DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Συντομη περιγραφη... Ειμουν χρονια συνδρομητης Cosmote adsl και τα τελευταια 4 χρονια στην wind. ΠΟΤΕ δεν ειδα μεγαλυτερη ταχυτητα απο 12mbps και στην wind ποτε πανω απο 9mbps. Μιας και η wind εστησε καμπινα ακριβως απεναντι απο το σπιτι μου, ειπα να παω σε vdsl50. 16 Μαρτιου εκανα αιτηση σε καταστημα και ο υπαλληλος μου ειπε οτι θα ενεργοποιηθει σε 3-4 εργασιμες... 23 Μαρτιου με ενημερωνουν οτι η ενεργοποιηση θα γινει στις 26 Μαρτιου και μου κλεινουν ραντεβου να ερθει τεχνικος στις 27 Μαρτιου. 26 Μαρτιου κοβουν τις υπηρεσιες (internet/τηλεφωνια) για να γινει ενεργοποιηση. 27 Μαρτιου ερχεται τεχνικος να παρει μετρησεις. Μετρησεις μηδεν... και λεει οτι δεν μπορει να κανει τιποτα γιατι εχει κανει κατι λαθος ο δημοσιος παροχος. Περνω τηλεφωνο και μου κλεινουν νεο ραντεβου για τις 29 Μαρτιου να ερθει ο τεχνικος τις wind ΜΗΠΩΣ εχει αλλαξει κατι απο τον δημοσιο παροχο.... 29 Μαρτιου ξαναερχεται τεχνικος wind για μετρησεις. Μετρησεις μηδεν και παλι και στον πινακα και μεσα στο σπιτι. Υποστηριζει οτι παλι κατι ΔΕΝ εχει κανει ο δημοσιος παροχος... Μου αφηνει ενα χαρτι με τις μετρησεις και καλει συνδυαστικο ραντεβου με τεχνικο του οτε με αγνωστη ημερομηνια.... 31 Μαρτιου σημερα και δεν με εχει ενημερωσει κανεις ΠΌΤΕ θα γινει το συνδυαστικο ραντεβο καιποτε θα εχω ξανα υπηρεσιες... Περνω τηλεφωνο να ενημερωθω και δεν ξερει κανεις τιποτα οτι τα εχουν κανει ολα οπως πρεπει και ριχνουν το βαρος στον οτε. Πραγματικα δεν ξερω τι να κανω.... Δεν με εχει ενημερωσει κανεις για το ΤΙ φταιει, ΠΟΙΟΣ φταιει και ΠΟΤΕ θα εχω ξανα υπηρεσιες, οι ο ποιες ειναι κομμενες απο τις 26 Μαρτιου και εχω αρρωστο ηλικωμενο ανθρωπο που χρειαζεται επικοινωνια ανα πασα στιγμη και δεν μπορει να χρησημοποιησει κινητο τηλεφωνο.
alkis13 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δεν μου κανει εντυπωση ολη αυτη η αργοπορία. Είναι γεγονος οτι εχουν γεμισει τα forum (αυτο εδω δλδ και το adslgr) με τετοιου ειδους παραπονα. Και ολα αυτα τα παραπονα έχουν ένα κοινό, σύνδεσει σε εταρεία πλην της COSMOTE, οπου διαχειρίζεται αυτή το δικτυο στη χωρα μας. Ναι μεν η καμπινα μπορει να ειναι της Wind, αλλα το δυσκολο κομμάτι, ζευγάρι->χαλκος-> σπιτι σου (χοντρικα) ειναι της COSMOTE. Προφανώς, αφού η ΕΕΤΤ, εχει διακοσμητικό ρόλο, εδω που τα λεμε, αν αυριο διαλυόταν, μικρή θα ήταν η διαφορα στη ποιότητα, δεν κανει τιποτα για να προφυλάξει καταναλωτές, από τέτοιες τακτικές ταλαιπωρίας, επειδή δεν είσαι στη COSMOTE. Δεν πιστεύω ότι η WIND, προκαλεί κάποιο πρόβλημα, ίσα-ίσα έστειλε και 2 φορές τεχνικό. Οπότε είτε εκβιαστικά-αναγκαστικά πας στην COSMOTE, είτε περιμένεις να στο συνδέσει η WIND. Εδω να πω, πως δεν πρέπει να κατηγορείς την COSMOTE, γιατί προφανώς θέλει να βγάλει λεφτά, με όποιο κόστος και όποια τακτική. Αυτός που πρέπει να κατηγορήσεις, είναι μια κακώς φτιαγμένη, κακή ελεγκτική υπηρεσία που λέγεται ΕΕΤΤ. Η οποία το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να επικαιροποιεί το καρτέλ των τηλεπικοινωνιών. Δηλαδή στο πρακτικό, βλέπει ο τεχνικός της COSMOTE το αίτημα για αλλαγή, έχει πάρει όμως γραμμές να σε καθυστερήσει όσο μπορεί. Τόσο ώστε, να είναι η COSMOTE καλυμμένη. Αν ήταν η WIND, η VODAFONE, ακριβώς το ίδιο θα έκαναν. Το ερώτημα είναι, δεν πρέπει κάποιος να τους ελέγχει και να τους υποχρεώνει να πράττουν, όπως επιβάλλει η λογική και το κοινονικό συμφέρον; Γιατί να τιμωρηθεί ο καταναλωτής που διάλεξε άλλη εταιρεία; Καλή υπομονή, από όσα έχω διαβάσει κοιτάς μήνα + για ενεργοποίηση, ελπίζω, να γίνει θαύμα αύριο ( οχι πρωταπριλιάτικη πλάκα) και να ενεργοποιηθεί η γραμμή σου. 6 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 1 minute ago, divo said: Ο οτε στη προκειμένη περπτωση το μονο που εχει να κανει ειναι να βάλει ενα καλώδιο στον καθρεφτη της wind. Μια και το απερχόμενο παραμένει το ίδιο. Απερχομενο ειναι το καλωδιο απο το καφαο του οτε μεχρι το σπιτι σου. Το έβαλε όμως ή φεεεεεεεεεεέεεταααα? 😛 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 3 minutes ago, divo said: να σου πω τι φανταζομαι οτι εχει γινει; Δεν εχει παραματροποιηθει η πορτα και οι μαμακες εκοψαν το adsl.😁 ριξε μια ματια εδω μεσα να δεις ποσα τετοια θεματα εχουν γινει εδω Κάτι τέτοιο γινόταν και πριν από 5-6 χρόνια και σε KV του ΟΤΕ μάλιστα, πόσο μάλλον σε άλλου ISP που μπορεί να υπάρξει μπέρδεμα... Ακόμα δεν το πιστεύω πως την γλύτωσα. 😛
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 20 λεπτά πριν, alkis13 είπε Εδω να πω, πως δεν πρέπει να κατηγορείς την COSMOTE, γιατί προφανώς θέλει να βγάλει λεφτά, με όποιο κόστος και όποια τακτική. Αυτός που πρέπει να κατηγορήσεις, είναι μια κακώς φτιαγμένη, κακή ελεγκτική υπηρεσία που λέγεται ΕΕΤΤ. Η οποία το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να επικαιροποιεί το καρτέλ των τηλεπικοινωνιών. Δηλαδή στο πρακτικό, βλέπει ο τεχνικός της COSMOTE το αίτημα για αλλαγή, έχει πάρει όμως γραμμές να σε καθυστερήσει όσο μπορεί. Τόσο ώστε, να είναι η COSMOTE καλυμμένη. Αν ήταν η WIND, η VODAFONE, ακριβώς το ίδιο θα έκαναν. Το ερώτημα είναι, δεν πρέπει κάποιος να τους ελέγχει και να τους υποχρεώνει να πράττουν, όπως επιβάλλει η λογική και το κοινονικό συμφέρον; Γιατί να τιμωρηθεί ο καταναλωτής που διάλεξε άλλη εταιρεία; Καλή υπομονή, από όσα έχω διαβάσει κοιτάς μήνα + για ενεργοποίηση, ελπίζω, να γίνει θαύμα αύριο ( οχι πρωταπριλιάτικη πλάκα) και να ενεργοποιηθεί η γραμμή σου. Θα συμφωνησω απολυτα στο οτι η ΕΕΤΤ εχει διακοσμητικο ρολο στο καρτελ των τηλεπικοινωνιων. Δεν μπορω να μην κατηγορησω τον οτε ομως μιας και ειναι ο δημοσιος παροχος, ασχετως του οτι και αλλοι (vodafone/wind) θα κανανε το ιδιο στη θεση τους λογω ανταγωνισμου. Απο οτι ξερω ομως εχουν ρητρες αν δεν πραγματοποιησουν την συνδεση.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 2 minutes ago, DrStein said: Δεν μπορω να μην κατηγορησω τον οτε ομως μιας και ειναι ο δημοσιος παροχος Τι εννοείς δημόσιος πάροχος? Ο πάροχος καθολικής υπηρεσίας (σταθερής τηλεφωνίας) από το 2016 και μετά είναι η Forthnet. 1
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 19 λεπτά πριν, divo είπε Πρωτα απο ολα το οτι εχει γινει η καμπινα ή ακομα και αν ειναι ετοιμη, απο ρευμα εννοω, δεν σημαίνει οτι θα δωθει εμπορικα. αυτο γινεται απο την ΕΕΤΤ. Στη περιοχη μου που εχω καμπινα wind, ηταν ετοιμη χωρις ρευμα εδω και 6 μηνες ρευμα βαλανε πριν 2 μηνες και εμπορικα διαθέσιμη εγινε πριν 15 μέρες. Κακος σου εκοψαν το adsl απο τη στιγμη που γινεται αναβάθμιση. Ζητα τους να στο ξανασυνδεσουν και να διακοπεί οταν και αμα γινει το vdsl. Ο οτε στη προκειμένη περπτωση το μονο που εχει να κανει ειναι να βάλει ενα καλώδιο στον καθρεφτη της wind. Μια και το απερχόμενο παραμένει το ίδιο. Απερχομενο ειναι το καλωδιο απο το καφαο του οτε μεχρι το σπιτι σου. Πολυ σωστο αυτο που λες, ομως η καμπινα εχει ρευμα αρκετο καιρο και ειναι εμπορικα διαθεσιμη γιατι εχω δει πολλες φορες τεχνικους να συνδεουν νεες γραμμες. Δεν μπορω να καταλαβω ΓΙΑΤΙ να κοψουν τις υπηρεσιες ΧΩΡΙΣ να εχει γινει πρωτα η αναβαθμιση? Τους ρωτησα και μου ειπαν οτι αυτη ειναι η διαδικασια και οτι δεν μπορουν να με ξανα συνδεσουν γιατι ο παλιος βρογχος εχει καταργηθει πλεον... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ δεν ειναι δημοσιος παροχος αλλα αυτες ειναι @@ριες που μου λενε για να με αποφυγουν και να με κανουν να κλεισω το τηλεφωνο που τους ρωταω για το ποτε? θα εχω ξανα υπηρεσιες. Δεν υπαρχει λογικη στο να τις κοβουν χωρις να δουλευει η νεα συνδεση. Δηλαδη αν του τη βαρεσει του ΟΤΕ να ερθει σε κανενα-δυο μηνες εγω θα ειμαι χωρις υπηρεσιες?
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Αν το απερχομενο ειναι το ιδιο και μπορουν να ξαναπαρουν κεντρικο αν πληρωσουν ειναι στο χερι της wind σωστα? Αν ο οτε εχει καταργησει τον βρογχο και εχει κανει την συνδεση σε καθρεφτη, η μοναδικη πιθανοτητα για να παιξει ειναι να ερθουν και οι δυο τεχνικοι ταυτοχρονα για να κανουν τις σωστες συνδεσεις? Αν ειναι ετσι γιατι δεν το κανουν αυτο την ημερα της ενεργοποιησης ωστε να μην χριεαζονται τα πηγαινε-ελα και να μην ταλαιπωρουν τον κοσμο?
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Πολυ σωστο αυτο, ομως σαν συνδρομητης της wind εχω υπογραψει συμβαση μαζι τους και πιστευω οτι δεν θα επρεπε ΚΑΝ να αναφερουν την λεξη ΟΤΕ και να μεταφερουν το βαρος εκει, οπως επισης και ο οτε να εκανε αυτο που επρεπε την ημερα ενεργοποιησης. Δεν πιστευω οτι φταιει μονο ο οτε αλλα και η wind που ασχετως οτι εστειλε 2 φορες τεχνικο τον εστειλε χωρις να ξερει τι εχει κανει πριν απο αυτο ο οτε τσαμπα... επισης το επικο μου μου ειπε η εξυπηρετηση πελατων ηταν οτι: Σε περιπτωση που θελω να διακοψω την ολη διαδικασια αν δεν λυθει μεχρι αυριο Δευτερα, ΔΕΝ μπορω γιατι...? Γιατι λεει οτι την εκανα σε καταστημα και οχι εξ αποστασεως... ΔΕΝ ΕΧΩ δικαιωμα υπαναχωρησης γιατι πηγα σε καταστημα!!! ΙΣΧΥΕΙ κατι τετοιο???????
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 43 λεπτά πριν, divo είπε Εχει υποψη σου οτι ο τεχνικος που δεν θα βαλει την συνδεση στην ωρα του εχει επιπτωσεις;. Οι τεχνικοι οπως και ολοι στον οτε δουλευουν και αμειβονται βαση KPIs. χαχα καλό. Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 31 λεπτά πριν, DrStein είπε επισης το επικο μου μου ειπε η εξυπηρετηση πελατων ηταν οτι: Σε περιπτωση που θελω να διακοψω την ολη διαδικασια αν δεν λυθει μεχρι αυριο Δευτερα, ΔΕΝ μπορω γιατι...? Γιατι λεει οτι την εκανα σε καταστημα και οχι εξ αποστασεως... ΔΕΝ ΕΧΩ δικαιωμα υπαναχωρησης γιατι πηγα σε καταστημα!!! ΙΣΧΥΕΙ κατι τετοιο??????? Μπορει καποιος να επιβεβαιωσει άν ισχυει αυτο ή οχι?
DrStein Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Ακριβως! Τους ειπα αν δεν μπορουν να το συνδεσουν μεχρι αυριο που ειναι εργασιμη και δεδομενου οτι το εχουν κοψει απο την περασμενη Τριτη, θελω να επιστρεψω στο προηγουμενο καθεστως και μου απαντησαν οτι δεν μπορω γιατι εκανα την αιτηση σε καταστημα και πλεον εχει καταργηθει ο βρογχος... Πρεπει να περιμενω ποτε θα δεησει ο οτε να κανουν συνδυαστικο ραντεβου, χωρις να μου λενε και ποτε θα ξερουν.
Fubar1916 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Με τη wind ειχα ενα καπως παρόμοιο περιστατικο πριν χρονια.ειχα ιντερνετ απτη wind και τλφ απο οτε στην ιδια γραμμη...ξαφνικα το ιντερνετ πεθαινει ενω τλφ ειχα κανονικα... Ηρθε τεχνικος 2 φορες στο σπιτι για να μου πει τελικα οτι φταιει η εσωτερικη καλωδιωση της πολυκατοικιας..."μα τλφ εχω ρε αδερφέ...δε μπορεί να φταιει το καλωδιο"... Ανενδοτος ο τεχνικος... Φταιει το καλωδιο και να φερω ηλεκτρολογο να το ελεγξει και να το αντικατάστησει... Όλη αυτή η ιστορια κρατησε σχεδον 2 μηνες με απειρη αναμονη στην εξυπηρετηση πελατων...παω οτε και κανω αιτηση για ιντερνετ... Την επομενη μερα ειχα ίντερνετ.... Η πλάκα ειναι οτι παρότι 2 μηνες χωρις ιντερνετ η γουηντ ηθελε κανονικα να πληρωνεται...απο τοτε ακουω γουηντ κιαλλαζω δρομο
vaggoulas69 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2019 4 ώρες πριν, DrStein είπε 29 Μαρτιου ξαναερχεται τεχνικος wind για μετρησεις. Μετρησεις μηδεν και παλι και στον πινακα και μεσα στο σπιτι. Υποστηριζει οτι παλι κατι ΔΕΝ εχει κανει ο δημοσιος παροχος... Μου αφηνει ενα χαρτι με τις μετρησεις και καλει συνδυαστικο ραντεβου με τεχνικο του οτε με αγνωστη ημερομηνια.... 31 Μαρτιου σημερα και δεν με εχει ενημερωσει κανεις ΠΌΤΕ θα γινει το συνδυαστικο ραντεβο καιποτε θα εχω ξανα υπηρεσιες... Ο τεχνικός σου είπε πως ζήτησε συνδιαστικό ραντεβού με οτε. Το ζήτησε Παρασκευή και περιμένεις μέσα στο σ/κ να έχει οριστεί;; Στην Ελλάδα είσαι. Συνήθως 2-3 εργάσιμες θέλει για να γίνει στην καλύτερη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα