Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kougi είπε

Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα και ένα σχετικό γκάζι στο αυτοκίνητο, γι αυτό και δεν κοιτάω πετρέλαιο. Πχ τα 0-100 να τα έχει σε κάτω από 10 sec, ή η επιτάχυνση με 3η/4η σε υψηλές στροφές να γίνεται σε εύλογους χρόνους.

Τότε δε θες crossover και μάλιστα σε αυτά τα χρήματα.

 

6 ώρες πριν, DOR1K1N είπε

Hyundai Kona 

Μετριότητα, το οδηγάω τις τελευταίες 6 μέρες.

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Γιατι δε θελω crossover? Τα 2 μοντελα που κοιταω μια χαρα γκαζι εχουν και γενικοτερα ο,τι εχει πανω απο 1000 κυβικα σε βενζινη με καλυπτει απο θεμα ταχυτητας.

Δημοσ.

Το Suzuki vitara πάρε...  Οτιδήποτε άλλο σε αυτά τα χρήματα είναι κατώτερο,  Κορεάτης ή Ισπανός.  Ο Ιάπωνας κρατάει και τιμή όταν κάποια στιγμή αποφασίσεις να το πουλήσεις. 

Είναι και εντός του προϋπολογισμού σου και έχει πάρει καλές κριτικές για την οδηγική του συμπεριφορά. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τα T-ROC με τον 1.5 κινητήρα έχουν πρόβλημα (ψάξε για "t-roc 1.5 kangarooing").

Κατά πάσα πιθανότητα θα επηρεάζεται και το Arona, αφού το μηχανικό σύνολο είναι το ίδιο.

Δημοσ.
Στις 2/4/2019 στις 6:22 ΠΜ, Haldol είπε

Τα T-ROC με τον 1.5 κινητήρα έχουν πρόβλημα (ψάξε για "t-roc 1.5 kangarooing").

Κατά πάσα πιθανότητα θα επηρεάζεται και το Arona, αφού το μηχανικό σύνολο είναι το ίδιο.

Ωχ, πρόβλημα αυτό, δεν το ήξερα καθόλου. Και έχω κλείσει test drive για το αρόνα την επόμενη βδομάδα. Ευχαριστώ για την πληροφορία!

Η αλήθεια είναι ότι ανάμεσα στα 2 αρχικά με έψηνε περισσότερο το σέατ αλλά μετά από τις απαντήσεις που δώθηκαν θα κοιτάξω για vitara και κανένα ακόμη από τα μοντέλα που προτάθηκαν.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 2/4/2019 στις 6:22 ΠΜ, Haldol είπε

Τα T-ROC με τον 1.5 κινητήρα έχουν πρόβλημα (ψάξε για "t-roc 1.5 kangarooing").

Κατά πάσα πιθανότητα θα επηρεάζεται και το Arona, αφού το μηχανικό σύνολο είναι το ίδιο.

Έκανα test drive το Seat Arona και το VW T Roc, αλλά δυστυχώς δεν ήταν διαθέσιμα με τον 1.5 κινητήρα. Οδήγησα τον 1.0 κινητήρα με τα 115 άλογα. Σε γενικές γραμμές έμεινα πολύ ικανοποιημένος, και περισσότερο από το Αρόνα αφού σε πολύ χαμηλότερη τιμή μου προσέφερε ίδια σχεδόν οδηγική εμπειρία με το T Roc. Μου έκανε εντύπωση ο κινητήρας γιατί δεν πίστευα ποτέ ότι 1000 κυβικά μπορούν να προσφέρουν τέτοια επιτάχυνση.

Βέβαια μετά τα 120χλμ/ώρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις ότι πρόκειται για 1000 κυβικά, τα οποία βέβαια υπερκαλύπτουν όποιον θέλει να οδηγάει κυρίως εντός πόλης. Εγώ επιμένω στον 1.5 κινητήρα παρ'όλα αυτά, ειδικά στο σεατ που πήρα και προσφορές η διαφορά τιμής για τον ίδιο εξοπλισμό είναι μόλις στα 700 ευρώ (!) για τους 2 κινητήρες. Με 20500 παίρνω κλειδί την 1.0 115PS FR έκδοση με 2-3 εξτραδακια στον εξοπλισμο και με 21200 την ίδια έκδοση με τον 1.5 κινητήρα 150PS.

Μετά από αρκετό διαδικτυακό ψάξιμο που έκανα  βρήκα γι αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις, και στο εξωτερικό έχει γίνει χαμός στα φόρουμ. Επηρεάζονται όλα τα αυτοκίνητα που φοράνε τον συγκεκριμένο κινητήρα (SEAT, VW, SKODA) και ειδικά στα skoda karoq λένε ότι δεν παλεύεται και τα επιστρέφουν πίσω. Για Ελλάδα που έψαξα δε μπόρεσα να βρω κάτι σχετικό, εννοείται ότι σε κανένα review δεν αναφέρεται το πρόβλημα. Υπάρχει κάποιος κάτοχος του συγκεκριμένου κινητήρα να μας πει 2 λόγια πάνω στο θέμα? Θα το εκτιμούσα πολύ, γιατί εκτός αυτού το αμαξάκι μου άρεσε αρκετά.

Δημοσ.

Σε χαμηλές ταχύτητες (δηλαδή κάτω από 120-130) δε θα καταλάβεις ουσιαστική διαφορά. Δεν έχουν μεγάλη διαφορά στο "τράβηγμα". Ο μικρός έχει 200 Nm ροπή (που είναι επαρκής για το σώμα του αμαξιού) ενώ ο 1.5 έχει 250 Nm. Αλλά είναι αλήθεια, μετά από αυτές τις ταχύτητες τα παραπάνω άλογα θα δείξουν τα δόντια τους.

Έχε επίσης στο νου σου, ότι ο 1.0 είναι κλασικός/ "απλός" κινητήρας, ενώ ο 1.5 είναι ACT (κλείνει 2/4 κυλίνδρους όταν το φορτίο είναι χαμηλό). Δε το λέω για κακό, (ούτε για καλό) αλλά είναι κι αυτή μία διαφορά, όπως και να 'χει. Έτσι επιτυγχάνει σχεδόν ίδια κατανάλωση με τον 1.0 κι ας έχει παραπάνω μέγεθος / ισχύ.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Haldol είπε

Σε χαμηλές ταχύτητες (δηλαδή κάτω από 120-130) δε θα καταλάβεις ουσιαστική διαφορά. Δεν έχουν μεγάλη διαφορά στο "τράβηγμα". Ο μικρός έχει 200 Nm ροπή (που είναι επαρκής για το σώμα του αμαξιού) ενώ ο 1.5 έχει 250 Nm. Αλλά είναι αλήθεια, μετά από αυτές τις ταχύτητες τα παραπάνω άλογα θα δείξουν τα δόντια τους.

Έχε επίσης στο νου σου, ότι ο 1.0 είναι κλασικός/ "απλός" κινητήρας, ενώ ο 1.5 είναι ACT (κλείνει 2/4 κυλίνδρους όταν το φορτίο είναι χαμηλό). Δε το λέω για κακό, (ούτε για καλό) αλλά είναι κι αυτή μία διαφορά, όπως και να 'χει. Έτσι επιτυγχάνει σχεδόν ίδια κατανάλωση με τον 1.0 κι ας έχει παραπάνω μέγεθος / ισχύ.

Συμφωνω απολυτα με ολα οσα λες, γι αυτο λοιπον δε θα προτιμουσες το 1.5 με μολις +700 ευρω; Εμενα  η τοση μικρη διαφορα στην τιμη περισσοτερο μου κινει υποψιες, μηπως εχουν καταλαβει οτι εκαναν μαλακια με τον μεγαλο κινητηρα και τον δινουν τοσο φθηνα. 

Δυστυχως δεν εχω βρει κανεναν που να εχει οδηγησει το συγκεκριμενο μοτερ.

Δημοσ.

Εάν ήταν όντως μόνο +700€ (και δεν είχε πρόβλημα) εννοείται ότι θα τον προτιμούσα. Στο T-ROC όμως με 1-2 έξτρα που ήθελα ήμουν στο όριο (σχετικά με την ΑΠΛΤΠΦ για το συντελεστή ΤΤ) και το αυτοκίνητο έβγαινε ΠΟΛΥ παραπάνω εάν επέλεγα τον 1.5. 

Στο Seat που είναι φτηνότερο λογικά δε θα ξεπεράσεις το όριο (εκτός και αν το γεμίσεις με εξτρά) οπότε ψάξε λίγο καλύτερα τι παίζει με το kangarooing, και go for it.

Δημοσ.

1771649620_Screenshot(2).png.8951b987b82a140498e473c3ffdc7729.png

Ακριβώς τις ίδιες τιμές μου έδωσαν και στην προσφορά (με 2 πραγματα εξτρα εξοπλισμο + τελη + εξοδα μετακινησης κλπ εβγαινε 20κατι το 1.0 και 21κατι το 1.5).

Η αλήθεια είναι ότι στο t roc όντως ξεφεύγει σε τιμή ο 1.5, στην Σεατ δε μπορώ να καταλάβω γιατί είναι τόσο μικρή η διαφορά.
https://www.aronaforums.co.uk/viewtopic.php?t=729
Στα 3 λινκ που αναφέρουν οι τύποι φαίνεται ξεκάθαρα το μέγεθος του προβλήματος, ειδικά στο φόρουμ του t roc που έχει πάει 90 σελίδες το topic πολλοί γράφουν για επιστροφές και ακυρώσεις. Αυτά διαβάζω και είμαι σκεπτικός είναι κρίμα καινούργιο αμάξι να το πάρω και να μου κλωτσάει πρώτη δευτέρα.

Δημοσ.

Αδερφέ όλες οι μάρκες βγάζουν crossover / SUV τέλος πάντων αυτοκίνητα μεγάλου όγκου. Μην πας σε όμιλο vag, υπάρχουν προβλήματα. Πήγαινε όπου αλλού θέλεις, δοκίμασε και Kia / Hyundai 

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Αδερφέ όλες οι μάρκες βγάζουν crossover / SUV τέλος πάντων αυτοκίνητα μεγάλου όγκου. Μην πας σε όμιλο vag, υπάρχουν προβλήματα. Πήγαινε όπου αλλού θέλεις, δοκίμασε και Kia / Hyundai 

Μια χαρά είναι τα vag. Οι κολλημένοι δεν είναι 

Δημοσ.
23 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Αδερφέ όλες οι μάρκες βγάζουν crossover / SUV τέλος πάντων αυτοκίνητα μεγάλου όγκου. Μην πας σε όμιλο vag, υπάρχουν προβλήματα. Πήγαινε όπου αλλού θέλεις, δοκίμασε και Kia / Hyundai 

Εγώ μαζί σου, να δώ κι άλλες μάρκες. Hyundai kona και KIA Stonic δε βγάζουν κινητήρες βενζίνης πάνω από 1.0 για manual transmission. Δε ξέρω αλλά θεωρώ ότι για να μπορέσεις να κάνεις ένα ταξίδι άνετα με 150χλμ/ώρα ο χιλιάρης ΔΕΝ φτάνει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανε ενα test drive το Vitara να πάθεις πολιτισμικό σοκ! Παιδιά το Vitara μέσα είναι τελείως τσιγκινο, μπες δες και πες μας! Εγω σου προτείνω το SEAT που είναι τρομερό value for money. ΥΓ: εαν μπορείς να ανέβεις λίγο κοίτα το Χ1 μεταχειρισμένπ (πχ https://www.car.gr/21775281-bmw-x1)  Επίσης πανε δες και την Toyota που έχει τρελές προσφορές!

Screen Shot 2019-04-23 at 22.31.56.png

Επεξ/σία από leonidas_fs
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...