Mpouko Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Καλησπέρα παιδία... Εχω ενα θέμα με το Fiat bravo 150 sport tjet μου.. Εχω παρατηρήσει οτι όταν εκεί που Οδηγαω με ταχύτητα μέσα, αν αφήσω το γκάζι η κατανάλωση πευτει στα 2 λίτρα στα 100...αν όμως βγάλω ταχύτητα και χαμηλώσω ταχύτητα από 30 χιλιόμετρα και κάτω, αν πατήσω συμπλέκτη (χωρίς ταχύτητα μέσα) η κατανάλωση πάει στα 4.5 με 5 λιτρα... Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί το κάνει αυτό?
Nickokin Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Πιθανόν να έχει πρόβλημα η ένδειξη σου ή ο μετρητής....αλλιώς δεν εξηγείται
tedkald Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 To αμάξι δεν έχει τίποτε, απλά σου δείχνει κατανάλωση στο ρελαντί
aGka8l Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Στο νεκρό ο εγκέφαλος ψεκάζει καύσιμο για να μην σβήσει ο κινητήρας.αρα είναι με μεν φυσιολογικη η συμπεριφορά τα νούμερα όμως είναι μεγάλα .το trip δεν λέει πάντα την αλήθεια να ξέρεις .Σε punto στο φανάρι εμένα μου έλεγε 0λ/100 . 3
panoskatos Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Mpouko είπε Καλησπέρα παιδία... Εχω ενα θέμα με το Fiat bravo 150 sport tjet μου.. Εχω παρατηρήσει οτι όταν εκεί που Οδηγαω με ταχύτητα μέσα, αν αφήσω το γκάζι η κατανάλωση πευτει στα 2 λίτρα στα 100...αν όμως βγάλω ταχύτητα και χαμηλώσω ταχύτητα από 30 χιλιόμετρα και κάτω, αν πατήσω συμπλέκτη (χωρίς ταχύτητα μέσα) η κατανάλωση πάει στα 4.5 με 5 λιτρα... Μήπως γνωρίζει κανείς γιατί το κάνει αυτό? Μια χαρά είναι το αυτοκίνητο σου, δεν έχει κάτι. Όταν αφήνεις το γκάζι με ταχύτητα λογικά δεν χρειάζεσαι άλλη επιτάχυνση για χ λόγους, από την στιγμή που το όχημα κινείται με ταχύτητα κουμπωμενη στο σασμαν δεν υπάρχει περίπτωση και να σβήσει. Στην νεκρά όμως το αυτοκίνητο θεωρητικά δεν κινείται άρα θα πρέπει να ψεκάζει καύσιμο στον θάλαμο καύσης ώστε να μην σβήσει. Εκεί είναι που έχει κερδίσει πολύ ένα αυτοκίνητο με το σύστημα start stop διότι σ ένα φανάρι ο κινητήρας σβήνει και άρα στο ρελαντί δεν υπάρχει τσάμπα κατανάλωση. Αν δεν κάνω λάθος το πρώτο αυτοκίνητο με start stop ήταν της fiat πριν από περίπου 40 χρόνια. Edit * Δεν οδηγαμε ποτέ το αυτοκίνητο με νεκρά, πάντα με ταχύτητα και ας μην πατάμε γκάζι. Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2019 από panoskatos 1
Mpouko Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Απλα δεν είχα παρατιρισει αν το έκανε από την πρώτη στιγμή αυτο. Επεισης με ταχύτητα κάτω τον 20 χιλιομέτρων (δοκιμή έκανα,, φυσικα δεν Οδηγαω με νεκρα) η κατανάλωση έπεφτε στα 2 λίτρα που είναι το ελάχιστο απλα ολα άλλαζαν με το πάτημα του συμπλέκτη για λιγο πάντα γιατι μετά από ελάχιστο χρόνο με αυτήν την ταχύτητα σταματα να μετράει. Ευχαριστώ πολυ για την ανταπόκριση! Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από Mpouko
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάτοχος Bravo 150 εδώ. Έτσι δουλεύει. Επίσης δεν δείχνει ποτέ κάτω από 2,0 και πάνω από 20 ή 25. Αλλά στο average τα υπολογίζει κανονικά. Αυτό που βλέπεις και ανεβαίνει είναι ελάχιστες στιγμές πριν σταματήσεις και δείξει -- για τους λόγους που ήδη αναφέρθηκαν. Γενικά δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείς την ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης. Βάλε να βλέπεις το turbo και φχαριστήσου το αμάξι σου. Επεξ/σία 1 Απριλίου 2019 από GeorgeMan 1
Mpouko Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Ευχαριστώ πολύ παιδια για την ανταπόκριση.. Απλα χθες εκανα μια χαζοκινηση και με αγχώσε λίγο. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα