KRITH Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 καλημέρα σε όλους, δεδομένης της ηλικίας μου (έχω αγοράσει τα πρώτα τεύχη του ΜΟΤΟ από περίπτερο!!!!) και κάνοντας τα νεανικά μου χρόνια για να σπουδάσω ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ σε γραφείο (δεν υπήρχαν delivery τότε), κάνοντας 70-100 χλμ καθημερινά σε όλο τον νομό αττικής όχι μέσα σε μια πόλη , έχοντας περάσει από τα χέρια μου όλων των ειδών μηχανές από ducati μέχρι buell έχω να παραθέσω τα κάτωθι: Ότι πληρώσεις παίρνεις Οι κανονισμοί EURO δεν ειναι μόνο για τους ρύπους αλλά και για την ασφάλεια οπως τότε έκανα και εγώ έτσι και τώρα κάποιος που το χρησιμοποιεί σαν εργαλείο δουλειάς και οχι σαν μέσο μεταφοράς δεν κάνει την φυσιολογική του χρήση Η πλαστικοποίηση των παπιών σήμερα δεν έχει καμμία σχεση με τα πλαστικά του c50/12V MONT 1986 που έχω ακόμα στην κατοχή μου. Σαν μηχανόβιος (μπάρμπας) εχω να δηλώσω ότι η μηχανή είναι πάθος άρα και εμφάνιση Οι χρηματικές βαθμίδες 1000-2000€ ή 2000-3000€ δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα την ποιότητα ή την χρηστικότητα Άμα δεν ανέβεις σε οποιδηποτε δίτροχο να δεις αν σου κανει σωματικά, οπτικά κ.λ.π. οποιαδήποτε γνώμη τρίτου και ειδικότερα κάποιων που κατηγορούν ενα προιον ειναι ανώφελη. Επειδή εχω οδηγήσει αυτά που αναφέρεις εκτός του keeway πιστεύω ότι το velos είναι πάρα πολύ καλό με πολύ καλή εγγύηση και service, και παρόλο που είναι κινέζικο το φέρνει Ελληνας που εαν είναι ΚΑΛΑ ΦΥΣΙΚΑ τα προιοντα του αξίζει φυσικά να τον στηρίξουμε (ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ), όπως και κάθε άλλη Ελληνική επιχείρηση. Ελπίζω η πολυλογία μου να συγχωρείται από την ηλικία μου , θέλοντας να σου προτείνω να πας σε μαγαζί να τα καβαλήσεις , να τα δοκιμάσεις να δεις τα οικονομικά σου και να αποφασίσεις 2
AristidisZ Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 8/4/2019 στις 11:44 ΜΜ, arisg90 είπε Τα πλαστικα τριζουν σε ολα τα παπια Στο δικό μου Wave, που πλησιάζει την 6ετία, δε τρίζει τίποτα Το πιο σωστό πράγμα το έγραψε ο @KRITH πάντως 1 ώρα πριν, KRITH είπε οπως τότε έκανα και εγώ έτσι και τώρα κάποιος που το χρησιμοποιεί σαν εργαλείο δουλειάς και οχι σαν μέσο μεταφοράς δεν κάνει την φυσιολογική του χρήση Επεξ/σία 10 Απριλίου 2019 από AristidisZ 1
alexinhogr Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Δημοσ. 10 Απριλίου 2019 Στα δύο cryptonr 105 που έχουμε δεν τρίζει τπτ, με το ένα μάλιστα ξαπλωθηκα με 10χλμ περίπου κ δεν ράγισε τπτ μόνο ο καθρέπτης έσπασε και τρυπισε η επένδυση στο γάντι κ στο γόνατο.
thanoskas2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2019 Στις 2/4/2019 στις 7:37 ΜΜ, christopher0016 είπε Το Daytona πόσα 1600 1700;; Εγώ το velos θα έπαιρνα όμορφο μοτερικα έχουν βγεί αξιόπιστα πολύ πιο οικονομικά σε σχέση με γνωστά brand το μόνο αρνητικό είναι τα πλαστικά τούς κάτι που δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα. καλησπερα φιλε εχω το συγκεκριμενο μοντελο της DAYTONA και εχω να πω οτι εχει καλα πλαστικα και 0 τριξιμο και εγω ειλικρινα δεν το περιμενα πηγε ο πατερας μου το αγορασε καινουργιο και επαθα πλακα με το που οδηγησα..Για να φανταστεις το ειχα 3 μερες το κοιτουσα και δεν μου εκανε αισθηση να το οδηγησω λογω της μαρκας αλλα μολις το πηρα μια βολτα το εκανα 30 χιλιομετρα σε ενα βραδυ..Ξεκουραστο μηχανακι ελαφρυ και πολυ ομορφο..Το ειχα υποτιμησει στην αρχη..Βεβαια δεν το εχω πολυ καιρο κατι μερες αλλα μπορω να πω οτι δεν εχει καμια σχεση με τα παλαιοτερα μοντελα sprinter..Ειναι σαν να οδηγας μηχανακι αλλης εταιρειας..Ισως φταιει και το γεγονος οτι εχουν βαλει το χερακι τους και οι ιαπωνες απο το 2018 και επειτα... Στις 10/4/2019 στις 9:33 ΠΜ, KRITH είπε καλημέρα σε όλους, δεδομένης της ηλικίας μου (έχω αγοράσει τα πρώτα τεύχη του ΜΟΤΟ από περίπτερο!!!!) και κάνοντας τα νεανικά μου χρόνια για να σπουδάσω ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ σε γραφείο (δεν υπήρχαν delivery τότε), κάνοντας 70-100 χλμ καθημερινά σε όλο τον νομό αττικής όχι μέσα σε μια πόλη , έχοντας περάσει από τα χέρια μου όλων των ειδών μηχανές από ducati μέχρι buell έχω να παραθέσω τα κάτωθι: Ότι πληρώσεις παίρνεις Οι κανονισμοί EURO δεν ειναι μόνο για τους ρύπους αλλά και για την ασφάλεια οπως τότε έκανα και εγώ έτσι και τώρα κάποιος που το χρησιμοποιεί σαν εργαλείο δουλειάς και οχι σαν μέσο μεταφοράς δεν κάνει την φυσιολογική του χρήση Η πλαστικοποίηση των παπιών σήμερα δεν έχει καμμία σχεση με τα πλαστικά του c50/12V MONT 1986 που έχω ακόμα στην κατοχή μου. Σαν μηχανόβιος (μπάρμπας) εχω να δηλώσω ότι η μηχανή είναι πάθος άρα και εμφάνιση Οι χρηματικές βαθμίδες 1000-2000€ ή 2000-3000€ δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα την ποιότητα ή την χρηστικότητα Άμα δεν ανέβεις σε οποιδηποτε δίτροχο να δεις αν σου κανει σωματικά, οπτικά κ.λ.π. οποιαδήποτε γνώμη τρίτου και ειδικότερα κάποιων που κατηγορούν ενα προιον ειναι ανώφελη. Επειδή εχω οδηγήσει αυτά που αναφέρεις εκτός του keeway πιστεύω ότι το velos είναι πάρα πολύ καλό με πολύ καλή εγγύηση και service, και παρόλο που είναι κινέζικο το φέρνει Ελληνας που εαν είναι ΚΑΛΑ ΦΥΣΙΚΑ τα προιοντα του αξίζει φυσικά να τον στηρίξουμε (ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ), όπως και κάθε άλλη Ελληνική επιχείρηση. Ελπίζω η πολυλογία μου να συγχωρείται από την ηλικία μου , θέλοντας να σου προτείνω να πας σε μαγαζί να τα καβαλήσεις , να τα δοκιμάσεις να δεις τα οικονομικά σου και να αποφασίσεις Εχω το βελος φιλε και επειδη το εψαξα δεν ειναι κινεζικο..Συνεργασια με Ιαπωνες εχουν κανει γι αυτο και βγηκε αυτο το αποτελεσμα..Πραγματικα και εγω δεν το περιμενα.. Σου παραθετω το παρακατω κειμενο για να το διαπιστωσεις και εσυ... 2017: Συνεργασία με Daytona Corporation (Japan) Με συνάντηση που πραγματοποιήθηκε 11/2017 στο Μιλάνο, μεταξύ των εκπροσώπων της Daytona Motors, Βασίλη Γκοργκόλη και Άρη Γκοργκόλη, και εκπροσώπων της Daytona Corporation (Japan), Hunt Itoh (Τεχνικός υπεύθυνος), Miho Sawada (υπεύθυνη Πωλήσεων) και Nikolaus Tams (Γερμανός αντιπρόσωπος), τέθηκαν οι βάσεις της αρχής συνεργασίας των δύο εταιριών για την ανάπτυξη και βελτίωση των δίκυκλων οχημάτων της Daytona Motors από μία από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες του κλάδου. Η Daytona Corporation (Japan), είναι αναγνωρισμένη και από τις πλέον εξειδικευμένες εταιρείες βελτίωσης λειτουργικών χαρακτηριστικών μοτοσικλετών. Αναμένονται να οριστούν οι λεπτομέρειες που αφορούν τη βελτίωση των αναρτήσεων και του συστήματος συμπλέκτη του νέου μοντέλου euro4 (Velos II), της Daytona Μotors, το οποίο θα τεθεί στην παραγωγή το 2018. Η εταιρία εστιάζοντας στην ποιότητα, εφαρμόζει διεθνή πρότυπα λειτουργίας των εγκαταστάσεων, στον εξοπλισμό, την τεχνολογία, το ανθρώπινο δυναμικό, τις πρώτες ύλες, καθώς και πρότυπα ελέγχου και ασφαλούς λειτουργίας. Eφαρμόζει σύστημα διαχείρισης ποιότητας στην παροχή υπηρεσιών after sales (Πιστοποιητικό ISO 9001)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα