Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ωπα αυτο το C-ENTER φαινεται καλο. Αν πηγαινει μεχρι 22 χιλιαρικα κλειδι θα το κοιταξω!

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Spoiler
Στις 27/3/2019 στις 10:12 ΜΜ, dtzgr είπε

Opel Crossland X x-clusive 130hp 1.2 turbo βενζίνη βγαίνει κοντά στα 21000 (με εκπτώσεις) καινούριο και είναι υπερπλήρες σε εξοπλισμό. Πήγαινε να το δεις τελευταίο.

Μεγεια και καλοταξιδο.

 

 

Δημοσ.
1 hour ago, kougi said:

Εγώ μαζί σου, να δώ κι άλλες μάρκες. Hyundai kona και KIA Stonic δε βγάζουν κινητήρες βενζίνης πάνω από 1.0 για manual transmission. Δε ξέρω αλλά θεωρώ ότι για να μπορέσεις να κάνεις ένα ταξίδι άνετα με 150χλμ/ώρα ο χιλιάρης ΔΕΝ φτάνει.

 

Αν φτάνεις οικονομικά τα αυτόματα γιατί να μην τα προτιμήσεις? 

Δημοσ.

Κοίτα επειδή αρχικά ξεκίνησα με 18-19 χιλιάρικα, μετά το πήγα στα 20 και τώρα έχω πει στον εαυτό μου πάνω από 22 δεν πρόκειται να πας, θέλω να το τηρήσω 😛. Αλλά όταν λέω 22 εννοώ κλειδί, μαζί με σηματα τέλη μεταφορές κλπ.

Τώρα από την άλλη για το αυτόματο δεν έχω οδηγήσει ποτέ, μου έχουν πει ότι ειδικά για Αθήνα που έχει πολύ 1η-2α είναι ότι καλύτερο. Στο μυαλό μου γενικά το έχω ότι είναι καλύτερα να τα δώσω σε εξοπλισμό, αν και όλοι μου οι γνωστοί μου λένε το αντίθετο. Δεν είμαι πολύ σχετικός με το άθλημα γενικά, μέχρι στιγμής είμαι με ένα ibiza του 2001 me 230000 χλμ. Γι αυτό άνοιξα και το τοπικ, για να ακούσω όσο το δυνατόν περισσότερες γνώμες από κάποιους που θεωρητικά ξέρουν περισσότερα από μένα.

Δημοσ.

Μα και το αυτόματο εξοπλισμός είναι. 

Εγώ θα πήγαινα μια βόλτα από Hyundai που βγαίνει το Kona με τον 1.6Τ.

Φαίνεται καλό πακέτο και ίσως κρατηθεί κάτω από 22.000€. Δεν χάνεις κάτι να πας για προσφορά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Αφιέρωσε λίγο χρόνο και κλείσε test drives, σε όσα σου μπουν στο μάτι, μόνο έτσι θα βγάλεις άκρη, επίσης άσε τους ηλεκτρονικούς καταλόγους των εταιρειών, από κοντά καλύτερα... και αν μπορείς να πας σε 2 διαφορετικούς αντιπροσώπους της ίδιας εταιρείας, ίσως πετύχεις και κάποια διαφορά στη τιμή ή κάποιο " έξτρα δώρο "

Δημοσ.

Μπαίνεις σε μια Toyota, οδηγάς το C-HR Hybrid.
Συνειδητοποιείς οτι μπορεις να κινείσαι σχεδόν τζαμπα εντός Αθήνας (3,5L\100 πολύ ευκολα), με αυτόματο κιβώτιο cvt , τα πάντα απο συστήματα ασφαλείας και ένα σωρό άλλο ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, χωρίς να ξαναπληρώσεις ούτε ένα ευρώ τέλη κυκλοφορίας, και αποφασίζεις να δώσεις το κάτι παραπάνω για να κάνεις την υπέρβαση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ρεύμα που το φορτίζεις δεν κοστίζει; Υπάρχουν δωρεάν σημεία φόρτισης στην Αθήνα;

Επίσης, τι παίζει με κόστη συντήρησης / επισκευής κλπ;

Επεξ/σία από dtzgr
Δημοσ.
7 ώρες πριν, G.bar είπε

Μπαίνεις σε μια Toyota, οδηγάς το C-HR Hybrid.
Συνειδητοποιείς οτι μπορεις να κινείσαι σχεδόν τζαμπα εντός Αθήνας (3,5L\100 πολύ ευκολα), με αυτόματο κιβώτιο cvt , τα πάντα απο συστήματα ασφαλείας και ένα σωρό άλλο ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια, χωρίς να ξαναπληρώσεις ούτε ένα ευρώ τέλη κυκλοφορίας, και αποφασίζεις να δώσεις το κάτι παραπάνω για να κάνεις την υπέρβαση.

Το έχεις οδηγήσει; από επιδόσεις και εμπειρία οδήγησης τι λέει;  

Επισης τα κοστη συντηρησης που ανεφερε και ο dtzgr που κυμαινονται;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, kougi είπε

Το έχεις οδηγήσει; από επιδόσεις και εμπειρία οδήγησης τι λέει;  

Επισης τα κοστη συντηρησης που ανεφερε και ο dtzgr που κυμαινονται;

Το έχω στην έκδοση C-LUB bitone.
  Με πολύ λίγα λόγια και όσο αντικειμενικός μπορώ όντας κάτοχος, το αυτοκίνητο εμένα με υπερκαλύπτει. Αθόρυβο, στιβαρό στο δρόμο, φρενάρες, άνετο στην οδήγηση και οικονομικό σε τεράστιο βαθμο. Το σασμάν θα το χαρακτήριζα βελούδινο με μια περίεργη ροπή που είτε έχεις 5 άτομα μέσα είτε είσαι μόνος σου επιταχύνει σχεδόν το ίδιο αλλά είναι γεγονός οτι ακούγεται λιγο περισσοτερο σε μεγαλες ανηφόρες με χαμηλές στροφές στον κινητήρα. Όταν λέω περισσότερο εννοώ οτι είναι ένα όχημα που δεν ακούγεται στην κυριολεξία τιποτα και εάν ακουστει κάτι τοτε θα είναι αυτό το βουητό απο το σασμαν, και όταν λέω ανηφόρες εννοώ να ανέβεις στο παλαμίδι στο ναυπλιο, εκεί το άκουσα εγώ δηλαδή.   Σε πολλούς δεν αρέσουν οι πίσω θέσεις και ο μαυρος ουρανός, σε εμένα ήταν απο αυτα που μου άρεσαν απο το td καθώς έκατσα και πίσω για να το οδηγήσει η γυναίκα μου και είδα τι παίζει.
Το πορτ μπαγκαζ ειναι ικανοποιητικό -για τα δικα μου παντα δεδομένα- και το εσωτερικό είναι αρκετα ποιοτικό. Πιστευω οτι το βασικότερο σε αυτο το αυτοκίνητο είναι να σου αρέσει εξωτερικά λόγω του περίεργου καλουπιού. Αν σου αρέσει θα βρείς 1000 λόγους να το αγαπήσεις.. αν όχι δεν θα το συμπαθήσεις ποτε. 
  Το μόνο μείον στο αυτοκίνητο ειναι η οθόνη... η οθόνη σαν γραφικά και σαν απόκριση είναι για πέταμα. Σκουπιδι. Σε καμία περίπτωση  βέβαια δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας και ελπίζω σε κάποια αναβαθμιση... αλλα σκουπίδι!
Για οτιδήποτε άλλο με ρωτας..

**Τα κοστη - 130ευρω το ετήσιο service 
 6 χρόνια εγγύηση + 11 χρόνια ΔΩΡΕΑΝ εγγύηση υβριδικου συστήματος.
 

Επεξ/σία από G.bar
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, G.bar είπε

Για οτιδήποτε άλλο με ρωτας..

Επειδή ψήνομαι και γώ για υβριδικό, ερωτήσεις:

1)Το βουητό του κιβωτίου ακούγεται πράγματι μόνο σε έντονη ανωφέρεια? Δηλαδή σε επιτάχυνση από φανάρι δεν ακούς τίποτα?

2)Την απόσβεση της ανάρτησης θα την χαρακτήριζες ξερή ή smooth? 

3)Αν είσαι 1,85 και κάτσεις πίσω ακουμπάς ταβάνι?

4)Οι συσσωρευτές φορτίζονται μόνο κατά την πέδηση?

5)Υπάρχει ένδειξη για το πόσο φορτισμένοι είναι?

6)Πόσα χλμ μπορεί να κάνει μόνο "ηλεκτρικά"?

Επεξ/σία από turbat0s

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...