο, αν δεν τους φέρονται βάρβαρα. Καλύτερα ως μτχ. είναι τα αυτοκίνητα "στελεχών" αλλά άντε να πιάσεις αλήθεια από τη μάντρα που τα πουλάει ως προς τον προηγουμενο χρήστη. 

Δημοσ.
22 ώρες πριν, efalex2 είπε

 

Δε θέλω να δώσω παραπάνω από 4.000 για πρώτο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο.

Σκεφτόμουν να παζαρέψω το citroen στα 3.500 που πιστεύω ότι είναι μια λογική τιμή και να το σκεφτώ σοβαρά, αν συμφωνήσει.

Το θες για να μαθεις να οδηγεις ή για δευτερο αυτοκινητο?

Η λογικη λεει να παρεις το c2.

Να ξερεις το micra δεν εχει μεγαλο service(καδενάτο) και εχει χαμηλη καταναλωση.. Ειχα διαβασει οτι εντος με κλιμα δεν ξεπερασε τα 6.2λ!

Δημοσ.

Είναι πρώτο αυτοκίνητο που παίρνω.

Το ξέρω ότι το Micra είναι πιο οικονομικό στη χρήση του γενικά (συν το ότι το Citroen είναι 1.400, άρα και τα τέλη του θα είναι πιο ψηλά - ταξινόμηση πριν το 2010), αλλά εφόσον η τιμή του είναι πιο υψηλή, νομίζω έρχεται μία ή άλλη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, efalex2 είπε

Είναι πρώτο αυτοκίνητο που παίρνω.

Το ξέρω ότι το Micra είναι πιο οικονομικό στη χρήση του γενικά (συν το ότι το Citroen είναι 1.400, άρα και τα τέλη του θα είναι πιο ψηλά - ταξινόμηση πριν το 2010), αλλά εφόσον η τιμή του είναι πιο υψηλή, νομίζω έρχεται μία ή άλλη.

Αν ειναι να το καταπονεσεις εξωτερικα-μηχανικα καλυτερα να παρεις ενα παλιο ιαπωνικο ταβανι μεχρι 2500ευρω.. Θα ψαξεις(περιμενεις) να ειναι καλοσυντηριμενο..

Θα σου ερθει πιο οικονομικο στα service-ανταλλακτικα και στα 2-3 χρονια που θα το δωσεις δεν θα εχεις χασει  πολλα..!!!

πχ  corolla 1.3 97-2000 εχει βγει πολυ τιμιο!!! Μετα εβγαλε το 1.4 vvti αλλα βγηκε λαδιαρικο!!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...