Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, divo είπε

η vivodi που εβαλες τοτε ηταν απο οτε και μαλλον ησουν διπλα στο καφαο..

Αν ήμουν δίπλα στο καφαο θα είχα και τώρα 20+++ όχι 13 ! ( Δεν έχω αλλάξει σπίτι ! ) 

820 μέτρα είμαι . 

Επίσης και τώρα από τον ΟΤΕ περνώ. 

Και περιμένω μπας και σκάψει η wind ( αυτή έχει αναλάβει το έργο ) μπας και δούμε άσπρη μέρα ( υποτίθεται Q1 19 θα είχαν παραδώσει, και δεν έχουν εμφανιστεί καν για σκάψιμο ). 

Και μέσα σε όλα αυτά ξηλωσαν και τις κεραίες κινητής και δεν έχουμε ούτε σήμα στα Σεπόλια ! 

Δημοσ.
On 31/03/2019 at 16:51, Twoface said:

Τι να πω και εγώ που το 2005 έβαλα vivodi 20αρα και είχα πιάσει 20024!!! 2019 και έχω φτάσει τα 13mbps 

απο τοτε εχουν ενεργοποιηθει αλλοι δεν ξερω ποσοι πελατες στο ιδιο πολυζευγο καλωδιο και το crosstalk  συννεφο .παιζει και το καλωδιο να εχει κοπει και ενωθει αλλες 5 φορες:p  που σκαβει ο ενας και κοβει τα καλωδια του αλλου

On 31/03/2019 at 17:37, divo said:

η vivodi που εβαλες τοτε ηταν απο οτε και μαλλον ησουν διπλα στο καφαο..

αστικο κεντρο.

Δημοσ.

Eιχα προσφατα μια κουβέντα με την εξυπηρέτηση της Νοβα. Τους λέω....επειδή σέρνομαι (ούτε νετλφιξ δε μπορω να δω με την 24άρα τους), αν πάω σε vdsl 30άρα που δινεται, μου εγγυάστε οτι θα ανέβει η ταχύτητα? Θέλω σε εγγύση οτι θα έχω, όχι 30...αλλά 5...6....Όπως καταλάβατε δεν μπορουσαν να μου δωσουν καμια εγγύηση και φυσικά δεν μπορουσαν να μου πουν ούτε καν αν θα ειναι καλύτερα τα πράγματα!!!!

Το ίδιο φυσικά ισχύει και με τη γραμμή του Οτέ που έχω σε συγγενή μου, με τα ιδια προβλήματα.

Ειναι προφανές οτι δεν μπορουν να το διαχειριστούν.

  • Super Moderators
Δημοσ.
10 minutes ago, pontez2 said:

Eιχα προσφατα μια κουβέντα με την εξυπηρέτηση της Νοβα. Τους λέω....επειδή σέρνομαι (ούτε νετλφιξ δε μπορω να δω με την 24άρα τους), αν πάω σε vdsl 30άρα που δινεται, μου εγγυάστε οτι θα ανέβει η ταχύτητα? Θέλω σε εγγύση οτι θα έχω, όχι 30...αλλά 5...6....Όπως καταλάβατε δεν μπορουσαν να μου δωσουν καμια εγγύηση και φυσικά δεν μπορουσαν να μου πουν ούτε καν αν θα ειναι καλύτερα τα πράγματα!!!!

Το ίδιο φυσικά ισχύει και με τη γραμμή του Οτέ που έχω σε συγγενή μου, με τα ιδια προβλήματα.

Ειναι προφανές οτι δεν μπορουν να το διαχειριστούν.

Αν σου δίνουν πάλι από το ίδιο σημείο που παίρνεις τα έως 24 (δλδ DSLAM στο Αστικό Κέντρο), τα ίδια με τώρα θα πιάνεις και σε VDSL...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ThReSh είπε

Αν σου δίνουν πάλι από το ίδιο σημείο που παίρνεις τα έως 24 (δλδ DSLAM στο Αστικό Κέντρο), τα ίδια με τώρα θα πιάνεις και σε VDSL...

Aυτό κατάλαβα από τα συμβαζόμενα.

Απλώς με εκνευρίζει λιγο που δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει αυτη η κοροιδία. Σου πετάνε αυτο το εως 24 ή εως 30 και όλα καλά!!!

Αν πάω πχ να τους κόψω θα μου πετάξουν την 125άρα :P

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πέτυχες κι εσύ την περίπτωση της Nova που θέλει να κρατήσει πελατολόγιο για την εξαγορά, τι περίμενες? Στην κορυφή του Ολύμπου να ήσουν παίζει να έβλεπες διαθεσιμοτητα για VDSL. 😛

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Απλώς με εκνευρίζει λιγο που δεν υπάρχει τρόπος να σταματήσει αυτη η κοροιδία. Σου πετάνε αυτο το εως 24 ή εως 30 και όλα καλά!!!

Δεν υπάρχει καμία κοροιδία, έτσι δουλεύει η συγκεκριμένη τεχνολογία.
Όποιος επιθυμεί ακριβείς ταχύτητες (χωρίς έως) και με sla, πάει σε μισθωμένη εφόσον μιλάμε για xdsl τεχνολογία.

  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, l337 είπε

Δεν υπάρχει καμία κοροιδία, έτσι δουλεύει η συγκεκριμένη τεχνολογία.
Όποιος επιθυμεί ακριβείς ταχύτητες (χωρίς έως) και με sla, πάει σε μισθωμένη εφόσον μιλάμε για xdsl τεχνολογία.

Μου φαινεται αρκετά κοροιδευτικό ακομα και αυτό. Αν δουλεύει έτσι η συγκεκριμένη τεχνολογία, τότε θα έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα να πληρωνεις ανάλογα με τη ταχυτητα που λαμβάνεις. Το να πληρωνω για 24άρα και να έχω υπηρεσία dial up πχ σε ταχύτητες, ειναι κοροιδευτικό και δεν έχει να κάνει με τη τεχνολογία αλλά με το τι διαφημίζει ο πάροχος.

Τωρα πχ η κοσμοτέ κάνει το άλλο.Σου λέει κατέργησα τη 30άρα vdsl οπότε αν θες να ανανεωσουμε συμβόλαιο πας στη 50άρα και πληρωνεις περισσότερα για ταχύτητα που ενδεχομένως δεν θα έχεις!

Γενικά δε καταλαβαίνω τι ακριβως πετυχαίνουν έχοντας το μεγαλυτερο ποσοστό των πελατών δυσαρεστημένο

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να δεις αμα ειναι και μοναδικος παροχος ο οτε που σου δινει τη τιμη καταλογου τι ωραιο γδαρσιμο . Ευτυχως υπαρχει στο site και υπαρχει και μια "εγγυηση κατωτερης ταχυτητας"

Επεξ/σία από Mhlogiatros
Δημοσ.
Στις 2/4/2019 στις 1:42 ΜΜ, pontez2 είπε

Μου φαινεται αρκετά κοροιδευτικό ακομα και αυτό. Αν δουλεύει έτσι η συγκεκριμένη τεχνολογία, τότε θα έπρεπε να έχεις τη δυνατότητα να πληρωνεις ανάλογα με τη ταχυτητα που λαμβάνεις. Το να πληρωνω για 24άρα και να έχω υπηρεσία dial up πχ σε ταχύτητες, ειναι κοροιδευτικό και δεν έχει να κάνει με τη τεχνολογία αλλά με το τι διαφημίζει ο πάροχος.

Τωρα πχ η κοσμοτέ κάνει το άλλο.Σου λέει κατέργησα τη 30άρα vdsl οπότε αν θες να ανανεωσουμε συμβόλαιο πας στη 50άρα και πληρωνεις περισσότερα για ταχύτητα που ενδεχομένως δεν θα έχεις!

Γενικά δε καταλαβαίνω τι ακριβως πετυχαίνουν έχοντας το μεγαλυτερο ποσοστό των πελατών δυσαρεστημένο

Δεν πάει έτσι, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλο τον πλανήτη. Ανάλογα την απόσταση που έχουμε και την ποιότητα του χάλκινου δικτύου στην περιοχή, είναι και ο συγχρονισμός που επιτυγχάνεται. Είναι τεχνολογικός περιορισμός λόγω νόμων της φυσικής που δεν αλλάζουν.

Το ίδιο είχε γίνει και με το ADSL και τα πακέτα των 1, 2, 4 Mbps. Πέφτοντας η τιμή του μεγάλου πακέτου συμπαρασύρει προς τα κάτω τα μικρότερα  μέχρι του σημείου να είναι ασύμφορα για τον πάροχο να τα κρατήσει και τα διαγράφει διαπαντός. Μήπως το ίδιο δεν γίνεται και στο εμπόριο με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία;

Σε αντίστοιχο παράδειγμα όλοι μας πληρώνουμε φόρους και δημοτικά τέλη, αλλά δεν έχουμε όλοι δίπλα μας νοσοκομείο, κρατικές υπηρεσίες, σχολεία κλπ και κάποιοι χρειάζεται να πάνε να κάνουν την δουλειά τους με συγκοινωνία ή με ΙΧ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, jkoukos είπε

Δεν πάει έτσι, όχι μόνο στη χώρα μας αλλά σε όλο τον πλανήτη. Ανάλογα την απόσταση που έχουμε και την ποιότητα του χάλκινου δικτύου στην περιοχή, είναι και ο συγχρονισμός που επιτυγχάνεται. Είναι τεχνολογικός περιορισμός λόγω νόμων της φυσικής που δεν αλλάζουν.

Το ίδιο είχε γίνει και με το ADSL και τα πακέτα των 1, 2, 4 Mbps. Πέφτοντας η τιμή του μεγάλου πακέτου συμπαρασύρει προς τα κάτω τα μικρότερα  μέχρι του σημείου να είναι ασύμφορα για τον πάροχο να τα κρατήσει και τα διαγράφει διαπαντός. Μήπως το ίδιο δεν γίνεται και στο εμπόριο με οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία;

Σε αντίστοιχο παράδειγμα όλοι μας πληρώνουμε φόρους και δημοτικά τέλη, αλλά δεν έχουμε όλοι δίπλα μας νοσοκομείο, κρατικές υπηρεσίες, σχολεία κλπ και κάποιοι χρειάζεται να πάνε να κάνουν την δουλειά τους με συγκοινωνία ή με ΙΧ.

Το να σου ανεβάσει την τιμη για να ανέβει και η ταχύτητα, ειναι λογικο. Να ανεβάσει τιμη με τη ταχυτητα να παραμένει ιδια, ενω στα χαρτιά έχει ανέβει υπάρχει προβλημα στην οποια λογικη.

Και εδω ειναι όλο το θέμα που έχει ανοιξει με χιλιάδες αγανακτισμένους πελάτες και τα τηλέφωνα των παροχων να βροντάνε για το ιδιο θέμα

Αν ο περιορισμός ειναι τεχνολογικός, αν η ποιότητα του δικτύου ειναι κακή, αν η απόσταση ειναι μεγάλη, αυτά ειναι θέματα που ο εκάστοτε πάροχος, έπρεπε να τα γνωριζει και ανάλογα να ενημέρωνει τον πελάτη. Πχ να του λέει οτι η ταχύτητά σου δεν πρόκειται ποτέ να πιάσει πάνω από αυτό το όριο, διοτι υπάρχει αυτο το θέμα. Και να τον χρεώνει ανάλογα.

Δε μπορεις να λες οτι καταργεις πακέτα 1,2,4 mb τη στιγμη που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να δωσεις παραπάνω απο αυτά τα πακέτα. Ειναι παράτυπο.

Για να στο θέσω διαφορετικά διοτι ανέφερες τους φόρους (αναφέρθηκες στο δημοσιο...εδω μιλάμε για ιδιωτικο τομέα), ειναι σα να έρχεσαι στο εστιατόριο να παραγγείλεις αστακό και εγώ να σου φέρω φακές στη τιμή του αστακού με τη δικαιολογία οτι αυτή την εποχή οι αστακοί δε κυκλοφορουν γιατι γεννάνε πχ. Oι νόμοι της φυσης ισχύουν κι εδω...και δε σε άφησα νυστικο :P :P (καταλαβαίνεις φαντάζομαι το πόσο ατυχές ειναι να θέτει ο εκάστοτε τέτοια δικαιολογία. Το θέμα ειναι να πουλάς αυτό που έχεις, όχι να κοροιδεύεις τον πελάτη. Δε μπορεις να λες οτι θα έχεις....εως 24, εως 50. Δηλαδη μπορει να έχεις και 0 σωστά? Νομιμότατος και κυριος!! :P )

Επι της ουσίας

Όταν ο πάροχος γνωρίζει το τεχνολογικό φράγμα της ταχύτητας μιας περιοχής και για την ίδια περιοχή διαφημίζει ως 24Mbps (που ποτέ δεν έπιασε κανεις) τότε υπάρχει εκ προμελέτης κοροιδία.

Επεξ/σία από pontez2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, pontez2 είπε

Το να σου ανεβάσει την τιμη για να ανέβει και η ταχύτητα, ειναι λογικο. Να ανεβάσει τιμη με τη ταχυτητα να παραμένει ιδια, ενω στα χαρτιά έχει ανέβει υπάρχει προβλημα στην οποια λογικη.

Και εδω ειναι όλο το θέμα που έχει ανοιξει με χιλιάδες αγανακτισμένους πελάτες και τα τηλέφωνα των παροχων να βροντάνε για το ιδιο θέμα

Αν ο περιορισμός ειναι τεχνολογικός, αν η ποιότητα του δικτύου ειναι κακή, αν η απόσταση ειναι μεγάλη, αυτά ειναι θέματα που ο εκάστοτε πάροχος, έπρεπε να τα γνωριζει και ανάλογα να ενημέρωνει τον πελάτη. Πχ να του λέει οτι η ταχύτητά σου δεν πρόκειται ποτέ να πιάσει πάνω από αυτό το όριο, διοτι υπάρχει αυτο το θέμα. Και να τον χρεώνει ανάλογα.

Δε μπορεις να λες οτι καταργεις πακέτα 1,2,4 mb τη στιγμη που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να δωσεις παραπάνω απο αυτά τα πακέτα. Ειναι παράτυπο.

Για να στο θέσω διαφορετικά διοτι ανέφερες τους φόρους (αναφέρθηκες στο δημοσιο...εδω μιλάμε για ιδιωτικο τομέα), ειναι σα να έρχεσαι στο εστιατόριο να παραγγείλεις αστακό και εγώ να σου φέρω φακές στη τιμή του αστακού με τη δικαιολογία οτι αυτή την εποχή οι αστακοί δε κυκλοφορουν γιατι γεννάνε πχ. Oι νόμοι της φυσης ισχύουν κι εδω...και δε σε άφησα νυστικο :P :P (καταλαβαίνεις φαντάζομαι το πόσο ατυχές ειναι να θέτει ο εκάστοτε τέτοια δικαιολογία. Το θέμα ειναι να πουλάς αυτό που έχεις, όχι να κοροιδεύεις τον πελάτη. Δε μπορεις να λες οτι θα έχεις....εως 24, εως 50. Δηλαδη μπορει να έχεις και 0 σωστά? Νομιμότατος και κυριος!! :P )

Μάλλον δεν γνωρίζεις πως δουλεύει η αγορά και τι σημαίνει οικονομία κλίμακος. Αν μέχρι σήμερα πωλούσες τον ίδιο καφέ αλλά σε διαφορετική ποσότητα στα 2€ και 1€ αντίστοιχα, δεν σημαίνει ότι και αύριο θα σε συμφέρει να κάνεις το ίδιο. Επιλέγεις τι είναι συμφέρον για να συνεχίσεις να έχεις κέρδος σε σχέση με την πελατεία. Δεν δίνεις άλλο προϊόν, αλλά άλλη συσκευασία και ποσότητα, οπότε το παράδειγμα που έδωσες ήταν ατυχές. Θυμάσαι σε πόσα προϊόντα άλλαξε η ποσότητα του περιεχομένου, αλλά διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα η τιμή; Γιατί άραγε να συμβαίνει αυτό;

Μπορείς να πας με το ΙΧ δωρεάν από την Αθήνα στην Λαμία, είτε σε 2 ώρες πληρώνοντας διόδια, είτε δωρεάν σε 4 ώρες από παράδρομους. Επιλέγεις το πρώτο, αλλά σε μεγάλες εξόδους υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση και παρόλο που πληρώσεις τα ίδια διόδια, χρειάζεσαι 5 ώρες. Δικαιούσαι έκπτωσης από την εταιρεία;

Πριν από πολλά χρόνια, λίγοι είχαν συνδέσεις DSL, την πλήρωναν ακριβά αλλά είχαν το μέγιστο της ταχύτητας ανάλογα την απόσταση. Με την αύξηση των συνδέσεων, ναι μεν η απόσταση παραμένει η ίδια αλλά πλέον υπάρχει θόρυβος (crosstalk, άλλο φυσικό φαινόμενο) που μειώνει την ταχύτητα. Μάλιστα όσο περισσότερες είναι οι συχνότητες, αντίστοιχα αυξάνει η απώλεια. Λύση σε αυτό είναι να μειώσουμε την απόσταση (εξού οι νέες καμπίνες) και παράλληλα να μειώσουμε τον θόρυβο (να και το Vectoring).

Όμως η επένδυση έχει κόστος και μάλιστα μεγάλο, που θα αποσβεστεί μακροπρόθεσμα. Τον πρώτο καιρό πουλάμε το μεγάλο πακέτο σε premium τιμή που την αντέχουν μερικοί και οι υπόλοιποι καλύπτονται από τις υπάρχουσες συνδέσεις. Σιγά-σιγά μειώνεται η τιμή του μεγάλου πακέτου, αλλά και πάλι μόλις το 15-20% (πραγματικά νούμερα. σήμερα) των υπαρχόντων συνδέσεων μιας νέας καμπίνας αλλάζει από ADSL σε VDSL. Έτσι η απόσβεση της επένδυσης πάει μακρύτερα στο μέλλον και φθάνουμε σε σημείο να πάρουμε αποφάσεις. Αυτή την στιγμή χαμηλώνουμε το πάγιο στα premium πακέτα σε σημείο που να είναι ασύμφορο πλέον να έχουμε και τα μικρότερα πακέτα κι έτσι καταλήγουμε με ένα VDSL 50άρι που λιγότερο από 1 χρόνο πριν κόστιζε το 30άρι και αντίστοιχα στο ADSL, που εδώ πλέον σε όλο τον πλανήτη δεν υπάρχει άλλο πακέτο παρά το 24άρι και κάποιοι μάλιστα (π.χ. Γερμανία) ούτε αυτό δεν δίνουν και έχουν όριο το 16άρι.

Σε ένα πράγμα συμφωνούμε ότι θα έπρεπε εξαρχής να ενημερώνουν για το πόσο περίπου θα είναι αυτό το "έως", αλλά έστω και αργά το προβλέπει ο νέος κανονισμός που θα ξεκινήσει να ισχύει από το φθινόπωρο.

  • Like 1
Δημοσ.

Βασικά το πρόβλημα δεν είναι τόσο το εώς αλλά το «από». Σε πρόσφατη επικοινωνία με άτομο εξυπηρέτησης πελατών, όταν τον ρώτησα το ίδιο πράγμα, έχασε τα λόγια του. Κοινως δεν ηξερε να μου πει αν η ταχυτητά μου είναι μηδενικη, τι πρέπει να κάνω :)

Εφόσον όμως λες ότι ένα μέρος της παραπληροφόρισης αυτής, θα αλλάξει συντομα, αναμένουμε να δουμε

Δημοσ.

Μα οι υπάλληλοι δεν γνωρίζουν τίποτα πέραν αυτών που εμφανίζονται στην οθόνη τους. Βαδίζουν πάνω σε έναν μπούσουλα, απλά αυτός αναφέρει πράγματα που ισχύουν σήμερα. Όταν υποχρεωθούν οι εταιρείες να δίνουν και άλλες πληροφορίες, τότε θα επικαιροποιηθεί και ο μπούσουλας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...