Tobajara Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ η ασπίδα! Στη μάχη που κρεμάστηκες, δε μπορούσες να το βάλεις στα πόδια και να φτάσεις στην άκρη του χάρτη? Εγώ συνεχίζω το ίδιο campaign όπου η εισβολή των Ορκ έχει αργήσει λίγο (ευτυχώς) και πάει λίγο σαν τον κάβουρα. Έχω το ambition για τα 15.000, οι σχέσεις μου με τους οικισμούς είναι χλιαρές, με τους Οίκους ακόμα χλιαρότατες, named item ούτε για δείγμα, έχω ξοδέψει μια περιουσία για νεοσύλλεκτους αλλά τουλάχιστον απέδωσε. Η βασική μου ομάδα είναι lvl 7 - 9, οι νεότεροι 3 - 4 αλλά στέκονται σε νορμάλ συνθήκες και παραδόξως η frontline μου είναι επιθετικά πολύ αξιόμαχη. Η πίσω γραμμή μου χωλαίνει λίγο, γιατί ακόμα δεν τους εμπιστεύομαι να αφήσουν τα pikes, αλλά ακόμα και αν έρθουν απώλειες δε θα είμαι τελείως ξεκρέμαστος. Μου έτυχαν μάχες όπου μπόρεσα να τους δώσω kills και εμπειρία, αλλά πρέπει να βελτιώσω τα οικονομικά μου. Leaders ούτε για δείγμα όσο κι αν έχω ψάξει Επίσης τι μόδα είναι αυτή με τα headshots από crossbow που παίρνουν ολόκληρο 110ρι κράνος ΚΑΙ το κεφάλι αυτού που το φοράει? Επίσης τι παίζει με τους τοξότες που δε ρίχνουν fatigue ποτέ? Και για ποιο λόγο οι αντίπαλοι τοξότες, ειδικά τα goblins, δε φαίνεται να καταλαβαίνουν από νύχτα? Έχω βρει κάπως καλή μάχη, θα τραβήξω βίντεο.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Aυτά τα headshots είναι που με κάνουν να σκέφτομαι πως, τελικά, το steel brow είναι, μαζί με το recovery και το brawny, μέσα στην τοπ τριάδα των traits. Ειδικά στους low hp (τοξότες, backliners) είναι πολύτιμο. Τι θα κόψεις, βέβαια, για να δώσεις αυτό; Χωράει συζήτηση. Το τι ζημιές έχω πάθει από βαλίστρες, δεν λέγεται. Νεκρό δεν έχω ακόμη σε αυτό το campaign (παραλίγο έναν, θα εξηγήσω στη συνέχεια), αλλά ειδικά αν είναι tier 2 (ήδη στις 20-25 μέρες εμφανίζονται οι πρώτοι τέτοιοι marksmen, αν όχι νωρίτερα έτσι και σκάσει καμιά τριάρα στο δεκαπενθήμερο) τρέμει το φυλλοκάρδι μου σε κάθε βολή, ειδικά όσο δεν έχω ακόμη σε όλους kite shields. Στη μάχη με τη named ασπίδα, ας πούμε, δύο τραυματίες τους φορτώθηκα από τον τύπο με τη βαλίστρα (τον πρόλαβα, όμως, και σήκωσα το αναθεματισμένο όπλο από το πτώμα του, μουχαχά, τώρα το κρατάει ο δικός μου δεύτερος τοξότης). Έριχνε από ένα ύψωμα, άρα σε εύρος 7 hexes, πίσω από δέντρα, θάμνους, ασπίδες και κορμιά, και πετύχαινε κόσμο. Oι δικοί μου τον έβλεπαν με... 14% και 20%, και σημάδευαν τα πουρνάρια, αυτός τσάκιζε κόσμο. Θεωρητικά, αραιώνεις τις γραμμές (να αποφύγεις τις γκαντεμιές από scatter), αλλά πόσο να τις αραιώσεις; Μέσα στο δάσος, μάλιστα, τρέχα-γύρευε. Και πάλι, καμία εγγύηση δεν υπάρχει πως θα γλιτώσεις από τα 5% και τα 10%... Και θα έχεις εξασθενίσει την επίθεσή σου, και δεν θα αποφύγεις τους τραυματισμούς. Σε προηγούμενη μάχη, πάλι με 3 marksmen (tier 1 και 2 βαλίστρα, tier 2 τόξο) μου σακάτεψαν κόσμο και κοσμάκη: εκεί, στην έναρξη της μάχης (πριν προλάβω να κάνω το παραμικρό) ευστόχησε η tier 2 βαλίστρα (έφυγε σχεδόν η μισή πανοπλία και τα 2/5 των hp) και αμέσως η AI έβαλε το συγκεκριμένο πολεμιστή σημάδι: ευστόχησαν και οι άλλοι δύο (εννοείται, εδώ είχε χτες 5/6 με goblins στο 37%, έφυγε η στατιστική από το παράθυρο, σφιχταγκαλιάστηκαν οι πιθανότητες με το Νόμο του Μέρφι και πήδηξαν στο κενό), παρ' τον κάτω, δεν σκοτώθηκε, αλλά με weakened heart (-30% hp) πήρε εύφημο μνεία και βγήκε στη σύνταξη: εντάξει, δεν ήταν κάτι τρομερό από ικανότητες, αλλά το να χάνεις έναν πολεμιστή χωρίς να μπορείς να κάνεις το παραμικρό δεν είναι ό,τι καλύτερο. Μάλιστα, σκέφτομαι ώρες-ώρες να βρω έναν, ό,τι να' ναι, κατά προτίμηση της κακιάς ώρας, με το survivor, να τον αφήνω χωρίς ασπίδα, για να δίνει στόχο στους τοξότες, να γλιτώνω τον πρώτο γύρο τους υπόλοιπους. Του φοράς και μια βαριά πανοπλία, να αντέξει 3-4 χτυπήματα, και ασ' τον εκεί, στόχο. Θα μου πεις, θα πολεμάς με 11 στην πράξη, αλλά από το να χτυπήσουν κανέναν άλλο, καλύτερα το θύμα. Και με 90% πιθανότητα να επιβιώσει (τα βέλη δεν θεωρούνται fatality, προφανώς) μπορείς να φτιάξεις και μια απίθανη συλλογή τραυματισμών. (Ούτε θυμάμαι πώς το έβγαλα το σχετικό achievement, πάντως όχι έτσι, δεν ήξερα τότε τέτοια κόλπα).
Tobajara Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Εδώ μάχη με δύο leaders αλλά μικρή ομάδα, νύχτα, δάσος, απέναντι marksmen με crossbow και τοξότης. Το παρατράβηξα ομολογουμένως αν και είχα διαβάσει σωστά τη μάχη στον πρώτο γύρο, αλλά ένα παράδειγμα των rolls. Σα μάχη δε λέει και πάρα πολλά. https://youtu.be/AwnHHt3vLBE Κάνω και μια περιγραφή της ομάδας για σχόλια και συμβουλές! EDIT - σκέφτομαι κι εγώ πάρα πολύ το Steel Brow, όχι μόνο για τοξότες αλλά και για backliners. Όπως φτιάχνω τους πρώτους θα έκοβα ή το fearsome ή το +25% μετά από kill (μάλλον το δεύτερο), όσον αφορά τους δεύτερους το perk που δίνει bonus όταν χτυπάς τραυματισμένο αντίπαλο. Ακόμα δεν το έχω κάνει όμως, θα το σκεφτώ σε επόμενο playthrough ή σε δοκιμαστικό χαρακτήρα στο τρέχον. Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2019 από Tobajara
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Τα σχόλια όλα μαζί θα μας βγουν επικό σεντόνι, άρα υποχρεωτικά σε spoiler. Ο πρώτος: Spoiler Λοιπόν, δεν ξέρω πώς ακριβώς να το πω, αλλά ο πρώτος, ο "Γιατί Δε Με Θες Κυρά Μου, Επειδή Είμαι Ψ...αράς" θα μπορούσε να γίνει πάρα πολύ καλός zweihander. Δεν ξέρω τι perks του έχεις δώσει, αλλά δύο αστέρια επίθεση σημαίνει εγγυημένα +30 χωρίς gifted. Έτσι όπως είναι τώρα, τερματίζει στα 87, που είναι μια χαρά. Στόχος σου το 85+. Άμυνα, αφαιρώντας το 15 της ασπίδας, πάει στο 26 (αν και φοβάμαι πως του έχεις δώσει shield expert, άρα έχει λιγότερο). 2 αστέρια άμυνα σημαίνει εγγυημένα +20 χωρίς το gifted. Στόχος το 25+. Που, και με δύο αστέρια, θα σου βγάλει κάποια level up με 3. Μιλάμε για το απολύτως ελάχιστο. Του δίνεις και reach advantage, και κάθε εύστοχο χτύπημα του προσθέτει +5 (η επίθεση λειτουργεί σαν άμυνα, γι' αυτό τον θέλουμε στο 85+). Θεωρητικά, δηλαδή, ένας περικυκλωμένος με τσεκούρι αν ευστοχήσει και στους 6 παίρνει μέχρι τον επόμενο γύρο του +30 άμυνα... Να δώσω ένα παράδειγμα-υγρό όνειρο: Κλέφτης (οι πλανώδιοι έχουν επίθεση της πλάκας, και 3αστερος να σου βγει δεν είναι αρκετό για να πιάσεις το 85+ ακόμη και με gifted, εκτός πια κι αν έχει 3 αστέρια επίθεση/άμυνα/αντοχή και sure footing/dexterous ή iron lungs/dexterous ή determined/dexterous) με 3 αστέρια άμυνα και sure footing ξεκινάει από τη μάνα του ακόμη και με 14 (μπορεί και 15). Ας πούμε δεκατέσσερα. Και +30 από τα level up στην άμυνα, 44. Άμυνα. Χωρίς ασπίδα. 39 χωρίς trait. Πες και 35, που και πάλι είναι μια χαρά, ρίχνει έναν swordmaster στο 60% επίθεση με το καλημέρα. Επίθεση, ακόμη και χωρίς trait του στυλ dexterous, θα ξεκινήσει από το 53, ας πούμε. Εγγυημένο 83 στο 11, και σίγουρα στα δέκα level up θα σου βγάλει 3 τεσσάρια. Άρα, πας 85-86 άνετα, χωρίς gifted. Fatigue θα σου δώσει κάπου στο 95. Στο ενδέκατο επίπεδο, θα έχει φτάσει -με τρία αστέρια- κατ' ελάχιστο στο 135. Θα του βάλεις και brawny, οπωσδήποτε, άρα πηγαίνει παραπάνω στην πράξη και φοράει 230αρα (θες παραπάνω, υπάρχουν τρόποι, εκτός από named item) χαλαρά, κεφάλι-σώμα. Εννοείται battle forged, και έχεις ένα κινούμενο άρμα μάχης που τσακίζει. Με δυο λόγια, zweihander. Έναν τέτοιον σαν τον Ζίγκφριντ ψάχνω εδώ και τρία campaign (πάνω από 200 μέρες παιχνιδιού) και δεν βρίσκω με τίποτε. Έχει και το deathwish ο συγκεκριμένος, δεν καταλαβαίνει Ντάβκουλ. Αν τον έχεις σετάρει αλλιώς, έχε το υπόψη για επόμενη τέτοια περίπτωση και, γενικότερα, τι ψάχνουμε στα builds. (Υπάρχει και το potion of oblivion, αλλά για να το φτιάξεις πρέπει να σκοτώσεις Κράκεν, οπότε δεν θεωρείτε ρεαλιστική επιλογή, ακόμη. Κράκεν δεν έχω σκοτώσει ποτέ). Βέβαια, θες και κάποια άλλα χαρακτηριστικά (άρα πρέπει να δώσεις κάποια level up/traits αλλού: θες οπωσδήποτε ένα 50αρι resolve, γύρω στα 70 hp και να του μείνει και μια αντοχή (πλήρως σεταρισμένος) από 60 και πάνω. Ο δεύτερος: Spoiler O πλέον αδικημένος από τους companions, σε επίπεδο αστεριών. Οι άλλοι δύο -zweihander/τοξότης με σωστό σετάρισμα -ιδίως ο τοξότης- εκπληρώνουν άριστα το ρόλο της περιγραφής τους, ο υποτίθεται απαραίτητητος στο shieldwall δεν έχει αστέρια στην άμυνα, άρα δεν μπορεί να βγει σωστό τανκ. Χαμηλός σχετικά είναι στην άμυνα, ψάχνεις κάτι καλύτερο. Εξαρτάται πάρα πολύ από τα level ups του ο συγκεκριμένος companion, κι ο δικός μου μέτριος είναι. Σε αναμονή κάτι καλύτερου, όπως λες. Ο τρίτος: Spoiler Τανκ, ναι. Δεν ξέρω τι του έχεις ανεβάσει, στα level που απομένουν θες οπωσδήποτε 3x3 στην άμυνα, δώσε και αντοχή, επίθεση δεν έχεις ασχοληθεί και μην ασχοληθείς. Τόνωσέ του λίγο ακόμη το resolve. Θα σου έλεγα και hit points, να πάει κοντά στο 80 (θα του βάλεις και κολοσσό, αν δεν του έχεις δώσει ήδη) αν και με το deathwish ούτε αυτός κουνιέται. Υποδειγματικό trait για τανκ, και δεύτερος Γιατί Δε Με Θες Κυρά Μου, μου φαίνεται πως θα αρχίσω να ψάχνω κι εγώ συχνότερα ψαράδες, τι να πω, μπράβο. Αυτός, με heater θα σου πάει αραχτός στο 50+, θα του δώσεις και taunt προφανώς, brawny, shield expert, rotate, underdog, battle forged, indomitable, recover & adrenaline. Και θα είναι για πολύ ξύλο. Με την καλή έννοια. Ο τέταρτος: Spoiler Για το νάνο, ισχύει ό,τι είπαμε και για τον πρώτο, αν και θα υστερεί λίγο σε άμυνα, συν του ότι δεν ξέρω τι γίνεται από αντοχές, χαμηλά είναι στο 58. Θες να ρίξεις πόντους εκεί, αλλά χωρίς αστέρι, δυστυχώς τα 2αρια είναι αναπόφευκτα. Αλλά, με 91 επίθεση (πες 88 αν του έχεις δώσει ήδη το gifted) είναι πολύ καλός. Για zweihander/damage dealer μην του ανεβάσεις άλλο το resolve, εκτός κι αν στα level up σου βγάζει παντού στα άλλα άσους. Ο πέμπτος: Spoiler Τανκ πολυτελείας, λόγω επίθεσης, 81+ με σπαθί, 91+ με λόγχη, ό,τι είπαμε και στο δεύτερο. Κουλά traits Ο έκτος: Spoiler Companion που μπορεί να γίνει zweihander (εντάξει, μάπα το dumb, αλλά αφενός δεν είναι τίποτε το τρομερό, αφετέρου υπό προϋποθέσεις χάνεται), ό,τι είπαμε και στον θεό τον πρώτο. Ο έβδομος: Spoiler Μια χαρά backliner. Δες πόσο μπορείς να του τονώσεις το ranged defense, είναι κάπως χαμηλά. Ο όγδοος: Spoiler Υποδειγματικοί backliners οι retired soldiers γενικά, αλλά θέλουν οπωσδήποτε το colossus, αν δεν έχουν αστέρια στα hp, γιατί τα σαραντάρια είναι χαμηλά. Ο ένατος: Spoiler Αυτό που ψάχνουμε σε backliner. To μόνο καλύτερο, να είναι τριάστερος. Κατά τα λοιπά, επίθεση, άμυνα, αντοχή, σε κάθε level. Σίγουρα θα βελτιωθεί, επειδή το σχολιάζεις, στο 11ο θα έχει κοντά 90 επίθεση και κοντά 40 άμυνα, τι άλλο να ζητήσει κανείς; Ο δέκατος: Spoiler Πράγματι ο bannerman πάσχει σε r/red. Που ναι μεν δε σε νοιάζει με τους undead, γιατί δεν έχουν ranged, αλλά σε νοιάζει σε μάχες απέναντι σε ορκ πολέμαρχους, βαρβάρους κτλ. Δεν λέω κάτι το εξαιρετικά ευφάνταστο, έχε το νου σου πάντα για αντικαταστάτη/εναλλακτικό. Ο ενδέκατος: Spoiler Thief. Zweihander θα μπορούσε να γίνει: Λίγο χαμηλός στην επίθεση, βέβαια, αλλά είδες μαμίσια άμυνα; 11. Και +20, και gifted, standing defense χωρίς ασπίδα θα μπορούσε να πάει στο 35. Και ως backliner μια χαρά είναι, απλά να ξέρεις πως thief με αστέρι m/def είναι πολύ καλή περίπτωση και για damage dealer από την πρώτη γραμμή. Επειδή αυτοί είναι, γενικά, σπανιότεροι το λέω. Ο συγκεκριμένος, με το lightning, θα μπορούσε να γίνει και duelist (μάλλον καλύτερα duelist). Ο δωδέκατος: Spoiler Δες όσο μπορείς την άμυνά του, είναι κάπως χαμηλά και, επειδή φαντάζομαι τον έχεις crossbow spec, θα πρέπει να τον πλησιάζεις αρκετά. Γενικά, τον companion τον σετάρω για bow, εκτός κι αν μου κάτσει νωρίς θεϊκός hunter/poacher/bowyer. Ο πάγκος, με σειρά εμφάνισης: Spoiler Ο δεύτερος τοξότης άλλα 24 τα έχει εγγημένα, και σίγουρα σε 6 level up ο τριάστερος θα σου δώσει και 5αρι(α). Θυμήσου τον δικό μου που σου έβαζα screenshots από τα level up. Crossbow, μάλλον, κι αυτός, θες όμως τουλάχιστον έναν τοξότη/bow για το range. Ακούω από εδώ το πουγκί σου να αναστενάζει... Ψάξε σε poacher/bowyer για πιο οικονομικά. Μπορεί και witch hunter, που όμως είναι ακριβότερη λύση, αλλά αν σου τύχει εκεί τριάστερος ranged επίθεση/άμυνα/αντοχή θα βελάξουν οι μάγισσες. Δεύτερος bannerman χωρίς ranged άμυνα δεν σου καλύπτει το κενό του πρώτου. Θεϊκό background ο μοναχός, όμως, ψάξε σε πόλεις με ναούς, εκεί γυροφέρνουν αυτοί, κάποιο αστεράκι θα ξετρυπώσεις. Ο Χάρτβιγκ σπίτι του. Για early game το συζητάμε, στις 90 μέρες μόνο παγκίτης αν τραυματιστεί κάποιος άλλος, αλλά με τέτοια ranged άμυνα δεν... Ο Έργουιν... Καλά, ρε φίλε, πού τους ξετρυπώνεις όλους αυτούς; Το συνειδητοποιείς πως -άσχετα πώς τους έχεις σετάρει- έχεις τέσσερις zweihander/duelists στην ομάδα; Ό,τι είπαμε και για τον πρώτο, αν και φοβάμαι πως στο τέταρτο επίπεδο του έχεις δώσει shield spec... Ο Βουνός, αν καταφέρεις να του φτιάξεις ranged άμυνα, θα μοιράσει άπειρο πόνο. Χάθηκε τα τρία αστέρια να ήταν επίθεση και τα δύο άμυνα; Έναν τέτοιο έχε κατά νου σου, και αν δεν δεις τρεις σερί γύρους από δύο αποκεφαλισμούς κάποια στιγμή έλα να μου πεις. (Υπόψη, όπως είναι τώρα, πηγαίνει 81+3 από gifted 84, με backstabber μια χαρά είναι, η άμυνα είναι το θέμα του. Και τα βλαμμένα events του, αλλά είναι μια θυσία που ευχαρίστως την κάνω για +10% πιθανότητα να βάρεις κεφάλι. Με το τσεκούρι που βρήκα, αυτός ο τύπος θα είχε 58% σε κάθε γύρο. Κι αν σκοτώσει χωρίς να βρει κεφάλι -πες έναν εξασθενημένο αντίπαλο- με beserk+headhunter+killing frenzy στο δεύτερο χτύπημα θα έχει 73% πιθανότητα... Ο Μαλτέζος, ναι, backliner. Και θα έχει και άπειρη αντοχή, άρα ακόμη καλύτερα. Ό,τι είπαμε για τα τανκ. Ο Λύκος, είναι υπόδειγμα υβριδίου. Γενικά, εξαιρετική ομάδα. Κι έχεις 2-3 τέλειους. Στη μάχη: Spoiler Άριστη χρήση του γερακιού. Προφανώς από τα τρία περάσματα το μεσαίο ήταν το χειρότερο, γιατί το έβλεπε ο άτιμος με τη βαλίστρα και είχε και ύψωμα να σταθεί. Προσωπικά, δεν θα έβαζα καν χαρακτήρα εκεί. Ίσως τον καλύτερο r/def για τυράκι, αλλά όπως απέδειξε και το χτύπημα με το τσεκούρι στο 5%, ακόμη κι αυτός ο κίνδυνος είναι υπαρκτός. Ο βόρρας θα ήταν μια λύση, υπό την έννοια πως θα αχρήστευες μεγάλο μέρος των δυνάμεων του αντιπάλου, αλλά θα έπρεπε να παλέψεις σε πιο στενό χώρο και κόντρα σε ύψωμα και μάλιστα απέναντι σε pike/flail, οπότε καλά έκανες και το απέφυγες. Τελικά, κι εγώ το νότο θα επέλεγα. Αυτό που δεν θα έκανα, ήταν να κατεβάσω τον τρίτο front νοτιότερα των δύο, γιατί είναι σίγουρο πως οι τρεις του βορρά θα επιτεθούν. Θα τον κρατούσα πάνω από τα pikes/billhooks του κέντρου. Ερώτηση, τον τοξότη γιατί τον έστειλες αρχικά τέρμα κάτω; Θα μπορούσε να ρίξει (με μία κίνηση κάτω είχε καθαρό los), έστω για να πάρει το 8% του fast adaptation. Για το χτύπημα με το pike στο νότο (Τ2), αλλά νομίζω θα συμφωνήσεις πως δεν υπήρχε λόγος να μην έχεις ήδη shieldwall όταν δέχτηκες την επίθεση, δεν θα προχωρούσες άλλο. Πιθανότατα θα το είχες γλιτώσει, ακόμη και στο 18. Καταφέρνεις ένα πολύ καλό χτύπημα με το pike στο νότο, αλλά δεν τον μετακινείς, και έτσι χάνεις την ευκαιρία να επιτεθείς με τον bannerman. Στο κέντρο, θα ανέβαζα το billhook στο ύψωμα και θα έφερνα την άμυνα μπροστά του (βασικά, θα είχα κρατήσει τον αμυντικό, όπως είπα, πάνω από τους δύο backliner για τους τρεις του βόρειου μετώπου. Το μαύρο κράνος (το γράφω πριν δω την κατάληξη της μάχης) είναι 105, για τις 90 μέρες δεν λέει τίποτε απολύτως (εκτός του ότι έχει cool χρώμα). Πράγματι άψογη η μαχαιριά στον λήσταρχο στο κέντρο. Για τη βαλίστρα, δεν χρειάζεται να πούμε πολλά: ύψωμα + μπουκωμένοι στόχοι = σίγουρο χτύπημα... Το 37 που έριξε ήταν αφού αστόχησε στον μπροστινό. Ήταν, δηλαδή, από το scatter, λόγω των πολλών μαζεμένων στόχων. Αν ήταν, λ.χ., μόνος του ο front εκεί (το τυράκι που λέγαμε με τον survivor...) θα είχε αστοχήσει. Παρενθετικά -επίσης το γράφω καθώς βλέπω το βίντεο, πριν δω την εξέλιξη, λάθος η μετακίνηση του τραυματία pikeman πίσω αφού επιτέθηκε, γιατί από το ύψωμα ο αλητήριος μπορεί να τον βλέπει. Ή πίσω χωρίς επίθεση, ή επίθεση και στα αυγά του, προτιμότερο από επίθεση και ακάλυπτος. Στο νότο, δεν αξιοποιείς το rotate αρκετά: στέλνεις το flail φουλ μπροστά, χωρίς να μπλοκάρει στόχο, ενώ θα μπορούσες -για παράδειγμα- να είχες κάνει rotate μια θέση μπροστά το τανκ, που τότε θα μπλόκαρε και τον τοξότη και τον λήσταρχο. Γενικά, χτυπήματα -μαχαιριές- στο 20% με riposte δεν προτείνονται, παρά μόνο σε καταστάσεις Μυνχάουζεν, ο πνιγμένος από τα μαλλιά του κτλ. Και μόλις τώρα είδα πως ο καριολάκης με τη βαλίστρα έριξε και πέτυχε τον τραυματία. Πάλι καλά, τον είχα για μακαρίτη μόλις είδα το βέλος να φεύγει. Εντωμεταξύ, αν με το rotate όπως σου περιέγραψα είχες μπλοκάρει leader και τοξότη, τώρα ο τοξότης δεν θα απειλούσε να πετύχει τον δις τραυματία σου (γι' αυτόν πάει, προφανώς, είναι έτσι προγραμματισμένη η ΑΙ). Επίσης, θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι περνάς σε μαχαίρια πάρα πολύ νωρίς. Πρώτα σκοτώνουμε τους γύρω-γύρω (τουλάχιστον μέχρι να μειωθούν σημαντικά, και μετά βγάζουμε μαχαίρι, και μάλιστα για αστεία έπαθλα όπως εκείνο το coif με το φερετζέ. Μετακίνησες πάλι λάθος τον τραυματία (μέσα στο range του τοξότη). Πάλι το γράφω στη ροή του βίντεο, δεν έχω δει τη συνέχεια, αλλά θες να το πας έξω από το range 7, τουλάχιστον να μην του δώσεις aimed shot. Έχεις έναν αμυντικό απέναντι σε τρεις δικούς του, τους βόρειους. Δεν πρέπει να τον εξαντλείς με άμυνα/επίθεση, παίξε άμυνα και άσε τα pikes να κάνουν τη ζημιά, θα κουραστεί και θα φάει κανένα χτύπημα επειδή δεν σήκωσε ασπίδα. Αφήνεις -για farming πολύ νωρίς- έναν leader (εξ ορισμού με αντοχές) να σου μπλοκάρει τρεις. Πρώτον, όχι τόσο νωρίς μαχαίρια. Και δεύτερον, shield bash για να τον στείλεις πίσω και να πιέσεις το κεντρικό μέτωπο από το νότο με τα pike, που τώρα τα αχρηστεύεις και πας να κάνεις γύρους μέσα στο δάσος νυχτιάτικα για να γυρίσεις στο κέντρο πίσω από τα δέντρα. Χαμένος χρόνος και κούραση. Θυμίζω, τα flail ακυρώνουν κάθε bonus από την ασπίδα. Στο κέντρο θες pikes να φάνε λάχανο τον ασκεπή με το flail. Που σημαίνει θες δεύτερο αμυντικό για τους τρεις από το βορρά. Στο κέντρο, άπαξ και έχεις τον τραυματία, πας σε shield bash για να στείλεις πίσω το λήσταρο ώστε να μη δέχεται ο τραυματίας επιθέσεις από δύο, και με shield bash στο νότιο δεν επιτρέπεις στον άλλο να μπλοκάρει 3 δικούς σου (αν και οι μαχαιριές στο Τ5 πήγαν αρκετά καλά, αν δεν αστοχούσε το τανκ δύο μαζεμένες -βέβαια, τανκ είναι, δεν το έχουμε για να ευστοχεί σε χτυπήματα με malus- θα τον είχες φάει λάχανο γιατί έκανε τη βλακεία να επιχειρήσει δύο επιθέσεις με το mace) και φέρνεις ενισχύσεις από το νότο για το άτιμο το flail. (Στον companion έχεις πολύ παράξενα perks, μπερδεμένο level up). Εντωμεταξύ, το σκέφτηκες το shield bash στο κέντρο, αλλά προτίμησες χτύπημα (που δεν θα σκότωνε το λήσταρχο) με 15%. Λάθος η μετακίνηση του τραυματία μαζί με τους άλλους τρεις pikemen, θα γίνει κανένα scatter και θα έχουμε δράματα. Γενικά, από ό,τι βλέπω ως τώρα, ενώ ξεκίνησες καλά (αν εξαιρέσουμε το ότι άφησες χωρίς άμυνα τη βόρεια πτέρυγά σου στην αρχή και έφερες το κεντρικό μέτωπο σε σημείο όπου ο άτιμος με τη βαλίστρα να ρίχνει ανενόχλητος για ώρα) έχεις πέσει θύμα του tunnel vision που προκαλεί το farming: χάνεις χρόνο με μαχαιριές. Παρενθετικά, ο τοξότης σου έπρεπε να είχε μείνει στο νότο, όπου θα έριχνε καλυμένος πίσω από τις ασπίδες των τριών δικών σου. Καλύτερο los θα είχε εκεί. Αμαρτία ο χρόνος που έχασες για ένα -ήδη χτυπημένο- 105αρι κράνος. Περιμένω να δω αν σου το έριξε στο τέλος, τουλάχιστον. Kαι, γενικά, farming χωρίς να έχεις τρόπο να περικυκλώσεις το στόχο σου (ειδικά κάτι high value/stats χαρακτήρες τύπου ληστάρχων) είναι πολλαπλά προβληματικό. Ο τοξότης, ας πούμε, αν είχε μείνει στο νότο, δεν θα επέτρεπε στον αντίπαλο τοξότη να πλησιάσει, θα είχε καθαρό los για να τον σημαδεύει. Πέτυχε, όμως, τρίποντο, οπότε χαλάλι. Συνολικά, όμως, έβγαλε λιγότερη ζημιά από ό,τι θα μπορούσε στο νότο. Και, θα το ξαναπώ: SHIELD BASH. Έχεις έναν τραυματία στο αμήν νότια, έχεις το τανκ σου με shield expert λογικά (άρα παραπάνω πιθανότητα να πιάσει το bash), τι κάθεσαι και εγκλωβίζεσαι στις γελοίες τις μαχαιριές; Να σου βγάλει κι ο δεύτερος leader retreat, χωρίς να μπορείς να τον κυκλώσεις; Κρίμα. Επίσης, εφόσον δεν επιτέθηκες με τον τραυματία στο κέντρο στον προηγούμενο γύρο,έπρεπε να του είχες βάλει ήδη το μαχαίρι, θα είχες δύο χτυπήματα αντί για ένα (άσχετο αν βγήκε kill). Δεν χρειαζόταν να βγάλεις καν το σκυλί. Γενικά, δεν ξέρω αν -με ήδη χτυπημένη την 115αρα του τελευταίου πανικόβλητου- αξίζει να ασχολείσαι τόσο, και μάλιστα σε μονό μονοπάτι που μπλόκαρες με το σκύλο. Έχεις μπουκώσει όλους στην καταδίωξη. Άφησε τους 9 πίσω και κυνήγα τον με 2, πανικόβλητος είναι, απλά να τον προλάβεις θέλεις. Tέλος του βίντεο, γενικά συμπεράσματα: 1. Πολύ καλή ανάγνωση του χάρτη αρχικά, αλλά τα μπέρδεψες στη συνέχεια. Σαν να αγνόησες την παρουσία των τριών στο βορρά, και ανάλωσες χρόνο να μετακινείς δυνάμεις για να τους αντιμετωπίσεις. 2. Ενώ αποφάσισες -σωστά- να ρίξεις το βάρος στο νότο, άφησες τρεις δικούς σου να παίζουν τις κουμπάρες (μαχαιριές) με έναν λήσταρχο, που κόντεψε να σου σκοτώσει και έναν. 3. Για κάποιο λόγο είσαι τσακωμένος με το shield bash. Το τανκ, μεταξύ άλλων, το έχουμε και γι' αυτό. 4. Με το rotate θα μπορούσες να είχες μπλοκάρει με το τανκ -δηλαδή τον ιδανικότερο- το λήσταρχο και τον ένα τοξότη, πολύ νωρίς. Έχασες την ευκαιρία και εγκλωβίστηκες. 5. Μπούκωσες αχρείαστα τα pike σου στο βορρά. Κινδύνεψες από τα scatter. Το τρίποντο σε γλίτωσε από πολύ άσχημες καταστάσεις, ευτυχώς. Γενικά, το λάθος ήταν ότι ξεκίνησες πάρα πολύ νωρίς το farming. Πρώτα βγάζουμε από τη μέση τους damage dealers και μετά ρίχνουμε μαχαιριές με πιθανότητες -15%. Shield bash, σώζει ζωές. Τουλάχιστον σου έριξε και τα δύο όπλα, και τα δύο κράνη (το coif με το φερετζέ είναι το δεύτερο καλύτερο για τοξότη πριν πάμε σε κράνη με malus στο vision range). Το μεγάλο συν είναι πως δεν είχες απώλειες.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Μια μικρή ιστορία με εικόνες, καθώς ξεκινάω για τριάρα με ληστές και ελπίδες για κάτι καλό: Στο δρόμο, μια άσχετη μάχη, όπου η ΑΙ μου δείχνει με τον ομορφότερο τρόπο πως όταν θέλει να με πετύχει, θα με πετύχει: 9/1 και 9/2, διαδοχικά, το δεύτερο stun: Spoiler Η σημασία των τανκ και του εξοπλισμού, ώστε όσα 9/1 και 9/2 κι αν φέρει η ΑΙ, να αποφύγεις τα χειρότερα: Spoiler Kαι πάνω που λες "τριάρα, θα γίνει χαμός", ο λήσταρχος αποφασίζει να βγει για συλλογή εθελοντικών εισφορών ενώ πλησιάζεις στο λημέρι του: Spoiler Στο σπίτι άφησε την οικιακή βοηθό: Spoiler Τριάρα, σου λέει μετά. Τέλος πάντων, για να μην πάει χαμένος ο χρόνος, το ρίξαμε στο farming: Spoiler Ακολουθούν σκηνές απείρου κάλλους, καθώς ο λήσταρχος πέφτει πάνω σε δύο περιπόλους, οι οποίες ευτυχώς (μα, ευτυχώς!) πρόλαβαν και πιάστηκαν στα χέρια με κάτι άσχετους στο bandits/barbarian alley και δεν μπλέξαμε σε περίεργες καταστάσεις: Spoiler Χρειάστηκε να απεμπλακώ 1-2 φορές, καθώς μου "τραβούσε" στη μάχη και περιπόλους των Οίκων, αλλά τελικά τα κατάφερα να μείνουμε τα δύο μας σε τρυφερό τετ-α-τετ. Και μου βγάζει αυτό: Spoiler Ακολουθεί ένας ψιλό-χαμός, καθώς σπάει το κάτω τσεκούρι την ασπίδα του mace μου, άρα δεν μπορώ να ζαλίσω τον λήσταρχο με τη σπαθούκλα, και γενικά με παίδεψαν άσχημα τα τσεκούρια, φορτώνοντάς με και 2 τραυματισμούς. Τέλος καλό, όμως, όλα καλά: Spoiler Σπαθούκλα, κράνος και πανοπλία στην τσέπη, το ένα τσεκούρι εξαφανισμένο, το άλλο λιωμένο, απόδειξη πως έριξαν κάμποσο ξύλο προτού αφιερωθούν στο να μετράνε πόσες ρίζες έχουν τα ραδίκια. Εντωμεταξύ, η αποστολή μου δόθηκε από την άλλη άκρη του χάρτη, καιρό είχε να μου τύχει κάτι τόσο μακρινό: Στο 1 η αφετηρία, στο 2 ο προορισμός και στο 3 οι δύο διαδοχικές μάχες με κάτι βαρβάρους που τη σκαπούλαραν από το alley αλλά τους πρόλαβα, γιατί xp. Spoiler Εντωμεταξύ, επιστρέφοντας στην πόλη που μου έδωσε την αποστολή, βρήκα πληροφορία για οχυρό στους λόφους βορειότερα με named item. Κι εκεί παραδίπλα είναι και οι σιχαμένοι necros με το όπλο... Για να δούμε τι θα δούμε.
Tobajara Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2019 Αφού σου άρεσε τόσο η ομάδα μου ορίστε το save, και καλή διασκέδαση https://www.dropbox.com/s/a10uochdrifgldb/Dirty Dozen_248.sav?dl=0 Οι περισσότεροι θα είναι του γούστου σου (ο companion τοξότης πχ έχει όντως bow proficiency, το crossbow το έχει για να μην πηγαίνει χαμένο) ενώ ευτυχώς για εσένα μερικοί που σου άρεσαν δεν έχουν ανέβει πολύ οπότε διορθώνονται. Εκτιμώ ότι παίζεται αξιοπρεπώς όπως είναι η ομάδα, ενώ ένα άχρηστο perk (shield wall πχ) δεν είναι καταστροφή. Οι δύο τι-γυρεύει-τέτοια-ώρα-ο-ψαράς-μέσα-στη-χώρα είναι καθαρά τανκ πάντως. Αν θες να παίξεις βρώμικα - δεδομένου ότι δεν είναι φτιαγμένοι όπως θα επέλεγες - έχω ακούσει πως υπάρχει και save editor αλλά δεν έχω ιδέα πόσο σταθερός και ευκολόχρηστος είναι. Το αφήνω σε σένα, θα έχει ενδιαφέρον νομίζω σαν πείραμα, και το καλό είναι πως θα χρειαστεί να αλλάξεις μόνο τα perks. Απλά να θυμάσαι πως τα Ορκ έρχονται καταπάνω σου με δρασκελιές - άλλος ένας παράγοντας για εμένα. Ψαράδες είναι υποτιμημένο background, έχω πετύχει αρκετές καλές περιπτώσεις ειδικά για tank/ frontliner. Farmer/ Fisherman/ Brawler/Mason τους δοκιμάζω πάντα στην αρχή, καθώς με ξελασπώνουν ακόμα και σε mid game όπου γλιτώνω χρήματα για militia/squire. Για Ζweihander είναι προφανές νομίζω ότι δεν το έχω συνειδητοποιήσει Έχω πειραματιστεί λίγο με σχετικά builds γιατί είχα διαπιστώσει πόσο εξαρτώνται από τα αστέρια και τα rolls, χώρια η χαμηλή γενικά ranged defence που έχουν. Όσοι είχα στήσει αντιμετώπιζαν χρόνιο πρόβλημα στο fatigue και ήθελαν recover κάθε δεύτερο - τρίτο γύρο. Θα μου πεις σε 2 - 3 γύρους έχουν σκοτώσει τα πάντα, αλλά άντε να φτάσουν σε αυτό το σημείο. Γενικά δεν είναι build που το ξέρω καλά και δεν το δοκιμάζω χωρίς δύο αστέρια σε fatigue/ melee defence και καλό επιθετικό roll. Μεγάλο ρόλο επίσης έπαιξαν οι ανάγκες του party. Στις 60+ μέρες ήμουν κυριολεκτικά με 12 άτομα, όλοι αυτοί είναι καινούριοι και λόγω της δυσκολίας δε μπορώ να τους ανεβάζω πολύ. Τους πήρα για αντικατάσταση της frontline και να στηρίξουν λίγο τους πίσω, οπότε χωρίς ασπίδες δύσκολα θα άντεχαν. Για τη μάχη! Γενικά πολύ σωστές παρατηρήσεις, συμφωνώ με τα περισσότερα, και επίσης έπαιζα κουρασμένος. Με μπέρδεψαν δύο πράγματα: πρώτον, περίμενα να περάσουν από πίσω 1 - 2 άτομα, όχι 3, και 1 - 2 να κατέβαιναν κέντρο, και δεύτερον ότι οι leaders δε θα έπεφταν κατευθείαν πάνω μου (πόσο μάλλον χωριστά) και ο ένας θα συνέχιζε με τα τσεκούρια. Αν είχα καταλάβει ότι ο ένας είχε ένα απλό coif δε θα είχα μπει καν στον κόπο, νόμιζα ήταν 250ρι κράνος. Επιπλέον λάθος το ότι το main tank μου βρέθηκε με κάποιο χαζό τρόπο νότια, οπότε στο κέντρο ήταν ένας ευάλωτος χαμηλού level. Εκ των υστέρων ναι, θα έπρεπε να είχα απελευθερώσει την πίεση στο κέντρο με shield bash και να τραβηχτώ πίσω ώσπου να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Ο τοξότης πήγε νότια γιατί θα ήταν πάρα πολύ στατικός στο στενό διάδρομο και ήθελα το τετράγωνο που θα καταλάμβανε ελεύθερο για πιθανό rotate - που είδαμε την κατάληξη. Όταν πραγματικά χρειαζόμουν το shield bash είχα ξεμείνει από fatigue οπότε έμπλεξα ακόμα χειρότερα. Βασίστηκα υπερβολικά στα καλά ποσοστά των δικών μου και γενικά το παραξήλωσα με αρκετά πράγματα, προς γνώση και συμμόρφωση.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2019 Εμφάνισε leader στις 17 ημέρες, με πολύ καλό εξοπλισμό και βγήκε το 4/4: Spoiler Διπλό το κέρδος, γιατί ήταν "έκτακτη" η εμφάνισή του και έτσι -καταφέρνοντας να φτάσω στην πόλη χωρίς να μου βγάλει τους κεφαλοκυνηγούς που ζητάνε να τους παραδώσω τις αποδείξεις= η αμοιβή ήταν διπλή: Spoiler
Tobajara Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Ολοκλήρωσα με σημαντική ηρεμία την πρώτη κρίση εναντίον Ορκ, αποφεύγοντας κακοτοπιές και εξολοθρεύοντας ό,τι στρατό με Goblins και Orc Youngs έβρισκα. Αντιμετώπισα Orc Warriors μόνο δυο φορές και μου προκάλεσαν ελάχιστα προβλήματα. Αναγκάστηκα όμως να ακυρώσω μια αποστολή Οίκου μάλλον λόγω bug, μου εξαφάνισε το στρατό των Greenskins, μάλλον επειδή όσο ακολουθούσα τα χνάρια τέλειωσε η κρίση. Κάπου εδώ αποφασίζω να στοχεύσω να κλείσω την ομάδα από θέμα ειδικοτήτων, να βρω και να στήσω δυο zweihanders (το μόνο που δεν έχω αν και η frontline είναι υψηλού επιπέδου πλην ενός που μαζεύει συχνά μάπες) και, κυρίως, να αλλάξω πανοπλίες γιατί είμαι ακόμα με τις 115ρες chain mail μεταποιημένες. Παίρνω λοιπόν μια τριάρα να υπερασπιστώ έναν οικισμό από bandits. Πρώτη μάχη αδιάφορη, κάποιες μικροφθορές στον εξοπλισμό. Δεύτερη μάχη εναντίον 15 ατόμων, ένας hedge knight, 4 marksmen νομίζω (ή 5?) και οι υπόλοιποι raiders. "Ωραία", λέω, "έχει ενδιαφέρον αλλά θέλει προσοχή". Και με στήνει στα 10 βήματα. Μεγάλος λόφος στη μέση (από αυτούς των τριών επιπέδων που είναι σα γήπεδο ποδοσφαίρου στην κορυφή με απότομες πλευρές), στη δεξιά άκρη του λόγου όλοι οι ληστές πάνω στο λόφο, στην αριστερή άκρη εγώ με τη frontline ένα επίπεδο κάτω και τη backline 2 επίπεδα κάτω από την κορυφή. Ο hedge knight είναι μια κονσέρβα με μια σπαθούκλα να (το καλύτερο στοκ two-handed sword, αυτό με τη μαύρη λαβή), έχω 3-4 crossbows με υψομετρική διαφορά και το μόνο θετικό πως δεν έχουν backliners. Οι ληστές κάνουν βουρ, πίσω δε μπορώ να κάνω γιατί οι τοξότες τους θα με κάνουν κιμά από τρία επίπεδα πάνω, μόνη λύση όλες οι γραμμές ένα βήμα μπροστά. Μην τα πολυλογώ, από τα βέλη τραυματίζονται άμεσα δύο δικοί μου, αναγκάζομαι να τραβήξω έναν frontliner κι ένα backliner γιατί είναι με το ενάμισι πόδι στον τάφο, ο ιππότης καταφέρνει χτύπημα στον τοξότη companion και αναγκάζομαι να τον τραβήξω όπως όπως, ο ίδιος ιππότης πετυχαίνει χτύπημα με 13 (...) τραυματίζοντας ένα δικό μου, οι τοξότες βλέπουν και σκοτώνουν τον τοξότη companion και το bannerman (όχι που θα τους άφηναν) ενώ είχα σφάξει τον ιππότη με μαχαίρια και ξεκαθάριζα τους υπόλοιπους από οριακή κατάσταση, και εκεί που έχω λυσσάξει γιατί οι αντίπαλοι τοξότες απλά πετυχαίνουν ό,τι γουστάρουν από παντού εμφανίζεται η επιλογή να τους αφήσω να φύγουν ή όχι... ...και το παιχνίδι κολλάει Θα ελέγξω το save αύριο αλλά ΑΝ (αν) έχει επιβιώσει το πιθανότερο είναι να έχει σταματήσει ακριβώς πριν τη μάχη. Εντάξει, παρέδωσα πνεύμα. Σπαστική μάχη πάντως, δεν ήταν μόνο το ότι ξεκίνησα στημένος στον τοίχο, σε κάθε στιγμή είχα μόνο λάθος επιλογές. Το μόνο που θα μπορούσα να είχα αποφύγει ήταν ο τραυματισμός του τοξότη μου (ήμουν πολύ θολωμένος εκείνη την ώρα) αλλά όλα τα υπόλοιπα ήταν του παιχνιδιού. Δεν είχα καθόλου περιθώριο κίνησης. Είναι ωραία μάχη πάντως, θα τη γράψω. EDIT: https://youtu.be/ao3rouF9ISc Τελικά δε βγήκε τόσο συναρπαστική όσο περίμενα, και από τον κονσέρβα hedge knight έπεσε μόνο το σπαθί ενώ ήθελα την πανοπλία και το κράνος. Κρίμας. Επεξ/σία 21 Ιουνίου 2019 από Tobajara
Tobajara Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Snoob, τα φώτα σου! Άρχισα να πειραματίζομαι με έναν - δύο zweihanders όπου ο ένας πάει για τσεκούρι και ο άλλος μάλλον για σφυρί, δεν έχω αποφασίσει. Δίνω βάση σε attack, melee defence και fatigue, έχουν πάρει recover - brawny - steel brow και στον ένα δοκίμασα και fast adaptation (ο άλλος είναι ένα level χαμηλότερο, στο 4) αλλά έχω θέμα με το ranged defence και δευτερευόντως με το fatigue. Το fatigue πες ότι λύνεται με recover αλλά νομίζω ο ένας έχει ένα αστέρι και ο άλλος κανένα. Το σημαντικό είναι πως οι τοξότες τους σημαδεύουν συνέχεια, πράγμα προφανώς προβληματικό. Έχεις να προτείνεις κάτι στο στήσιμο? Η ιδέα που έχω είναι η τριάδα Recover - Brawny - Steel Brow, μετά Indomitable, Fast Adaptation και εξειδίκευση για την απαραίτητη μείωση στο fatigue, επιθετικά μάλλον Head Hunter και Killing Frenzy αλλά θα παρακάμψω το Berserk γιατί θα ξεμένουν από fatigue και συχνά θα πηγαίνει άχρηστο, και σκεφτόμουν Quick Hands για να κουβαλάνε kite shield μέχρι να εμπλακούν.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Το recover είναι απαραίτητο, όπως πρακτικά απαραίτητο είναι το weapon specialization, γιατί διαφορετικά το κόστος σε αντοχή είναι πολύ υψηλό (ιδίως της δεύτερης επίθεσης). Brawny οπωσδήποτε, και είτε colossus, είτε steel brow (προσωπικά προτιμώ το δεύτερο, αν και θα ήθελα να δώσω αλλού το perk, όμως με unhold και chosen είναι εξαιρετικά πιθανό να σκάσει headshot, και υπάρχουν head injuries που πρακτικά σε αχρηστεύουν, κάτι concussion ας πούμε). Απαραίτητο είναι επίσης το underdog, το indomitable, το beserk. Mεγάλη συζήτηση γίνεται για το τι είναι προτιμότερο, το killing frenzy ή το reach advantage. Θεωρώ πως, πριν φτάσεις στο battle forged είναι άσκοπο να επιχειρήσεις να κατεβάσεις στη μάχη 2-hander, θα έχει πρόβλημα. Την έκθεση σε τοξότες την αντιμετωπίζεις με το rotate, ώστε να τους κρύβεις πίσω από αμυντικό μέχι να έρθει η ώρα να εμπλακούν. Το quick hands είναι προβληματικό υπό την έννοια πως τους ρίχνει την αντοχή (η οποία ήδη, εκτός κι αν μιλάμε για τίποτε iron lungs/τριάστερο fatigue/strong είναι οριακή, θες πρακτικά 280 και πάνω στις πανοπλίες, και να σου μένει και τουλάχιστον ένα 60αρι αντοχή). Άφησε το head hunter, υπάρχουν χρησιμότερα. Το beserk το θέλεις γιατί αν σκοτώσει με την πρώτη του επίθεση μπορείς να πας σε recover. Indomitable, battle forged είναι η άμυνά των 2-handers. Δεν θυμάμαι αν το έχω αναφέρει ξανά, αλλά σε 2-handers θέλεις 85+ επίθεση (όσο υψηλότερη, τόσο καλύτερα, προφανώς και θα μπορέσεις να πας σε spec με σφυριά ή τσεκούρια, στο 85 αναγκαστικά θα πας σε σπαθί για το bonus cth). Θέλεις τουλάχιστον 25 άμυνα, εγώ θα πω 30 και πάλι ίσως εκεί χρειαστείς το reach advantage. Θέλεις 70+ hp και προσωπικά θα έλεγα steel brow, και υπόλοιπο αντοχής αφού του φορτώσεις τα πάντα 60+ (ιδανικά 70+ αλλά λέμε για ελάχιστο). Ανάλογα με τους αντιπάλους, δηλαδή αν οι αντίπαλοι έχουν τοξότες, τους κρύβεις πίσω από tank και τους φέρνεις μπροστά με το rotate. Μια λύση για άμυνα (προστασία, ορθότερα) απέναντι σε ranged επιθέσεις είναι και ο μανδύας από δύο γούνες λευκών undhold (-20% ranged damage στο σώμα) σε συνδυασμό με battle forged. 1
Tobajara Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2019 (επεξεργασμένο) Το Berserk όμως αναπληρώνει 4 AP στο kill, η επίθεση ενός two-handed melee weapon κοστίζει 6 AP, ενώ το Recover 9. Αυτό σημαίνει πως μετά από επίθεση που σκότωσα αντίπαλο θα έχω 3+4=7 AP, που δε φτάνουν. Τι δεν πιάνω? Όλα τα υπόλοιπα κατανοητά. Και οι δύο θα φτάσουν το 85 αλλά για παραπάνω επιφυλάσσομαι (εξ'ου και το Fast Adaptation) Ο ένας είναι λίγο καμμένος γιατί έπρεπε να του δώσω Fortified Mind και φυλαχτό για να φτάσει το 50 resolve, ενώ ο άλλος πήρε Colossus γιατί ήταν με 54 HP που έκρινα πως δε φτάνουν. Έχω υπόψη μου το προσθετικό των Unhold, θα μου είναι πολύτιμο. Λογικά θα πάω σε βασικές επιλογές Recover - Brawny - Indomitable - Steel Brow - Colossus - Specialisation - Battle Forged - Underdog και ένα perk επιλογή εξ ανάγκης (FA / FM). Αυτό αφήνει δύο, όπου σκέφτομαι σοβαρά το Reach Advantage και κάποιο επιθετικό. Εν τω μεταξύ είμαι πολύ χαρούμενος, κατάφερα και έβγαλα δεύερη φορά Lindwurms σε τριάρα. Ξεκίνησα με κομμένα γόνατα γιατί περίμενα 5 - 6 σαύρες αλλά τελικά έβγαλε μόνο τρεις. Η frontline μου έχει φτάσει σε 50ρες + άμυνες χωρίς shield wall με heater shields και έχουν ακόμα να λαβαίνουν levels, οπότε η τοποθέτηση ήταν το κύριο θέμα. Ευτυχώς μπόρεσα και έπιασα δύο με ένα τανκ οπότε η τοποθέτηση των backliners ήταν το μόνο θέμα. Λάφυρα λέπια για δεύτερη ασπίδα και δύο μπουκάλια με οξύ, που δεν ξέρω τι να το κάνω. Γενικά το campaign ρολάρει καλά αλλά δεν τους έχω ζορίσει με τριάρες και πηγαίνω εκ του ασφαλούς. Θα ξοδέψω λογικά μια περιουσία για πανοπλίες (έδωσα 15000 για τσεκούρια, σφυριά και κανά δυο πανοπλίες) αλλά δεν έχω παράπονο. EDIT: Και τρίτη φορά Lindwurms ενώ συνόδευα ένα καραβάνι. ΠΕΝΤΕ από δαύτα επιτέθηκαν, πέθαναν όλα μετά από κάπου 20 γύρους όπου είχα μόνο ένα τραυματισμό, κόντεψα να χάσω μια ασπίδα από άμυνες και αρκετή ζημιά σε πανοπλίες και κράνη. Κέρδισα τα πάντα εκτός από scales, δηλαδή τι άλλο έπρεπε να κάνω? Έφτιαξα ήδη μια ασπίδα, η προσθήκη για πανοπλία είναι εξαιρετική και θέλω να το φτιάξω γιατί πρέπει να φτάσω 300/300 και είμαι πολύ πίσω. Πάντως και χάνουν ηθικό με αρκετή επιμονή και μπορούν να φτάσουν fleeing. Ένα τους κόντεψε να μου κάνει μεγάλη κασκαρίκα γιατί έπεσε fleeing αλλά στον επόμενο γύρο, έχοντας χαλάσει το σχηματισμό μου, επέστρεψε στο wavering. Επεξ/σία 22 Ιουνίου 2019 από Tobajara
Super Moderators Snoob Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2019 Λάθος δικό μου το kill/recover, μόνο με duelist γίνεται.
Tobajara Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Διλήμματα. Πηγαίνω σε ένα από τα φρούρια που επισκέπτομαι σπάνια και μου βγάζει τα ακόλουθα. Σύνολο 50 χιλιάδες. Έχω μετρητά 35 χιλιάδες, αν πουλήσω τα πάντα και σταθώ τυχερός με τις αποστολές (μείον κόστη εξοπλισμού) ίσως φτάσω τα 50 για να αγοράσω και τα δύο. Το fatigue της πανοπλίας είναι εξοντωτικό, καθώς δεν έχω κανέναν τριάστερο σε αυτό το stat ούτε κάποιον με iron lungs (αν και θα μπορούσα να φτιάξω). Αν τη χρησιμοποιήσω τώρα το πιθανότερο να έχω μια ακίνητη κονσέρβα που με 1 - 2 χτυπήματα το πολύ να θέλει recover. Επιλογές. 1) Τα ξεχνάω και τα δύο και αγοράζω άλλον εξοπλισμό, όπως μια noble armor που έχει το ίδιο φρούριο, κάποια καλά κράνη και ένα fighting axe. 2) Αγοράζω επί τόπου το ακόντιο και ρισκάρω να χάσω την πανοπλία, ενώ τρέχω σαν τρελός να βρω αποστολές. 3) Αγοράζω επί τόπου την πανοπλία σκοτώνοντας το inventory και ρισκάρω το ακόντιο, ενώ πάλι τρέχω σαν τρελός να βρω αποστολές. Γνώμες?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 24 Ιουνίου 2019 Το fatigue στην πανοπλία μπορεί να φτιάξει λίγο με ένα ρετσίνι και δύο ιστούς στον taxidermist (-20%). Το θέμα είναι πως για να τα βάλεις με τα δέντρα θες οπωσδήποτε battle forged και indomitable, αλλιώς (όπως και με τα unholds) ρισκάρεις καταστροφικούς τραυματισμούς. Για τη λόγχη, παρότι συμπαθητική και με καλή αντοχή, δεν θα τίναζα τα οικονομικά μου στον αέρα. Γενικά, οι ζόρικες μάχες στο παιχνίδι είναι αυτές που θες να σπάσεις πανοπλίες, άρα θες τσεκούρια και σφυριά. Κατά προτίμηση 2-handed (που κι εκεί θέλεις τουλάχιστον lvl. 7 χαρακτήρα, και μπορεί να λέω λίγο). Βέβαια, με αυτή τη λόγχη θα στενάζανε πολλά τερατάκια (λύκοι, αράχνες, πτωματοφάγοι) όμως αυτά τα τρως και χωρίς named item των 8 χιλιάδων.
Tobajara Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουνίου 2019 3 ώρες πριν, Snoob είπε Βέβαια, με αυτή τη λόγχη θα στενάζανε πολλά τερατάκια (λύκοι, αράχνες, πτωματοφάγοι) όμως αυτά τα τρως και χωρίς named item των 8 χιλιάδων. Αυτό σκέφτηκα κι εγώ. Είχε εφάμιλλη ζημιά με ένα noble sword και με συγκρίσιμο armor piercing και το μόνο που κέρδιζα ήταν +10% to hit. Ή θα το έδινα σε κάποιο τανκ για να χτυπάει λίγο συχνότερα ή θα ήταν εργαλείο πολυτελείας για μάχες που χρειάζομαι τρομερή ευστοχία, όπως εναντίον Necrosavants ή κανένα swordmaster. Τελικά προτίμησα την πανοπλία. Στέναξα. Κόντεψα να βάλω τα κλάματα. Πούλησα δεύτερο εξοπλισμό, ό,τι ακόντιο είχα για alps και κυρίως 4 - 5 lindwurm scales και 4 - 5 lindwurm great bones που τα φύλαγα για crafting. Κράτησα 1 + 1, ενώ ελπίζω να συνεχίζει να μου βγάζει αποστολές (για κάποιο λόγο μου εμφάνιζε ΣΥΝΕΧΕΙΑ lindwurms, αν δεν ήταν τόσο καλά τα λάφυρα και τα χρήματα δε θα ασχολιόμουν λόγω ανίας). Η συνέχεια ήταν ακόμα χειρότερη. Άφησα τους δικούς μου δυο φορές απλήρωτους, μετρούσα τις δεκάδες και το φαϊ, έδωσα ό,τι μάχες μπορούσα και σκότωνα τον εξοπλισμό σε οποιαδήποτε τιμή, πήρα εντελώς λάθος αποστολή για καραβάνι που νόμιζα ήταν πιο κοντά και έχασα κάπου 600 χρυσά (ολόκληρη περιουσία στις "αρχές" που ξαναβρέθηκα, και με 560 χρυσά μεροκάματα), έπεσε το ηθικό και ευτυχώς κατάφερα και το γύρισα και είμαι με 3 χιλιάδες χρυσά στην περιοχή που κινούμαι συνήθως, άρα και καλύτερες τιμές. Το θετικό είναι πως εμφάνισε την αγαπημένη μου κρίση - πόλεμος Οίκων. Δεν ξέρω ποιον να διαλέξω. Σεναριακά κανείς δεν είναι "καλός", κινούμαι ακριβώς στα σύνορα ενός μεγάλου και ενός μεσαίου και μάλλον θα διαλέξω τους λίγο πιο σιχαμένους γιατί με μια πόλη είμαι ήδη allied και δε θέλω να χάσω την επαφή μου. Ο υπόλοιπος χάρτης δεν είναι πολύ βολικός. Ελπίζω να βγάλω καλά λάφυρα και ό,τι εξοπλισμός κάτσει θα είναι παραπάνω από ευπρόσδεκτος (λιγουρεύομαι ήδη ιππότη).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα