Προς το περιεχόμενο

Battle Brothers


Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από Snoob,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν το είχαμε αναφέρει με το Snoob, το Battle Brothers είναι και ψαρωτικό και δύσκολο :D . Παρόλα αυτά υπάρχουν λύσεις για όλα, παρά την αρκετά απαιτητική αρχή. Θα ανταμειφθείς, στο εγγυώμαι.

Ξεκίνα με το tutorial και πάρε 1-2 αποστολές με ένα κρανίο. Σε αυτή τη φάση θα πρέπει να έχεις 6-7 άτομα οπωσδήποτε με στρογγυλές ασπίδες και κράνη, στη χειρότερη περίπτωση bucklers. Αν δεν έχεις αρκετές ασπίδες δώσε τους ένα two-handed όπλο και μια κάπως καλύτερη πανοπλία. Το καλύτερο όπλο που μπορείς να έχεις είναι το ακόντιο λόγω του +% to hit και ακολουθούν τα σπαθιά για τον ίδιο λόγο και τα maces λόγω του stun. Αγοράζεις πρώτα ασπίδες, μετά πανοπλίες και τελευταία όπλα. Στην αρχή δε θες backliners, όλοι μέχρι τα 3-4 πρώτα levels θα είναι με ασπίδες και μετά τους δίνεις κανένα μαρκούτσι. Θα προσπαθήσω να τραβήξω μερικά βιντεάκια με σχολιασμό.

Στις μάχες παίξε αμυντικά και έξυπνα. 

  • Εστίασε στους αντιπάλους με τις λιγότερες άμυνες (ασκεπείς, κουρελιάρηδες) και βάλε σε shield wall όσους δεν έχει πολύ νόημα να χτυπήσουν ή είναι εκτεθειμένοι.
  • Ακόμα και το παραμικρότερο ύψωμα ή στενωπός μετράει, εκμεταλλεύσου το για άμυνα. Ύψωμα ενός εξαγώνου, με +10% και shield wall, είναι μεγάλο πράγμα.
  • Χρησιμοποίησε την ικανότητα Spear Wall όχι μόνο για να πετύχεις τζάμπα χτυπήματα αλλά και για να κατευθύνεις τους αντιπάλους μακριά από κάποιο σημείο της παράταξής σου. Άστους να σε πλησιάσουν τον πρώτο γύρο, ενεργοποίησέ το στο δεύτερο και ή θα πέσουν πάνω του ή θα χάσουν καιρό κάνοντας ελιγμούς.
  • Καθοδήγησέ τους. Κάνε Spear wall στις άκρες για να τους κατευθύνεις προς το κέντρο ή το αντίθετο, κάνε spear wall όταν έχουν ξεμείνει από χώρο για να πάνε πάνω του υποχρεωτικά, βάλε αδύναμους χαρακτήρες εκεί που θες να πάνε κλπ.
  • Ανάλογα με το ποιός πάει πού, προσπάθησε να χτυπήσεις από τα πλάγια παρά από το κέντρο. Αν σκοτώσεις έναν ακριανό εχθρό μπορείς να συγκλίνεις στο κέντρο τους (η Λοξή Φάλαγγα των Θηβαίων και οι σχηματισμοί του Μ. Αλεξάνδρου έχουν πρακτική αξία, δεν ήταν φούμαρα!) και περικυκλώνοντάς τους θα ρίξεις το ηθικό και θα εστιάσεις σε κάποιον.
  • Απόφυγε κινήσεις στο κέντρο, εκτός αν εκεί είναι οι πιο ευάλωτοι εχθροί. Στο κέντρο της γραμμής, αν υπάρχουν εχθροί στα δύο εφαπτόμενα μπροστινά εξάγωνα, ένας μισθοφόρος σου θα δεχτεί 2 -4 επιθέσεις οπότε είναι ΠΟΛΥ βολικότερο να τον βάλεις σε shield wall χωρίς να επιτεθείς (κρατάς fatigue για να σηκώνεις ασπίδες περισσότερους γύρους) παρά να προσπαθείς να βγάλεις damage.
  • Μέτρα AP, επιθέσεις και αποστάσεις για να πάρεις το πλεονέκτημα. Πχ αντί να κινηθείς εσύ 2 εξάγωνα και να επιτεθείς μια φορά (δίνοντας στον αντίπαλο 2 επιθέσεις τον επόμενο γύρο) άσε τον αντίπαλο να το κάνει.

Από τους 3 companions του tutorial ο τοξότης είναι απολύτως απαραίτητος σα late game material, ο ένας melee companion είναι συμπαθητικός και ο τρίτος αδιάφορος. Στην αρχή θα μισθώνεις άτομα λίγο πολύ στην τύχη, οπότε διάλεξε ποιοί έχουν προτεραιότητα να επιβιώσουν ("Τι λε ρε Τομπαχάρα εδώ δε μένει ρουθούνι" ναι θα στο πω) αν τα πράματα πάνε στραβά. Μη χάνεις άτομα σε κάθε μάχη, προφανώς, αλλά αν χάσεις 1-2-3 άτομα τον πρώτο μήνα δεν ήρθε καταστροφή.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Μόλις έληξε στο μήνα ένα αρκετά περίεργο campaing που, αν και γενικά μετρίως μέτριο, είχε μερικά ιδιαίτερα στοιχεία.

  • Μου έπεσαν την πρώτη βδομάδα Arming Sword και 1-2 morning stars, αλλά πανοπλίες με το σταγονόμετρο.
  • Πολύ μάπα recruitment, αλλά και αρκετά tank/ offtank. Backliners ούτε για δείγμα, τοξότες ούτε για δείγμα, bannerman ούτε για δείγμα, ένας αρκετά καλός επιθετικός συν το frontliner companion, κάτι τύποι με δυο αστέρια melee def και ένα ή κανένα σε fatigue, και οι υπόλοιποι για κλωτσιές. Έτσι δεν πας πουθενά.
  • Πολύ βολική συστάδα χωριών που όμως αποφάσισα να αφησω γιατί έβγαζαν όλο caravans ή μονές αποστολές. Πήρα ένα καραβάνι που με έβγαλε σε μια πόλη της ερήμου χάνοντας 2 μέρες, σκότωσα κάτι ύαινες, έχασα άλλες δυο μέρες να γυρίσω και έκανα μια τρύπα στο νερό.
  • Τριάρα αποστολή από την πόλη της ερήμου να καθαρίσω bandits, πάω και μου βγαίνει Necromancer με 17 Wiedergangers. Οι μισοί έχουν ακόντια γιατί έχουν attack 50-60, όλοι εκτός από έναν εκτελών χρέη bannerman και τον τοξότη έχουν ασπίδες, backline ούτε για πλάκα και έχω 10 άτομα, εκ των οποίων 2-3 νεοσύλλεκτοι. Τετέλεσται.

Δε βαριέσαι. Πάμε για άλλα. Έχω πάντως εντύπωση πως ο υπολογιστής παίζει χειρότερα από πριν. Ο νεκρομάντης αρχικά είχε μείνει χωρίς ζόμπι φρουρό (όταν έφαγε 2 βέλη ένα επέστρεψε να το φυλάει) ενώ σε μια άλλη περίπτωση η ΑΙ έκανε κάτι αλλοπρόσαλλα. Θα το ελέγξω.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Γενικά, τα caravans τα αποφεύγω. Στην αρχή είναι καρμανιόλες (και η allied ΑΙ δεν βοηθάει καθόλου), στην πορεία βρίσκεις καλύτερα χρήματα/loot είτε σε άλλες αποστολές, είτε στο δρόμο. Ουσιαστικά, "αξίζει" μόνο αν έχεις γερό κομπόδεμα και πας να ανεφοδιάσεις κάποιο κάστρο, οπότε υπάρχει περίπτωση να σου βγάλει κάποιο named, να το αγοράσεις.

Είπα named, έχω 99% εντοπίσει στον πρώτο μήνα bandit camp με named, σε βατό σημείο, αλλά η στρατολόγηση πάει πολύ μέτρια. Έχω μόνο τον αρχικό τοξότη, bannerman ακόμη ψάχνω, έχω 2-3 συμπαθητικούς backliners, πολύ μέτρια πράγματα στην πρώτη γραμμή.

Έκανα και μια βλακεία και πήρα λάθος αποστολή (να σκοτώσω 5 ομάδες θηρίων), που έχει μεγάλο βαθμό τυχαιότητας και καθυστερώ, θέλω ιδανικά στο μήνα να παίρνω αποστολές από τους άρχοντες, αλλά έτσι όπως πάει... Έπρεπε να είχα προτιμήσει την αποστολή να νικήσω 12, θα την είχα βγάλει και θα μετρούσε ο χρόνος για την επόμενη.

Δυστυχώς στάθηκα άτυχος σε μια πολύ βατή μάχη με nomad cutthroats, έφαγε ένας τύπος που τον ετοίμαζα για quick hands 4 χτυπήματα από 5 έως 15, στο τέλος τον αποκεφάλισαν, αστοχούσαν οι backliners μου με 80+ και δεν κατάφερα να τον σώσω. Στο καπάκι με έπιασε απληστία σε ένα φαρμάρισμα σε δάσος, σκοτώθηκε ένας νιούφης backliner που είχε καλές προοπτικές και στο τέλος μου ξέφυγε και η πανοπλία που κοίταζα να πάρω.

Τώρα μπαίνω σε μια σειρά, αλλά θέλω 2-3 καλά recruits, οπωσδήποτε ο ένας τοξότης και ιδανικά bannerman γιατί υπάρχουν δύο φωλιές απέθαντων ανάμεσα σε βασικές διαδρομές μου, και πρέπει κάποια στιγμή να τους ξεπαστρέψω πριν δυναμώσουν πολύ και διαλύσουν την τοπική οικονομία.

Εντωμεταξύ, όλο ξεχνούσα να βάλω το tier 3 flail στον βασικό επιθετικό μου για φαρμάρισμα (του έδινα σπαθί για κάτι μάχες με αράχνες κτλ.), στο τέλος βαρέθηκα και του κούμπωσα μόνιμα το flail.

Για να δούμε πώς θα πάει η συνέχεια, ελπίζω να βγει καμιά καλή μάχη αύριο. Αν αποφασίσω να πάω για το named θα κρατήσω πολλά screenshot για περιγραφή μάχης. Αλλά θέλω οπωσδήποτε δεύτερο σοβαρό τοξότη για να το τολμήσω. Και καμιά ασπίδα της προκοπής, ακόμη με round και αυτές τις λεπτές από το νότο είμαι, δεν γίνεται δουλειά έτσι.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πρωτη φορα εφτασα 10η μερα και πηγαινει καλα..φοβαμαι να το συνεχισω χαχαχα

Επεξ/σία από dalan2007
  • Super Moderators
Δημοσ.

Κάτι τέτοια κάνει το παιχνίδι και μου τσακίζει την ψυχολογία.

Έχω φέρει τα πράγματα σε μια σειρά, παρότι το recruitment παραμένει ανεπαρκέστατο (1 τοξότης, 0 bannermen, μέτριοι αμυντικοί, 1 επιθετικός) και μου βγάζει αποστολή να κυνηγήσω κάτι ληστές. Τους βρίσκω σε δάσος.

Αποστολή απλή, πλέον, ό,τι πρέπει για φαρμάρισμα, αν και το δάσος είναι αμυντική τοποθεσία. Τη βγάζω, με κάτι ψιλές στους πιο νέους μόνο, κι εκεί που πάω να φύγω, σκάει στην 26η μέρα ομάδα με 20 αράχνες, που μου ρίχνουν ambush στο δάσος (μάλλον δεν πρόλαβα να κάνω κλικ πάνω τους και επιτέθηκαν εκείνες).

Και 20 δύσκολες θα ήταν σε αυτό το στάδιο του παιχνιδιού (είχαν και τρεις φωλιές, άρα +3 ανά γύρο) αλλά η ενέδρα με τελείωσε: βρέθηκα κυκλωμένος (χωρίς αρκετούς frontliners και με ζημιές), χτύπησαν άσχημα τους backliners και τελικά χάθηκαν και οι τρεις companions. Εκεί, απλά τις άφησα να με φάνε.

Κρίμα, πάνω που είχε στρώσει.

Πάμε πάλι (ναι, αδιόρθωτος).

  • Like 2
Δημοσ.
12 hours ago, Tobajara said:

Μόλις έληξε στο μήνα ένα αρκετά περίεργο campaing που, αν και γενικά μετρίως μέτριο, είχε μερικά ιδιαίτερα στοιχεία [...] Δε βαριέσαι. Πάμε για άλλα.

 

16 minutes ago, Snoob said:

[...] σκάει στην 26η μέρα ομάδα με 20 αράχνες [...] Κρίμα, πάνω που είχε στρώσει.

 

10 hours ago, dalan2007 said:

πρωτη φορα εφτασα 10η μερα και πηγαινει καλα..φοβαμαι να το συνεχισω χαχαχα

Όπως βλέπεις, κι εμείς οι έμπειροι τραβάμε κανάλι. Στόχος σου είναι να πηγαίνεις μια βδομάδα πιο μετά και να συνηθίσεις και δοκιμάσεις όσα αναφέραμε πιο πριν. Δε θα πηγαίνουν όλα τα runs καλά.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Eίναι γεγονός, κάποιες στιγμές την πατάς. Συχνά (αν έχω κρατήσει screenshots ή βίντεο) μπορώ να εντοπίσω λάθη που έκανα, "καουμποϊλίκια", συνήθως όταν αισθάνομαι ότι τους έχω τους αντιπάλους και βιάζομαι να τελειώνω με μια διαδικαστική μάχη κτλ.

Κάποιες φορές, όμως (το λατρεύω αυτό το παιχνίδι αλλά οφείλω να είμαι όσο μπορώ αντικειμενικός) σου κάνει κάτι ζαβά, όπως αυτό που τελείωσε το προηγούμενο campaign μου. Εντωμεταξύ, ίχνη τεράτων (και μάλιστα μεγάλο, "παχύ" ίχνος, αφού ήταν 20αρα ομάδα) δεν υπήρχαν όσο πλησίαζα τους ληστές, αφού τους νίκησα γέμισε ο τόπος.

Τέλος πάντων, έβαλα μπροστά νέο campaign αφού σήμερα έχω ρεπό, συμπαθητικός χάρτης, αλλά ήδη στην πρώτη μάχη έχασα τον καλό μου επιθετικό: 2 χτυπήματα στο κεφάλι με 20 πιθανότητα, με μπαλτά, τον σκότωσε το bleed. 

Ήταν giant, βέβαια (+10% dmg, -5 άμυνα), που για χαρακτήρα με μόνο ένα αστέρι στην άμυνα είναι πρόβλημα.

Έχω προσλάβει έναν κλέφτη με πολύ καλή αφετηρία (50+ επίθεση, 10+ άμυνα) αλλά τραγικά αστέρια, κι αυτά αλλού γι' αλλού, έναν υπηρέτη (δεν είχα λεφτά, τα ξόδεψα  για ένα goedendag, που βοηθάει στο damage και την ευστοχία στην αρχή), με χλιαρά αστέρια, έναν έμπορο με άθλια traits (φιλάργυρος και λιπόψυχος) αλλά τριάρι στην άμυνα (με αφετηρία το 14...) κι έναν χαμάλη από μια πόλη του νότου, με μονά αστέρια.

Οπότε, πρέπει να βρω τρόπο με αυτούς τους τύπους να μαζέψω λεφτά για να στρατολογήσω άλλους. Στόχος να προστατέψω τον τοξότη, ενώ προσεύχομαι να μου βγάλει καλά level up ο χλιαρός companion που αυτή τη στιγμή με 60 επίθεση + 20 bοnus από το όπλο είναι ό,τι πιο αξιόπιστο έχω.

Ζόρικο ξεκίνημα, αλλά ο χάρτης με κάνει να ελπίζω σε καλύτερες μέρες.

  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Σας παρακολουθώ on/off κανα χρόνο τώρα, και έχω να δώσω respect για το ξύλο που μαζεύετε (και μοιράζετε ενίοτε).

Στα του BB τώρα, όποτε δοκιμάσα να παίξω, έφαγα αποκαρδιωτικό ξύλο μετα το lvl 3. Να δούμε αν θα μάθω ποτέ. 

Πάντως ψηθηκα και ξεκίνησα νέο παιχνίδι. Είμαι στις 7 μέρες, κάπως τυχερός ως τώρα, και προβληματίζομαι για το μέλλον:

 

Ερωτήσεις/σκέψεις:

  1. Έχουν νόημα frontliners που είναι καλοί μόνο για άμυνα (αστεράκια / potential σε melee/ranged defense + fatigue + resolve με μέτριο-κακό melee attack)?
  2. Πόσους χρειάζομαι μπρος/πίσω? Τώρα έχω 5 μπροστά και ψάχνω για backliners (μονο ο αρχικός τοξότης). Νιώθω οτι θα ήθελα τουλάχιστον 7-8front+1-2back+2 τοξότες, αλλά δε βρίσκω ευκολα καλουτσικους.
  3. Μπορώ να ζήσω με focus κυρίως σε αμυντικούς μπροστά και να περιμένω να κάνουν kills οι (soft) πίσω;
  4. Όταν βρούμε τα σκούρα και χάσουμε καναδυό καλούς (και μαζέψουμε και injured) τι κάνουμε? Πως ξαναχτίζουμε? Μήπως χρειάζομαι πολλούς ημι-ασχετους στην αρχή για να έχω redundancy?
  5. Perks?? (είμαι φάση analysis paralysis). Ειδικά σε frontliners έχει αξία πιο πολύ flexibility/mobility (πχ. pathfinder/rotation), άμυνα (πχ. colossus/steel brow/recover/shield expert) ή κατι σε επίθεση (executioner/backstabber/idk)? Ή μηπως έχει νόημα κάποιοι να στήνονται αμυντικοί, κάποιοι επιθετικοί και κάποιοι flex (ώστε να έχω λίγο από όλα)? Προσώρας σκέφτομαι:
    • όλοι να πάρουν pathfinder (μπας και προλαβαίνουμε να πιασουμε τα βουνά ως ομάδα), 
    • να έχω κάποιους που είναι να μαζέψουν ξύλο με ασπίδα και colossus/steel brow/shield expert,
    • backliners & μεμονωμένους front με επιθετικά (μπας και ρίχνουμε και καμια που και πού)
  6. Κάνει τόσο μεγάλη διαφορά το farming, ειδικά όταν παλεύουμε να επιβιώσουμε? Αξίζει να χανουμε στρατιώτες για να μαζεύουμε πανοπλίες?
  • Super Moderators
Δημοσ.

Ακολουθεί μίνι-κατεβατό:

Spoiler

1. Ναι, τα λεγόμενα tank είναι απολύτως απαραίτητα. Από νωρίς στο παιχνίδι θα βρεθείς να παίζεις απέναντι σε διπλάσιους εχθρούς, και ορισμένοι από αυτούς δεν έχουν ηθικό/αντοχή για να ελπίζεις πως θα τους σκορπίσεις (απέθαντοι, λ.χ.), άλλοι είναι απλά γομάρια (ορκ) και γενικά θέλεις κάποιους που, με βαριές πανοπλίες, κράνη, ασπίδες, απλά θα στέκονται σε σημεία-κλειδιά, κυκλωμένοι από εχθρούς, και θα απορροφούν χτυπήματα μέχρι οι damage dealers σου να ξεπαστρέψουν τους υπόλοιπους.

2. Εξαρτάται από τους εχθρούς. Συνήθως οι τοξότες είναι απαραίτητοι, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις όπου θέλεις όσο το δυνατόν περισσότερους για melee μάχες (πάλι οι απέθαντοι είναι κλασική περίπτωση, ιδίως οι σιχαμένοι, μισητοί, απαίσιοι necrosavants, που σου ρημάζουν τη backline). Σε πρώτη φάση, πολύ χοντρικά, θέλεις 7 μπροστά και 5 πίσω ή 8/4, ανάλογα τι σου βγαίνει στο recruitment.

3. Όχι, δεν γίνεται μόνο με damage από την πίσω σειρά, και γιατί υπάρχουν εχθροί που παρακάμπτουν την πρώτη γραμμή εύκολα (οι διάφοροι riders/wolves/hyenas, savants κτλ.) αλλά και γιατί η αναλογία damage dealers προς αμυντικούς είναι προβληματική, όσο γομάρια και να είναι τα τανκ δεν θα αντέξουν αν βασίζεσαι σε 2-3 για damage, θα δεχτούν χτυπήματα και θα σκοτωθούν. Στην αρχή, απλά πάμε με ό,τι μας βγαίνει στο recruitment (ναι, μου έχουν τύχει campaigns που ξεκίνησα με 5 αμυντικούς στους 6 της πρώτης γραμμής) αλλά σε βάθος χρόνου θέλεις οπωσδήποτε damage και στη front line.

4 α. Οι τραυματίες περνάνε από ναό (θέλει βέβαια και χρήμα). Εναλλακτικά, δεν επουλώνεις το τραύμα, αγοράζεις φτηνή τροφή και κατασκηνώνεις δίπλα ακριβώς σε κάστρο, για να επιταχύνεις τη θεραπεία σε κατά το δυνατόν ασφαλή χώρο (αλλά, προφανώς, χάνεις χρόνο έτσι, συν κινδυνεύεις να υποτροπιάσει το τραύμα). Αν μιλάμε για μόνιμο τραυματισμό, εξαρτάται τι είδους είναι και σε ποιον έτυχε. -5% melee (κομμένο δάχτυλο) σε τανκ, λ.χ. δεν επηρεάζει ουσιαστικά, βγαλμένο μάτι σε τοξότη, όμως, τον αχρηστεύει τελείως.

4 β. Απώλειες θα έχεις. Από γκαντεμιά (δεν θέλω να θυμάμαι πόσους έχω χάσει από διαδοχικά χτυπήματα με 5 πιθανότητα...), από λάθη τακτικής/στρατηγικής (το συνηθέστερο), από τη μεγάλη αναλογία εχθρών, ενέδρες κτλ. Εκεί, θέλει υπομονή. Εξαρτάται και πότε χάνεις τους καλούς. Στην αρχή ημί (έως τελείως) άσχετοι θα είναι οι περισσότεροι, απλά δεν θέλεις τεράστιες απώλειες, συνέχεια, γιατί δημιουργούνται άλλα θέματα (ηθικού αλλά και κόστους αναπλήρωσης ακόμη και των ημιάσχετων).

5. Tα perks είναι τεράστια συζήτηση. Μια "απλή" απάντηση είναι, "ανάλογα με τα αστέρια και το ρόλο τους". Το steel brow είναι χρήσιμο για επιθετικούς και αμυντικούς πρώτης γραμμής, το shield expert απαραίτητο για τανκ, το rotation προσωπικά το θεωρώ απολύτως απαραίτητο, το colossus έτσι κι έτσι (ανάλογα με το ρόλο και την αφετηρία, το pathfinder παλιά το θεωρούσα περίπου άχρηστο, πλέον με την έρημο διεκδικεί βασική θέση, υπό προϋποθέσεις. Το executioner έχει το θέμα πως, για να δώσει extra damage, πρέπει να κουβαλάει ο αντίπαλος ήδη τραυματισμό. Άρα α) κάπως πρέπει να προκαλέσεις τον τραυματισμό, που σημαίνει να ρίξεις πολύ τα hp, και χωράει συζήτηση αν αξίζει να διαθέσεις 1 perk στο να αποτελειώνεις κάποιον (θα μπορούσε να αξίζει, ναι) και -το βασικό πρόβλημα- β) οι απέθαντοι δεν τραυματίζονται, άρα το perk αχρηστεύεται τελείως απέναντί τους. Γενικά, τεράστια κουβέντα τα perks.

6. Όχι, δεν αξίζει να χάσεις στρατιώτες για να μαζέψεις πανοπλίες. Αλλά, αν δεν μαζέψεις πανοπλίες, θα χάσεις στρατιώτες. Θα επανέλθω με παραδείγματα.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Νωρίς ακόμη, στις τρεις εβδομάδες, το ζητούμενο είναι να αποκτώ εμπειρία με τους 3-4 αξιοπρεπείς που έχω, όσο μαζεύω χρυσάφι για εξοπλισμό και recruitment.

Οι αγαπημένοι μου raiders (ιδανικοί για φαρμάρισμα στο early game) λιγοστοί μετά την πρώτη εβδομάδα, και οι αποστολές γενικά αδιάφορες (αν εξαιρέσουμε δυο δυάρες με λύκους και ύαινες -ξέχασα ότι προκαλούν bleed οι ρουφιάνες) αλλά βγήκε μια ενδιαφέρουσα εκεί που δεν το περίμενα ("κλέφτες πήραν το σεμεδάκι της γιαγιάς, βρες τους και φερ' το πίσω")

Spoiler

Τους thugs/poachers συνόδευε νεκρομάντης:

image.jpeg.e859b21813e6bae90bb8a33ed25965db.jpeg

Aντίθετα με τις αποστολές όπου ο νεκρομάντης έχει ζόμπι από την αρχή, εδώ το ζητούμενο είναι να καθυστερήσεις όσο μπορείς να σκοτώσεις τους αντιπάλους, μέχρι να μαρκάρεις το νεκρομάντη, ώστε να μη μπορεί να τους αναστήσει (γι' αυτό και η επιθετική ανάπτυξη προς κέντρο και νότο).

Κι όταν σκοτώνεις αντίπαλο, η λύση είναι να πατάς πάνω του: αν δεν είναι ελεύθερη η θέση όπου σωριάστηκε ο νεκρός, ο νεκρομάντης δεν μπορεί να τον αναστήσει.

Γενικά πήγε καλά, αλλά έκανα μια ανοησία προς το τέλος (επιχείρησα head shot με flail σε αντίπαλο ασκεπή, αλλά δεν του έλιωσε το κρανίο -τους νεκρούς με λιωμένα κρανία ή αποκεφαλισμένους δεν μπορεί να τους αναστήσει ο νεκρομάντης -με κάποιες εξαιρέσεις που δεν είναι της παρούσης) οπότε πρόλαβε να επαναφέρει δύο, αλλά ήταν άοπλοι, επομένως η ζημιά που προκαλούσαν ελάχιστη, ακολούθησε το μαρκάρισμα που λέγαμε και η σεμνή τελετή έλαβε τέλος:

image.jpeg

 

Ελάχιστο loot, προφανώς, αλλά καλά χρήματα και εμπειρία.

Το recruitment εξακολουθεί να πάσχει. Κοντά στις τρεις εβδομάδες, έχω έναν bannerman με καλό resolve αλλά χωρίς επίθεση, δυο μέτριους backliners και μόλις βρήκα έναν τύπο που θα μαξάρει ως τοξότης στο 80, αν υποτεθεί ότι θα ζήσει/παραμένει στην ομάδα τόσο.

Είμαι, όμως, σε καλό σημείο για να πιάσω κάποια ambitions στη συνέχεια, έχω ολοκληρώσει τέσσερα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 hours ago, jcd313 said:
  1. Έχουν νόημα frontliners που είναι καλοί μόνο για άμυνα (αστεράκια / potential σε melee/ranged defense + fatigue + resolve με μέτριο-κακό melee attack)?

Ναι, αυτό που περιγράφεις έχει το ρόλο του tank, και χρησιμεύει για να απορροφά τις επιθέσεις των αντιπάλων έχοντας πολύ υψηλή άμυνα και πανοπλία. Το Taunt του επιτρέπει να τραβά επιθέσεις, σώζωντας τους γύρω του, ενώ αν τον φουντάρεις ανάμεσα σε 3-4 εχθρούς και περικυκλωθεί, λύνει τα χέρια στους υπόλοιπους (εδώ είναι απαραίτητο το Underdog). Σα ρόλος χρειάζεται από την αρχή και δε χρειάζεται καν επιθετικό αστέρι. Ένα καλό tank έχει αστέρια σε melee def, ranged def και fatigue και θέλει και καλό base resolve (το ανεβάζεις με fortified mind και φυλαχτά, με arena ή στη χειρότερη περίπτωση με 1-2 καλά level up). Τους δίνεις ένα ακόντιο με +20% to hit και είναι μια χαρά.

  1. Πόσους χρειάζομαι μπρος/πίσω? Τώρα έχω 5 μπροστά και ψάχνω για backliners (μονο ο αρχικός τοξότης). Νιώθω οτι θα ήθελα τουλάχιστον 7-8front+1-2back+2 τοξότες, αλλά δε βρίσκω ευκολα καλουτσικους.

Ανάλογα με τις συνθήκες. Προσωπικά προτιμώ 6+6 με 2 τοξότες πίσω, αλλά εναντίον πολυπληθών αντιπάλων μπορεί να πάω 4-8. Στην αρχή απλά κάνεις ό,τι μπορείς βάζοντάς τους όλους μπροστά, γιατί έτσι κι αλλιώς τα όπλα με ακτίνα δύο εξαγώνων εμφανίζονται κάπου στο δίμηνο.

  1. Μπορώ να ζήσω με focus κυρίως σε αμυντικούς μπροστά και να περιμένω να κάνουν kills οι (soft) πίσω;

Με εξαίρεση το πρώτο διάστημα όχι. Χρειάζεσαι και εξειδικευμένους επιθετικούς frontliners (maces, flails, hammers) πέρα από αμυντικούς (tank) και είναι δύσκολο να βρεις άτομα καλά και στα δύο. Μην ξεχνάς ότι οι πίσω χτυπούν μια φορά το γύρο (δύο με berserk + polearm perk) ενώ οι μπροστινοί δύο.

  1. Όταν βρούμε τα σκούρα και χάσουμε καναδυό καλούς (και μαζέψουμε και injured) τι κάνουμε? Πως ξαναχτίζουμε? Μήπως χρειάζομαι πολλούς ημι-ασχετους στην αρχή για να έχω redundancy?

Θα μαζέψεις μετριότητες θες δε θες, αλλά αν τους στήσεις σωστά και πειραματιστείς μπορούν να είναι αρκετά χρήσιμοι. Καλό είναι να μαρκάρεις ποιούς δε σε πειράζει να χάσεις, οπότε αν στραβώσουν τα πράγματα στη μάχη να τους θυσιάσεις για να γλιτώσουν οι αξιόλογοι. Αυτό δε γίνεται πάντα. Όσους βγάλουν σημαντικό permanent injury τους διώχνεις, αλλά μερικά μπορεί να είναι ουδέτερα ή ακόμα και χρήσιμα (πχ είχα bannerman με permanent injury που του ανέβαζε 15% το resolve). Αν έχεις μπλέξει με τραυματισμούς και δεν έχεις εφεδρείες, ή πας στον κοντινότερο ναό ή παίρνεις αποστολή με καραβάνι για να περάσει ο χρόνος και να βγουν τα μιστά και προσεύχεσαι να μην πάει κάτι στραβά. Σε Ironman είναι αδύνατο να αποφύγεις τις απώλειες ακόμα και των καλύτερων, οπότε ζεις με αυτό. Τις μετριότητες τις κρατάς μέχρι να ανεβάσεις κάποιον καλύτερο, αλλά δεν αξίζει να κλείνεις γρήγορα 12δα και να μένεις πίσω σε εξοπλισμό. Δίνεις βάση στο recruitment όταν οι 7-8 αρχικοί σου έχουν εξοπλιστεί επαρκώς και μπορούν να σταθούν. Αυτό υποψιάζομαι είναι και λάθος που κάνεις, να ανοίγεσαι πολύ στην αρχή.

  1. Perks?? (είμαι φάση analysis paralysis). Ειδικά σε frontliners έχει αξία πιο πολύ flexibility/mobility (πχ. pathfinder/rotation), άμυνα (πχ. colossus/steel brow/recover/shield expert) ή κατι σε επίθεση (executioner/backstabber/idk)? Ή μηπως έχει νόημα κάποιοι να στήνονται αμυντικοί, κάποιοι επιθετικοί και κάποιοι flex (ώστε να έχω λίγο από όλα)? Προσώρας σκέφτομαι:
    • όλοι να πάρουν pathfinder (μπας και προλαβαίνουμε να πιασουμε τα βουνά ως ομάδα), 
    • να έχω κάποιους που είναι να μαζέψουν ξύλο με ασπίδα και colossus/steel brow/shield expert,
    • backliners & μεμονωμένους front με επιθετικά (μπας και ρίχνουμε και καμια που και πού)

Αν δεν αναθέσεις ρόλους με βάση τα αστέρια και τα base stats δε θα βγάλεις άκρη. Προφανώς έναν αντικειμενικά καλό νεοσύλλεκτο με προφανή προσανατολισμό δεν τον απολύεις, αλλά εσύ αποφασίζεις τι είναι ο καθένας, όχι το παιχνίδι, με βάση τις ανάγκες σου. Τα perks εξαρτώνται. Ένας βασικός σκελετός είναι πάντα δόκιμος (έχω γράψει πιο πίσω), αλλά πιο εξειδικευμένα builds όπως nimble swordsman, two-hander, hybrid κλπ περισσότερο θα σε μπερδέψουν αρχικά παρά θα σε βοηθήσουν. Το Pathfinder δεν το πολυχρησιμοποιώ αλλά είναι απολύτως απαραίτητο για πολύ late game content. Μάθε καλά τα βασικά και ανάλογα με το στυλ και τα κέφια σου κάνεις προσαρμογές.

  1. Κάνει τόσο μεγάλη διαφορά το farming, ειδικά όταν παλεύουμε να επιβιώσουμε? Αξίζει να χανουμε στρατιώτες για να μαζεύουμε πανοπλίες?

Το farming κάνει πολύ μεγάλη διαφορά και είναι απαραίτητο, αλλά δε φαρμάρεις τα πάντα και δε φαρμάρεις χωρίς να έχεις περιθώριο. Το κάνεις πάντα στο τέλος της μάχης, όταν μπορείς να περικυκλώσεις το στόχο και έχει κουραστεί και του έχει πέσει το ηθικό. Αξίζει να χάσεις στρατιώτη εσκεμμένα (αν ρωτάς αυτό) μόνο αν πρόκειται να γλιτώσει η ομάδα από βέβαιη καταστροφή, δηλαδή σαν απολύτως τελευταία λύση. Στην καλύτερη περίπτωση οι συνέπειες θα είναι μικρές, πχ αν ήταν χαμηλού level ή πήγαινε για απόλυση. Τώρα, αν κερδίσεις μια μάχη με απώλειες αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού, οπότε ζεις με αυτό, αλλά εξοπλισμός γενικά βρίσκεται, καλοί νεοσύλλεκτοι όχι.

Μερικές απαντήσεις στο φίλο, χωρίς να έχω δει τι έγραψε ο Snoob. Για οδηγίες προς ναυτιλομένους, δες τα ποστς από εδώ και κάτω.

Επεξ/σία από Tobajara
  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αρχές τέταρτης εβδομάδας, ψάχνω raiders για φαρμάρισμα, έχω εντοπίσει ένα σημείο-καρμανιόλα (ο δρόμος ίσα που χωράει ανάμεσα σε δυο οροσειρές, και το έδαφος είναι βάλτος) όπου έχουν συμβεί αρκετές συμπλοκές, άρα υπάρχει κοντά βάση από όπου ξεκινάνε επιδρομείς.

Βρίσκω διάφορους thugs, που πλέον ούτε ως xp λένε κάτι το ιδιαίτερο, κι εκεί που είμαι έτοιμος να τα παρατήσω, σταματάω για ανεφοδιασμό σε μια πόλη και μου δίνει 2αρα να ξεπατώσω ληστές. Μάλιστα, οι τύποι έχουν μετατρέψει σε βάση τους ένα καλύβι, το οποίο σημαίνει πως (σε αντίθεση με διάφορα ερείπια, πύργους κτλ.) μπορώ να δω τη σύνθεση των αντιπάλων πριν τη μάχη. Αμοιβή, 770 νομίσματα, διόλου άσχημα (τα έσκασα για να αγοράσω 2αρα βαλίστρα, δοκίμασα να στρατολογήσω και κάποιους που βγήκαν φόλες, έχουμε συνεχώς έξοδα), η ομάδα είναι σε καλή κατάσταση, πάμε.

Και πλησιάζοντας, μου εμφανίζει αυτό:

Spoiler

image.jpeg.4b015c48f52531221495b77c7240b69f.jpeg

23η ημέρα, leader. Χρυσή ευκαιρία (σε συνδυασμό και με τους λιγοστούς raiders, χωρίς τοξότες) αλλά εξαρτάται από το τι σύνθεσεις αντιπάλων θα βγάλει το παιχνίδι. Πάμε στη μάχη και:

Spoiler

image.jpeg.6e3c1f8218dfb5189157f732bcf1ad4e.jpeg

H AI τα κάνει ολίγον τι μαντάρα, καθώς κρατάει τους επάνω τρεις ακίνητους στον πρώτο γύρο, ρίχνει σε απόσταση βολής έναν χωρίς ασπίδα, παραπίσω ένας δεύτερος βγάζει ακόντιο -που σημαίνει θα χάσει κι άλλο γύρο επιχειρώντας να σπάσει την ασπίδα κάποιου δικού μου- ο αρχηγός (με πολύ ωραίο σετ όπλων) χάνει χρόνο για να ρίξει τσεκούρια.

Μην τα πολυλογώ, ο πρώτος σκοτώνεται με συνοπτικές διαδικασίες, μέχρι να κατεβάσει το pike αναλαμβάνουν δράση οι δύο βαλίστρες, το χτυπάνε από απόσταση και το αποτελειώνουν οι δικοί μου backliners, οι υπόλοιποι 4 raiders πηγαίνουν οι μισοί επάνω, οι άλλοι κάτω (τους χάλασε τελείως την επίθεση το σκηνικό στη μέση της πίστας, με τα εμπόδια) και, παρότι το military pick έκοψε μια γερή σε 110αρα πανοπλία, ρίχνοντάς τη με τη μία σχεδόν στη μέση, έπεσε γερό shieldwall όσο οι backliners και οι δύο βασικοί frontline επιθετικοί μου ξεπάστρευαν τους ληστές για να εστιάσουν στον αρχηγό.

Οι αρχηγοί, γενικά, είναι ζόρικη κατάσταση τόσο νωρίς, κι αν μου είχε εμφανιστεί με δίχερο δεν νομίζω πως θα επιχειρούσα φαρμάρισμα. Ενδεικτικό του πόσο ανθεκτικοί είναι, το επόμενο screenshot, λίγο πριν το τέλος:

Spoiler

image.jpeg.c9e89b93d8c88bd180b79c1e6e7221e1.jpeg

Ο τύπος είναι περικυκλωμένος, near death, με τρεις τραυματισμούς, και όμως είναι ακόμη wavering, ούτε καν breaking. Aν, δηλαδή, είχε δίχερο όπλο και ευστοχούσε, θα μου έκανε χοντρή ζημιά.

Ευτυχώς, όλα πήγαν (κάτι παραπάνω από) καλά, όπως φαίνεται και στο loot:

Spoiler

image.jpeg.b0e16a9fa7817a80063c06c41145e2f9.jpeg

4/4 αντικείμενα από τον αρχηγό (πανοπλία, κράνος, ασπίδα και όπλο), μαζί με ένα 140αρι κράνος και το military pick. Αν είχε ρίξει και το pike θα μιλούσαμε για το απόλυτο, αλλά προφανώς είμαι υπέρ-ευχαριστημένος.

Και στο τέλος, όλο το σετ φορεμένο στον βασικό (επί του παρόντος) επιθετικό μου, που πηγαίνει για δίχερος:

Spoiler

image.jpeg.ceeb71a8030054c2e5c58ca8d0be18a9.jpeg

  • Like 3
Δημοσ.

Να και κάτι από εμένα! Όγδοη μέρα, όπου μετράω μια απώλεια ενός νεοσύλλεκτου που θα γινόταν τοξότης, αλλά αρκετά καλή στρατολόγηση. @Snoob, τον κύριο στο τέλος τι τον κάνουμε, bannerman ή frontliner?

Εδώ δύο εισαγωγικά βίντεο, αμέσως μετά το ξεκίνημα, από ένα campaign που το σταμάτησα, με συμβουλές και λάθη.

Ένα

Δύο

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Για τον Dietmar το τζογαδόρο λέμε; Έχει μέτρια αστέρια, αλλά τα έχει ακριβώς εκεί που πρέπει για bannerman. Προφανώς στην πορεία μπορεί να βρεθεί κάτι καλύτερο (ακόμη και σε φτηνά επαγγέλματα, όπως gravedigger, monk, graverobber, πριν πάμε σε retired soldiers κτλ.) αλλά για αρχή είναι μια χαρά.

Ο Rambert ο αγρότης είναι ένα πολύ βασικό τανκ για αρχή.

Ο Torleif που κυνηγάει ποντικούς είναι για αλλαγή σε πρώτη ευκαιρία.

Ο Lienhard με τα δύο αστέρια στο ranged, ξεκινάει από τόσο χαμηλά που δεν κάνει. Στην αρχή αν επιχειρεί με τόξο/βαλίστρα/σφεντόνα δεν θα πετυχαίνει ελέφαντα στα 2 μέτρα, αργότερα που θα πάρει κάποια level (εκτός καταστροφικής εξέλιξης του campaign) απλά θα βρεθεί ένας καλύτερος να του φάει τη θέση.

Παράδειγμα, από το τρέχον campaign μου, έχω σχεδόν από την αρχή (εκτός του companion archer) αυτόν εδώ:

Spoiler

image.jpeg.251e94c967ea9d6ef56cf1bab4e8bbd0.jpeg

Φιλότιμος, βοήθησε αρκετά, αλλά είναι level 5 με 61, έχοντας πάρει και το gifted.

Και βρέθηκε στην πορεία αυτός:

Spoiler

image.jpeg.368b73b0950708fb68f02cdcc5b8a66f.jpeg

Δύο level χαμηλότερα και είναι ήδη στο 65, χωρίς να του έχω δώσει το gifted (θα το σκεφτώ) και μάλιστα, ακόμη και αν δεν πάρει ούτε ένα 5αρι (λόγω 3 αστεριών) στα υπόλοιπα 8 level, θα φτάσει στο 97. Θα χρειαστεί τύχη και τόνωση στη ranged άμυνα, αφού έχει 3 αστέρια στη melee (εντάξει, μη γίνομαι πλεονέκτης) και πιθανότατα στο fatigue, αλλά ήδη έχει αρχίσει και κοντράρει στα ίσια τον companion archer.

Δυστυχώς, σε όλες τις άλλες θέσεις, στις 40 ημέρες, δεν έχω βρει τίποτε το ιδιαίτερο. Τίμιος bannerman (έφαγε με 5 βέλος στο κεφάλι, κόντεψε να σκοτωθεί με τη μία, crushed windpipe και ψάχνω ναό), δυο συμπαθητικοί pikemen, ούτε ένα τανκ με προοπτική για late game, ένας καλός σε melee επίθεση/άμυνα αλλά με άθλιο fatigue, που σημαίνει ότι δεν μπορεί να πάει σε πολύ βαριές πανοπλίες. Ξέρεις ότι έχεις θέμα όταν οι δύο καλύτεροι επιθετικοί σου εξακολουθούν να είναι οι companions...

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 hours ago, Snoob said:

Ξέρεις ότι έχεις θέμα όταν οι δύο καλύτεροι επιθετικοί σου εξακολουθούν να είναι οι companions...

Λάθος. Δεν έχεις. Έχεις θέμα όταν οι καλύτεροι επιθετικοί σου στις 30 μέρες είναι οι companions και χάσεις τον καλό frontliner σε τριάρα μάχη με νομάδες, όπου έφαγε δυο γερές από χαντζάρα στον ίδιο γύρο και μια τρίτη από mace στον επόμενο, και πήγε στα θυμαράκια.

O επόμενος νεοσύλλεκτος ήταν απόκληρος ευγενής και...βγήκε τοξότης. 63 melee, 46 ranged με 2 αστέρια, 3 ranged def με δυο αστέρια και δύο αστέρια στο resolve για το σουρεαλισμό. Θα με φάει η μαρμάγκα.

Επεξ/σία από Tobajara

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...