G.bar Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, turbat0s είπε Επειδή ψήνομαι και γώ για υβριδικό, ερωτήσεις: 1)Το βουητό του κιβωτίου ακούγεται πράγματι μόνο σε έντονη ανωφέρεια? Δηλαδή σε επιτάχυνση από φανάρι δεν ακούς τίποτα? 2)Την απόσβεση της ανάρτησης θα την χαρακτήριζες ξερή ή smooth? 3)Αν είσαι 1,85 και κάτσεις πίσω ακουμπάς ταβάνι? 4)Οι συσσωρευτές φορτίζονται μόνο κατά την πέδηση? 5)Υπάρχει ένδειξη για το πόσο φορτισμένοι είναι? 6)Πόσα χλμ μπορεί να κάνει μόνο "ηλεκτρικά"? 1) Σε επιτάχυνση δεν ακουγεται και δεν νοιώθεις τίποτα. Μόνο σε ανηφόρα και αυτο αν πχ στην ανηφόρα θες ξαφνικα να επιταχυνεις για προσπεραση απο πολυ χαμηλές στροφές. 2) Η απόσβεση της ανάρτησης είναι smooth αλλα με σφιχτή αίσθηση, δεν παιρνει κλισεις σε στροφες όσο και αν το πιέσεις και έχει εναν πιο σπορ χαρακτήρα γενικότερα. Δεν είναι η ανάρτηση που θα παρεις φόρα και θα περασεις πάνω απο λακούβες με 80χλμ. 3) Είμαι 1.80 και έχω 5 δαχτυλα αέρα. 4) Η Μπαταρία φορτίζεται κατα την πέδηση, όταν αφήνεις το γκάζι, και άν χρειαστεί όταν δουλευει ο κινητήρας. Για να σου δώσω να καταλάβεις πόσο γρήγορα φορτιζει... δεν ξέρω αν είσαι απο αθήνα αλλά αν ξεκινήσω απο την αρχή της Λ. Αλεξάνδρας απο κηφησίας προς Πατησίων που είναι κατηφόρα χωρις ιδιαιτερο γκαζι και με φρενο μόνο στα φανάρια, απο 20% πχ φτάνει 80% ανετα. Βέβαια αποφορίζονται το ίδιο γρήγορα αλλα έτσι δουλευει το σύστημα, και δουλευει πολύ καλα. 5) Υπάρχουν πολλές ενδείξεις. Για το ποσοστο φόρτισης, για το πότε δουλεύει αποκλειστικα με μπαταρία, ποτε μόνο με βενζινοκινητήρα, πότε και με τα δύο μαζι, πότε φορτίζει απο φρενάρισμα, πότε απο τον κινητήρα.. πολλά. 6) Αυτό είναι σχετικό, δεν είναι αμιγώς ηλεκτρικό όχημα οπότε δεν μπορείς να το υπολογίσεις έτσι. Παίζει ρόλο αν εισαι σε ανηφόρα κατηφόρα και το φορτίο του κινητήρα. Μπορεί να κάνεις 15 χλμ στην Αττικη οδό προς αεροδρόμιο, μπορεί να κάνεις και 2 χλμ στο κέντρο.Αν έχεις το πόδι απαλά στο γκάζι και επιταχύνεις προοδευτικα, θα λειτουργει μέ μπαταρία. Αν κάνεις απότομες επιταχύνσεις λειτουργει και ο βενζινοκινητηρας άμεσα. Δεν αποφασίζεις εσύ πότε θα κινηθεις με μπαταρία, όπως επίσης και δεν το καταλαβαίνεις πότε πας με μπαταρία και ποτε με βενζινοκινητήρα. Μόνο απο την οθόνη ενέργειας η απο την ενδειξη ev οτι κινεισαι με μπαταρία. Χοντρικά σε μια απόσταση 5 χλμ στο κέντρο μπορείς να κινεισαι 80% με μπαταρία. Επίσης αυτό φαίνεται και απο την κατανάλωση, που πάλι δεν μπορεις να το υπολογίσεις με τον κλασικό τρόπο γιατι παίζει ρόλο η χρήση της μπαταρίας και ο τρόπος που οδηγας. Εγώ με 40 λίτρα γέμισμα (43 φουλάρει) έχω κάνει 900χλμ περίπου, και τα 300 απο αυτα σε εθνική. Ενδεικτικά αυτή είναι απο εμένα κατεβαίνοντας απο κέντρο Μενίδι, Κηφησο και προς πειραιά με κίνηση σταματα ξεκίνα. Μία ώρα, σχεδόν 19χλμ με 2,1/100 Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από G.bar
kougi Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, Thanos1921 είπε Αν δεν κοιτάς αποκλειστικά σε b-suv, https://www.drive.gr/news/agora/diathesimo-neo-ford-focus-active-times-exoplismos Καλός εξοπλισμός, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω, 150 άλογα, καλή οδηγική συμπεριφόρα και εγγύηση. Το επόμενο που θέλω να κλείσω test drive. Έχω ακούσει καλά λόγια, και είμαι ανάμεσα στις εκδόσεις active και st-line. Η αλήθεια είναι ότι έχει πολύ καλή τιμή γι αυτά που δίνει. 12 ώρες πριν, kostas kiziridis είπε ριξε καμια ματια κατα nissan qasqai πολυ τιμιο και πρωτο σε πωλησεις στην κατηγορια των crossovers Προφανώς και θα έριχνα ματιά αλλα δυστυχώς ξεφεύγει σε τιμή.. 16 ώρες πριν, G.bar είπε Το έχω στην έκδοση C-LUB bitone. Με πολύ λίγα λόγια και όσο αντικειμενικός μπορώ όντας κάτοχος, το αυτοκίνητο εμένα με υπερκαλύπτει. Αθόρυβο, στιβαρό στο δρόμο, φρενάρες, άνετο στην οδήγηση και οικονομικό σε τεράστιο βαθμο. Το σασμάν θα το χαρακτήριζα βελούδινο με μια περίεργη ροπή που είτε έχεις 5 άτομα μέσα είτε είσαι μόνος σου επιταχύνει σχεδόν το ίδιο αλλά είναι γεγονός οτι ακούγεται λιγο περισσοτερο σε μεγαλες ανηφόρες με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Όταν λέω περισσότερο εννοώ οτι είναι ένα όχημα που δεν ακούγεται στην κυριολεξία τιποτα και εάν ακουστει κάτι τοτε θα είναι αυτό το βουητό απο το σασμαν, και όταν λέω ανηφόρες εννοώ να ανέβεις στο παλαμίδι στο ναυπλιο, εκεί το άκουσα εγώ δηλαδή. Σε πολλούς δεν αρέσουν οι πίσω θέσεις και ο μαυρος ουρανός, σε εμένα ήταν απο αυτα που μου άρεσαν απο το td καθώς έκατσα και πίσω για να το οδηγήσει η γυναίκα μου και είδα τι παίζει. Το πορτ μπαγκαζ ειναι ικανοποιητικό -για τα δικα μου παντα δεδομένα- και το εσωτερικό είναι αρκετα ποιοτικό. Πιστευω οτι το βασικότερο σε αυτο το αυτοκίνητο είναι να σου αρέσει εξωτερικά λόγω του περίεργου καλουπιού. Αν σου αρέσει θα βρείς 1000 λόγους να το αγαπήσεις.. αν όχι δεν θα το συμπαθήσεις ποτε. Το μόνο μείον στο αυτοκίνητο ειναι η οθόνη... η οθόνη σαν γραφικά και σαν απόκριση είναι για πέταμα. Σκουπιδι. Σε καμία περίπτωση βέβαια δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας και ελπίζω σε κάποια αναβαθμιση... αλλα σκουπίδι! Για οτιδήποτε άλλο με ρωτας.. **Τα κοστη - 130ευρω το ετήσιο service 6 χρόνια εγγύηση + 11 χρόνια ΔΩΡΕΑΝ εγγύηση υβριδικου συστήματος. Εξωτερικά μου αρέσει πολύ θα έλεγα. Εσωτερικά από τις φωτογραφίες που είδα δε με ενθουσίασε αλλά ποτέ δεν κρίνω εσωτερικό απο φωτογραφίες αν δεν το δω και με τα μάτια μου πρώτα. Δυστυχώς η υπέρβαση έχει γίνει ήδη στα 22 οπότε λέω να μείνω σε αυτά ταβάνι και να κάνω την καλύτερη επιλογή σε αυτό το budget. Πολύ ωραίο αμάξι πάντως, και ειδικά από κοντά που βλέπω ένα στη δουλειά κάθε μέρα είναι πολύ εντυπωσιακό. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από kougi
turbat0s Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, G.bar είπε Δεν αποφασίζεις εσύ πότε θα κινηθεις με μπαταρία, όπως επίσης και δεν το καταλαβαίνεις πότε πας με μπαταρία και ποτε με βενζινοκινητήρα. Σαφέστατος σε όλα, ευχαριστώ. Άρα όταν κινείσαι αποκλειστικά με μπαταρία σβήνει ο βενζινοκινητήρας (0 σ.α.λ) και όταν χρειαστεί να το "τρέξεις" ενεργοποιείται ξανά? Δεν νιώθεις "κραδασμούς" από αυτό το συνεχές άνοιξε-σβήσε? Εντυπωσιακό. Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από turbat0s
karaLRS Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 με 1.65€ την βενζίνη σκέψου και το πετρέλαιο. επίσης ρίξε και μια ματιά στο ford ecosport, c3 aircross, kia stonic , kia Sportage.
G.bar Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 53 λεπτά πριν, turbat0s είπε Σαφέστατος σε όλα, ευχαριστώ. Άρα όταν κινείσαι αποκλειστικά με μπαταρία σβήνει ο βενζινοκινητήρας (0 σ.α.λ) και όταν χρειαστεί να το "τρέξεις" ενεργοποιείται ξανά? Δεν νιώθεις "κραδασμούς" από αυτό το συνεχές άνοιξε-σβήσε? Εντυπωσιακό. Ναι, ακόμα και όταν ξεκινας πρωι απο το σπίτι ξεκινας με εντελως σβηστο κινητήρα μόνο με μπαταρία και παιρνει μόνος του όποτε και αν χρειαστει. Όχι απλά δεν νοιώθεις κραδασμούς, αν δεν κοιτας την οθόνη δεν καταλαβαίνεις πότε δουλευει τι. Καμία σχέση με το σπαστικό start-stop στα φανάρια.
kougi Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Μέλος Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Κατι αλλο λιγο ασχετο με το θεμα. Εγω εχω παρει καποιες προσφορες απο μια χ αντιπροσωπεια της σεατ πχ. Εχει νοημα να παω σε αλλη αντιπροσωπεια της σεατ για να παρω καλυτερη προσφορα ή να δω αν η παραδοση μπορει να γινει πιο γρηγορα;
leonidas_fs Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Εγω όταν πήρα το Χ1 καινούργιο, πήγα σε 2 αντιπροσωπείες και είχαν ψιλοδιαφορές! Εννοείται να πας και σε αλλη αντιπροσωπεία και να τους πεις: Η αντιπροσωπεία τάδε, μου δίνει αυτό το όχημα σε αυτη την τιμή και σε τόσες μέρες. Εσείς μπορείτε να κάνετε κάτι καλύτερο; Μόνο κερδισμένος θα βγεις! 1
karaLRS Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 52 λεπτά πριν, kougi είπε Κατι αλλο λιγο ασχετο με το θεμα. Εγω εχω παρει καποιες προσφορες απο μια χ αντιπροσωπεια της σεατ πχ. Εχει νοημα να παω σε αλλη αντιπροσωπεια της σεατ για να παρω καλυτερη προσφορα ή να δω αν η παραδοση μπορει να γινει πιο γρηγορα; εγώ αν και από Πάτρα πήγα Αθήνα σε 2-3 αντιπροσωπείες για να πάρω καλύτερες προσφορές. ο πρώτος 800 κάτω , ο δεύτερος 1200 κάτω και τελικά στην Πάτρα πήρα 2000 ευρώ κάτω από την τιμή καταλόγου. είναι σε τι φάση θα τους πετύχεις και αν τους πείσεις ότι θες να αγοράσεις άμεσα. 1
terry308 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 Δημοσ. 25 Απριλίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, kougi είπε Κατι αλλο λιγο ασχετο με το θεμα. Εγω εχω παρει καποιες προσφορες απο μια χ αντιπροσωπεια της σεατ πχ. Εχει νοημα να παω σε αλλη αντιπροσωπεια της σεατ για να παρω καλυτερη προσφορα ή να δω αν η παραδοση μπορει να γινει πιο γρηγορα; Όταν έψαχνα για αμάξι με φ.α. , πήγα και στις 2 (VW για το polo-) της Θεσ/νίκης , είχαν διαφορά , η μια δεν έδινε τίποτα στη τιμή ενώ η άλλη έβαζε συναγερμό και κάτι άλλο έξτρα , με "κέρδος" περίπου 500€ ... τελικά κατέληξα σε seat 😛 Επεξ/σία 25 Απριλίου 2019 από terry308
kougi Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Ένα mini-update σχετικά με το θέμα. Τελικά κατέληξα στο VW T-Cross 1.0 TSI 115HP DSG. Τελική τιμή βγήκε στα 22 χιλιάρικα κλειδί, για την έκδοση Style με μεταλλικό χρώμα. Οδήγησα αρκετά αμάξια και εν τέλει ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Ford Focus 1.5 Ecoboost 150HP. Το focus μου άφησε άριστες εντυπώσεις οδηγικά, αλλά μου είπαν ότι πάει για Οκτώβρη-Νοέμβρη η παράδοση, όπου θα είναι και άλλα (πιο αυξημένα) τα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης στο εσωτερικό του δε μου άρεσε τόσο η οθόνη και ο τρόπος που είχε τοποθετηθεί (λες και έχουν κοτσάρει ενα τάμπλετ στην μέση) και η τιμή για DSG ξέφευγε. Ο κινητήρας τούμπανο, ίσως αρκετά πιο γρήγορος από ότι τον χρειάζομαι. Οπότε κατέληξα στο αυτόματο T-Cross, θυσιάζοντας κάποια πράγματα στον εξοπλισμό για να μπορέσω να κρατήσω το αμάξι κάτω απο 17.000 προ φόρων, έτσι ώστε να μην διπλασιαστεί το τέλος ταξινόμησης (τι καθυστερημένος νόμος κι αυτός) και πληρώσω 3 χιλιάρικα αέρα. Θέλω να πιστεύω ότι θα αποδειχθεί καλή επένδυση το DSG και πως θα μου λύσει τα χέρια ειδικά εντός Αθηνών. Στα υπόλοιπα επιβεβαιώνω κι εγώ όσα έχουν γραφτεί για τα σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού του αμαξιού, χωρίς να υπάρχει τρίξιμο βέβαια. Σίγουρα θα τα ήθελα πιο ποιοτικά, αλλά σκέφτηκα πως μετά από λίγο καιρό δε θα κάθομαι να χαϊδεύω το αμάξι και να χτυπάω τα πλαστικά του. 1
Liapisftw Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 29 λεπτά πριν, kougi είπε Ένα mini-update σχετικά με το θέμα. Τελικά κατέληξα στο VW T-Cross 1.0 TSI 115HP DSG. Τελική τιμή βγήκε στα 22 χιλιάρικα κλειδί, για την έκδοση Style με μεταλλικό χρώμα. Οδήγησα αρκετά αμάξια και εν τέλει ήμουν ανάμεσα σε αυτό και το Ford Focus 1.5 Ecoboost 150HP. Το focus μου άφησε άριστες εντυπώσεις οδηγικά, αλλά μου είπαν ότι πάει για Οκτώβρη-Νοέμβρη η παράδοση, όπου θα είναι και άλλα (πιο αυξημένα) τα τέλη κυκλοφορίας. Επίσης στο εσωτερικό του δε μου άρεσε τόσο η οθόνη και ο τρόπος που είχε τοποθετηθεί (λες και έχουν κοτσάρει ενα τάμπλετ στην μέση) και η τιμή για DSG ξέφευγε. Ο κινητήρας τούμπανο, ίσως αρκετά πιο γρήγορος από ότι τον χρειάζομαι. Οπότε κατέληξα στο αυτόματο T-Cross, θυσιάζοντας κάποια πράγματα στον εξοπλισμό για να μπορέσω να κρατήσω το αμάξι κάτω απο 17.000 προ φόρων, έτσι ώστε να μην διπλασιαστεί το τέλος ταξινόμησης (τι καθυστερημένος νόμος κι αυτός) και πληρώσω 3 χιλιάρικα αέρα. Θέλω να πιστεύω ότι θα αποδειχθεί καλή επένδυση το DSG και πως θα μου λύσει τα χέρια ειδικά εντός Αθηνών. Στα υπόλοιπα επιβεβαιώνω κι εγώ όσα έχουν γραφτεί για τα σκληρά πλαστικά στο μεγαλύτερο μέρος του εσωτερικού του αμαξιού, χωρίς να υπάρχει τρίξιμο βέβαια. Σίγουρα θα τα ήθελα πιο ποιοτικά, αλλά σκέφτηκα πως μετά από λίγο καιρό δε θα κάθομαι να χαϊδεύω το αμάξι και να χτυπάω τα πλαστικά του. Καλή επιλογή φίλε μου αλλά προσοχή στο dsg. Χαλάει το mechatronic και αυτό γίνεται χωρίς προειδοποίηση, απλά μια μέρα δεν ξεκινάει το αμάξι. Το κόστος επισκευής είναι 1.500€-2.000€ ταρίφα. Ρωτα αν το καλύπτει η εγγύηση συγκεκριμένα.
tsofras Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, Liapisftw είπε Καλή επιλογή φίλε μου αλλά προσοχή στο dsg. Χαλάει το mechatronic και αυτό γίνεται χωρίς προειδοποίηση, απλά μια μέρα δεν ξεκινάει το αμάξι. Το κόστος επισκευής είναι 1.500€-2.000€ ταρίφα. Ρωτα αν το καλύπτει η εγγύηση συγκεκριμένα. Μετα το τέλος της εγγύησης δεν το καλύπτει . ( 2 φορές παθών με το δικό μου) απλά πιστεύω ότι δεν θα έχει θέμα γιατί είναι λίγα τα άλογα οπότε μικρή και η ροπή
kougi Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Εγγύηση έχω 4 χρόνια (2+2 επέκταση) ή 80.000χλμ σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου (ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά, μηχανικά, κιβώτιο) οπότε θεωρώ πως θα καλύπτεται. Θα το ρωτήσω βέβαια και όταν πάω να το παραλάβω σε ένα μήνα περίπου, ευχαριστώ για την συμβουλή! Ροπή δίνουν 200 Nm @ 2000-3500 rpm αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός.
Liapisftw Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 Δημοσ. 28 Μαΐου 2019 31 λεπτά πριν, tsofras είπε Μετα το τέλος της εγγύησης δεν το καλύπτει . ( 2 φορές παθών με το δικό μου) απλά πιστεύω ότι δεν θα έχει θέμα γιατί είναι λίγα τα άλογα οπότε μικρή και η ροπή Όντως η ροπή είναι μικρή αλλά βάση ροπής έχουν θέμα τα δισκάκια και όχι η μονάδα του mechatronic. Το mechatronic είναι ηλεκτρονικό σύστημα και απλά μια μέρα δεν δουλεύει. 9 λεπτά πριν, kougi είπε Εγγύηση έχω 4 χρόνια (2+2 επέκταση) ή 80.000χλμ σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου (ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά, μηχανικά, κιβώτιο) οπότε θεωρώ πως θα καλύπτεται. Θα το ρωτήσω βέβαια και όταν πάω να το παραλάβω σε ένα μήνα περίπου, ευχαριστώ για την συμβουλή! Ροπή δίνουν 200 Nm @ 2000-3500 rpm αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός. Σημαίνει ότι έχεις 20 κιλά ροπής από τις 2.000 έως τις 3.500 στροφές. Δηλαδή εκεί έχει την μέγιστη ροπή ο κινητήρας σου. 1
lofter Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 Δημοσ. 29 Μαΐου 2019 16 ώρες πριν, kougi είπε Εγγύηση έχω 4 χρόνια (2+2 επέκταση) ή 80.000χλμ σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου (ηλεκτρονικά, ηλεκτρολογικά, μηχανικά, κιβώτιο) οπότε θεωρώ πως θα καλύπτεται. Θα το ρωτήσω βέβαια και όταν πάω να το παραλάβω σε ένα μήνα περίπου, ευχαριστώ για την συμβουλή! Ροπή δίνουν 200 Nm @ 2000-3500 rpm αλλά δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό, δεν είμαι τόσο σχετικός. Καλησπέρα! είχαμε πάει πριν κανένα μήνα στη καρέντα Αργυρούπολης να το δούμε και μας είπαν τουλάχιστον 4 μήνες παράδοση, αν επιτρέπεται σε ποια αντιπροσωπεία πήγες;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα