alkis13 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 1 ώρα πριν, vaggoulas69 είπε Ο τεχνικός σου είπε πως ζήτησε συνδιαστικό ραντεβού με οτε. Το ζήτησε Παρασκευή και περιμένεις μέσα στο σ/κ να έχει οριστεί;; Στην Ελλάδα είσαι. Συνήθως 2-3 εργάσιμες θέλει για να γίνει στην καλύτερη. Να πει η wind, να εξηγήσει στο πελάτη πως θα γίνει η διαδικασία και να μην τον αφήνει στην άγνοια. Αλήθεια TS, πόση αναμονή είχε η εξυπηρέτηση πελατών της WIND? 1
NikosKallithea Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Φαντάζομαι τι θα σου ελεγε η ακατονόμαστη εταιρείας αν και τα καφαο ηταν του οτε χαχαααααα
korakios Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, DrStein είπε Πολυ σωστο αυτο, ομως σαν συνδρομητης της wind εχω υπογραψει συμβαση μαζι τους και πιστευω οτι δεν θα επρεπε ΚΑΝ να αναφερουν την λεξη ΟΤΕ και να μεταφερουν το βαρος εκει, οπως επισης και ο οτε να εκανε αυτο που επρεπε την ημερα ενεργοποιησης. Δεν πιστευω οτι φταιει μονο ο οτε αλλα και η wind που ασχετως οτι εστειλε 2 φορες τεχνικο τον εστειλε χωρις να ξερει τι εχει κανει πριν απο αυτο ο οτε τσαμπα... επισης το επικο μου μου ειπε η εξυπηρετηση πελατων ηταν οτι: Σε περιπτωση που θελω να διακοψω την ολη διαδικασια αν δεν λυθει μεχρι αυριο Δευτερα, ΔΕΝ μπορω γιατι...? Γιατι λεει οτι την εκανα σε καταστημα και οχι εξ αποστασεως... ΔΕΝ ΕΧΩ δικαιωμα υπαναχωρησης γιατι πηγα σε καταστημα!!! ΙΣΧΥΕΙ κατι τετοιο??????? Συνήγορο καταναλωτή, αλλάζεις πάροχο αζημίωτα από τη στιγμή που δεν προσφέρουν τις υπηρεσίες του συμβολαίου. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγνοείς πλήρως λογαριασμούς που τυχών σου έρχονται. (edit: εφόσον δε σε έχουν συνδέσει) Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2019 από korakios
DrStein Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 21 ώρες πριν, alkis13 είπε Να πει η wind, να εξηγήσει στο πελάτη πως θα γίνει η διαδικασία και να μην τον αφήνει στην άγνοια. Αλήθεια TS, πόση αναμονή είχε η εξυπηρέτηση πελατών της WIND? Αυτο ειναι το θεμα οτι και το τεχνικο τμημα και η εξυπηρετηση λενε ακριβως το ιδιο παραμυθι... Δηλαδη τιποτα. Ουτε ποιο ειναι ακριβως το προβλημα, ουτε ποιος ευθηνεται, ουτε ποτε θα ξαναεχω υπηρεσιες, ουτε να με γυρισουν στο προηγουμενο status ωστε να εχω εστω τηλεφωνια για επικοινωνια.... Η αναμονη για την εξυπηρετηση στο 13800 ειναι σχετικα πιο συντομη με πιο παλια, αλλα πραγματικα δεν προσφερουν τιποτα περισσοτερο απο το να με χρεωνουν 0,25€ για καθε τηλεφωνημα και να σπαταλανε το χρονο μου. Πραγματικα μετανοιωνω την ωρα και τη στιγμη.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 2 hours ago, DrStein said: Η αναμονη για την εξυπηρετηση στο 13800 ειναι σχετικα πιο συντομη με πιο παλια, αλλα πραγματικα δεν προσφερουν τιποτα περισσοτερο απο το να με χρεωνουν 0,25€ για καθε τηλεφωνημα και να σπαταλανε το χρονο μου. Πραγματικα μετανοιωνω την ωρα και τη στιγμη. Το 13700 δεν είναι για βλάβες? Χωρίς χρέωση...
DrStein Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 1 Απριλίου 2019 Ναι το 13700 ειναι δωρεαν για βλαβες και πρωτα σε αυτους περνω και ειναι πιο γρηγοροι απο το 13800. Το 13800 ειναι με 0,25€ ειναι το εμπορικο και θεματα συμβολαιου που μου ειπαν οτι δεν εχω δικαιωμα υπαναχωρησης για μια συνδεση που δεν εχει γινει ακομα αλλα αυτοι την βλεπουν ενεργοποιημενη απο 26/3 που μου εχουν κοψει τις υπηρεσιες... Ουτε στο ενα ουτε στο αλλο τηλεφωνο παντως δεν εχω παρει συγκεκριμενες απαντησεις. Σημερα το εκανα και γραπτως στην φορμα επικοινωνιας και περιμενω γραπτη απαντηση...
PETROS13 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Βίοι παράλληλοι και για μένα με μια διαφορά. Έκανα αίτηση από adsl wind να πάω σε vdsl cosmote. Από σήμερα δεν έχω σταθερό και internet.. Και η wind λέει ότι έχει απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός μου.... Μπορώ να κάνω κάτι για να τους κυνηγήσω;
DrStein Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 2 Απριλίου 2019 Στην περίπτωση σου νομίζω ότι είναι λίγο καλύτερα λόγω του ότι πάς cosmote. Αν σου κόψανε τις υπηρεσίες σήμερα χωρίς να σου έχουν κλείσει ραντεβού για μέτρηση να τους ενοχλήσεις μέχρι να σου πουν πότε θα ενεργοποιηθεί. Εύχομαι να ξεμπερδεψεις σύντομα και να μην χρειαστεί συνδυαστικό ραντεβού που είναι δύσκολο να κανονιστεί.
PETROS13 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Μου έδωσαν από cosmote δωρεάν λεπτά και gb μέχρι να έχω ίντερνετ και τηλέφωνο. Πάντως με αγχωνει το ότι έχει ενεργόποιηθει η 50αρα (όπως λένε), ρούτερ θα λάβω λογικά αύριο αλλά στο ήδη υπάρχον ρούτερ (adsl 24αρι) μου δείχνει μόνο 6mbps..
DrStein Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 ...και εγενετο Θαυμα! Μετα απο 9 μερες χωρις υπηρεσιες και βγαινοντας απο το σπιτι να παω για δουλεια, ολως τυχαιως βρηκα εξω απο την πορτα μου 2 τεχνικους. Ενας της wind και ενας Οτε... Χωρις να εχω ενημερωθει για ραντεβου, χωρις τιποτα. Τους ανοιξα και εκαναν τα δικα τους αλλα επρεπε να φυγω. Μετα πο καποια ωρα με πηρε τηλεφωνο και μου ειπε οτι εχω υπηρεσιες. Ρωτησα τι ειχε συμβει χωρις να παρω απαντηση.... Ενας δικος μου ανθρωπος που ηταν εκει την ωρα των εργασιων μου μετεφερε οτι στον διαλογο του τεχνικου της wind με τα κεντρικα ανεφερε οτι το λαθος ηταν στην καμπινα της wind και οτι μολις εβγαλε το "αντικεραυνικο", επαιξε αμεσως... Δεν ξερω πως και γιατι επηρρεαζει το αντικεραυνικο, αλλα μου φτανει οτι πλεον εχω vdsl. Πραγματικα δεν ξερω τι φταιει και δεν γινονται τα πραγματα απο τεχνικης πλευρας οπως πρεπει ωστε να μην ταλαιπωρηται ο πελατης αλλα το μονο ΣΙΓΟΥΡΟ που μου μενει για μια ακομη φορα ειναι οτι η τηλεφωνικη εξυπηρετηση πλεατων της wind ειναι πραγματικα για τα μπαζα....
Mhlogiatros Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Δημοσ. 3 Απριλίου 2019 Μικτονόμηση εκαναν και αλλαξαν κατι σαν μπαταρια αραγε ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα