Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, Andrew Politis said:

Εξάντλησα όλες τις δυνατότητες που είχα. Για να το δούνε μου είπαν ότι πρέπει να κρατήσω εγώ backup με time machine αλλιώς υπάρχει χρέωση. Επιπλέον χρειάζονται 5 εργάσιμες μέρες για να το δούνε και να μου απαντήσουν για το πόσο κοστίζει και αν μπορεί να το αναλάβει η Apple. Με αυτό το laptop δουλεύω και χρειάζεται αρκετή δουλεία από εξωτερικές εταιρείες για να μου το επαναφέρουν (vpn, virtual machines, erp κλτ) και μου είναι αδύνατον να το δώσω σε restore mode για 5 μέρες μόνο και μόνο για να μου πουν τι θα γίνει. Την άκρη μου θα την βρω αλλά δεν το λες και καλή εξυπηρέτηση, ειδικά για την κατηγορία τιμής. Μέτρο σύγκρησης η Dell που χαλάει η οθόνη, μου στέλνουν next day άλλη και μετά με ρωτάν τι είχε αυτή που χάλασε.

Θεωρώ φυσιολογικό κάτι να έχει κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα. Λόγο δουλειάς 50 dell pc 10 surface κτλ με την μόνη εταιρεία που είχα πολλά προβλήματα λόγο κακής κατασκευής ήταν η Samsung. Όποια συσκεύη apple έχω, δεν είχα ποτέ κατασκευαστικό πρόβλημα, πρώτη φορά έτυχε και δεν κρίνω το πρόβλημα αλλά το κακό support.

Καταλαβαίνεις όμως πως αυτό που έγραψες τώρα, δεν έχει και μεγάλη σχέση με αυτό που έγραψες στο αρχικό σου μήνυμα... 

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, billdanos είπε

Καταλαβαίνεις όμως πως αυτό που έγραψες τώρα, δεν έχει και μεγάλη σχέση με αυτό που έγραψες στο αρχικό σου μήνυμα... 

 

22 λεπτά πριν, billdanos είπε

Καταλαβαίνεις όμως πως αυτό που έγραψες τώρα, δεν έχει και μεγάλη σχέση με αυτό που έγραψες στο αρχικό σου μήνυμα... 

Τι έγραψα που δεν έχει σχέση? Έδώσα 2.500 ευρώ για ένα ελαττωματικό προϊόν και δεν έχω μια κάτω του μετρίου υποστήριξη, σε σχέση με άλλες εταρείες που έχει τύχει να χρειαστώ. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα τα προϊόντα προβληματικά ή μη προσεγμένα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
14 minutes ago, Andrew Politis said:

Τι έγραψα που δεν έχει σχέση? Έδώσα 2.500 ευρώ για ένα ελαττωματικό προϊόν και δεν έχω μια κάτω του μετρίου υποστήριξη, σε σχέση με άλλες εταρείες που έχει τύχει να χρειαστώ. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι όλα τα προϊόντα προβληματικά ή μη προσεγμένα.

Έγραψες πως σου χάλασε το πληκτρολόγιο ενώ είσαι στην εγγύηση  και σου είπαν για 500 ευρώ... 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, billdanos είπε

Έγραψες πως σου χάλασε το πληκτρολόγιο ενώ είσαι στην εγγύηση  και σου είπαν για 500 ευρώ... 

Σωστά έτσι μου είπαν, παρόλα αυτά μπορούν να το πάρουν για 5 μέρες να σβήσω τα πάντα από μέσα και να μου απαντήσουν στην συνέχεια για το αν υπάρχει η ελπίδα να μην πληρώσω τα 500 ευρώ. Η apple δεν αλλάζει πλήκτρα στα MacBook μόνο ολόκληρα τα πληκτρολόγια με κόστος. Αν είχα το παλιό μοντέλο και χαλούσαν κάποια πλήκτρα η apple θα μου αναγνώριζε την ζημιά, τώρα μου ζητάει απλά συγγνώμη.

Δημοσ.
Στις 29/3/2019 στις 10:54 ΜΜ, Andrew Politis είπε

Σωστά έτσι μου είπαν, παρόλα αυτά μπορούν να το πάρουν για 5 μέρες να σβήσω τα πάντα από μέσα και να μου απαντήσουν στην συνέχεια για το αν υπάρχει η ελπίδα να μην πληρώσω τα 500 ευρώ. Η apple δεν αλλάζει πλήκτρα στα MacBook μόνο ολόκληρα τα πληκτρολόγια με κόστος. Αν είχα το παλιό μοντέλο και χαλούσαν κάποια πλήκτρα η apple θα μου αναγνώριζε την ζημιά, τώρα μου ζητάει απλά συγγνώμη.

Δε βγάζει νοημα αυτο που λες. Αφου σου ειπαν οτι χαλασε το πληκτρολογιο θα στο πληρώσουν. Τωρα αν θα σου αλλαξουν πληκτρο ή ολο το πληκτρολογιο η και το laptop ολοκληρο ειναι δικο τους θεμα. Δεν παιζει να σου ζηταν 500 ευρω αφου εισαι μεσα στην εγγυηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...