Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, lofter είπε

Καλησπέρα! είχαμε πάει πριν κανένα μήνα στη καρέντα Αργυρούπολης να το δούμε και μας είπαν τουλάχιστον 4 μήνες παράδοση, αν επιτρέπεται σε ποια αντιπροσωπεία πήγες;

Καλησπέρα. Σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα.

  • 8 μήνες μετά...
  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ειμαι και εγω σε ερευνα για αγορα  crossover με ταβανι τα 19.000, απο αυτα που εχω δει μου αρεσει το t-cross που αναφερει και ο kougi πιο πανω. 

Λογω του οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο για τεστ ντραιβ θα ηθελα να μου πει εντυπωσεις καποιος κατοχος, για κινητηρα βενζινη 1000 115 ιπποι χειροκινητο αυτο με ενδιαφερει.

επισης,  λιγο με προβληματιζει η αξιοπιστια της μαρκας με αυτα που ακουω και ο τρικιλινδρος κινητηρας που λενε οτι αργοτερα   ισως  εχει καποια προβληματα αντι τετρακιλινδρου.

εχω καταληξει σε αυτο λογω των συμπαγες διαστασεων, και το σημαντικοτερο ο ησυχος κινητηρας του ο μη θορυβος μεσα στην καμπινα. Αλλο ενα που οδηγησα και μου αρεσε ηταν το capture με κινητηρα τετρακιλινδρο 1300 130 ιπποι. Τ-cross σε σχεδιασμο μου αρεσει καλυτερα χωρις να το εχω οδηγησει ομως,  

Καποιος κατοχος ας γραψει την αποψη του εδω, και αν εχουν ακουστει προβληματα σε τελευταια μοντελα και κινητηρες της wv??  που γνωριζω οτι παλαιοτερα υπηρχαν, 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, jonn72 είπε

Ειμαι και εγω σε ερευνα για αγορα  crossover με ταβανι τα 19.000, απο αυτα που εχω δει μου αρεσει το t-cross που αναφερει και ο kougi πιο πανω. 

Λογω του οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο για τεστ ντραιβ θα ηθελα να μου πει εντυπωσεις καποιος κατοχος, για κινητηρα βενζινη 1000 115 ιπποι χειροκινητο αυτο με ενδιαφερει.

επισης,  λιγο με προβληματιζει η αξιοπιστια της μαρκας με αυτα που ακουω και ο τρικιλινδρος κινητηρας που λενε οτι αργοτερα   ισως  εχει καποια προβληματα αντι τετρακιλινδρου.

εχω καταληξει σε αυτο λογω των συμπαγες διαστασεων, και το σημαντικοτερο ο ησυχος κινητηρας του ο μη θορυβος μεσα στην καμπινα. Αλλο ενα που οδηγησα και μου αρεσε ηταν το capture με κινητηρα τετρακιλινδρο 1300 130 ιπποι. Τ-cross σε σχεδιασμο μου αρεσει καλυτερα χωρις να το εχω οδηγησει ομως,  

Καποιος κατοχος ας γραψει την αποψη του εδω, και αν εχουν ακουστει προβληματα σε τελευταια μοντελα και κινητηρες της wv??  που γνωριζω οτι παλαιοτερα υπηρχαν, 

Φίλος πήρε το T Cross με 1000cc 95hp. Από όσα μου έχει πει είναι πολύ ευχαριστημένος και σε εθνική οδό το αμάξι πηγαίνει πάρα πολύ άνετα χωρίς να ζορίζεται.

Για τρικύλινδρο κινητήρα και εγώ θα το σκεφτόμουν. Ίσως αν μπορέσεις να ανέβεις λίγο παραπάνω (2000 με 3000 ευρώ ακόμα) το Nissan qashqai με κινητήρα 1300cc 140 hp θα ήταν καλύτερη επιλογή πιστεύω. Βέβαια δεν έχει τόσα ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που έχει το T Cross (διατήρηση λωρίδας και αυτόματο φρενάρισμα) αλλά ούτε και την κάμερα οπισθοπορείας. 

  • Like 1
Δημοσ.

Ειναι μια κατηγορια πανω απο το tcross το qassqai

 

Το τκρος γενικα πολυ χαλια ποιοτητα για τα λεφτα του. Σε αντιστοιχο θα πηγαινα στο kamiq. Ποιο φτηνο και καλυτεροι χωροι

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

dimitrisQwe ,  imr  συμφωνω και με τους 2 με αυτα που λετε.   Για το qashqai το μπατζετ δεν βγαινει με τιποτα και για kamiq που του εχω εμπιστοσυνη το ειδα και στην εκθεση εναι πιο ογκωδης  (μηκος) απο το T Cross., που ειναι και ο κυριος λογος που κατεληξα σε αυτο και Capture.

Το τρεναρω λιγο γιατι θελω να μαθω για την αξιοπιστια που ακουγεται για wv και φυσικα για τον τρικιλινδρο κινητηρα.  Αν καποιος εχει διανυσει 40- 50.000 χιλιομετρα με τον ιδιο  που φοραει πολο και γκολφ θα μπορουσε να μας πει κατι παραπανω..

Για την ωρα δεν με ενδιαφερει καποιο αλλο b-suv με τετοιες διαστασεις ως 4,10 εκ μηκος εκτος αν περιμενω κανενα καινουργιο μοντελο στην αγορα,

Βλεπω οτι κανουν αρνηττικα σχολια για ποιοτητα υλικων ταμπλω μεσα,  αλλα σε γενικες γραμμες θετικα για την γενικη εικονα του TCross. 

μην το βγαλουμε και τοσο χαλια

Εν αναμονη...

Επεξ/σία από jonn72
Δημοσ.

Εγω το T-Cross το βλεπω σαν ενα υπερυψωμενο Golf. Δεν με τρελαινει ο σχεδιασμος του,οπως δεν με τρελαινει και στο νεο Golf, ιδιο ειναι με τα προηγουμενα 4-5 marks.

 Απο εκει και περα σιγουρα θα εχει μια default συναρμολογηση και κατασκευη, ουτε να προβληματισει, ουτε ομως και να εξιταρει. Για τα πλαστικα και εγω διαβασα οτι ειναι στην κατηγορια του φτηνιαρικου, που ειναι ισως και λογικο εαν κατι πρεπει να ανταλλαξεις σε κοστος για να βαλεις το ψηφιακο κοκπιτ-κραχτη.

Για το μοτερ, οι 3κιλυνδροι ειναι η νεα μοδα και ταση στους βενζινοκινητηρες και δεν νομιζω οτι εαν δεν σου ελεγε καποιος οτι ειναι 3κιλυνδρος θα το καταλαβαινες.

Μια αλλη επιλογη σου, ισως ειναι το Crossland σε αυτην την κατηγορια

Δημοσ.

Μετά από 6 μήνες οδήγησης επιβεβαιώνω τα κακά πλαστικά. Σε συνθήκες κρύου (κάτω από 8 βαθμούς) μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει ένα υπερβολικά ενοχλητικό τρίξιμο που ακούγεται σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου.

  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Εγω το T-Cross το βλεπω σαν ενα υπερυψωμενο Golf. Δεν με τρελαινει ο σχεδιασμος του,οπως δεν με τρελαινει και στο νεο Golf, ιδιο ειναι με τα προηγουμενα 4-5 marks.

 Απο εκει και περα σιγουρα θα εχει μια default συναρμολογηση και κατασκευη, ουτε να προβληματισει, ουτε ομως και να εξιταρει. Για τα πλαστικα και εγω διαβασα οτι ειναι στην κατηγορια του φτηνιαρικου, που ειναι ισως και λογικο εαν κατι πρεπει να ανταλλαξεις σε κοστος για να βαλεις το ψηφιακο κοκπιτ-κραχτη.

Για το μοτερ, οι 3κιλυνδροι ειναι η νεα μοδα και ταση στους βενζινοκινητηρες και δεν νομιζω οτι εαν δεν σου ελεγε καποιος οτι ειναι 3κιλυνδρος θα το καταλαβαινες.

Μια αλλη επιλογη σου, ισως ειναι το Crossland σε αυτην την κατηγορια

Υπερυψομενο golf ειναι το tiguan, που κανει πολλα παραπάνω.

 

Δυστυχως το tcross ειναι υπερυψομενο polo πολυ πιο ακριβο

 

Σε αυτη τη κατηγορια να προσθεσω και το vitara

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/2/2020 στις 12:03 ΜΜ, imr είπε

Υπερυψομενο golf ειναι το tiguan, που κανει πολλα παραπάνω.

Δυστυχως το tcross ειναι υπερυψομενο polo πολυ πιο ακριβο

Σε αυτη τη κατηγορια να προσθεσω και το vitara

το troc είναι golf σε suv (μήκος 4,2ΧΧ) , το tcross είναι polo σε suv, έχω το polo του 2016 και το έβαλα δίπλα με tcross. Η πλάκα είναι οτι το μικρό tcross έχει καλύτερη διαχείριση πίσω χώρου με την μετακίνηση του πίσω καθίσματος, και προσωπικά το βρίσκω πιό όμορφο. το Troc αν δεις προφιλ το πίσω μέρος, είναι σαν να έχει εξόγκωμα στο σημείο που κλείνει το καπό, και είναι χώρος που δεν αξιοποιείται πλήρως γιατί δεν έχει ύψος.

Για τον TS, δεν ξέρω τι σε προβληματίζει στο 3κύλινδρο, έχω 44χιλ. χλμ με το POLO και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά όπως ειπώθηκε είναι το νέο standard για να γίνουν downsized οι κινητήρες. Σε σχέση με τον 122 TSI του GOLF5 μου, ο 1000αρης 3κύλινδρος του POLO αρπάζει πολύ πολύ πιο γρήγορα και είναι πολύ πιο οικονομικός. Έτσι "λέγανε" και για τα TSI (όσοι δεν τα είχανε) όταν πρωτοβγήκανε.

Η δική μου άποψη για το kamiq, που επίσης είδα σε σχέση με τα troc/ tcross, είναι οτι έχει πολύ περισσότερο value for money, είναι όντως μακρύτερο αλλά είναι και φτηνότερο από τα vw. 

  • Το tcross έχει μήκος κ μεταξόνιο 4,108 κ 2,551
  • To troc  4,234 κ 2,590
  • Το camiq  4,241 κ 2,651 - χοντρικά, από τα +13 εκατοστά μήκος τα 10 στα δίνει στο μεταξόνιο!

 

 

 

Επεξ/σία από pp6210
Δημοσ.
2 ώρες πριν, pp6210 είπε

το tcross είναι golf σε suv (μήκος 4,2ΧΧ) , το troc είναι polo σε suv,

Ανάποδα.

Golf = T-ROC, Polo = T-CROSS.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, kougi είπε

Μετά από 6 μήνες οδήγησης επιβεβαιώνω τα κακά πλαστικά. Σε συνθήκες κρύου (κάτω από 8 βαθμούς) μπροστά από τον συνοδηγό υπάρχει ένα υπερβολικά ενοχλητικό τρίξιμο που ακούγεται σε οποιαδήποτε ανωμαλία του δρόμου.

Νικο μιλησα και με αλλον που το εχει 8 μηνες και μου ανεφερε το ιδιο προβημα για το ταμπλο, εχει παραγγειλει κατι ειδικα λαστιχα μου ειπε για να τα τοποθετησει. Δεν καταλαβα αμως στην αντιπροσωπεια η εκτος..

3 ώρες πριν, pp6210 είπε

το tcross είναι golf σε suv (μήκος 4,2ΧΧ) , το troc είναι polo σε suv, έχω το polo του 2016 και το έβαλα δίπλα με troc. Η πλάκα είναι οτι το μικρό troc έχει καλύτερη διαχείριση πίσω χώρου με την μετακίνηση του πίσω καθίσματος, και προσωπικά το βρίσκω πιό όμορφο. το Tcross αν δεις προφιλ το πίσω μέρος, είναι σαν να έχει εξόγκωμα στο σημείο που κλείνει το καπό, και είναι χώρος που δεν αξιοποιείται πλήρως γιατί δεν έχει ύψος.

Για τον TS, δεν ξέρω τι σε προβληματίζει στο 3κύλινδρο, έχω 44χιλ. χλμ με το POLO και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, αλλά όπως ειπώθηκε είναι το νέο standard για να γίνουν downsized οι κινητήρες. Σε σχέση με τον 122 TSI του GOLF5 μου, ο 1000αρης 3κύλινδρος του POLO αρπάζει πολύ πολύ πιο γρήγορα και είναι πολύ πιο οικονομικός. Έτσι "λέγανε" και για τα TSI (όσοι δεν τα είχανε) όταν πρωτοβγήκανε.

Η δική μου άποψη για το kamiq, που επίσης είδα σε σχέση με τα troc/ tcross, είναι οτι έχει πολύ περισσότερο value for money, είναι όντως μακρύτερο αλλά είναι και φτηνότερο από τα vw. 

  • Το tcross έχει μήκος κ μεταξόνιο 4,108 κ 2,551
  • To troc  4,234 κ 2,590
  • Το camiq  4,241 κ 2,651 - χοντρικά, από τα +13 εκατοστά μήκος τα 10 στα δίνει στο μεταξόνιο!

Εχει ακουστει οτι η scoda θα βγαλει συντομα καινουργιο b-suv οπως και η toyota το raizer, που ειναι και τα 2 σε compact διαστασεις που θελω. Το camiq δεν..     Θα ερθουν φετος ομως η..

Επεξ/σία από jonn72
Δημοσ.

Είχα κάνει test drive το Kamiq τόσο αυτό με τα 95 άλογα όσο και αυτό με τα 115(σε διαφορετικές αντιπροσωπείες). Η διαφορά είναι αισθητή και σαφώς παίζει ρόλο και το κιβώτιο που είναι 5αρι στο πρώτο και 6αρι στο δεύτερο.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, CarlitoGR είπε

Φίλε γιατί δεν κοιτάζεις το ecosport,σε μήκος είναι 4,09m κ είναι πολύ τίμιο για τα λεφτά του.

Το πρωτο που σκεφτηκα μιας και τα προηγουμενα μου 2 αμαξια ηταν φορντ,  αν το οδηγησεις θα καταλαβεις τον λογο που το απεριψα. δυστυχως απο τα λιγα μοντελα μη οδηγοκεντρικα  αυτοκινητα  της συγκεκριμενης εταιριας)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...