dsurveng Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Καλημέρα σε όλους! Έχω αγοράσει ένα Xiaomi redmi note 6 Pro στις αρχές του μήνα (7-8/03/19). Κατευθείαν του έβαλα τζαμάκι και θήκη τύπου βιβλίο. Αγρατσούνιστο και ούτε μια πτώση. Φυσικά ούτε νερά κλπ Το κινητό δούλευε απροβλημάτιστα μέχρι που χθες ξαφνικά το digitizer σταμάτησε να λειτουργεί! Έβγαλα τις sim έκανα wipe data και factory reset (μήπως ήταν κάποιο bug) αλλά δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα. Έχει τύχει σε κανέναν σας; Έχετε ακούσει κάτι σχετικό;
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Επιστροφή στο κατάστημα. Όχι δεν έχει ακουστεί κάτι. Αν υπάρχει δυνατότητα βγάλε και μερικές φωτογραφίες από άλλο κινητό (για τυπικούς λόγους ξέρω τη σου λέω). Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από saruman123
dsurveng Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 7 λεπτά πριν, saruman123 είπε Επιστροφή στο κατάστημα. Όχι δεν έχει ακουστεί κάτι. Αν υπάρχει δυνατότητα βγάλε και μερικές φωτογραφίες από άλλο κινητό (για τυπικούς λόγους ξέρω τη σου λέω). Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση! Το έχω αγοράσει από σκρουτζομαγαζο (alphagadget). Ελπίζω να μην αγανακτήσω...
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δεν το γνωρίζω. Και από ότι βλέπω δεν είναι ακριβώς κατάστημα λειτουργεί μόνο διαδικτυακά. Οπότε καλή τύχη ότι και να γίνει. Πάντως έχει καλές κριτικές (είναι ένα θετικό).
xxaris Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 36 λεπτά πριν, dsurveng είπε Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση! Το έχω αγοράσει από σκρουτζομαγαζο (alphagadget). Ελπίζω να μην αγανακτήσω... Ο αδελφός μου αγόρασε από αυτό το μαγαζί 2 redmi note 6 pro και το ένα είχε από την αρχή πρόβλημα, δεν λειτουργούσε καθόλου. Συνεννοήθηκε μαζί τους, τους το έστειλε με δικά τους μεταφορικά, είδαν και εκείνοι ότι έχει πρόβλημα και σε μια βδομάδα του έστειλαν άλλο καινούργιο. Κάλεσε τους και εσύ και πιστεύω δεν θα έχεις κάποιο θέμα.
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 8 λεπτά πριν, xxaris είπε Ο αδελφός μου αγόρασε από αυτό το μαγαζί 2 redmi note 6 pro και το ένα είχε από την αρχή πρόβλημα, δεν λειτουργούσε καθόλου. Συνεννοήθηκε μαζί τους, τους το έστειλε με δικά τους μεταφορικά, είδαν και εκείνοι ότι έχει πρόβλημα και σε μια βδομάδα του έστειλαν άλλο καινούργιο. Κάλεσε τους και εσύ και πιστεύω δεν θα έχεις κάποιο θέμα. 👍
xxaris Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Αν θέλεις, γράψε μετά για το αν σου έλυσαν το πρόβλημα ή όχι. Σκέφτομαι να αγοράσω το pocophone και θα ήθελα να διαστασταυρωσω και από εσένα αν είναι αξιόπιστοι, ευχαριστώ.
dsurveng Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Σας ευχαριστώ όλους. Μίλησα με το κατάστημα (alphagadget) και μου είπαν να τους στείλω τη συσκευή με δική τους χρέωση για να επισκευάσουν το digitizer. Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, dsurveng είπε Σας ευχαριστώ όλους. Μίλησα με το κατάστημα (alphagadget) και μου είπαν να τους στείλω τη συσκευή με δική τους χρέωση για να επισκευάσουν το digitizer. Ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα Βγάλε και φωτοτυπία την απόδειξη και στείλε και αυτή. Και μην ξεχάσεις να το βγάλεις φωτογραφία το κινητό προτού το στείλεις γιατί αυτονόητους λόγους. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από saruman123
dsurveng Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Βέβαια τώρα που το ξανασκέπτομαι, γιατί να το επισκευάσουν και όχι να το αντικαταστήσουν με νέο; Το κινητό είναι μόλις 25 ημερών
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, dsurveng είπε Βέβαια τώρα που το ξανασκέπτομαι, γιατί να το επισκευάσουν και όχι να το αντικαταστήσουν με νέο; Το κινητό είναι μόλις 25 ημερών Το DOA είναι 7-14 μέρες. Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από saruman123
SOAD1981 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 με αφορμη το ποστ του φιλου , νομιζω οτι τελευταια δεν μας τα λενε καλα τα ''διαδικτυακα μονο'' σκρουτζομαγαζα........φιλε σαρουμαν τι λες ως πιο ειδικος επι του θεματος?
saruman123 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, SOAD1981 είπε με αφορμη το ποστ του φιλου , νομιζω οτι τελευταια δεν μας τα λενε καλα τα ''διαδικτυακα μονο'' σκρουτζομαγαζα........φιλε σαρουμαν τι λες ως πιο ειδικος επι του θεματος? Άμα ξέρεις από πού να διαλέξεις δεν υπάρχει θέμα. Το έχουμε πει εξάλλου για τα Xiaomi. Μεγάλη προσοχή και να έχει δικό τους service. Σήμερα έκανα και ποστ για την εγγύηση γιατί πολλοί ρωτάνε ακόμα...... Επεξ/σία 28 Μαρτίου 2019 από saruman123 1
dsurveng Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Απριλίου 2019 Ενημερωτικά, κατόπιν συνεννόησης με το κατάστημα τους απέστειλα το κινητό με acs και μετά από μια περίπου εβδομάδα μου το επέστρεψαν επισκευασμένο. Τέλος καλό όλα καλά. Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. 2 1
dsurveng Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 Μέλος Δημοσ. 14 Αυγούστου 2019 (επεξεργασμένο) Η οθόνη έσπασε προχθές λόγω ατυχήματος. Όταν προσπάθησα να το ανοίξω για να το επισκευάσω προέκυψε ότι είχαν κολλήσει την οθόνη (που είχαν επισκευάσει αυτοί - alphagadget ή συνεργάτης τους) με superglue!!!! Με αποτέλεσμα το middle frame να είναι κολλημένο στο case....Και φυσικά το τηλέφωνο δεν είναι επισκευάσιμο πλέον.... ΝΤΡΟΠΗ.... ΜΑΚΡΥΑ!!!!! Επεξ/σία 14 Αυγούστου 2019 από dsurveng
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα