Whargoul Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, d4mage είπε Υπήρχε περίπτωση να είχε κάποιος κύριος - κυρία ή ένας μέσος άνθρωπος ένα turbo αυτοκίνητο με 160+ άλογα και αν ναι, πόσοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Στους 100 οι 5; Και αναφέρομαι στα αυτοκίνητα που συζητάμε όχι σε περιπτώσεις μιας mercedes. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Ένα cooper s, gti, cupra, opc, scirocco θα το πάρει ένας το πολύ στα 30 με την σκέψη καρφωμένη στο γκάζι. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι λάτρης του γκαζιού εάν είχα ένα από αυτά θα το πατούσα εκεί που έπρεπε. Δεν είπα ότι δεν θα βρεις σωστό αμάξι, είπα πως αυτά τα αυτοκίνητα είναι τα πιο δύσκολα στο κομμάτι της αγοράς. Άλλο να το πατάς εκεί που πρέπει, και άλλο να είσαι κάφρος. Αυτά τα αμάξια άνετα τα βάζεις σε πίστα και δεν παθαίνουν τίποτα. Θα πάθουν εάν κάνεις εκκινήσεις στις 4000+ στροφές ή εάν το κρατάς κόφτες. Το πρόβλημα σε αυτά (και γενικά στα turbo) είναι από το ανάποδο. Λάθος ταχύτητα και high load σε πολύ χαμηλές στροφές. Άνετα τσακίζεις τον κινητήρα με knocking. 5
gloup81 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 2 λεπτά πριν, Whargoul είπε Άλλο να το πατάς εκεί που πρέπει, και άλλο να είσαι κάφρος. Αυτά τα αμάξια άνετα τα βάζεις σε πίστα και δεν παθαίνουν τίποτα. Θα πάθουν εάν κάνεις εκκινήσεις στις 4000+ στροφές ή εάν το κρατάς κόφτες. Το πρόβλημα σε αυτά (και γενικά στα turbo) είναι από το ανάποδο. Λάθος ταχύτητα και high load σε πολύ χαμηλές στροφές. Άνετα τσακίζεις τον κινητήρα με knocking. δεν υπαρχει θεμα προαναφλεξης, γιατι υπαρχει ο knock sensor. Αν παει να βαρεσει πυρακια κοβει το αβανς. Εκτος αν ετυχες σε χαλια βενζινη, οπου εκει και στο ρελαντι θα βαρας πυρακια και θα κοβει ο εγκεφαλος το αβανς μεχρι να σβησει ο κινητηρας (το εχω παθει, απο βενζινη Aegean στην Λ. Τατοιου στην Μεταμορφωση)
Whargoul Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 7 λεπτά πριν, gloup81 είπε δεν υπαρχει θεμα προαναφλεξης, γιατι υπαρχει ο knock sensor. Αν παει να βαρεσει πυρακια κοβει το αβανς. Εκτος αν ετυχες σε χαλια βενζινη, οπου εκει και στο ρελαντι θα βαρας πυρακια και θα κοβει ο εγκεφαλος το αβανς μεχρι να σβησει ο κινητηρας (το εχω παθει, απο βενζινη Aegean στην Λ. Τατοιου στην Μεταμορφωση) Μια χαρά θέμα υπάρχει με high load σε πολύ χαμηλές στροφές όταν το turbo είναι σε περιοχές που δεν δουλεύει και ζητάς από τον κινητήρα να κάνει κάτι για το οποίο δεν είναι κατασκευασμένος. Σανίδωνε το με την 4η όταν ο κινητήρας είναι στις 1000 στροφές να δούμε πόσο θα αντέξει. Οι αισθητήρες για το knocking είναι για όταν ο κινητήρας λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε με σκοπό το optimization, την καλύτερη απόδοση. Όταν τα πιράκια κτυπήσουν στην αρχή της συμπίεσης και έχεις την περισσότερη καύση κατά τη συμπίεση στέλνοντας την πίεση του κύλινδρο στον θεό, κανένας αισθητήρας δεν σε σώζει 1
NT1G Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 6 λεπτά πριν, Whargoul είπε Μια χαρά θέμα υπάρχει με high load σε πολύ χαμηλές στροφές όταν το turbo είναι σε περιοχές που δεν δουλεύει και ζητάς από τον κινητήρα να κάνει κάτι για το οποίο δεν είναι κατασκευασμένος. Σανίδωνε το με την 4η όταν ο κινητήρας είναι στις 1000 στροφές να δούμε πόσο θα αντέξει. Οι αισθητήρες για το knocking είναι για όταν ο κινητήρας λειτουργεί όπως σχεδιάστηκε με σκοπό το optimization, την καλύτερη απόδοση. Όταν τα πιράκια κτυπήσουν στην αρχή της συμπίεσης και έχεις την περισσότερη καύση κατά τη συμπίεση στέλνοντας την πίεση του κύλινδρο στον θεό, κανένας αισθητήρας δεν σε σώζει Έχεις καμιά πηγή για τα πιράκια στην αρχή της συμπίεσης;
Whargoul Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 13 λεπτά πριν, NT1G είπε Έχεις καμιά πηγή για τα πιράκια στην αρχή της συμπίεσης; Low speed pre ignition ονομάζεται εάν θες να το ψάξεις περισσότερο. Έτσι στα γρήγορα από wiki Αναφορά σε κείμενο Low-speed pre-ignition (LSPI), also known as stochastic pre-ignition (SPI),[1] is a pre-ignition event that occurs in gasoline vehicle engines when there is a premature ignition of the main fuel charge.[2] LSPI is most common in certain turbocharged direct-injection vehicles operating in low-speed and high-load driving conditions.[3] LSPI events are random and infrequent, and their effects on impacted vehicles can include very high-pressure spikes, loud knocking noises and sometimes catastrophic engine damage.[4] 1
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 52 λεπτά πριν, gloup81 είπε Απο εκει και περα, για "γληγορο" να παει σε Hyundai i30N. Νομιζω πως ειναι μονοδρομος. απο πότε είναι μονόδρομος ενα τοσο φρέσκο απο μια εταιρια που δεν εχει καμια εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία (και ας το εχει φτιάξει ολο γερμανος )? για να φάει ολες τις παιδικές αρρώστιες στη μούρη ?
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 28/3/2019 στις 11:52 ΜΜ, GIANNIS400 είπε Προκειτε για φιλο που ενδιαφέρετε, θα πουλησει ενα toyota του πατερα του και ενα 2ο αγροτικό mitsu δικο του και υπολογίζει να παρει 10.000€ χερατα. Μετα εχει ακομη 7.000€ στην ακρη και σκέφτεται να βάλει άλλα 5 χιλιάρικα δάνειο για να χτυπήσει ενα 180-190 hp. Τι προτείνετε σε αυτην την τιμη, εγω που εψαξα βρηκα το leon το παλιο fr 180ps και το καινουριο το διλιτρο fr 190ps αν δεν κανω λαθος. Οποτε εσυ σαν φιλος αντι να του πεις να κοψει τις μλκιες (δηλ να μην ξοδεψει οτι εχει στην ακρη και να μην δανειστει κι απο πανω), ψαχνεις να βρεις τον τροπο να τον στειλεις πιο γρηγορα στο νοσοκομειο. Και πες τα χει τα λεφτα. Αλλα να ριξει και 27.000 για μεταχειρισμενο sport αμαξι; (που συνηθως ειναι σκισμενα απο τον/τους προηγουμενο/ους ιδιοκτητη/ες)...; Νταξει η ολη καλτιλα μυρισε απο τον τιτλο του τοπικ. Πραγματι μπηκα και δεν εμεινα παραπονεμενος. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2019 από BackFromHell
TheGrisGrisMan Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, d4mage είπε Υπήρχε περίπτωση να είχε κάποιος κύριος - κυρία ή ένας μέσος άνθρωπος ένα turbo αυτοκίνητο με 160+ άλογα και αν ναι, πόσοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Στους 100 οι 5; Και αναφέρομαι στα αυτοκίνητα που συζητάμε όχι σε περιπτώσεις μιας mercedes. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Ένα cooper s, gti, cupra, opc, scirocco θα το πάρει ένας το πολύ στα 30 με την σκέψη καρφωμένη στο γκάζι. Ακόμα κι εγώ που δεν είμαι λάτρης του γκαζιού εάν είχα ένα από αυτά θα το πατούσα εκεί που έπρεπε. Δεν είπα ότι δεν θα βρεις σωστό αμάξι, είπα πως αυτά τα αυτοκίνητα είναι τα πιο δύσκολα στο κομμάτι της αγοράς. Συμφωνώ απόλυτα. Εξαίρεση (ισως) να αποτελούν τέτοιου τύπου αυτοκίνητα: Αν τα ειχε πάρει καποιος 40+ οικογενειαρχης οι πιθανότητες να είναι καλοδιατηρημένα, είναι μεγαλύτερες. Βέβαια δεν είναι οι «σπορ βόμβες - σφηνάκια» που αναφέρονται παραπανω αλλά τα αναφέρω αν θελει ο TS να σκεφτει κάτι σε αυτη την κατηγορία... Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2019 από TheGrisGrisMan 1
jwcmcs Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Πουλαω εγω το πολυαγαπημενο μου mini cooper s R56 με λιγο λιγοτερα απο 250 αλογα και 53000 χλμ.. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2019 από jwcmcs 1
gsolidak Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Ας πάρει ένα vw scirocco 1.4 με καμία δεκαριά χιλιάρικα και με ένα απλό πρόγραμμα πάει πάνω από 200... Κρατά τα υπόλοιπα λεφτά για επισκευές... 🤣🤣🤣
infested Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ford fiesta st (από τα καινούρια) είναι με χαοτική διαφορά τo καλύτερο value for money σε αυτά τα χρήματα. Μιλάμε πάντα για γρήγορο αυτοκίνητο που ζητάει ο OP. Ότι καλύτερο έχει βγει τα τελευταία 20+ χρόνια στην κατηγορία του. θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια. Από τα μεταχειρισμένα υπάρχουν πολύ περισσότερες επιλογές αναλόγως τι θέλουμε και τι μπορείς να βρεις από Ελλάδα ή εξωτερικό. Από honda s2000 με τα μισά σχεδόν λεφτά που είναι πανίσχυρο τέρας για το κόστος του (αλλά μπορεί να μην θες cabrio διθέσιο ή τόσο παλιό) έως λοτους για "πουλ μουρ" ή mitsubishi evo (φουλ σπορ καταστάσεις για πίστα) και πολλά άλλα. Επεξ/σία 30 Μαρτίου 2019 από infested 1
GIANNIS400 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 11 ώρες πριν, d4mage είπε Κάτι τέτοια βλέπω και παθαίνω εγκεφαλικά σκαλώματα. Αρχικά θα πουλήσει 2 αυτοκίνητα για να πάρει 10.000€ όπως υπολογίζει, έπειτα έχει στην άκρη ακόμη 7.000€ άρα στο σύνολο 17.000€ στη συνέχεια σκοπεύει να βάλει επιπλέον 5.000€ με δάνειο οπότε τελικό σύνολο 22.000€ και να χτυπήσει ένα ΤΙ με 180-190 άλογα; Μιλάμε για ένα πολύ σοβαρό μπάτζετ, παίρνεις αξιόλογο αυτοκίνητο. Με desing, με εξοπλισμό, ανέσεις, τεχνολογία, ασφάλεια. Το αυτοκίνητο το κοιτάζει σαν εργαλείο ή για ξεκαύλωμα; Εάν επενδύσει τόσα χρήματα και πάρει κάτι που οικονομικά δεν μπορεί να το καλύψει θα έχει πολύ σοβαρότερο πρόβλημα απ`ότι στην αγορά και είναι κρίμα μετά να αναγκαστεί να το βάλει για πούλημα σε τιμή ξεφτίλα. Το κόστος συντήρησης εκτός από τα τέλη κυκλοφορίας και την ασφάλεια είναι μεγάλο. Τέλος πάντων, δεν υπάρχει κάποια πρόταση με τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σε καινούργιο με τόσα κυβικά και άλογα, και να υπήρχε θα ήταν τόσο φτωχό που ίσως με τους τελικούς φόρους ή έξτρα φόρους θα έβγαινε και κάτι παραπάνω απ`όσα χρήματα είχε στην τσέπη του που ήδη με το δάνεια είναι μέσα κατά 5.000€. Σε μεταχειρισμένο δεν θα συνιστούσα μεγαλύτερη αγορά από 10.000€ και ειδικότερα σε τέτοια αμάξια που 9/10 είναι πιωμένα. Θα βρει κάτι άλλα με υπομονή και χωρίς βιασύνη. Σκεφτόμουν να πάρω ένα Cooper S μετα 175 άλογα, άλλα το άφησα επειδή θέλει τόσο ψάξιμο που το μεταχειρισμένο είναι λαχείο. Από τότε δεν θα έδινα με τίποτα πάνω από 5.000€ για μεταχειρισμένο. Εκτός εάν πήγαινες σε ιδιαίτερες περιπτώσεις πάνω από 2.000 κυβικά που εκεί βρίσκεις απίστευτες περιπτώσεις από άτομα που δεν μπορούν να καλύψουν τα ετήσια έξοδα. Μόνο έτσι θα έδινα χρήματα. Επειδή κι εγώ ψάχνομαι για αγορά νέου αυτοκινήτου και θέλω να δώσω 20.000€ - 25.000€ μπραφ υπάρχουν πολλές επιλογές άλλα σε κυβικά 1400-1600 120-150 άλογα. Γνώμη μου ή να περιμένει λίγο ακόμη να μαζέψει παραπάνω χρήματα ή να δει κάτι σε καινούργιο με μικρότερες απαιτήσεις παρά να επενδύσει έστω και τα μισά σε ένα μεταχειρισμένο. Ειδη το ενα το πουλησε χθες στα 5500€ και η μεταβίβαση του αγοραστη, το ειχε πενα, το αυτοκινητο μονιμα κατω απο πυλωτή, δεν το ειχε δει ο ηλιος και με λιγα χλμ, Το εδωσε 500€ λιγοτερο απο το φθηνοτερο που ειχε το car.gr το οποιο ειχε παραπανω χλμ. Τωρα την Τριτη μου λέει οτι θα δωσει σε καποιον το αγροτικο το οποιο το εχει σαν 2ο αφου εχει άλλο ενα 4χ4 12ετιας για τα 80στρ χωραφι που καλιεργει. Οποτε μαλλον μεχρι την Πεμπτη θα ειναι στο μπατσετ που θελει. Σιγουρα δεν παει για μεταχειρισμενο, και θα τα βγάλει περα μην ανυσηχεις, απλα δεν θελει να ξηλωσει οτι εχει στην ακρη, 5-6000 δεν ειναι πολλα για δανειο 2 ετων πχ. 11 ώρες πριν, jmmys είπε Εγώ προσωπικά δεν θα έδινα ποτε 22 χιλιάρικα για να πάρω ενα καινουριο,μονο και μονο επειδή είναι καινουριο.Τρίχες. Θα τα έδινα για να έπαιρνα,μετα απο καλό ψάξιμο ενα μεταχειρισμένο 2-4 ετων με λιγα χλμ,που ακόμα και μεταχειρισμένο θα υπερτερούσε στα παντα σε σχέση με το καινούριο ίδιας τιμής. Αν οπωσδήποτε καινουριο,τοτε κάτι τέτοιο https://www.car.gr/14427783-honda-civic-4d-1-5-comfort-182ps Θα το επαιρνα μόνο αν το ειχε ο αδερφος μου ή ο γειτονας μου ο ψειρας που το πλενει καθε 3 μερες. Δεν δινεις 22-25χιλ σε αμαξι που και μια μερα να το εχει ο αλλος μπορει να το σαβουριασε λόγο των αυξημενων δυνατοτητων του και λόγο οτι αυτο το παιρνεις γαι να το στιψεις 11 ώρες πριν, Phoenix7 είπε Φυσικά και το λέω ειρωνικά 😀 α ειπα και εγω μπας και παω με καμια 6οαρια χιλιομετρα και αντι να στριψω παω ευθεία 😁😂😂
ThisIsIt Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-peugeot-208-gti Peugeot 208 gti 1600cc 208 thp
GIANNIS400 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2019 9 ώρες πριν, d4mage είπε Πρώτα απ`όλα να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα για την αποφυγή παρεξηγήσεων. Ο καθένας λέει την άποψή του, άρα δεν κρατάς τίποτα παραπάνω απ`το να διαβάζεις απλώς τις απαντήσεις. Εγώ προσωπικά μια φορά δεν θα έγραφα σε forum ως προς το τι αυτοκίνητο πρέπει να διαλέξω, θα έγραφα όμως και θα ρωτούσα για τις εντυπώσεις από κατόχους που έχουν στα χέρια τους το αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει να αγοράσω όπως επίσης και για πιθανά προβλήματα. Anyway, όταν λοιπόν βλέπουμε πως για να αγοράσει κάποιος ένα αυτοκίνητο πρέπει να πουλήσει δύο, να πάρει δάνειο και εντέλει χωρίς να του φτάνουν τα χρήματα να θέλει να πάρει και αμάξι κροτίδα με μεγάλα ετήσια έξοδα... τότε συγγνώμη άλλα θα επικεντρωθώ εκεί. Αν ρωτάς εμένα, στα @ μου τι αυτοκίνητο θα επιλέξει ο καθένας, καρφί επίσης δεν μου καίγεται εάν μπορεί να το συντηρήσει, είπα απλά πως υπάρχουν πολύ αξιόλογα αυτοκίνητα με το μπάτζετ που αναφέρει το παιδί παραπάνω. Ούτε και εκεί θα κάτσω να σκάσω. Στο κομμάτι του μεταχειρισμένου, είπα επίσης τη γνώμη μου και θεωρώ πως ένας νορμάλ άνθρωπος συμφωνεί με τα όσα αναφέρω. Είπα απλά, προσεκτικά βήματα, χωρίς βιασύνες και όχι παραπάνω από ένα Χ ποσό για τέτοιου είδους αμάξια που τα πίνουν το αίμα. Επέτρεψε μου και εδώ να μην κάτσω να σκάσω. Κλείνοντας επειδή αναφέρεσαι στο μπάτζετ μου στα 20.000-25.000€. 1) Από πότε η τιμή ενός αυτοκινήτου διαμορφώνεται με την τελική ταχύτητα; 2) Από πότε θα τρέξεις παραπάνω από 180 χιλ και ειδικότερα στους ελληνικούς δρόμους; 3) Που την είδες την χολή λες και μας νοιάζει εάν το παιδί θα πουλήσει και την μάνα του για να πάρει το αμάξι της επιλογής του; Εγώ έκανα την έρευνα μου, είδα και το Tiguan, είδα και το V40 cross country, είδα και το giullieta με αυτόματο σασμάν τέλος πάντων παίζουν καλές τιμές εάν δεν βιαστείς να αγοράσεις. ρε φιλε χωρις πλακα τωρα, μιλας λες και ανακαλυψαμε τον τροχο, στο Ελλαδισταν ζεις και εσυ οπως ολοι μας, ξερεις λοιπον ποσοι πανε και περνουν 20-25000€ αυτοκινητα χωρις να βάλουν ουτε τα εξοδα της τραπεζας, και τα πληρωνουν 300€ το μηνα επι 6-8χρονια, εγραψα οτι θα βάλει 5000 απ τα 23000 που θα δωσει χρηματοδοτηση και σου φενεται τοσο κουλο. Οσο για τα τελη και την συντηρηση, ενταξη μπορει να δινει ενα 500αρικο παραπανω τον χρονο απο το αν επαιρνε ενα καινουριο παλι 110-120 αλογα, ειναι βλακεια να πας να παρεις 20-25000 αυτοκινητο με 110 αλογα οταν μπορεις να παρεις με 180 αυτο που προτειναν τα παιδια και θα παει να το δει την Τριτη. Εγω εχω ενα lancer 1600cc 117ps, το εχω παρει καινουριο το 2013, ενταξη στις προσπερασεις με κρεμαει αν δεν το εχω φορτωσει με 2τερα ή 3η απο νωρις, ειναι 1300κιλα αμαξι... λογικο ειναι, το εχω αποθυμενο αυτο, άλλα δεν μπορω να παω να παρω γληγορο γιατι θα πρεπει να εχω στην ακρη 10000€ ακομη και να το πουλησω με τα 76000χλμ που εχει. 6 ώρες πριν, Klausx είπε Με τίτλο "Αγορά γρήγορου αυτοκινήτου" και να βλέπω για ΤΣΕΑΤ, nissan "micra" μέσα κτλ.... Το θέμα είναι για πόσο καιρό θα μείνουν γρήγορα, όταν για να το αγοράσει θα πρέπει να πουλήσει 2 αυτοκίνητα + να πάρει δάνειο....με ελαιολάδου το βλέπω να κινείται. Θα δωκει οτι εχει και θα παρει το αμαξι χωρις καθισματα και πορτες, θα βαλει ενα τελαρο για καθισμα, μωλις μαζέψει τα υπόλοιπα θα παει να το ολοκληεωσει 😅 6 ώρες πριν, Nickokin είπε VW golf GTI είδες ή Audi s3 αυτα δεν πανε ψηλα σε τιμη? 5 ώρες πριν, Nickokin είπε 😂🤣😂🤣😂🤣 εχει ΙΚΑ 4 ώρες πριν, amagawd είπε απο πότε είναι μονόδρομος ενα τοσο φρέσκο απο μια εταιρια που δεν εχει καμια εμπειρία στην συγκεκριμένη κατηγορία (και ας το εχει φτιάξει ολο γερμανος )? για να φάει ολες τις παιδικές αρρώστιες στη μούρη ? Χιουνταϊ δεν θα κοιταξει απ οτι ξερω άλλα ουτε εγω θα κοιτουσα, οταν υπάρχει μπροστα του ΗΟNDA, LEON, FIESTA
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα